Ja, ik kwam vanochtend ook bij de omroep, hoorde ik een collega met een gigantisch heest stemmetje (door het feesten). Gelukkig kon ze er zelf (net als ik) ook heel hard om lachenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
haha het mag wat kosten.
Daniel wekt een beetje de indruk dat hij gisteren flink heeft lopen feesten
Haha, dat is altijd wel lachen jaquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, ik kwam vanochtend ook bij de omroep, hoorde ik een collega met een gigantisch heest stemmetje (door het feesten). Gelukkig kon ze er zelf (net als ik) ook heel hard om lachen.
Hai mop!quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 00:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai mop!
de Hans op twitter doet mij oneerbare voorstellen
Uhuh zo ne pervquote:
truste!quote:
Ik heb hem vandaag weer even gefollowd, maar 5 minuten later heb ik hem maar weer ge unfollowdquote:Op zondag 24 mei 2009 00:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
Hai mop!
de Hans op twitter doet mij oneerbare voorstellen
Heb 't album nog niet gehoord, maar de single vind ik bar slecht gemixt. Veel te dof! En die vocoder-achtige stukken hadden van mij ook niet gehoeven...quote:Op zondag 24 mei 2009 00:56 schreef DaMook het volgende:
Had ik hier nog geen hoi gezegd, damn ik was zeker te druk met andere dingen
.
Hoi dus.
Ow en jullie zullen het wel niet met me eens zijn, maar het album van Esmee Denters is best goed.
Slaap lekkerquote:Op zondag 24 mei 2009 01:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb 't album nog niet gehoord, maar de single vind ik bar slecht gemixt. Veel te dof! En die vocoder-achtige stukken hadden van mij ook niet gehoeven...
Al is de single op zich best leuk. Trouwens, ze was vanavond nog op TV te zien in 'Van der Vorst ziet sterren' op RTL4. Leuk om dat verhaal weer eens te horen en om te zien wat ze nu doet.
Zo, dat was een lang verhaal op een toetsenbordje van 3 bij 6 cm.... Tijd voor slaap!
True. Even wat minderen eigenlijk, maargoedquote:Op zondag 24 mei 2009 10:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hallelujah wordt echt teveel gedraaid. In welke uitvoering dan ook.
Prachtig evenement is het altijdquote:
HDtv met vrouwentennis*quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:46 schreef borisz het volgende:
[..]
HDtv met vrouwentennis*
*Overall dan ik heb het niet over bijvoorbeeld Jankovic
quote:Op zondag 24 mei 2009 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Die zullen ook alles wel op Eurosport HD uitzenden, neem ik aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |