Frits Spits terug bij 3fm?quote:Op zondag 24 mei 2009 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDOMME. Alweer dat verschrikkelijke KoL![]()
![]()
. Is de muziekredactie weer dement of zo?
Hans.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
Wie is diegene die de hele tijd JAAAA zegt op hans tweet ook
http://twitter.com/antiroos verklaart een hoop:quote:Op zondag 24 mei 2009 12:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDOMME. Alweer dat verschrikkelijke KoL![]()
![]()
. Is de muziekredactie weer dement of zo?
Liever niet.quote:Als ik mijn ogen dichtdoe, is het net alsof de tijd een week terugdraait en ik nog gewoon in Griekenland in de zon zit. Houden zo, graag.
Veenstra niet. Die is z'n auto nog aan 't wassenquote:Op zondag 24 mei 2009 12:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
ik bedoel welke van zijn productietwitterteamTJIBBE of KEVIN of Veenstra Veenstra ofzo
quote:Op zondag 24 mei 2009 12:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Veenstra niet. Die is z'n auto nog aan 't wassen.
Hij belde gister niet voor flirt je stijf. Maar bij dat gesprek kwam toevallig dat meisje ook ter sprake.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:56 schreef Cee het volgende:
Wacht, dit snap ik effe niet. Twee mensen bellen, zonder het van elkaar te weten, Timur's show op voor Flirt je Stijf en ze willen dus met elkaar flirten. En dan wijst hij haar toch af?
Ik niet snappen?
Wat een bokkelul ben je dan zeg.
Ah, da's duidelijk, thanks.quote:Op zondag 24 mei 2009 12:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Hij belde gister niet voor flirt je stijf. Maar bij dat gesprek kwam toevallig dat meisje ook ter sprake.
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:08 schreef Timo20 het volgende:
Goedemiddag zeg![]()
![]()
![]()
![]()
Kom ik vanochtend met een vriend van de kroeg uit rollen, was het al licht![]()
![]()
![]()
Toen werd het toch wel tijd om naar huis te gaan
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:08 schreef Timo20 het volgende:
Goedemiddag zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Scary moments. Als je de vogels al hoort fluiten als jij nog even een kroeg induikt.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:08 schreef Timo20 het volgende:
Goedemiddag zeg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En op sommige plekken wordt 't nu niet donkerquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
. Tijd voor een PALLET koffie dus
.
dat had ik in de gaten jaquote:
Vogels fluiten, hanen kraaien. Ik hoorde op de weg naar huis zelfs een kerk klok luidenquote:Op zondag 24 mei 2009 13:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Scary moments. Als je de vogels al hoort fluiten als jij nog even een kroeg induikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |