Hij is mooi irl.quote:Op woensdag 1 juli 2009 14:04 schreef MarkM het volgende:
[..]
Heb je niet wat té lang in de zon gelegen?
Het schijnt dat die van de Hema ook heel goed werken.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Shirtjes enzo niet, maar BH's wel.Ik gruwel van BH's die niet van een echte lingeriezaak komen!
12,50 vind ik ook echt helemaal niets voor een BH hoor. Maar jaquote:Op dinsdag 30 juni 2009 @ 11:57 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij verschillen ze over het algemeen tussen de 15 en 20 euro.
Goedkopere bh's dan 12,50 kun je eigenlijk nergens vinden (en dat terwijl je soms maar 50 ct betaald voor een onderbroek)
Maar voor de wat grotere maten moet je vaak ook naar speciale winkels en daar is het dus nóg duurder dan gewoon bij de H&M oid.
Anti-insectending gok ikquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Anti-insectending gok iken wat was de prijs?
quote:
Het is nog echt een photoshop filter ookquote:Op woensdag 1 juli 2009 09:02 schreef PIB het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag besteld
koningquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:38 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het is nog echt een photoshop filter ook
Als je genoeg betaalt, surequote:Op donderdag 2 juli 2009 20:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Kom je ook gelijk even mijn huis doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Axe Dark Temptation.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diesel Fuel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 spijkerbroeken
2 shirtjes @ h&m (€5 per stuk)
shirtje @ v&d
alweer een fles bodylotion
grote pot bodybutter![]()
mobieltasje
2 haarborstels
dvd music & lyrics
nieuwe allstars (€35)
![]()
Die All Stars zijn super sexy.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:48 schreef Marissaatje het volgende:
2 spijkerbroeken
2 shirtjes @ h&m (€5 per stuk)
shirtje @ v&d
alweer een fles bodylotion
grote pot bodybutter![]()
mobieltasje
2 haarborstels
dvd music & lyrics
nieuwe allstars (€35)
![]()
Ja, ik heb er nu ook een, maar die zit wel tof.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het schijnt dat die van de Hema ook heel goed werken.
Geen ervaring meeMaar goed.
Ik heb een zwarte legging gekocht, maar die hoef ik denk ik niet te showen.![]()
![]()
![]()
2 stuksGeen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D![]()
Red lights?quote:
Wat voor lucratieve business ben jij aan het opzetten?Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.![]()
![]()
Cachaça, €3,75
Borgoe Rum, €4,50
Een Levi's-shirtje (€8,75), een American Eagle-shirtje (€4,50) en een paar zilveren sneakers (€5,-).
Suriname, het land waar alles spotgoedkoop is![]()
![]()
Flaske Cola
Pakje Jus voor het ontbijt
En wat neukers met cola en patatten.
Toen ik thuis kwam bleek ik maar 5 nuggets te hebben, maar daar heb ik verder geen bonje van gemaakt.![]()
![]()
Ben nog steeds aan het wachten op m'n unlockcode!
Patatje oorlog en een frikandel speciaal.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.![]()
2 spijkerbroeken
4 T-shirts van o'neill
Een pet van o'neill
slippers van o'neill
Nieuwe allstars (normale grijze)
2 boeken voor op vakantie
Nog een shirt
Ja, ik koop een hoop bij o'neill
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Blackberry Storm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Smaak heb je.quote:Op donderdag 9 juli 2009 16:01 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
een nieuwe fucking voorruit..Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!![]()
Vorige kapot geneukt?quote:Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Forum Opties Forumhop: Hop naar: