Op een frikandel?quote:
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zou ik kunnen doen ja, maar daar heb ik niet zoveel aan, want remlof is daar, en ik hier
Hier zit bommie anders ook al 3 kwartier op zijn sambal te wachten.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:15 schreef lies1958 het volgende:
toch moeilijk waar naar toe te gaan GC/rls of hier. GC is een beetje erg stil geworden de laatste maand.
Misschien is bommie van zichzelf al wel scherp genoeg.quote:Op zondag 24 mei 2009 23:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier zit bommie anders ook al 3 kwartier op zijn sambal te wachten.
Zo word het voor hem ook een stuk moeilijker om hier de soep heter te vreten dan ie opgediend wordt
Als een botte bijlquote:Op zondag 24 mei 2009 23:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien is bommie van zichzelf al wel scherp genoeg.
tis een gave maar ook een gewichtquote:
Zo behulpzaam.quote:
Uitlokpostquote:Op zondag 24 mei 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uit de verhalen die ik hoorde ben je wel eens beter geweest dan nu m.b.t. het rellen
klopt, mildheid komt met de jaren en ik hou tegenwoordig van mensen!quote:Op zondag 24 mei 2009 23:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Uit de verhalen die ik hoorde ben je wel eens beter geweest dan nu m.b.t. het rellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |