Die klokken hoor ik altijd welquote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef Timo20 het volgende:
Vogels fluiten, hanen kraaien. Ik hoorde op de weg naar huis zelfs een kerk klok luiden
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Die klokken hoor ik altijd wel. Die houden er 's nachts echt niet mee op.
Dan schreeuw ik naar de kerk: Hij Doet Het! of Een Belletje!
HANSquote:Op zondag 24 mei 2009 13:20 schreef TheZapster het volgende:
ALLE JEZUS,GVD, #@%&*#$!!!
Zelfs op radio2 ontkom je niet aan bagger als Lady GaGa - Pokerface![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij hebt dus een goeie nacht gehadquote:Op zondag 24 mei 2009 13:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]die heb ik nou voor me staan
![]()
[..]
dat had ik in de gaten ja
[..]
Vogels fluiten, hanen kraaien. Ik hoorde op de weg naar huis zelfs een kerk klok luiden
Zn productie team doet mij iig oneerbare voorstellenquote:
maar als je dan wat wiet in de waterpijp doet en pearl jam opzet en plaatjes/filmpjes van emma eend bekijkt dan is het weer helemaal goedquote:Op zondag 24 mei 2009 13:21 schreef purplerose het volgende:
Goeiemorgen lievjes
Ik heb geen kerkklokken gehoord maar wel het geschreeuw van de kikkers in de sloot achter mijn flat
Das goftedomme geen gekwaak meer!
Ik ben het nietquote:Op zondag 24 mei 2009 13:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Zn productie team doet mij iig oneerbare voorstellen
psies jij snapt um!quote:Op zondag 24 mei 2009 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
maar als je dan wat wiet in de waterpijp doet en pearl jam opzet en plaatjes/filmpjes van emma eend bekijkt dan is het weer helemaal goed
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Die klokken hoor ik altijd wel. Die houden er 's nachts echt niet mee op.
Dan schreeuw ik naar de kerk: Hij Doet Het! of Een Belletje!
het was gezellig idd.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:22 schreef purplerose het volgende:
[..]
Jij hebt dus een goeie nacht gehad![]()
Ah the good old days
Wordt tijd dat ik ook weer een gezellig nacht ga meemakenquote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 13:33 schreef purplerose het volgende:
Het is trouwens officieel, ik twitter en ik heb een paar air jeruzalemmetjes
Al twitterend.quote:Op zondag 24 mei 2009 13:30 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kunnen we Hans live door mijn huiskamer zien springen op vette tracks
vol je ook @Hans_tweet_ookquote:Op zondag 24 mei 2009 13:36 schreef MarijeH het volgende:
hoe gaat het hier? Zelf ben ik gestopt op twitter. Van mij komen geen updates meer. Ik volg alleen nog mensen op twitter.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
quote:
hyvesquote:Op zondag 24 mei 2009 13:44 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Maar de reden dat ik mensen volg is dat er 2 leden van westlife ook op twitter zitten. 1 van die 1 is een ex lid van de Westlife trouwens. Als die 2 er niet op zaten was ik helemaal gestopt. Maar als je wil weten wat ik doe voeg je me maar toe op hyves.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |