Let jij nu maar op, want je trekt het laatste jaar redelijk onheil aan. Het zou mij niets verbazen als je getroffen wordtquote:
Ow?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Let jij nu maar op, want je trekt het laatste jaar redelijk onheil aan. Het zou mij niets verbazen als je getroffen wordt
Ja, om maar even wat op te noemen:quote:
Dat zijn Remlof z'n ballen die je hoort, d'r zit geen vloeistof meer in tegenwoordigquote:Op maandag 25 mei 2009 23:13 schreef liesje1979 het volgende:
Ja Manu! Pas op!!![]()
En even een update: Het onweert hier alweer!
Omg, arme Manuquote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, om maar even wat op te noemen:
1. Vorig jaar met voetballen knie naar de filistijnen
2. Een professor die hem niet liet afstuderen
3. Een notebook te laat bezorgd
4. Een Banzai plantje dat niet wilde groeien
5. Geen baan in Engeland
6. Vakantie in Portugal of Spanje met als gevolg een maand ziekenhuis waarbij hij niet meer weet hoe hij er in kwam
7. Een buurman die muziek maakt, te lang, teveel en iedere dag
8. Ruzie met z'n moeder
9. Vakantie (maand geleden) in Bulgarije hield in dat hij er verbrande handen aan overhield.
10. Niet met de auto dicht genoeg bij een concert kunnen komen
En de lijst is oneindig, het was zomaar een greep
Eyquote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn Remlof z'n ballen die je hoort, d'r zit geen vloeistof meer in tegenwoordig
quote:
Jezus, je geheugen!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
-Manu's rampspoed-
Ja, en dan nog al die cadootjes voor z'n neven en nichtjesquote:Op maandag 25 mei 2009 23:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jezus, je geheugen!![]()
Echter, de vakantie in Bulgarije, is hij pas gister van terug,
Verder zit er regelmatig een muziekant op het enige bankje met wifi in het park.
Het is Manu's jaartje wel.
quote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat zijn Remlof z'n ballen die je hoort, d'r zit geen vloeistof meer in tegenwoordig
Balou heeft geen ballenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok ok, 't zal d'r andere vriendje dan wel zijn
Ik hoor nog geen regen, maar dat zal zo wel weer komen. Het heeft zeker geen zin om heel snel afvoergeultjes te graven he?quote:Op maandag 25 mei 2009 23:15 schreef Gert het volgende:
Het zit hier nog steeds in de lucht in ieder geval... ongeveer boven Liesjes huis met zwembad schat ik.
Alleen als je graag dood wil. Met onweer blijf je binnen, altijdquote:Op maandag 25 mei 2009 23:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik hoor nog geen regen, maar dat zal zo wel weer komen. Het heeft zeker geen zin om heel snel afvoergeultjes te graven he?
Maar damn! Wat is het mooi!! Hoge ramen FTW!
Scheelt niet veel. Allememachies!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:24 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb heul geen ander vriendje.![]()
En:Gert! Leef je nog, die was hard en richting jouw kant!
Ja en ik moet zo toch naar buitenquote:Op maandag 25 mei 2009 23:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat zijn inderdaad vette buien boven het Haagse![]()
Succes d'r mee
Maar er zijn ook positieve dingen, Den Haag wordt al tweede ronde en volgende week weer even zeiken bij studiebegleiderquote:Op maandag 25 mei 2009 23:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, om maar even wat op te noemen:
1. Vorig jaar met voetballen knie naar de filistijnen
2. Een professor die hem niet liet afstuderen
3. Een notebook te laat bezorgd
4. Een Banzai plantje dat niet wilde groeien
5. Geen baan in Engeland
6. Vakantie in Portugal of Spanje met als gevolg een maand ziekenhuis waarbij hij niet meer weet hoe hij er in kwam
7. Een buurman die muziek maakt, te lang, teveel en iedere dag
8. Ruzie Oorlog met z'n moeder
9. Vakantie (maand geleden) in Bulgarije hield in dat hij er verbrande handen aan overhield.
10. Niet met de auto dicht genoeg bij een concert kunnen komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |