Toen ik graszoden kocht mocht ik daar 6 weken lang niet op lopen.quote:
6 weken?!! Omg, dan is de zomer al ongeveer weer omquote:Op zondag 24 mei 2009 15:31 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Toen ik graszoden kocht mocht ik daar 6 weken lang niet op lopen.
Met zaaien duurt het toch nog veel langer.Ik zou het lekker pas na de zomer doen,of in ieder geval als het bewolkt is en veel regentwant je moet het heel goed nat houden de eerste paar weken.En als je graszoden legt met een plank goed aandrukken door op die plank te lopenquote:Op zondag 24 mei 2009 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
6 weken?!! Omg, dan is de zomer al ongeveer weer om
Ik ga wel zaaien, ik zie wel
hey! een slowchat!quote:Op zondag 24 mei 2009 19:58 schreef Leandra het volgende:
* Leandra geeft ff een schop, misschien dat die newbies de SC dan weten te vinden
Nee, dat doen we in de COSquote:
OK, "barbecue" kan weer een stuk naar achteren in de agenda.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
6 weken?!! Omg, dan is de zomer al ongeveer weer om
Ik ga wel zaaien, ik zie wel
Oh ja.... mooi is dat, dus nog weer een verse COS zometeen??quote:Op zondag 24 mei 2009 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
* PietjePuk007 schopt Leandra terug, jij begon
[..]
Nee, dat doen we in de COS.
Nr. 300 zou toch de laatste zijn??quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf is dat toch met die discussie om de COS te sluiten? Geen crewlid heeft daar een uitspraak over gedaan en toch heeft iedereen 't erover
. Waarom?
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
wtf is dat toch met die discussie om de COS te sluiten? Geen crewlid heeft daar een uitspraak over gedaan en toch heeft iedereen 't erover
. Waarom?
Ik heb er Gert niet over gehoord, en ik heb er ook niks over gezegd. Dus geen ideequote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik wilde al vers kanonnenvoer aanleveren, maar het wordt je kennelijk niet gegund![]()
DAT bedoel ik dusquote:
Je kan wel toch? In november?quote:Op zondag 24 mei 2009 20:04 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, "barbecue" kan weer een stuk naar achteren in de agenda.
Versabommie heeft iedereen per PM opgestookt.quote:Op zondag 24 mei 2009 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
. Waarom?
Kaasquote:
dus dat wordt gourmettenquote:Op zondag 24 mei 2009 21:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kaas
Maar de mannen die komen zijn van die echte stoere mannen, die moežen vlees en bier. Geen kaas en wijn.
Dat zou ik nooit doen, ik probeer mensen juist altijd in the plain open on the fly op te stoken tegen de moderators en dat weet jijquote:Op zondag 24 mei 2009 21:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Versabommie heeft iedereen per PM opgestookt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |