Daar heb ik me vanavond een aantal uren prima mee vermaaktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:10 schreef versabommie het volgende:
en het gaat deur: Palinggate #9: Het is allemaal 1 grote Jim Wave doofpot!!!
* knuffel geeftquote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
Gert, ouwe knuffelkont van me!
Ik ben nog steeds enorm blij dat ik gisteravond/vannacht niks gedronken heb.
Dat begint IMHO de meest hilarische topicreeks van het voorjaar te wordenquote:Op zondag 24 mei 2009 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik me vanavond een aantal uren prima mee vermaakt
Zoiets onthoud je toch gewoon?quote:Op zondag 24 mei 2009 10:55 schreef Gert het volgende:
[..]
* knuffel geeft![]()
Ik 'moest' gisteren wéér, vrienden over de vloer. Nu maar eens een weekje helemaal géén drank.
"Weekje" is best rekkelijk trouwens.
Dat meisje op de foto is de vriendin van Jeroen en nee Liesje ik heb haar niet gezoend. Geloof ik.![]()
Je chickies en jij waren ookquote:Op zondag 24 mei 2009 11:12 schreef fadingleo het volgende:
Gert, ik vind je een gezellige topper !!!
En nog bedankt voor het bedenken van mijn naam, wat ik hier met trots gebruik.![]()
ik vind het hylarisch dat topicquote:Op zondag 24 mei 2009 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik me vanavond een aantal uren prima mee vermaakt
't Kwartje valt nu pas.quote:
Nou, ik heb er wel flink wat credits doorheen gejaagd, maar op het verkeerde paard gewed (excuses Elinequote:Op zondag 24 mei 2009 14:45 schreef versabommie het volgende:
Hoe zat dat eik met die credits.. waren ze net zo gewild als Breezers en telefoonkaarten?
Ik loop een beetje achter Manu.quote:
Voor het eerst in mijn leven iets van 80 euro uitgegeven aan een RLS. Baal er nog van dat ik er in getrapt benquote:Op zondag 24 mei 2009 14:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik heb er wel flink wat credits doorheen gejaagd, maar op het verkeerde paard gewed (excuses Eline)
En als je leest hoeveel er gestemd is dan waren ze dus zéker gewild.
Joh, kun je niet handiger een paar matten kopen, zo groot is het toch niet? Gras zaaien is zo'n gedoe en voor je het weet is het zaad opgevreten door vogels.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:55 schreef liesje1979 het volgende:
Fijn dat je weer thuis bent Manu, en dat je het lekker hebt gehad
Ik heb mijn tuin nu wel zover onkruidvrij dat ik vind dat ik gras kan gaan zaaien.
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat ik er dan weer op mag lopen?
Je hebt hier alleen zeemeeuwen en die eten patat.quote:Op zondag 24 mei 2009 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, kun je niet handiger een paar matten kopen, zo groot is het toch niet? Gras zaaien is zo'n gedoe en voor je het weet is het zaad opgevreten door vogels.
Meeuwen vreten alles wat los en vast zitquote:Op zondag 24 mei 2009 15:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Je hebt hier alleen zeemeeuwen en die eten patat.
quote:Op zondag 24 mei 2009 14:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Joh, kun je niet handiger een paar matten kopen, zo groot is het toch niet? Gras zaaien is zo'n gedoe en voor je het weet is het zaad opgevreten door vogels.
Fijn laten bezorgen zou ik zeggen, gewoon in één keer goed en nee, die vingers heb ik ook niet echt terwijl ik toch echt nogal getuinierd heb. Beetje dubbel he, maar kom uit een dorp en pa vond het leuk een veel te grote volkstuin te hebben en kippen en kwam dagelijks op de boerderie.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en die ga ik ophalen op mijn fiets?
En ook daar mag je volgens mij een paar dagen niet meteen op lopen.
Maar ik lees het alweer, jullie hebben geen groene vingers
Een paar dagen is toch iets anders dan wekenlang "er beter niet op kunnen lopen".quote:Op zondag 24 mei 2009 15:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja en die ga ik ophalen op mijn fiets?
En ook daar mag je volgens mij een paar dagen niet meteen op lopen.
Maar ik lees het alweer, jullie hebben geen groene vingers
Hier precies hetzelfde, werd gewoon opgezweept dus dat hebben ze zéker goed gedaanquote:Op zondag 24 mei 2009 14:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Voor het eerst in mijn leven iets van 80 euro uitgegeven aan een RLS. Baal er nog van dat ik er in getrapt ben![]()
Ze hebben daar dus iets erg goed gedaan om mij te verleiden tot de aankoop van die dingen
Wekenlang?quote:Op zondag 24 mei 2009 15:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een paar dagen is toch iets anders dan wekenlang "er beter niet op kunnen lopen".
Kijk eens hier, bezorgd tot aan de voordeur: http://www.graszodenwinke(...)eD1ZoCFYaB3godS0FIKw
Ja, wat denk jij dan, dat graszaad binnen een paar dagen tot gras verworden is en je er gelijk op kunt gaan liggenquote:
Toen ik graszoden kocht mocht ik daar 6 weken lang niet op lopen.quote:
6 weken?!! Omg, dan is de zomer al ongeveer weer omquote:Op zondag 24 mei 2009 15:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Toen ik graszoden kocht mocht ik daar 6 weken lang niet op lopen.
Met zaaien duurt het toch nog veel langer.Ik zou het lekker pas na de zomer doen,of in ieder geval als het bewolkt is en veel regentwant je moet het heel goed nat houden de eerste paar weken.En als je graszoden legt met een plank goed aandrukken door op die plank te lopenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
6 weken?!! Omg, dan is de zomer al ongeveer weer om
Ik ga wel zaaien, ik zie wel
hey! een slowchat!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:58 schreef Leandra het volgende:
* Leandra geeft ff een schop, misschien dat die newbies de SC dan weten te vinden
Nee, dat doen we in de COSquote:
OK, "barbecue" kan weer een stuk naar achteren in de agenda.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
6 weken?!! Omg, dan is de zomer al ongeveer weer om
Ik ga wel zaaien, ik zie wel
Oh ja.... mooi is dat, dus nog weer een verse COS zometeen??quote:Op zondag 24 mei 2009 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 schopt Leandra terug, jij begon
[..]
Nee, dat doen we in de COS.
Nr. 300 zou toch de laatste zijn??quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf is dat toch met die discussie om de COS te sluiten? Geen crewlid heeft daar een uitspraak over gedaan en toch heeft iedereen 't erover
. Waarom?
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf is dat toch met die discussie om de COS te sluiten? Geen crewlid heeft daar een uitspraak over gedaan en toch heeft iedereen 't erover
. Waarom?
Ik heb er Gert niet over gehoord, en ik heb er ook niks over gezegd. Dus geen ideequote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wilde al vers kanonnenvoer aanleveren, maar het wordt je kennelijk niet gegund![]()
DAT bedoel ik dusquote:
Je kan wel toch? In november?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, "barbecue" kan weer een stuk naar achteren in de agenda.
Versabommie heeft iedereen per PM opgestookt.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
. Waarom?
Kaasquote:
dus dat wordt gourmettenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kaas
Maar de mannen die komen zijn van die echte stoere mannen, die moeþen vlees en bier. Geen kaas en wijn.
Dat zou ik nooit doen, ik probeer mensen juist altijd in the plain open on the fly op te stoken tegen de moderators en dat weet jijquote:Op zondag 24 mei 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Versabommie heeft iedereen per PM opgestookt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |