luiigheid kent geen tijdquote:
daarom... subforum sluit toch spoedig dus who caresquote:
welke mongool is gert dan in de streams?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:16 schreef PC eend het volgende:
Ik denk ik ga ff flink gert bashen in de cos, maar ik kan er niet naar kijken
Hij zit een of ander donker mokkel te versierenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
welke mongool is gert dan in de streams?
man ik zie alleen maar rook en retardsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij zit een of ander donker mokkel te versieren![]()
Kennelijk weet ie niet dat de streams nog online zijn
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
man ik zie alleen maar rook en retards
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 03:43 schreef FANN het volgende:
[..]
is dit nou Gert?
[ afbeelding ]
er zit al aardig schot in......
Knuffelbeer die Gertquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Ja, maar dat lijkt zo. Als dat Gert is, dan heeft die de eigenschap dat hij de halve mensheid zit te omarmen, ongeacht geslacht
Gert is héél schattigquote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:48 schreef liesje1979 het volgende:
Heef Gert gezoend?![]()
Ik vind die caps wel schttig eigenlijk
Ja ik moest lachen om jequote:Op zaterdag 23 mei 2009 12:56 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
maar [TBO SC#38]We leuken wat af !! was leuker
Volgens mij was er niet echt veel ordnung op de streams afgelopen nachtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ordnung muss sein [insert Gert-smiley]!
Mwah, als jij hier overal "neuken" ziet staan, dan vraag ik mij af wat je op die streams gezien hebtquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Volgens mij was er niet echt veel ordnung op de streams afgelopen nacht
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, als jij hier overal "neuken" ziet staan, dan vraag ik mij af wat je op die streams gezien hebt
tussen het neuken door?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
We hebben de streams heus wel even aan gehad hoor
Zit je daar nou een beetje genuanceerd te doenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb ook geen echte problemen gezien, maar het viel mij wel op dat zowel Gert als Pietje zeer genuanceerd waren richting de Bunker, maar goed, dat kunnen natuurlijk ook gewoon hun karaktereigenschappen zijn
Was jij er ook bij dan ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
Gert, ouwe knuffelkont van me!
Ik ben nog steeds enorm blij dat ik gisteravond/vannacht niks gedronken heb.
godverde gemist, ik heb half gekeken toen die peter maar door die microfoon liep te zwalken .. doe 'ns screenshot ?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:01 schreef Copycat het volgende:
Ja. Ga zo maar eens de schade daar opnemen. Die aan mijn hoofd is permanent, ben ik bang.
En dan zeggen ze dat je geen kater van vodka krijgt.
Nummer 8 alweer van die palingsoap.
Die Jan toch.
het zal eens niet damnedquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij heb ik me dit keer aardig anoniem weten te houden.
Niet helemaal. Je oeps momentje met Marielin.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:08 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij heb ik me dit keer aardig anoniem weten te houden.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:54 schreef Laysa het volgende:
Hej die liesje....bevalt je huisje??? en je nwe vriendje....of heb ik dat verkeerd begrepen?
wat ontzettend leuk voor je zeg....niks is leuker dan verliefd zijn....ook erg zenuwslopend overigens hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heej Laysa!
Ja het bevalt prima, heb het helemaal naar mijn zin hier, en leer elke dag nieuwe dingen nog
En ja, dat had je goed begrepen en dat bevalt ook zeer goed!
Hoe is het jou?
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 22:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat ontzettend leuk voor je zeg....niks is leuker dan verliefd zijn....ook erg zenuwslopend overigens hoor...met mij gaat het ook heel goed....ik voel me prima in mn huis...geen moment spijt van mn 2e leven
....en zomer.....en liefde in de lucht
![]()
je hebt hem toch wel al je lampen laten ophangen he...damn...wat een gekloot is dat
eet smakelijk...en geniet...je hebt het verdiend je 2e levenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 23:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja heerlijk, en idd de zomer enzo! Fijn! Ja zo voelt het bij mij ook een beetje, een 2e leven!
Hahahaha ik geloof dat ik technischer ben dan hij, maar lampen ophangen begin ik zelfs niet aan
Ik heb gewoon allemaal staande lamper en schemerlampen, met alleen maar een stekker
Ik geloof dat mijn eten er is
Doe ik toch écht wel vaker hoor, ik wissel het een beetje af, maar je moet het ook wel willen lezen hequote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit je daar nou een beetje genuanceerd te doen?
Daar heb ik me vanavond een aantal uren prima mee vermaaktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef versabommie het volgende:
en het gaat deur: Palinggate #9: Het is allemaal 1 grote Jim Wave doofpot!!!
* knuffel geeftquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
Gert, ouwe knuffelkont van me!
Ik ben nog steeds enorm blij dat ik gisteravond/vannacht niks gedronken heb.
Dat begint IMHO de meest hilarische topicreeks van het voorjaar te wordenquote:Op zondag 24 mei 2009 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik me vanavond een aantal uren prima mee vermaakt
Zoiets onthoud je toch gewoon?quote:Op zondag 24 mei 2009 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
* knuffel geeft![]()
Ik 'moest' gisteren wéér, vrienden over de vloer. Nu maar eens een weekje helemaal géén drank.
"Weekje" is best rekkelijk trouwens.
Dat meisje op de foto is de vriendin van Jeroen en nee Liesje ik heb haar niet gezoend. Geloof ik.![]()
Je chickies en jij waren ookquote:Op zondag 24 mei 2009 11:12 schreef fadingleo het volgende:
Gert, ik vind je een gezellige topper !!!
En nog bedankt voor het bedenken van mijn naam, wat ik hier met trots gebruik.![]()
ik vind het hylarisch dat topicquote:Op zondag 24 mei 2009 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik me vanavond een aantal uren prima mee vermaakt
't Kwartje valt nu pas.quote:
Nou, ik heb er wel flink wat credits doorheen gejaagd, maar op het verkeerde paard gewed (excuses Elinequote:Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef versabommie het volgende:
Hoe zat dat eik met die credits.. waren ze net zo gewild als Breezers en telefoonkaarten?
Ik loop een beetje achter Manu.quote:
Voor het eerst in mijn leven iets van 80 euro uitgegeven aan een RLS. Baal er nog van dat ik er in getrapt benquote:Op zondag 24 mei 2009 14:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik heb er wel flink wat credits doorheen gejaagd, maar op het verkeerde paard gewed (excuses Eline)
En als je leest hoeveel er gestemd is dan waren ze dus zéker gewild.
Joh, kun je niet handiger een paar matten kopen, zo groot is het toch niet? Gras zaaien is zo'n gedoe en voor je het weet is het zaad opgevreten door vogels.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:55 schreef liesje1979 het volgende:
Fijn dat je weer thuis bent Manu, en dat je het lekker hebt gehad
Ik heb mijn tuin nu wel zover onkruidvrij dat ik vind dat ik gras kan gaan zaaien.
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ik er dan weer op mag lopen?
Je hebt hier alleen zeemeeuwen en die eten patat.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, kun je niet handiger een paar matten kopen, zo groot is het toch niet? Gras zaaien is zo'n gedoe en voor je het weet is het zaad opgevreten door vogels.
Meeuwen vreten alles wat los en vast zitquote:Op zondag 24 mei 2009 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt hier alleen zeemeeuwen en die eten patat.
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, kun je niet handiger een paar matten kopen, zo groot is het toch niet? Gras zaaien is zo'n gedoe en voor je het weet is het zaad opgevreten door vogels.
Fijn laten bezorgen zou ik zeggen, gewoon in één keer goed en nee, die vingers heb ik ook niet echt terwijl ik toch echt nogal getuinierd heb. Beetje dubbel he, maar kom uit een dorp en pa vond het leuk een veel te grote volkstuin te hebben en kippen en kwam dagelijks op de boerderie.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en die ga ik ophalen op mijn fiets?
En ook daar mag je volgens mij een paar dagen niet meteen op lopen.
Maar ik lees het alweer, jullie hebben geen groene vingers
Een paar dagen is toch iets anders dan wekenlang "er beter niet op kunnen lopen".quote:Op zondag 24 mei 2009 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en die ga ik ophalen op mijn fiets?
En ook daar mag je volgens mij een paar dagen niet meteen op lopen.
Maar ik lees het alweer, jullie hebben geen groene vingers
Hier precies hetzelfde, werd gewoon opgezweept dus dat hebben ze zéker goed gedaanquote:Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven iets van 80 euro uitgegeven aan een RLS. Baal er nog van dat ik er in getrapt ben![]()
Ze hebben daar dus iets erg goed gedaan om mij te verleiden tot de aankoop van die dingen
Wekenlang?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een paar dagen is toch iets anders dan wekenlang "er beter niet op kunnen lopen".
Kijk eens hier, bezorgd tot aan de voordeur: http://www.graszodenwinke(...)eD1ZoCFYaB3godS0FIKw
Ja, wat denk jij dan, dat graszaad binnen een paar dagen tot gras verworden is en je er gelijk op kunt gaan liggenquote:
Toen ik graszoden kocht mocht ik daar 6 weken lang niet op lopen.quote:
6 weken?!! Omg, dan is de zomer al ongeveer weer omquote:Op zondag 24 mei 2009 15:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Toen ik graszoden kocht mocht ik daar 6 weken lang niet op lopen.
Met zaaien duurt het toch nog veel langer.Ik zou het lekker pas na de zomer doen,of in ieder geval als het bewolkt is en veel regentwant je moet het heel goed nat houden de eerste paar weken.En als je graszoden legt met een plank goed aandrukken door op die plank te lopenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
6 weken?!! Omg, dan is de zomer al ongeveer weer om
Ik ga wel zaaien, ik zie wel
hey! een slowchat!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:58 schreef Leandra het volgende:
* Leandra geeft ff een schop, misschien dat die newbies de SC dan weten te vinden
Nee, dat doen we in de COSquote:
OK, "barbecue" kan weer een stuk naar achteren in de agenda.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
6 weken?!! Omg, dan is de zomer al ongeveer weer om
Ik ga wel zaaien, ik zie wel
Oh ja.... mooi is dat, dus nog weer een verse COS zometeen??quote:Op zondag 24 mei 2009 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 schopt Leandra terug, jij begon
[..]
Nee, dat doen we in de COS.
Nr. 300 zou toch de laatste zijn??quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf is dat toch met die discussie om de COS te sluiten? Geen crewlid heeft daar een uitspraak over gedaan en toch heeft iedereen 't erover
. Waarom?
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf is dat toch met die discussie om de COS te sluiten? Geen crewlid heeft daar een uitspraak over gedaan en toch heeft iedereen 't erover
. Waarom?
Ik heb er Gert niet over gehoord, en ik heb er ook niks over gezegd. Dus geen ideequote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wilde al vers kanonnenvoer aanleveren, maar het wordt je kennelijk niet gegund![]()
DAT bedoel ik dusquote:
Je kan wel toch? In november?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, "barbecue" kan weer een stuk naar achteren in de agenda.
Versabommie heeft iedereen per PM opgestookt.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
. Waarom?
Kaasquote:
dus dat wordt gourmettenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kaas
Maar de mannen die komen zijn van die echte stoere mannen, die moeþen vlees en bier. Geen kaas en wijn.
Dat zou ik nooit doen, ik probeer mensen juist altijd in the plain open on the fly op te stoken tegen de moderators en dat weet jijquote:Op zondag 24 mei 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Versabommie heeft iedereen per PM opgestookt.
Oh damn PM, daar ben ik nooit goed in geweestquote:Op zondag 24 mei 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm... ik drink eigenlijk best graag wijn, zeker ook bij het eten.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kaas
Maar de mannen die komen zijn van die echte stoere mannen, die moeþen vlees en bier. Geen kaas en wijn.
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm... ik drink eigenlijk best graag wijn, zeker ook bij het eten.![]()
Maar het ligt ook een beetje aan het type BBQ. Als het braadworst en saté wordt, dan past een sloot bier daar prima bij.
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm... ik drink eigenlijk best graag wijn, zeker ook bij het eten.![]()
Maar het ligt ook een beetje aan het type BBQ. Als het braadworst en saté wordt, dan past een sloot bier daar prima bij.
En hij heeft mij overgeslagenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
nee joh, ben veul te druk met.............. Palinggate #9: Het is allemaal 1 grote Jim Wave doofpot!!!quote:
Lul niet, da's gewoon onderdeel van je misselijke stooktaktieken!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh, ben veul te druk met.............. Palinggate #9: Het is allemaal 1 grote Jim Wave doofpot!!!
(spam)
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Probeer ik nadat je op de streams bent geweest je imago als stoere gevaarlijke mod weer wat op te schroeven, ga je dat zeggen
En ik ben gek op saté dus reken maar op bier
Afgaande op de beelden is Gert een dansende knuffelbeer.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Probeer ik nadat je op de streams bent geweest je imago als stoere gevaarlijke mod weer wat op te schroeven, ga je dat zeggen
En ik ben gek op saté dus reken maar op bier
Je hebt me pijn gedaan met je nare opmerking in de FB, maar inmiddels heb ik dit verwerkt dmv de volgende 4 steunende gedachtes/ gebeurtenissen:quote:
denk dat ik wat langer blijf hangen dit keer, aandachtshuilie!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt me pijn gedaan met je nare opmerking in de FB, maar inmiddels heb ik dit verwerkt dmv de volgende 4 steunende gedachtes/ gebeurtenissen:2 steunbetuigingen in het topic 1 steunbetuiging per PM Weten dat je al vaker hebt gewenst, dat ik mijn lichaam beschadig met scherpe voorwerpen (messen, kaasschaaf), en dat dat blijkbaar een stukje is dat bij jou hoort Weten dat je geen vaste user bent, maar iemand die af en toe eens een maandje komt aanzetten, en dan weer voor langere tijd wegblijft.
Eea heeft helaas niet kunnen leiden tot vergeving, maar ik kan er op deze manier wel mee omgaan.
Nee echt Gert, ik probeer mijn leven te beteren!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Lul niet, da's gewoon onderdeel van je misselijke stooktaktieken!![]()
Dus jij vindt Manu een eng NSB'erig meelopertje. Waarom ook alweer?
Jij lijkt gewoon erg op Renate, die heeft haar eigen-ik ook omhuld met een muurtje.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik wat langer blijf hangen dit keer, aandachtshuilie!
Het is je lekker niet gelukt om hem tot kaasschaaf-verminking te verleidenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik wat langer blijf hangen dit keer, aandachtshuilie!
Peter, als er iemand is die een muurtje om zich heen heeft gebouwd ben jij het wel. Hoevaak heb je mensen niet de stuipen op het lijf gejaagd met je zelfmoord-toneelstukjes? Je laat mensen niet binnen maar laat ze liever schrikken om dat soort fratsen, te schofterig voor woorden!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij lijkt gewoon erg op Renate, die heeft haar eigen-ik ook omhuld met een muurtje.
Dat geeft niet.
Maar vergeet niet dat je er ook voor kunt kiezen dat muurtje af te breken.
Steen voor steen.
is pure afleidingsmanouvre, zo letten de mods wat minder op hun toko en laat ik anderen via de achterdeur de zooi slopenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is je lekker niet gelukt om hem tot kaasschaaf-verminking te verleiden
doe/deed jij ook bij anderenquote:
doe jij eens zorgen voor de bittergarnituur !quote:
zonder prikkertjes...ivm met gewonden personenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe jij eens zorgen voor de bittergarnituur !
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe jij eens zorgen voor de bittergarnituur !
Bij deze:quote:Op zondag 24 mei 2009 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
zonder prikkertjes...ivm met gewonden personen
Op een frikandel?quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen ja, maar daar heb ik niet zoveel aan, want remlof is daar, en ik hier
Hier zit bommie anders ook al 3 kwartier op zijn sambal te wachten.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef lies1958 het volgende:
toch moeilijk waar naar toe te gaan GC/rls of hier. GC is een beetje erg stil geworden de laatste maand.
Misschien is bommie van zichzelf al wel scherp genoeg.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier zit bommie anders ook al 3 kwartier op zijn sambal te wachten.
Zo word het voor hem ook een stuk moeilijker om hier de soep heter te vreten dan ie opgediend wordt
Als een botte bijlquote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien is bommie van zichzelf al wel scherp genoeg.
tis een gave maar ook een gewichtquote:
Zo behulpzaam.quote:
Uitlokpostquote:Op zondag 24 mei 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uit de verhalen die ik hoorde ben je wel eens beter geweest dan nu m.b.t. het rellen
klopt, mildheid komt met de jaren en ik hou tegenwoordig van mensen!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uit de verhalen die ik hoorde ben je wel eens beter geweest dan nu m.b.t. het rellen
Ben jij belazerd zeg, óf je bent aan het werk óf je bent aan het studeren. We gaan natuurlijk niet zitten pot verterenquote:Op maandag 25 mei 2009 00:38 schreef Soury het volgende:
TBO 2 in september !! Mooi heb ik vast alle tijd [ afbeelding ]
Tis mijn potquote:Op maandag 25 mei 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben jij belazerd zeg, óf je bent aan het werk óf je bent aan het studeren. We gaan natuurlijk niet zitten pot verteren![]()
Ha Weet ik niet joh !! Zie welquote:Op maandag 25 mei 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat een sabbatical nemen?
zal toch niet?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, er ging eindelijk een lichtje bij je branden
Manu , hoe was Bulgarije.?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter Manu.Waar ben je geweest?
En hondjes, hoe is het in Spanje en met je kleindochter?
Wat leuk, ik hoop dat je door de selectie komtquote:Op maandag 25 mei 2009 00:38 schreef Soury het volgende:
TBO 2 in september !! Mooi heb ik vast alle tijd [ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Manu , hoe was Bulgarije.?
Iedereen is hier, kleizoon ook, lachen, als de een huilt , is de ander stil en omgedraaid.
dus een grote chaos, maar harstikke leuk, iedereen weer eens bij elkaar.
Een vakantie zonder ellende dus, top. En dan tref je het hier ook nog eens met het weer.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:39 schreef Manu82 het volgende:
Bulgarije was top, lekker uitgerust, veel gelezen en geslapen. Lekker weer ook, goed eten en aardig entertainment team
Ik wel, je tagje is weg.quote:
Kaal zeg, je deed toch wel voorzichtig he?quote:
Nou, ik deed gewoon nonchalant btw-achtig (doe jij dat ook weleens?) and it worked like a charm.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kaal zeg, je deed toch wel voorzichtig he?
Zo, in één keer ratsj eraf? Dat durf ik nooitquote:Op maandag 25 mei 2009 10:20 schreef Noek het volgende:
Nou, ik deed gewoon nonchalant btw-achtig (doe jij dat ook weleens?) and it worked like a charm.
Ouch, * mental imagequote:Op maandag 25 mei 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
Zo, in één keer ratsj eraf? Dat durf ik nooit.
Ik ben dan ook geen watje.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo, in één keer ratsj eraf? Dat durf ik nooit.
Ik ben een hele zak watten.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef Noek het volgende:
Ik ben dan ook geen watje.
Nou eigenlijk wel. Soms.
Ja! Ik ga dat ook niet meer zelf doen. Ja ja, tanden op elkaar, ogen dicht, 123 en dan zuchten en een heel klein stukje voorzichtig bewegen. Daarna met Dreft de hars verwijderd en de nagelboerin gebeld die eveneens zeer goed met hars is.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een hele zak watten.
Ik heb ooit een halve dag rondgelopen met zo'n harspleister op mijn bovenlip. Durfde 'm er niet af te trekken. Tot mijn moeder zo moe werd van mijn ge ach- en weeklaag dat ze dat ding er in één keer vanaf rukte.
Nu niet meer, want nu doet mijn epilady van vlees en bloed het voor mequote:Op maandag 25 mei 2009 10:46 schreef Maanvis het volgende:
Bovenlip harsen? Getsie, loop je 2 dagen met een rode geïrriteerde snor rond.
Jij hebt een vrouw die aan je snor gaat lopen pulken?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu niet meer, want nu doet mijn epilady van vlees en bloed het voor me.
Ja. Eens in de drie maanden ofzo. En eens in de drie, vier weken aan mijn wenkbrauwen.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:50 schreef Maanvis het volgende:
Jij hebt een vrouw die aan je snor gaat lopen pulken?
Jij niet dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij hebt een vrouw die aan je snor gaat lopen pulken?
Ik heb gewoon een babyliss 4 men die het een beetje in toom houdtquote:
Ik wil niet weten wat Maanvis met dat schaap doet.quote:
Opetenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat Maanvis met dat schaap doet.
quote:
Ja, zit in de trein, ben Utrecht net voorbijquote:Op maandag 25 mei 2009 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi! Zit je in de trein? Je hebt je msn aan laten staan op je werk
Het is echt terrasjesweer, jammer dat we niet in Utrecht zijn
Dat dacht ik al, dat je in de trein zat, en ongeveer bij Utrecht zatquote:Op maandag 25 mei 2009 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zit in de trein, ben Utrecht net voorbij
Neuh, niet het hele weekendquote:Op maandag 25 mei 2009 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je weer 't hele weekend lopen zuipen?
Wees blij! ik heb geen slaap ritme meer.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik slaap zondag op maandag altijd kut, omdat ik dan weer terug moet naar het "vroeg op ritme", terwijl ik dan net lekker in mijn nachtritme zit. Daarom voel ik me maandags vaak moe.
Ja, jammer! Het was mooi!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Gert het volgende:
En weer stil in de lucht.
Volgens het KNMI gaat het nog effe door vannacht. Dus qua slaapritme: forget it.![]()
Daar gaat mijn graszaadquote:Onweersbuien, met hagel en zware windstoten in Zeeland trekken naar het noorden, wateroverlast mogelijk.
Zware buien op komstquote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, jammer! Het was mooi!Maar tof, we krijgen dus nog meer?
En ik had nog wel vanavond mijn "gras" besproeid
Dat zeg ikquote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Zware buien op komst
Joh ben je daar vanaf, en hoef je de rest van het jaar niet meer naar dat gras om te kijken. (als het ooit nog opkomt, na dit waterballet.)
Let jij nu maar op, want je trekt het laatste jaar redelijk onheil aan. Het zou mij niets verbazen als je getroffen wordtquote:
Ow?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Let jij nu maar op, want je trekt het laatste jaar redelijk onheil aan. Het zou mij niets verbazen als je getroffen wordt
Ja, om maar even wat op te noemen:quote:
Dat zijn Remlof z'n ballen die je hoort, d'r zit geen vloeistof meer in tegenwoordigquote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ja Manu! Pas op!!![]()
En even een update: Het onweert hier alweer!
Omg, arme Manuquote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, om maar even wat op te noemen:
1. Vorig jaar met voetballen knie naar de filistijnen
2. Een professor die hem niet liet afstuderen
3. Een notebook te laat bezorgd
4. Een Banzai plantje dat niet wilde groeien
5. Geen baan in Engeland
6. Vakantie in Portugal of Spanje met als gevolg een maand ziekenhuis waarbij hij niet meer weet hoe hij er in kwam
7. Een buurman die muziek maakt, te lang, teveel en iedere dag
8. Ruzie met z'n moeder
9. Vakantie (maand geleden) in Bulgarije hield in dat hij er verbrande handen aan overhield.
10. Niet met de auto dicht genoeg bij een concert kunnen komen
En de lijst is oneindig, het was zomaar een greep
Eyquote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn Remlof z'n ballen die je hoort, d'r zit geen vloeistof meer in tegenwoordig
quote:
Jezus, je geheugen!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
-Manu's rampspoed-
Ja, en dan nog al die cadootjes voor z'n neven en nichtjesquote:Op maandag 25 mei 2009 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jezus, je geheugen!![]()
Echter, de vakantie in Bulgarije, is hij pas gister van terug,
Verder zit er regelmatig een muziekant op het enige bankje met wifi in het park.
Het is Manu's jaartje wel.
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn Remlof z'n ballen die je hoort, d'r zit geen vloeistof meer in tegenwoordig
Balou heeft geen ballenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok ok, 't zal d'r andere vriendje dan wel zijn
Ik hoor nog geen regen, maar dat zal zo wel weer komen. Het heeft zeker geen zin om heel snel afvoergeultjes te graven he?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef Gert het volgende:
Het zit hier nog steeds in de lucht in ieder geval... ongeveer boven Liesjes huis met zwembad schat ik.
Alleen als je graag dood wil. Met onweer blijf je binnen, altijdquote:Op maandag 25 mei 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoor nog geen regen, maar dat zal zo wel weer komen. Het heeft zeker geen zin om heel snel afvoergeultjes te graven he?
Maar damn! Wat is het mooi!! Hoge ramen FTW!
Scheelt niet veel. Allememachies!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb heul geen ander vriendje.![]()
En:Gert! Leef je nog, die was hard en richting jouw kant!
Ja en ik moet zo toch naar buitenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat zijn inderdaad vette buien boven het Haagse![]()
Succes d'r mee
Maar er zijn ook positieve dingen, Den Haag wordt al tweede ronde en volgende week weer even zeiken bij studiebegleiderquote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, om maar even wat op te noemen:
1. Vorig jaar met voetballen knie naar de filistijnen
2. Een professor die hem niet liet afstuderen
3. Een notebook te laat bezorgd
4. Een Banzai plantje dat niet wilde groeien
5. Geen baan in Engeland
6. Vakantie in Portugal of Spanje met als gevolg een maand ziekenhuis waarbij hij niet meer weet hoe hij er in kwam
7. Een buurman die muziek maakt, te lang, teveel en iedere dag
8. Ruzie Oorlog met z'n moeder
9. Vakantie (maand geleden) in Bulgarije hield in dat hij er verbrande handen aan overhield.
10. Niet met de auto dicht genoeg bij een concert kunnen komen
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als je graag dood wil. Met onweer blijf je binnen, altijd![]()
Tijd om te pitten, we gaan het er van nemen vannacht, heb al een paar mooie dromen klaar staan, eens kijken hoe "nat" ze worden![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:31 schreef Gert het volgende:
Wow.![]()
Ik verwacht eigenlijk nog wel een inslag, als dit zo doorgaat.
Niet bij mij hoor, maar ergens op een kwetsbaar punt.
Het zit nu echt heel erg vlak hierboven.
Ben je al bang Liesje? Of doet het je niks?
Uhuh, heb dat ook wel, dat "lekker spannende". Tenminste, in huis. In een tentje ergens in een bos op een heuvel in Frankrijk was het wat minder.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geniet hier met volle teugen eerlijk waar.
Ik denk af en toe ook wow, maar ik vind het op een leuke manier spannend, hoe harder de donder hoe beter.
En ik heb ramen tot aan het plafond, en ik lig op de bank dus vrij zicht op de prachtigste bliksems.
Af en toe is de lucht gewoon paars verlicht!![]()
Neuh, bang ben ik niet voor onweer, we hebben wel vroeger een keer op mijn veraardag blikseminslag gehad, en toen kwam er rook uit de televisie.
En daarna stonden alle straten blank, en dat was tof spelen!!
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, heb dat ook wel, dat "lekker spannende". Tenminste, in huis. In een tentje ergens in een bos op een heuvel in Frankrijk was het wat minder.
Rook uit de TV?
Wel een goede timing van die straten, had je geen TV meer nodig.
Hee... het heftigste lijkt nu voorbij. Binnenkort is zelfs slapen weer mogelijk.
Hi Lavenderr,quote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef Lavenderr het volgende:
Het is 'hier' nog heel heftig, ik word er bloednerveus van.
Denk ook dat het ergens ingeslagen is, want ik hoor behalve de donder ook allerlei sirenes
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Knallen, hagel, flts, knal, weer een flits,
Nu op dit moment knalt de hagel tegen het raam en tuintafel , stoelen....en verderopquote:
Oow dat heb ik hier nog niet gehad, wel hele harde donder en liep net ook in de regenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nu op dit moment knalt de hagel tegen het raam en tuintafel , stoelen....
Ziet er bij jou in de buurt wel lekker uit op de buienradarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow dat heb ik hier nog niet gehad, wel hele harde donder en liep net ook in de regen
Hier mag je best zwaaien he.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
Fluitert!![]()
Ja joh, heb jij zelfs hagel?![]()
En wat een super OP had je gemaakt, ben je er lang mee bezig geweest?![]()
Ik was ook binnen 5 minuten helemaal nat geregendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ziet er bij jou in de buurt wel lekker uit op de buienradar
Hier niks dan sterren boven de hut.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik was ook binnen 5 minuten helemaal nat geregend
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hier mag je best zwaaien he.Ha Lies Ben je gelukkig?
Ja leuke openingspost allemaal leuke quotes , caps en gifjes van vele posters.
Drie uren.![]()
Maar het gaf me afleiding want ik had gisteren het een en ander te verwerken.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hier mag je best zwaaien he.Ha Lies Ben je gelukkig?
Ja leuke openingspost allemaal leuke quotes , caps en gifjes van vele posters.
Drie uren.![]()
Maar het gaf me afleiding want ik had gisteren het een en ander te verwerken.
Ik had beter even kunnen wachten want nu is het volgens mij weer rustig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier niks dan sterren boven de hut.
Komt nog meer donder aan daar:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik had beter even kunnen wachten want nu is het volgens mij weer rustig.
Het donderen is voor nu even opgehouden.
Sterren kijken is gaaf
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja gaat nu stukken beter.
Heerlijk voor je Lies.
Heeft toch wel iets dit weer, iets knus, maar de onweer is voorbij,
ik hoor ik nu een dorp verderop knallen, nou zeg weer een heftige flits,
een volhouder en ja het knalt weer .
Den Haag heeft geluk vannacht!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt nog meer donder aan daar:
[ afbeelding ]
Nu maakt het tot morgenochtend niet meer uit, het probleem de hond uitlaten heb ik nu al gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt nog meer donder aan daar:
[ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed ik ga ook maar eens slapen, morgen weer vroeg op
Ik slaap er altijd heerlijk op, maar nu werd ik er wakker vanquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hi heb jij ook van zulk spannend weer?
Wanneer was dat?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:54 schreef Maanvis het volgende:
hidiho, heb je toevallig een filmpje van Peter z'n microfoon die wordt afgepakt door bram?
Welterusten Lies, werk ze morgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:46 schreef liesje1979 het volgende:
Maar goed ik ga ook maar eens slapen, morgen weer vroeg op
Gezelligquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik slaap er altijd heerlijk op, maar nu werd ik er wakker van
Ik ben net wakker, dus de eerste 18/24 uur ben ik wakker.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:01 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Gezelligen blijf je nu tot het weer rustig is
Zaterdag ochtendquote:
heb je het wel ergens online staan? dan kijk ik zelf wel ffquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zaterdag ochtend
Ik heb alles, maar weinig zin om alles terug te kijken om te zien wanneer Peter zijn Mic wordt afgepakt.
Ik heb filmpjes per uur, zeg maar welk uur en ik zet hem onlinequote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
heb je het wel ergens online staan? dan kijk ik zelf wel ff
Proost dan maar,quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben net wakker, dus de eerste 18/24 uur ben ik wakker.
En idd, zit net aan de![]()
Rightquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Proost dan maar,
Wel een rare tijd voor koffie vind je niet, ik zit gewoon aan het water
Ik heb nog echt geen idee.. was zelf druk aan het stappen toenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb filmpjes per uur, zeg maar welk uur en ik zet hem online
(ik kijk ondertussen ook het feestje terug)
Ja ik ook ander heb ik opstart problemen, en loop ik tegen alles opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:12 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Right![]()
Ik MOET koffie als ik net wakker ben
Sat, May 23 02.00 The Bunker 2 uurquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik heb nog echt geen idee.. was zelf druk aan het stappen toen... maar in de Peter vs Danny discussie werd dat aangehaald dus het zou wel tof zijn om hem daarmee om z'n oortjes te slaan.
Kun je die van 2 tot 3 uur en die van 3 tot 4 uur online zetten? (als bij die laatste nog feestactie is)
O nou heb je dat stukje dat hij Renate in de zeik neemt ook natuurlijk, nu kan de rel weer van voren af aan beginnen in dat des betreffende topicquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:21 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sat, May 23 02.00 The Bunker 2 uur
Sat, May 23 03.00 The Bunker 3 uur
Sat, May 23 04.00 The Bunker 4 uur
Heb ikquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
O nou heb je dat stukje dat hij Renate in de zeik neemt ook natuurlijk, nu kan de rel weer van voren af aan beginnen in dat des betreffende topic
Ja want Renate was er ontdaan daardoor geraakt.quote:
Ja, ik heb het gezien. Grote eikelquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja want Renate was er ontdaan daardoor geraakt.
Hij had tegen haar gezegd dat hij verliefd op haar was en met haar wilde zoenen voor de gein. Waarop zei vriendelijk verzocht om geen geintjes daarover te maken omdat ze daar te gevoelig voor was. En toen ging hij toch door van het is geen geintje het is echt zo.
Later zetten hij haar te kakken toen zei met hem wilde zoenen want het was slecht voor zijn imago en liep nog naar zijn (ex)vriendin om te vragen of hij met haar mocht zoenen met heel veel mensen erom heen. zo ongeveer
Daar is dus de hele dag met Danny en Peter voornamelijk vette bash topics voor geopend.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, ik heb het gezien. Grote eikel![]()
(maar erop ingaan is ook niet slim)
Geen leipe Gert?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:37 schreef Maanvis het volgende:
zit nu naar een ontzettend leipe Bob te kijken
Dus als ik hem online gooi hebben we weer een paar topics?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Daar is dus de hele dag met Danny en Peter voornamelijk vette bash topics voor geopend.
Maar met het laatste topic zijn ze alweer bijna vriendjes geworden
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:37 schreef Maanvis het volgende:
zit nu naar een ontzettend leipe Bob te kijken
Neen, Gert heb ik nog niet leip gezienquote:
Nee man, Bob van de regie, met die brilquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is nog voor het wilde feest![]()
Bobby is voor de after weg gegaan
Ik denk dat dan de vette discussie weer los branden, en het leuke is dan dat Peter zelf ook kan zien waar het fout is gegaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dus als ik hem online gooi hebben we weer een paar topics?
De video begint om 2.47, dus hij was als één v/d laatste wegquote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is nog voor het wilde feest![]()
Bobby is voor de after weg gegaan
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:48 schreef Maanvis het volgende:
Ben nu het stuk van Peter en de handjes aan het kijken
nou nou.. hij wil handjes zien anders slapen! anders slapen ! handjes jongens, anders slapen! Ja anders gaan we slapen!!quote:
En hoe zit het met stukje met Renate dat ze samen op de grafkist zitten, heb je dat al gezien?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nou nou.. hij wil handjes zien anders slapen! anders slapen ! handjes jongens, anders slapen! Ja anders gaan we slapen!!
Ik zie renate helemaal niet meer.. was die niet allang weg toen? (3:18)quote:Op dinsdag 26 mei 2009 01:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En hoe zit het met stukje met Renate dat ze samen op de grafkist zitten, heb je dat al gezien?
Nee het is voordat hij gaat zingen volgens mij.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zie renate helemaal niet meer.. was die niet allang weg toen? (3:18)
In die post van Hidihoquote:
je had er zelfs nog op gereageerd, gekkiequote:
Neem nog een watertjequote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:16 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je had er zelfs nog op gereageerd, gekkie
Ja dat was ik even vergetenquote:
Nu nog een mooie header van jou, om alvast te wennenquote:
Hoezo wat heb ik gemist, gaat Meravigliosa meedoen aan TBO2quote:Op dinsdag 26 mei 2009 02:25 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nu nog een mooie header van jou, om alvast te wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |