Let jij nu maar op, want je trekt het laatste jaar redelijk onheil aan. Het zou mij niets verbazen als je getroffen wordtquote:
Ow?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Let jij nu maar op, want je trekt het laatste jaar redelijk onheil aan. Het zou mij niets verbazen als je getroffen wordt
Ja, om maar even wat op te noemen:quote:
Dat zijn Remlof z'n ballen die je hoort, d'r zit geen vloeistof meer in tegenwoordigquote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ja Manu! Pas op!!![]()
En even een update: Het onweert hier alweer!
Omg, arme Manuquote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, om maar even wat op te noemen:
1. Vorig jaar met voetballen knie naar de filistijnen
2. Een professor die hem niet liet afstuderen
3. Een notebook te laat bezorgd
4. Een Banzai plantje dat niet wilde groeien
5. Geen baan in Engeland
6. Vakantie in Portugal of Spanje met als gevolg een maand ziekenhuis waarbij hij niet meer weet hoe hij er in kwam
7. Een buurman die muziek maakt, te lang, teveel en iedere dag
8. Ruzie met z'n moeder
9. Vakantie (maand geleden) in Bulgarije hield in dat hij er verbrande handen aan overhield.
10. Niet met de auto dicht genoeg bij een concert kunnen komen
En de lijst is oneindig, het was zomaar een greep
Eyquote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn Remlof z'n ballen die je hoort, d'r zit geen vloeistof meer in tegenwoordig
quote:
Jezus, je geheugen!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
-Manu's rampspoed-
Ja, en dan nog al die cadootjes voor z'n neven en nichtjesquote:Op maandag 25 mei 2009 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jezus, je geheugen!![]()
Echter, de vakantie in Bulgarije, is hij pas gister van terug,
Verder zit er regelmatig een muziekant op het enige bankje met wifi in het park.
Het is Manu's jaartje wel.
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn Remlof z'n ballen die je hoort, d'r zit geen vloeistof meer in tegenwoordig
Balou heeft geen ballenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok ok, 't zal d'r andere vriendje dan wel zijn
Ik hoor nog geen regen, maar dat zal zo wel weer komen. Het heeft zeker geen zin om heel snel afvoergeultjes te graven he?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef Gert het volgende:
Het zit hier nog steeds in de lucht in ieder geval... ongeveer boven Liesjes huis met zwembad schat ik.
Alleen als je graag dood wil. Met onweer blijf je binnen, altijdquote:Op maandag 25 mei 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoor nog geen regen, maar dat zal zo wel weer komen. Het heeft zeker geen zin om heel snel afvoergeultjes te graven he?
Maar damn! Wat is het mooi!! Hoge ramen FTW!
Scheelt niet veel. Allememachies!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb heul geen ander vriendje.![]()
En:Gert! Leef je nog, die was hard en richting jouw kant!
Ja en ik moet zo toch naar buitenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat zijn inderdaad vette buien boven het Haagse![]()
Succes d'r mee
Maar er zijn ook positieve dingen, Den Haag wordt al tweede ronde en volgende week weer even zeiken bij studiebegleiderquote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, om maar even wat op te noemen:
1. Vorig jaar met voetballen knie naar de filistijnen
2. Een professor die hem niet liet afstuderen
3. Een notebook te laat bezorgd
4. Een Banzai plantje dat niet wilde groeien
5. Geen baan in Engeland
6. Vakantie in Portugal of Spanje met als gevolg een maand ziekenhuis waarbij hij niet meer weet hoe hij er in kwam
7. Een buurman die muziek maakt, te lang, teveel en iedere dag
8. Ruzie Oorlog met z'n moeder
9. Vakantie (maand geleden) in Bulgarije hield in dat hij er verbrande handen aan overhield.
10. Niet met de auto dicht genoeg bij een concert kunnen komen
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Alleen als je graag dood wil. Met onweer blijf je binnen, altijd![]()
Tijd om te pitten, we gaan het er van nemen vannacht, heb al een paar mooie dromen klaar staan, eens kijken hoe "nat" ze worden![]()
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:31 schreef Gert het volgende:
Wow.![]()
Ik verwacht eigenlijk nog wel een inslag, als dit zo doorgaat.
Niet bij mij hoor, maar ergens op een kwetsbaar punt.
Het zit nu echt heel erg vlak hierboven.
Ben je al bang Liesje? Of doet het je niks?
Uhuh, heb dat ook wel, dat "lekker spannende". Tenminste, in huis. In een tentje ergens in een bos op een heuvel in Frankrijk was het wat minder.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik geniet hier met volle teugen eerlijk waar.
Ik denk af en toe ook wow, maar ik vind het op een leuke manier spannend, hoe harder de donder hoe beter.
En ik heb ramen tot aan het plafond, en ik lig op de bank dus vrij zicht op de prachtigste bliksems.
Af en toe is de lucht gewoon paars verlicht!![]()
Neuh, bang ben ik niet voor onweer, we hebben wel vroeger een keer op mijn veraardag blikseminslag gehad, en toen kwam er rook uit de televisie.
En daarna stonden alle straten blank, en dat was tof spelen!!
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Uhuh, heb dat ook wel, dat "lekker spannende". Tenminste, in huis. In een tentje ergens in een bos op een heuvel in Frankrijk was het wat minder.
Rook uit de TV?
Wel een goede timing van die straten, had je geen TV meer nodig.
Hee... het heftigste lijkt nu voorbij. Binnenkort is zelfs slapen weer mogelijk.
Hi Lavenderr,quote:Op maandag 25 mei 2009 23:53 schreef Lavenderr het volgende:
Het is 'hier' nog heel heftig, ik word er bloednerveus van.
Denk ook dat het ergens ingeslagen is, want ik hoor behalve de donder ook allerlei sirenes
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:18 schreef tuinfluiter het volgende:
Knallen, hagel, flts, knal, weer een flits,
Nu op dit moment knalt de hagel tegen het raam en tuintafel , stoelen....en verderopquote:
Oow dat heb ik hier nog niet gehad, wel hele harde donder en liep net ook in de regenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Nu op dit moment knalt de hagel tegen het raam en tuintafel , stoelen....
Ziet er bij jou in de buurt wel lekker uit op de buienradarquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:22 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow dat heb ik hier nog niet gehad, wel hele harde donder en liep net ook in de regen
Hier mag je best zwaaien he.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:21 schreef liesje1979 het volgende:
Fluitert!![]()
Ja joh, heb jij zelfs hagel?![]()
En wat een super OP had je gemaakt, ben je er lang mee bezig geweest?![]()
Ik was ook binnen 5 minuten helemaal nat geregendquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ziet er bij jou in de buurt wel lekker uit op de buienradar
Hier niks dan sterren boven de hut.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik was ook binnen 5 minuten helemaal nat geregend
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hier mag je best zwaaien he.Ha Lies Ben je gelukkig?
Ja leuke openingspost allemaal leuke quotes , caps en gifjes van vele posters.
Drie uren.![]()
Maar het gaf me afleiding want ik had gisteren het een en ander te verwerken.
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:26 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Hier mag je best zwaaien he.Ha Lies Ben je gelukkig?
Ja leuke openingspost allemaal leuke quotes , caps en gifjes van vele posters.
Drie uren.![]()
Maar het gaf me afleiding want ik had gisteren het een en ander te verwerken.
Ik had beter even kunnen wachten want nu is het volgens mij weer rustig.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hier niks dan sterren boven de hut.
Komt nog meer donder aan daar:quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik had beter even kunnen wachten want nu is het volgens mij weer rustig.
Het donderen is voor nu even opgehouden.
Sterren kijken is gaaf
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:36 schreef tuinfluiter het volgende:
Ja gaat nu stukken beter.
Heerlijk voor je Lies.
Heeft toch wel iets dit weer, iets knus, maar de onweer is voorbij,
ik hoor ik nu een dorp verderop knallen, nou zeg weer een heftige flits,
een volhouder en ja het knalt weer .
Den Haag heeft geluk vannacht!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt nog meer donder aan daar:
[ afbeelding ]
Nu maakt het tot morgenochtend niet meer uit, het probleem de hond uitlaten heb ik nu al gehadquote:Op dinsdag 26 mei 2009 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Komt nog meer donder aan daar:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |