Oh damn PM, daar ben ik nooit goed in geweestquote:Op zondag 24 mei 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Versabommie heeft iedereen per PM opgestookt.
Uhm... ik drink eigenlijk best graag wijn, zeker ook bij het eten.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kaas
Maar de mannen die komen zijn van die echte stoere mannen, die moeþen vlees en bier. Geen kaas en wijn.
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm... ik drink eigenlijk best graag wijn, zeker ook bij het eten.![]()
Maar het ligt ook een beetje aan het type BBQ. Als het braadworst en saté wordt, dan past een sloot bier daar prima bij.
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhm... ik drink eigenlijk best graag wijn, zeker ook bij het eten.![]()
Maar het ligt ook een beetje aan het type BBQ. Als het braadworst en saté wordt, dan past een sloot bier daar prima bij.
En hij heeft mij overgeslagenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Versabommie heeft iedereen per PM opgestookt.
nee joh, ben veul te druk met.............. Palinggate #9: Het is allemaal 1 grote Jim Wave doofpot!!!quote:
Lul niet, da's gewoon onderdeel van je misselijke stooktaktieken!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee joh, ben veul te druk met.............. Palinggate #9: Het is allemaal 1 grote Jim Wave doofpot!!!
(spam)
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Probeer ik nadat je op de streams bent geweest je imago als stoere gevaarlijke mod weer wat op te schroeven, ga je dat zeggen
En ik ben gek op saté dus reken maar op bier
Afgaande op de beelden is Gert een dansende knuffelbeer.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Probeer ik nadat je op de streams bent geweest je imago als stoere gevaarlijke mod weer wat op te schroeven, ga je dat zeggen
En ik ben gek op saté dus reken maar op bier
Je hebt me pijn gedaan met je nare opmerking in de FB, maar inmiddels heb ik dit verwerkt dmv de volgende 4 steunende gedachtes/ gebeurtenissen:quote:
denk dat ik wat langer blijf hangen dit keer, aandachtshuilie!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je hebt me pijn gedaan met je nare opmerking in de FB, maar inmiddels heb ik dit verwerkt dmv de volgende 4 steunende gedachtes/ gebeurtenissen:2 steunbetuigingen in het topic 1 steunbetuiging per PM Weten dat je al vaker hebt gewenst, dat ik mijn lichaam beschadig met scherpe voorwerpen (messen, kaasschaaf), en dat dat blijkbaar een stukje is dat bij jou hoort Weten dat je geen vaste user bent, maar iemand die af en toe eens een maandje komt aanzetten, en dan weer voor langere tijd wegblijft.
Eea heeft helaas niet kunnen leiden tot vergeving, maar ik kan er op deze manier wel mee omgaan.
Nee echt Gert, ik probeer mijn leven te beteren!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Lul niet, da's gewoon onderdeel van je misselijke stooktaktieken!![]()
Dus jij vindt Manu een eng NSB'erig meelopertje. Waarom ook alweer?
Jij lijkt gewoon erg op Renate, die heeft haar eigen-ik ook omhuld met een muurtje.quote:Op zondag 24 mei 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik wat langer blijf hangen dit keer, aandachtshuilie!
Het is je lekker niet gelukt om hem tot kaasschaaf-verminking te verleidenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
denk dat ik wat langer blijf hangen dit keer, aandachtshuilie!
Peter, als er iemand is die een muurtje om zich heen heeft gebouwd ben jij het wel. Hoevaak heb je mensen niet de stuipen op het lijf gejaagd met je zelfmoord-toneelstukjes? Je laat mensen niet binnen maar laat ze liever schrikken om dat soort fratsen, te schofterig voor woorden!quote:Op zondag 24 mei 2009 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Jij lijkt gewoon erg op Renate, die heeft haar eigen-ik ook omhuld met een muurtje.
Dat geeft niet.
Maar vergeet niet dat je er ook voor kunt kiezen dat muurtje af te breken.
Steen voor steen.
is pure afleidingsmanouvre, zo letten de mods wat minder op hun toko en laat ik anderen via de achterdeur de zooi slopenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is je lekker niet gelukt om hem tot kaasschaaf-verminking te verleiden
doe/deed jij ook bij anderenquote:
doe jij eens zorgen voor de bittergarnituur !quote:
zonder prikkertjes...ivm met gewonden personenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe jij eens zorgen voor de bittergarnituur !
quote:Op zondag 24 mei 2009 21:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
doe jij eens zorgen voor de bittergarnituur !
Bij deze:quote:Op zondag 24 mei 2009 21:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
zonder prikkertjes...ivm met gewonden personen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |