Klopt, maar volgens mij verschillen ze over het algemeen tussen de 15 en 20 euro.quote:Op maandag 29 juni 2009 20:15 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als je groter dan maatje C hebt wel.
Dan kan het al snel oplopen tot 40 per BH
Gaat prima hoorquote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:57 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij verschillen ze over het algemeen tussen de 15 en 20 euro.
Goedkopere bh's dan 12,50 kun je eigenlijk nergens vinden (en dat terwijl je soms maar 50 ct betaald voor een onderbroek)
Maar voor de wat grotere maten moet je vaak ook naar speciale winkels en daar is het dus nóg duurder dan gewoon bij de H&M oid.
En kut.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 11:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Gaat prima hoorNeem een Zeeman, daar is volgens mij niks duurder dan 3 euro
Dat is bijzaakquote:
Niet! Ik heb vandaag een wit shirtje gekocht voor twee euro en mijn zus en mijn moeder vonden hem allebei leuk (en da's erg vreemd, normaal vinden ze alles 'mwah' of 'oké') !quote:
Niet kopen, want ze zijn godse lelijk.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:28 schreef Skylark. het volgende:
Dilemma:
http://www.springstreet.n(...)php/products_id/1825
Hier ze kopen, voor 130 euro, met het risico dat ze nep zijn.
Of op amazon, waar ze 80 dollar zijn excl verzendkosten, maar dan moet ik wel moeilijk lopen doen via Amerikaanse vrienden. Komt neer op 70/80 euro.
Nee.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 21:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Niet kopen, want ze zijn godse lelijk.
Shirtjes enzo niet, maar BH's wel.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 20:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Niet! Ik heb vandaag een wit shirtje gekocht voor twee euro en mijn zus en mijn moeder vonden hem allebei leuk (en da's erg vreemd, normaal vinden ze alles 'mwah' of 'oké') !
Ah op die fiets. Ik had het niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 30 juni 2009 23:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Shirtjes enzo niet, maar BH's wel.Ik gruwel van BH's die niet van een echte lingeriezaak komen!
Hup hup.quote:Op woensdag 1 juli 2009 13:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Er zitten geen batterijen in mijn camera.
Misschien zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |