Ben jij belazerd zeg, óf je bent aan het werk óf je bent aan het studeren. We gaan natuurlijk niet zitten pot verterenquote:Op maandag 25 mei 2009 00:38 schreef Soury het volgende:
TBO 2 in september !! Mooi heb ik vast alle tijd [ afbeelding ]
Tis mijn potquote:Op maandag 25 mei 2009 00:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben jij belazerd zeg, óf je bent aan het werk óf je bent aan het studeren. We gaan natuurlijk niet zitten pot verteren![]()
Ha Weet ik niet joh !! Zie welquote:Op maandag 25 mei 2009 00:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je gaat een sabbatical nemen?
zal toch niet?quote:Op maandag 25 mei 2009 00:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, er ging eindelijk een lichtje bij je branden
Manu , hoe was Bulgarije.?quote:Op zondag 24 mei 2009 14:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik loop een beetje achter Manu.Waar ben je geweest?
En hondjes, hoe is het in Spanje en met je kleindochter?
Wat leuk, ik hoop dat je door de selectie komtquote:Op maandag 25 mei 2009 00:38 schreef Soury het volgende:
TBO 2 in september !! Mooi heb ik vast alle tijd [ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 mei 2009 08:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
Manu , hoe was Bulgarije.?
Iedereen is hier, kleizoon ook, lachen, als de een huilt , is de ander stil en omgedraaid.
dus een grote chaos, maar harstikke leuk, iedereen weer eens bij elkaar.
Een vakantie zonder ellende dus, top. En dan tref je het hier ook nog eens met het weer.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:39 schreef Manu82 het volgende:
Bulgarije was top, lekker uitgerust, veel gelezen en geslapen. Lekker weer ook, goed eten en aardig entertainment team
Ik wel, je tagje is weg.quote:
Kaal zeg, je deed toch wel voorzichtig he?quote:
Nou, ik deed gewoon nonchalant btw-achtig (doe jij dat ook weleens?) and it worked like a charm.quote:Op maandag 25 mei 2009 09:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Kaal zeg, je deed toch wel voorzichtig he?
Zo, in één keer ratsj eraf? Dat durf ik nooitquote:Op maandag 25 mei 2009 10:20 schreef Noek het volgende:
Nou, ik deed gewoon nonchalant btw-achtig (doe jij dat ook weleens?) and it worked like a charm.
Ouch, * mental imagequote:Op maandag 25 mei 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
Zo, in één keer ratsj eraf? Dat durf ik nooit.
Ik ben dan ook geen watje.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo, in één keer ratsj eraf? Dat durf ik nooit.
Ik ben een hele zak watten.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:29 schreef Noek het volgende:
Ik ben dan ook geen watje.
Nou eigenlijk wel. Soms.
Ja! Ik ga dat ook niet meer zelf doen. Ja ja, tanden op elkaar, ogen dicht, 123 en dan zuchten en een heel klein stukje voorzichtig bewegen. Daarna met Dreft de hars verwijderd en de nagelboerin gebeld die eveneens zeer goed met hars is.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben een hele zak watten.
Ik heb ooit een halve dag rondgelopen met zo'n harspleister op mijn bovenlip. Durfde 'm er niet af te trekken. Tot mijn moeder zo moe werd van mijn ge ach- en weeklaag dat ze dat ding er in één keer vanaf rukte.
Nu niet meer, want nu doet mijn epilady van vlees en bloed het voor mequote:Op maandag 25 mei 2009 10:46 schreef Maanvis het volgende:
Bovenlip harsen? Getsie, loop je 2 dagen met een rode geïrriteerde snor rond.
Jij hebt een vrouw die aan je snor gaat lopen pulken?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nu niet meer, want nu doet mijn epilady van vlees en bloed het voor me.
Ja. Eens in de drie maanden ofzo. En eens in de drie, vier weken aan mijn wenkbrauwen.quote:Op maandag 25 mei 2009 10:50 schreef Maanvis het volgende:
Jij hebt een vrouw die aan je snor gaat lopen pulken?
Jij niet dan?quote:Op maandag 25 mei 2009 10:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jij hebt een vrouw die aan je snor gaat lopen pulken?
Ik heb gewoon een babyliss 4 men die het een beetje in toom houdtquote:
Ik wil niet weten wat Maanvis met dat schaap doet.quote:
Opetenquote:Op maandag 25 mei 2009 10:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat Maanvis met dat schaap doet.
quote:
Ja, zit in de trein, ben Utrecht net voorbijquote:Op maandag 25 mei 2009 18:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hoi! Zit je in de trein? Je hebt je msn aan laten staan op je werk
Het is echt terrasjesweer, jammer dat we niet in Utrecht zijn
Dat dacht ik al, dat je in de trein zat, en ongeveer bij Utrecht zatquote:Op maandag 25 mei 2009 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, zit in de trein, ben Utrecht net voorbij
Neuh, niet het hele weekendquote:Op maandag 25 mei 2009 18:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je weer 't hele weekend lopen zuipen?
Wees blij! ik heb geen slaap ritme meer.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:00 schreef liesje1979 het volgende:
Ik slaap zondag op maandag altijd kut, omdat ik dan weer terug moet naar het "vroeg op ritme", terwijl ik dan net lekker in mijn nachtritme zit. Daarom voel ik me maandags vaak moe.
Ja, jammer! Het was mooi!quote:Op maandag 25 mei 2009 22:35 schreef Gert het volgende:
En weer stil in de lucht.
Volgens het KNMI gaat het nog effe door vannacht. Dus qua slaapritme: forget it.![]()
Daar gaat mijn graszaadquote:Onweersbuien, met hagel en zware windstoten in Zeeland trekken naar het noorden, wateroverlast mogelijk.
Zware buien op komstquote:Op maandag 25 mei 2009 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, jammer! Het was mooi!Maar tof, we krijgen dus nog meer?
En ik had nog wel vanavond mijn "gras" besproeid
Dat zeg ikquote:Op maandag 25 mei 2009 22:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Zware buien op komst
Joh ben je daar vanaf, en hoef je de rest van het jaar niet meer naar dat gras om te kijken. (als het ooit nog opkomt, na dit waterballet.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |