Ja, ik kwam vanochtend ook bij de omroep, hoorde ik een collega met een gigantisch heest stemmetje (door het feesten). Gelukkig kon ze er zelf (net als ik) ook heel hard om lachenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha het mag wat kosten.
Daniel wekt een beetje de indruk dat hij gisteren flink heeft lopen feesten
Haha, dat is altijd wel lachen jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam vanochtend ook bij de omroep, hoorde ik een collega met een gigantisch heest stemmetje (door het feesten). Gelukkig kon ze er zelf (net als ik) ook heel hard om lachen.
Hai mop!quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai mop!
de Hans op twitter doet mij oneerbare voorstellen
Uhuh zo ne pervquote:
truste!quote:
Ik heb hem vandaag weer even gefollowd, maar 5 minuten later heb ik hem maar weer ge unfollowdquote:Op zondag 24 mei 2009 00:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai mop!
de Hans op twitter doet mij oneerbare voorstellen
Heb 't album nog niet gehoord, maar de single vind ik bar slecht gemixt. Veel te dof! En die vocoder-achtige stukken hadden van mij ook niet gehoeven...quote:Op zondag 24 mei 2009 00:56 schreef DaMook het volgende:
Had ik hier nog geen hoi gezegd, damn ik was zeker te druk met andere dingen
.
Hoi dus.
Ow en jullie zullen het wel niet met me eens zijn, maar het album van Esmee Denters is best goed.
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 01:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb 't album nog niet gehoord, maar de single vind ik bar slecht gemixt. Veel te dof! En die vocoder-achtige stukken hadden van mij ook niet gehoeven...
Al is de single op zich best leuk. Trouwens, ze was vanavond nog op TV te zien in 'Van der Vorst ziet sterren' op RTL4. Leuk om dat verhaal weer eens te horen en om te zien wat ze nu doet.
Zo, dat was een lang verhaal op een toetsenbordje van 3 bij 6 cm.... Tijd voor slaap!
True. Even wat minderen eigenlijk, maargoedquote:Op zondag 24 mei 2009 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hallelujah wordt echt teveel gedraaid. In welke uitvoering dan ook.
Prachtig evenement is het altijdquote:
HDtv met vrouwentennis*quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:46 schreef borisz het volgende:
[..]
HDtv met vrouwentennis*
*Overall dan ik heb het niet over bijvoorbeeld Jankovic
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Die zullen ook alles wel op Eurosport HD uitzenden, neem ik aan.
Frits Spits terug bij 3fm?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDOMME. Alweer dat verschrikkelijke KoL![]()
![]()
. Is de muziekredactie weer dement of zo?
Hans.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
Wie is diegene die de hele tijd JAAAA zegt op hans tweet ook
http://twitter.com/antiroos verklaart een hoop:quote:Op zondag 24 mei 2009 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDOMME. Alweer dat verschrikkelijke KoL![]()
![]()
. Is de muziekredactie weer dement of zo?
Liever niet.quote:Als ik mijn ogen dichtdoe, is het net alsof de tijd een week terugdraait en ik nog gewoon in Griekenland in de zon zit. Houden zo, graag.
Veenstra niet. Die is z'n auto nog aan 't wassenquote:Op zondag 24 mei 2009 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
ik bedoel welke van zijn productietwitterteamTJIBBE of KEVIN of Veenstra Veenstra ofzo
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veenstra niet. Die is z'n auto nog aan 't wassen.
Hij belde gister niet voor flirt je stijf. Maar bij dat gesprek kwam toevallig dat meisje ook ter sprake.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:56 schreef Cee het volgende:
Wacht, dit snap ik effe niet. Twee mensen bellen, zonder het van elkaar te weten, Timur's show op voor Flirt je Stijf en ze willen dus met elkaar flirten. En dan wijst hij haar toch af?
Ik niet snappen?
Wat een bokkelul ben je dan zeg.
Ah, da's duidelijk, thanks.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij belde gister niet voor flirt je stijf. Maar bij dat gesprek kwam toevallig dat meisje ook ter sprake.
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:08 schreef Timo20 het volgende:
Goedemiddag zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Kom ik vanochtend met een vriend van de kroeg uit rollen, was het al licht![]()
![]()
![]()
Toen werd het toch wel tijd om naar huis te gaan
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:08 schreef Timo20 het volgende:
Goedemiddag zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scary moments. Als je de vogels al hoort fluiten als jij nog even een kroeg induikt.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:08 schreef Timo20 het volgende:
Goedemiddag zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En op sommige plekken wordt 't nu niet donkerquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Tijd voor een PALLET koffie dus
.
dat had ik in de gaten jaquote:
Vogels fluiten, hanen kraaien. Ik hoorde op de weg naar huis zelfs een kerk klok luidenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Scary moments. Als je de vogels al hoort fluiten als jij nog even een kroeg induikt.
Die klokken hoor ik altijd welquote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef Timo20 het volgende:
Vogels fluiten, hanen kraaien. Ik hoorde op de weg naar huis zelfs een kerk klok luiden
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Die klokken hoor ik altijd wel. Die houden er 's nachts echt niet mee op.
Dan schreeuw ik naar de kerk: Hij Doet Het! of Een Belletje!
HANSquote:Op zondag 24 mei 2009 13:20 schreef TheZapster het volgende:
ALLE JEZUS,GVD, #@%&*#$!!!
Zelfs op radio2 ontkom je niet aan bagger als Lady GaGa - Pokerface![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt dus een goeie nacht gehadquote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]die heb ik nou voor me staan
![]()
[..]
dat had ik in de gaten ja
[..]
Vogels fluiten, hanen kraaien. Ik hoorde op de weg naar huis zelfs een kerk klok luiden
Zn productie team doet mij iig oneerbare voorstellenquote:
maar als je dan wat wiet in de waterpijp doet en pearl jam opzet en plaatjes/filmpjes van emma eend bekijkt dan is het weer helemaal goedquote:Op zondag 24 mei 2009 13:21 schreef purplerose het volgende:
Goeiemorgen lievjes
Ik heb geen kerkklokken gehoord maar wel het geschreeuw van de kikkers in de sloot achter mijn flat
Das goftedomme geen gekwaak meer!
Ik ben het nietquote:Op zondag 24 mei 2009 13:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zn productie team doet mij iig oneerbare voorstellen
psies jij snapt um!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar als je dan wat wiet in de waterpijp doet en pearl jam opzet en plaatjes/filmpjes van emma eend bekijkt dan is het weer helemaal goed
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Die klokken hoor ik altijd wel. Die houden er 's nachts echt niet mee op.
Dan schreeuw ik naar de kerk: Hij Doet Het! of Een Belletje!
het was gezellig idd.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij hebt dus een goeie nacht gehad![]()
Ah the good old days
Wordt tijd dat ik ook weer een gezellig nacht ga meemakenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:33 schreef purplerose het volgende:
Het is trouwens officieel, ik twitter en ik heb een paar air jeruzalemmetjes
Al twitterend.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kunnen we Hans live door mijn huiskamer zien springen op vette tracks
vol je ook @Hans_tweet_ookquote:Op zondag 24 mei 2009 13:36 schreef MarijeH het volgende:
hoe gaat het hier? Zelf ben ik gestopt op twitter. Van mij komen geen updates meer. Ik volg alleen nog mensen op twitter.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
quote:
hyvesquote:Op zondag 24 mei 2009 13:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Maar de reden dat ik mensen volg is dat er 2 leden van westlife ook op twitter zitten. 1 van die 1 is een ex lid van de Westlife trouwens. Als die 2 er niet op zaten was ik helemaal gestopt. Maar als je wil weten wat ik doe voeg je me maar toe op hyves.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |