Vooral dat 'It's just the way it goes' kan bij mij niet meer kapot ;-)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uiteraard het piano stukje en dan de vocals.
erg tof jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:29 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Vooral dat 'It's just the way it goes' kan bij mij niet meer kapot ;-)
Nee, echt geen hardcore. Die bpm moet velenmaler hoger zijnquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:32 schreef -Hans- het volgende:
Whahaha wat is dit ?! hardcore maar dan net wat anders
Echt, de plaat begon en ik had echt zo iets van "nu gaat het echt los ! ", maar dat viel idd wel meequote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nee, echt geen hardcore. Die bpm moet velenmaler hoger zijn
Ramon = Demi Rossquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:43 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de mix. Ditmaal geen Ramon? Ben benieuwd want de tracklist klonk wel goed!
Horentje op zijn hoofd zetten en het is netquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:45 schreef -Hans- het volgende:
Daniel wendt zich tot hogere machten?
[ afbeelding ]
Kan helaas niet goed fotoshoppen anders had ik het wel even willen proberenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Horentje op zijn hoofd zetten en het is net
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kan helaas niet goed fotoshoppen anders had ik het wel even willen proberen.
Net ook weer. Naja, bijna dan...quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:17 schreef Remsjo het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig dat DJ's tracks maken met de titel van menselijke namen? Afrojack's nieuwe plaat heet Claudia, nu Steve Angello weer met Isabel
WTF
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Net ook weer. Naja, bijna dan..." Patricia never left the house"
Inderdaad... ik viel bijna in slaapquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:39 schreef -Hans- het volgende:
Ah, dit klinkt beter. Dat van net was mij toch echt te vaag/saai en te traag.
Mzzl !quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:42 schreef borisz het volgende:
Slapen
Dit weekend ben ik braaf ivm tentamens.
VOlgend weekend mag er weer gefeest worden.
quote:Met 2 keer klappen kan ik twitter uitzetten.
minder dan een minuut ago from web
Geez, jij hebt 200+ followers.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:45 schreef -Hans- het volgende:
wtf net op Twitter
[..]. m'n productieteam is weer in een geestige bui
Succes met je voorgenomen slaapactiviteitenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:49 schreef Sjowhan het volgende:
Ik heb ook net tegen mezelf gezegd; laatste biertje, dan het bed zoeken.
Gaan we maar doen dan.
En met de dag komen er meer bijquote:
Whehequote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je had het gejuich op twitter eens moeten horen toen De Grote Hans zich registreerde.
Oh, dus daarom was Twitter 'over capacity'! ;-)quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Je had het gejuich op twitter eens moeten horen toen De Grote Hans zich registreerde.
Yup. Er is een extra server bijgeplaatst. Alleen voor Hans.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:54 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Oh, dus daarom was Twitter 'over capacity'! ;-)
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:54 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Oh, dus daarom was Twitter 'over capacity'! ;-)
haha het mag wat kostenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Er is een extra server bijgeplaatst. Alleen voor Hans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |