NETTOquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef Maanvis het volgende:
Welkom terug in het echte leven Marielin, en geniet van de 10000E
dat is wat gezegd is inderdaad. maar je weet maar nooit hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
NETTO
Is toch wel meer btw met al die stemmen?
Maar het bedrag is dus netto he Marielin
ik denk niet dat marielin dat gedaan heeft vanuit de bunker eik?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:24 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie net dat Marielin mij van d'r hyves had verwijderd (of ikzelf, dat weet ik niet meer) dus ik kon haar niet feliciteren.
marielin, zie hetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:24 schreef NrTH het volgende:
Heb medelijden met je vriend.
Hele dagen herhalend chagrijnig gezeur van een junk aanhoren
Nog een bikkel dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:24 schreef NrTH het volgende:
Heb medelijden met je vriend.
Hele dagen herhalend chagrijnig gezeur van een junk aanhoren
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:26 schreef Danny het volgende:
[..]
marielin, zie het [ afbeelding ] plaatje naast die bewuste post. Dat heet een posticon en daarmee kun je een soort intonatie aangeven. De PI (posticon) bij die bewuste post geeft aan dat het een trollpost is waar je eigenlijk niet op in moet gaan. (dat onder het motto 'do not feed the troll')
I know. Iets teveel geklaag. Kan ik me wel in vinden hoor, maar er werd her en der door de streamers ook wel ERG snel geroepen dat ze klaagde. Ook op momenten dat ze dat niet deed.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:29 schreef NrTH het volgende:
![]()
1e Week vond ik Marielin best tof, maar al snel ging ze echt te veel zeiken er herhalen, dat is geen trollen, maar gewoon de waarheid.
Ik weet het nook niet meer.. had Marielin toegevoegd om wat foto's van haar te checken, en ook wat andere bunkermensen.. later vond ik dat weer wat teveel van het goeie en toen heb ik peter en pim verwijderd, dat weet ik nog wel, maar marielin volgens mij nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:25 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk niet dat marielin dat gedaan heeft vanuit de bunker eik?
Sore loser noemen ze dit.quote:
Laat maarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
I know. Iets teveel geklaag. Kan ik me wel in vinden hoor, maar er werd her en der door de streamers ook wel ERG snel geroepen dat ze klaagde. Ook op momenten dat ze dat niet deed.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:37 schreef -sabine- het volgende:
Feli Marielin.
Om ff de jaloeziepost van Danny te "pareren":
Kan geen enkel punt vinden om jaloers op je te zijn, helemaal niets.
Kvond er weinig aan om naar je te kijken en te luisteren.
Kvind je een negatiefingesteld kind, jammerlijk.
Khoop dat je snel een halfleegglas als een halfvolglas leert zien.
Tis de herkenbaarheid die het hem doet.
Kgun je die overwinning...........van harte.
Doe er wat leukigs mee.
Micha was er altijd om je te steunen, een TopperT.
Zie je Danny........er zijn ook nuanceerders.
Ik beweer niet dat die er niet zijn, maar degenen die echt alleen maar klaagden, of zelfs klaagden dat ze een keer NIET klaagde, zijn natuurlijk niet echt nuanceerdersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:37 schreef -sabine- het volgende:
Zie je Danny........er zijn ook nuanceerders.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:02 schreef Stefan het volgende:
Micah: En Danny van FOK! he
Marielin: Ja?
Micah: die heeft vandaag 4000 punten op je gestemd
Marielin: Sooooooowwwwww. Die moet ik dus even bedanken
was tegen Pim, maar er is idd duidelijk gezegd dat het netto is. Tenzij in hun contract anders staat horen ze het gewoon netto te krijgen en hoort de kansspelbelasting door B&B betaald te worden. Maar dat riep ook maar een willekeurige iemand natuurlijk die er weinig over te vertellen heeft. Laten we er vooralsnog vanuit gaan dat ze woord houden en het bedrag idd belastingvrij uitgekeerd wordt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef Stefan het volgende:
Iemand zei net tegen Marielin dat er kansspelbelasting afgaat, nee dus het is netto!
Ik hoorde het Dido tegen Pim zeggen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef Stefan het volgende:
Iemand zei net tegen Marielin dat er kansspelbelasting afgaat, nee dus het is netto!
Eline zelf ook, merkbaar. De gezusters Van Cuijk hebben gisteren een rude awakening gekregen, zoveel is duidelijk. Ze voelden het volgens mij al in hun zakken branden, die 10Kquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik hoorde het Dido tegen Pim zeggen.
"Ah joh ze houdt uiteindelijk maar 5000 ofzo over. Dat verzacht de pijn"
Die is zooo zuur dat Eline niet gewonnen heeft. Ze heeft haar nog wel zo goed gecoached.
jup, dit is de afterpartyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:59 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Is het programma De Bunker nu afgelopen?
mja, de mooiste cap van heel tbo1quote:
van mij is er geen youtube hoor, dat was jimbo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef earthling39 het volgende:
[..]
mja, de mooiste cap van heel tbo1overigens ook een vrijwel full nude frontal te vinden in een van de cossen
![]()
Echt super hoe je je er doorheen geslagen hebt.. verdiend gewonnen![]()
Klagen kun je goed, dat heb je bewezen, maar ook dat je heel sterk bent.. heb genoten van je toen je die aanvaring met Jeroen had![]()
Maar nog even iets.. dat kaneel eten, nu wel je woorden waarmaken en je youtube even posten op Fok![]()
Dit was naar ik hoorde de meest hillarische http://www.crapweb.nl/web(...)aneel-vs-mooie-meid/
Denk niet dat ze naar jou hunkerd na de bunkerdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:19 schreef luciano het volgende:
Gefeliciteerd Mar .......... NEUKUH !!!??? Laat maarlichaamssappen die naar nicotine smaken
![]()
![]()
Ja, want verder heeft NIEMAND op haar gestemdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:25 schreef bbgirltje het volgende:
Gefeliciteerd Marielin, alleen jammer dat je hebt gewonnen door danny van Fok! omdat ie zich ergerde aan Bram en Bart
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:19 schreef luciano het volgende:
Gefeliciteerd Mar .......... NEUKUH !!!??? Laat maarlichaamssappen die naar nicotine smaken
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:18 schreef Jian het volgende:
Marielin, Gefe...., Gefelifstrgrmbbbl..., Gefelicigrmbl...flt .... kut, laat ook maar
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:15 schreef bamby het volgende:
hoi marielin van harte gefeliciteerd hoor meisAls je gaat terug lezen trek je je dan niets aan van de negatieve reacties je hebt het harstikke goed gedaan hoor.En geniet met micha van je gewonne prijs voor zover ik jullie samen hebt gezien lijken jullie mij een harstikke leuk koppel.Veel geluk in de toekomst en een de hart onder de riem knuffel voor jullie bijde van bamby
![]()
![]()
Ow, leg uit. Nu ben ik toch wel benieuwdquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:18 schreef Jian het volgende:
Marielin, Gefe...., Gefelifstrgrmbbbl..., Gefelicigrmbl...flt .... kut, laat ook maar
Jammer dat je dit er bij gezet hebt. Hoe erg heb jij zelf de andere bewoners niet afgezeken???quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:17 schreef Danny het volgende:
Marielin, je was in mijn ogen de enige die echt zware dingen heeft moeten doorstaan, om van de pesterijtjes maar te zwijgen (lees de cos topics, of vraag het aan Micha). Probeer door het negatieve gezeik van de jaloerse figuren hier heen te lezen. Ik zou ze weinig serieus nemen. Mocht je hier toch posten, lees dan de posts van Renate eens. Die heeft prima aangetoond dat je als outcast prima je plek binnen FOK! kunt vinden.
Je hebt het goed gedaan en veel users hier hebben op je gestemd. Blij dat we je de winst hebben gegund. Succes en misschien komen we elkaar nog weleens tegen. Bij de Jumbo ofzo
Danny & Jolanda (knorretje)
valt ontzettend mee hoor. Renate heb ik wel wat afgezeken en Eline puur als tegengas tegen het anti-marielin gepeupel. Maar na de bunker is het alweer snel voorbij. De eerste dag van terugkomst even en daarna niet meer. Sowieso moet je die mening niet baseren op de 25 dagen dat je iemand 24/7 bekijkt. Allicht ga je negatieve punten vinden als je iemand 24 uur onder een vergrootglas legt. Ik zou alle bewoners dan ook vooral aan willen raden zich er niet al te veel van aan te trekken,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:22 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Jammer dat je dit er bij gezet hebt. Hoe erg heb jij zelf de andere bewoners niet afgezeken???
Nou, Renate wat afgezeken, vond het wel erg ver gaan hoor. Maar goed, het is net wat je zegt, de Bunker is voorbij, en zij hebben een spel gespeeld.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:03 schreef Danny het volgende:
[..]
valt ontzettend mee hoor. Renate heb ik wel wat afgezeken en Eline puur als tegengas tegen het anti-marielin gepeupel. Maar na de bunker is het alweer snel voorbij. De eerste dag van terugkomst even en daarna niet meer. Sowieso moet je die mening niet baseren op de 25 dagen dat je iemand 24/7 bekijkt. Allicht ga je negatieve punten vinden als je iemand 24 uur onder een vergrootglas legt. Ik zou alle bewoners dan ook vooral aan willen raden zich er niet al te veel van aan te trekken,
Dat we die punten tijdens het programma wel roepen maakt natuurlijk dat we met z'n allen lekker meeleven, maar uiteraard heb ik aan niemand echt een hekel. Ik ken heel die mensen toch niet? Peter kan wel een schat van een gozer zijn en Marielin een enorm kutwijf. Dat weten we niet. Bij mij kwam Peter over als kleuter, en daalde gisteren met de Renate incident nog even samen met blonde treitertrut Amber tot een nieuw dieptepunt trouwens.
quote:
Niet zo netjes van je dat je een posting op die manier aanpast en ook wel wat zuur van je hoor, het is al drie dagen voorbijquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:13 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Volgens mij is danny een beetje verliefd op Marielin.
Je denkt toch niet dat je een kans zou maken?quote:
Ik zou niet willen, maar voor een Tokkie als jij wil ik best een advertentie plaatsen. My gift to youquote:Op maandag 25 mei 2009 18:10 schreef mazaru het volgende:
Je denkt toch niet dat je een kans zou maken?
Doe me een lol. Ik moet de mannen al van me afslaan met dat goddelijke lichaam van mijquote:Op maandag 25 mei 2009 18:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zou niet willen, maar voor een Tokkie als jij wil ik best een advertentie plaatsen. My gift to you
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe me een lol. Ik moet de mannen al van me afslaan met dat goddelijke lichaam van mij
Dan raak je maar opgewonden, dat wil ik je niet aandoenquote:
Wel doen dat laatste he?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:49 schreef Micha164 het volgende:
Jullie allemaal ontzettend bedankt voor het mogelijk maken van deze ontzettend gave ervaring. Onderweg naar eindhoven, toen we Marielin ophaalden, non stop met twee telefoons aan mijn oor om te kunnen volgen hoe de laatste eliminatieronde verliep. Wat heb ik genoten van The Bunker, maar nog meer nu Marielin weer lekker thuis is. Een ontzettende rijke ervaring waar we ontzettend veel van hebben geleerd en genoten.
Telefoons gaan ook nu continu af, of het nou journalisten zijn, een vriend, vriendin, kennis, collega's, nu pas hebben we ècht door hoe het geleefd heeft bij onze achterban. Een ervaring rijker, veel genoten, veel geleerd, echt top!
Jullie zullen me nog wel eens tegen komen bij een interessant topic.
Micha
Welke journalisten , vertel vertel .....oh en bedoel je eigenlijk niet een "armere ervaring " ! Genoten Micha ? ...die indruk kreeg ik niet (spreek even voor mezelf nu , maarrr ) , je was toch echt net zo erg aan t zeuren en verdedigen en aanvallen , als Marielin , ach goed bedoeld , viel ook bij mij niet goed .quote:Op maandag 25 mei 2009 18:49 schreef Micha164 het volgende:
Jullie allemaal ontzettend bedankt voor het mogelijk maken van deze ontzettend gave ervaring. Onderweg naar eindhoven, toen we Marielin ophaalden, non stop met twee telefoons aan mijn oor om te kunnen volgen hoe de laatste eliminatieronde verliep. Wat heb ik genoten van The Bunker, maar nog meer nu Marielin weer lekker thuis is. Een ontzettende rijke ervaring waar we ontzettend veel van hebben geleerd en genoten.
Telefoons gaan ook nu continu af, of het nou journalisten zijn, een vriend, vriendin, kennis, collega's, nu pas hebben we ècht door hoe het geleefd heeft bij onze achterban. Een ervaring rijker, veel genoten, veel geleerd, echt top!
Jullie zullen me nog wel eens tegen komen bij een interessant topic.
Micha
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:59 schreef superrmama het volgende:
[..]
Welke journalisten , vertel vertel .....oh en bedoel je eigenlijk niet een "armere ervaring " ! Genoten Micha ? ...die indruk kreeg ik niet (spreek even voor mezelf nu , maarrr ) , je was toch echt net zo erg aan t zeuren en verdedigen en aanvallen , als Marielin , ach goed bedoeld , viel ook bij mij niet goed .
De overwinning gekocht , slim ....dat dan weer wel .
Ohhhh , ben natuurlijk heel jaloers nu![]()
Sommige stellingen waren ook speltactisch slim om neer te zetten. Ik heb ontzettend genoten! Ik ben ook super trots!!! En ze heeft ook de zwaarste opdrachten uitgevoerd.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:59 schreef superrmama het volgende:
[..]
Welke journalisten , vertel vertel .....oh en bedoel je eigenlijk niet een "armere ervaring " ! Genoten Micha ? ...die indruk kreeg ik niet (spreek even voor mezelf nu , maarrr ) , je was toch echt net zo erg aan t zeuren en verdedigen en aanvallen , als Marielin , ach goed bedoeld , viel ook bij mij niet goed .
De overwinning gekocht , slim ....dat dan weer wel .
Ohhhh , ben natuurlijk heel jaloers nu![]()
Heeft Meravigliosa jou die gegevens ook al gegeven?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:12 schreef Micha164 het volgende:
Ach, je moest eens weten hoeveel mensen hebben gestemd.
journalist?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:11 schreef superrmama het volgende:
Journalist , I rest my case Danny .... wel lief , je inzet voor de dames , meen ik
quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:12 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Sommige stellingen waren ook speltactisch slim om neer te zetten. Ik heb ontzettend genoten! Ik ben ook super trots!!! En ze heeft ook de zwaarste opdrachten uitgevoerd.
De overwinning gekocht? Ach, je moest eens weten hoeveel mensen hebben gestemd. Echt geweldig mensen! Super bedankt daarvoor!
Zoveel journalistiek , kan ik niet tegen op ..... wel lief , dat jij het lief vindt dat ik hetgeen wat jij lief vindt met sarcasme beschermtquote:Op maandag 25 mei 2009 20:15 schreef Danny het volgende:
[..]
journalist?
Dit was het AD. De stentor is ook al geweest. RTV Oost morgen en van de week waarschijnlijk bij DWDD.
Wel lief hoe je probeert het onderuit te halen en jammerlijk faalt.
is dat een rebus, een cryptogram of een woordzoeker?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:45 schreef superrmama het volgende:
[..]
Zoveel journalistiek , kan ik niet tegen op ..... wel lief , dat jij het lief vindt dat ik hetgeen wat jij lief vindt met sarcasme beschermt, maar falen kan alleen als je iets bereiken wilt , was niet mijn doel in deze ....dus ?strike tenminste jammerlijk
da's die WINNAAR. Je weet wel, die heeft gewonnen van alle LOSERS!!!!quote:
Als je het geluid uit zet is het eigenlijk best een lekker ding!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:02 schreef Danny het volgende:
Marielin bij 'En dan dit nog even' op RTV Oost.
mms://media.rtvoost.nl/TVArchief/0905261700.asf
link naar programmainfo en filmpje: http://rtvoost.nl/tv/Default.aspx?uid=112440
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:17 schreef Maanvis het volgende:
Bij deze een steunbetuiging aan Danny, wonend in een wereld met het meest irritante accentje ever.
nou nou nou nou nou. Het is niet het meest irritante accent. Het is onverstaanbaar en ze zeggen pu-zel ipv puz-zel en hebben nog meer rare woorden en uitspraken die ik niet versta, maar het is niet het MEEST irritante accent. Maar als oerRotterdammer zijnde hoor ik ook liever Rotterdams hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:17 schreef Maanvis het volgende:
O nu is het stukje van Marielin afgelopen, nu komt er een reclame.. jemig zeg.
Bij deze een steunbetuiging aan Danny, wonend in een wereld met het meest irritante accentje ever.
Knorretje? Het is okay, je mag Danny's ballen uit de houdgreep loslaten!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou. Het is niet het meest irritante accent. Het is onverstaanbaar en ze zeggen pu-zel ipv puz-zel en hebben nog meer rare woorden en uitspraken die ik niet versta, maar het is niet het MEEST irritante accent. Maar als oerRotterdammer zijnde hoor ik ook liever Rotterdams hoor
Kan ik me voorstellen Danny , iemand die nauwelijks iets gepost heeft in een paar jaar tijd , is ook moeilijk te begrijpen natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 22:57 schreef Danny het volgende:
[..]
is dat een rebus, een cryptogram of een woordzoeker?
(serieus, ik snap geen woord van die post)
Heb ook niet echt iets tegen Marielin , duurde het te kort voor .quote:Op zondag 31 mei 2009 18:20 schreef superrmama het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen Danny , iemand die nauwelijks iets gepost heeft in een paar jaar tijd , is ook moeilijk te begrijpen natuurlijk![]()
Komt er in t kort op neer , dat ik geen poging heb gedaan om iemand onderuit te halen , dus ook niet gefaald .
De rest was gewoon de humor die ik op dat moment ervan zag , ach lekker belangrijk nu nog .....excuses daarvoor trouwens .
Heb ook niet echt iets tegen Marielin , duurde het te kort voor .
Ik geloof het niet.maar roken en tikken is lastigquote:Op zondag 31 mei 2009 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft die ehh "winnares" überhaupt d'r kop al laten zien hier?
Jaahh.. en árro rulezzz májor...quote:Op zondag 31 mei 2009 20:10 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik geloof het niet.maar roken en tikken is lastig
hi hi,ik snap gijquote:
Blijft natuurlijk nog die éne onbeantwoorde vraag open... waaróm niet?quote:
Marielin geniet natuurlijk ook van het lekkere weer en veel vrienden zullen haar wilen spreken,maar een bedankje aan haar"fans zou wel aardig zijn.Maar ik heb Danny al lang niet gezien.Misschien zijn ze op vakantie saampjesquote:Op zondag 31 mei 2009 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk nog die éne onbeantwoorde vraag open... waaróm niet?
Na louter en alleen "gewonnen" te hebben door megapegelinvesteringen van Fokswege...![]()
Een bedankje zou het minste zijn in deze....
Ze heeft vast allang een reden waarom niet, en waarom het toch vooral niet aan haar ligt, maar aan anderen.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:41 schreef Maanvis het volgende:
meiske moet haar contract maar eens gaan nalezen!
Of ze is aan het werk.Het geld wat aan credits besteed is door @Micha moet wel worden terugverdient misschienquote:Op zondag 31 mei 2009 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft vast allang een reden waarom niet, en waarom het toch vooral niet aan haar ligt, maar aan anderen.
Gek.. ik mis beide niet eens! Laat ze samen dan maar lang en gelukkig ergens hun en ons Bunkerpoen verbrassen...quote:Op zondag 31 mei 2009 21:29 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Marielin geniet natuurlijk ook van het lekkere weer en veel vrienden zullen haar wilen spreken,maar een bedankje aan haar"fans zou wel aardig zijn.Maar ik heb Danny al lang niet gezien.Misschien zijn ze op vakantie saampjes
Nuhh ,ik heb maar 11 euro verbrast aan credits Niet voor Marielin trouwens,ech niehhquote:Op zondag 31 mei 2009 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gek.. ik mis beide niet eens! Laat ze samen dan maar lang en gelukkig ergens hun en ons Bunkerpoen verbrassen...
Ze heeft wel een bericht op Huub z'n hyves geplaatst vandaagquote:Op zondag 31 mei 2009 20:41 schreef Maanvis het volgende:
meiske moet haar contract maar eens gaan nalezen!
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft vast allang een reden waarom niet, en waarom het toch vooral niet aan haar ligt, maar aan anderen.
Ja ,tis wat al die fans.We posten nog meer als iedereen die heeft gestemd voor haar geloof ik ha ha ,maar het gaat haar goed hoor"dat wens ik haar wel"quote:Op zondag 31 mei 2009 22:54 schreef superrmama het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus wel op hyves van Huub , hier niet .
Ondankbaar , al die 'fans'die wachten
Wel een afgeveegde hoop ikquote:Op zondag 31 mei 2009 23:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ja trut, ik heb godverredommes mn reet verkocht voor die credits!
niemand is dat toch verplicht?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
Ik was zowiezo al geen fan van Marielin.
Dat ze hier niks laat horen voor haar fans???
eensch, maar het is niet anders.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:24 schreef seka het volgende:
Danny,ik kan me er goed in vinden. Maar een klein berichtje van haar kant zou wel leuk zijn geweest.
ze heeft op GoldenOuweWijvenPraat gereageerd. Logisch ook omdat ze daar alles en iedereen geweldig vinden en nergens kritiek op hebben. Het ligt dus aan FOK!quote:Op maandag 1 juni 2009 09:49 schreef Stefan het volgende:
Zijn die opnames voor de Jakhalzen nou wel of niet doorgegaan? Ze maken namelijk meer dan vijf items per week. Is er opgenomen en hebben ze het geskipped of is het gecaneld.
Over dat ze hier niet reageert. Sja, geen verplichting, maar ze roept overal dat ze haar fans gaat bedanken. Ze werkt notabene op een internetbedrijf. Maar goed, lig er niet wakker van. Vond het eerder vervelend dat 2 Grand doorging ipv van Mowgli
bobby is al een week niet ingelogd hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 09:54 schreef Stefan het volgende:
En dat jij zo'n beetje 2 kinderbijslagen erdoorheen hebt gejaagd was alleen mooi meegenomen?
Nouja, boeie. Wij hebben ons vermaakt toen ze erin zat, ze is ons zoals je zegt niks verplicht
Qua FOK! hebben wij er in ieder geval twee vaste users aan overgehouden, namelijk Bobby en Renate.
Renate post hier nog wel veelvuldig.. En bobby.. tja die zal wel wat anders te doen hebbenquote:
Bobby is al het hele weekend bezig om iemand iets aan te smeren bij de Medimarkt en is de tijd uit het oog verloren. Die klant z'n hele pinksterweekend inmiddels om zeep geholpen, maar hij komt maar niet wegquote:Op maandag 1 juni 2009 11:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Renate post hier nog wel veelvuldig.. En bobby.. tja die zal wel wat anders te doen hebben.
Eline al wel gezien dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij is Marielin hier na haar winst in de bunker nog niet één keer geweest om haar fans en stemmers te bedanken. Lekker ondankbaar..
Het tekent wel haar karakter..
Ja. Die heeft in haar eigen topic een keurig bedankberichtje geplaatst.quote:
quote:
wb Michaquote:Op woensdag 10 juni 2009 18:43 schreef Micha164 het volgende:
Heeeeeey iedereen!
Na een periode van veel rust en bijkomen (beter laat dan nooit) weer helemaal aanwezig hier. We hebben bewust even de tijd genomen om weer een beetje te akklimatiseren. Veel leuke dingen gedaan, lekker genoten van elkaar, lekker gefeest en al onze vrienden even ontmoet en gesproken.
Iedereen super bedankt voor alle aandacht tijdens The Bunker maar ook in de periode erna, niets dan lof.
Ik ga me even inlezen, ben een tijdje niet geweest maar nu weer helemaal terug
Maakt niet uit hoor meis, je hebt gelukkig je eigen leven weer terug en dan kun je 'thank god' weer doen wat je zelf wilt. Ik kan me heel goed voostellen dat je eerst wat wilt bijkomen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 06:29 schreef marielin het volgende:
Dag mensen hier ben ik dan,
Wel hilarisch alles te lezen hier, ik merk wel dat sommige mensen mij anders hebben gezien dan ik daadwerkelijk ben, maar goed dat gebeurd natuurlijk snel als 24/7 op camera's te volgen bent haha.
Ik las ook dat mensen volgens mij denken dat ik hier expres nog niet gereageerd heb, om alle vooroordelen weg te nemen dat is niet zo, ik heb een tijdje niet kunnen inloggen met mijn wachtwoord en dat is erg frustrerend moet ik zeggen als je wat terug wilt zeggen, natuurlijk ben ik er ook even tussen uit geweest met micha en even de tijd genomen om samen weer lekker in het ritme van het dagelijks leven te komen.
Mijn dagelijks leven moest ik gelijk die maandag al weer oppakken, gelijk weer aan het werk, het was wel erg leuk mijn collega's weer te zien en te horen hoe zij mijn bunker periode hebben ervaren.
Hierbij wil ik al mijn fans bedanken dat ze mij hebben gesteund toen ik in the bunker zat , het was een geweldige ervaring waarin ik mijzelf ook wel ben tegen gekomen, maar daar leer je weer heel veel van vind ik. zonder jullie had ik het nooit gered natuurlijk en daar ben ik jullie erg dankbaar voor.
Verder wil ik iedereen ook nog bedanken voor de felicitatie's want er zaten ook felecitatie's bij van mensen die absoluut geen fan van me waren en dat vind ik erg attent.
Nu ik weer in kan loggen , ga ik hier zeker vaker wat van me laten horen.
THANKS lieverds,
kusjes
marielin
Zozo eindelijk zeg... nou bedank Danny De Marielin-redder maar, die heeft zich blauw gevote voor je...quote:Op vrijdag 19 juni 2009 06:29 schreef marielin het volgende:
Dag mensen hier ben ik dan,
Wel hilarisch alles te lezen hier, ik merk wel dat sommige mensen mij anders hebben gezien dan ik daadwerkelijk ben, maar goed dat gebeurd natuurlijk snel als 24/7 op camera's te volgen bent haha.
Ik las ook dat mensen volgens mij denken dat ik hier expres nog niet gereageerd heb, om alle vooroordelen weg te nemen dat is niet zo, ik heb een tijdje niet kunnen inloggen met mijn wachtwoord en dat is erg frustrerend moet ik zeggen als je wat terug wilt zeggen, natuurlijk ben ik er ook even tussen uit geweest met micha en even de tijd genomen om samen weer lekker in het ritme van het dagelijks leven te komen.
Mijn dagelijks leven moest ik gelijk die maandag al weer oppakken, gelijk weer aan het werk, het was wel erg leuk mijn collega's weer te zien en te horen hoe zij mijn bunker periode hebben ervaren.
Hierbij wil ik al mijn fans bedanken dat ze mij hebben gesteund toen ik in the bunker zat , het was een geweldige ervaring waarin ik mijzelf ook wel ben tegen gekomen, maar daar leer je weer heel veel van vind ik. zonder jullie had ik het nooit gered natuurlijk en daar ben ik jullie erg dankbaar voor.
Verder wil ik iedereen ook nog bedanken voor de felicitatie's want er zaten ook felecitatie's bij van mensen die absoluut geen fan van me waren en dat vind ik erg attent.
Nu ik weer in kan loggen , ga ik hier zeker vaker wat van me laten horen.
THANKS lieverds,
kusjes
marielin
---------------------------------------------quote:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:18 schreef Disana het volgende:
Leuk dat je even wat laat horen Marielin.
Ik denk dat het niet kunnen roken de voornaamste reden was dat je anders deed dan je normaal zou doen
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op vrijdag 19 juni 2009 09:40 schreef spapaars het volgende:
Ga je ook dit weekend naar Jeroentje in FR?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op vrijdag 19 juni 2009 10:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor meis, je hebt gelukkig je eigen leven weer terug en dan kun je 'thank god' weer doen wat je zelf wilt. Ik kan me heel goed voostellen dat je eerst wat wilt bijkomen.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zozo eindelijk zeg... nou bedank Danny De Marielin-redder maar, die heeft zich blauw gevote voor je...ik heb geen fikker bijgedragen aan jou winst..maar evengoed..
Zeker wel, en veel ook!quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:33 schreef marielin het volgende:
[..]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eindelijk he?, Danny is al vaker bedankt dan 1 keer en ik denk niet dat hij alleen mijn redder was![]()
Volgens mij was alles al goed geregeld dus hadden jou stemmen er niets meer toe gedaan![]()
haha, bedankt even goed, je hebt wel gekeken naar The Bunker dan?
------------------------------------------------------------------quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:38 schreef Spooky4u het volgende:
Verrek, je hebt gelijk. Nou zeurkous, je bent de enige nog die niet is geweest.
* Spooky4u strooit wat sigaretjes rond.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij is Marielin hier na haar winst in de bunker nog niet één keer geweest om haar fans en stemmers te bedanken. Lekker ondankbaar..
Het tekent wel haar karakter..
O ja, dat is ook zo: ze heeft een baan, dus ze heeft daar geen tijd voor..![]()
Kindjes die vragen worden overgeslagen.quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:10 schreef marielin het volgende:
[..]
------------------------------------------------------------------
Nou spooky4u jij was zo aan het strooien met sigaretten, en nu ben ik er en word er niets meer mijn kant op gegooid?
Shag nu ook goed?quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:10 schreef marielin het volgende:
[..]
------------------------------------------------------------------
Nou spooky4u jij was zo aan het strooien met sigaretten, en nu ben ik er en word er niets meer mijn kant op gegooid?
quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef marielin het volgende:
[..]
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ja inderdaad en dat doe ik ook hoor lekker doen wat ik zelf wil, je moest daar overal rekening mee houden natuurlijk.
Maar het is natuurlijk zeker de moeite waard geweest.
Als dat zo is... Dat jij zo'n grote achterban hebt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:33 schreef marielin het volgende:
[..]
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eindelijk he?, Danny is al vaker bedankt dan 1 keer en ik denk niet dat hij alleen mijn redder was![]()
Volgens mij was alles al goed geregeld dus hadden jou stemmen er niets meer toe gedaan![]()
haha, bedankt even goed, je hebt wel gekeken naar The Bunker dan?
I second that!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Als dat zo is... Dat jij zo'n grote achterban hebt.
Kan je mooi iets terugdoen.
Laat je achterban dan stemmen op evaxsis en YvonHeslinga op
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter
En op BerryV op
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter
Maak ze gek, mail ze plat, gebruik je hyves, twitter en al je lijntjes met je achterban.
JE KAN HET MEID!!!!!!
Owja, ik had ook op je gestemd tijdens TBO.
Ik vind het jammer dat ik er niet in mocht, hedden we samen kunnen zeiken over de peuken.![]()
Maar uhhhh, laat je achterban ook alleen maar op die 3 mensen stemmen he?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:Op donderdag 25 juni 2009 12:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen.
Kindjes die zeuren moeten op pleuren.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------quote:
Ik wel hoor. Heb me prima vermaakt.quote:Op woensdag 24 juni 2009 11:09 schreef marielin het volgende:
[..]
Hebben jullie wel genoten van The Bunker?
groet
Inderdaad geweldig was dat, en kon het ook echt niet geloven.quote:Op donderdag 25 juni 2009 18:49 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik wel hoor. Heb me prima vermaakt.En de finale was natuurlijk de slagroom op de taart.
Speciaal voor jou :-)quote:Op donderdag 25 juni 2009 20:09 schreef Spooky4u het volgende:
Marielin, je hoeft die
----------------------------------------------------------------------------------------------
niet te zetten hoor.
Begrijp me niet verkeerd ik schaam me best hoor dat ik zo heb lopen zeiken, alleen daar denk je er niet aan , je probeert het toch om aan peuken te komen.quote:
Hoi Marielin, heb je je van tevoren helemaal niet afgevraagd hoe het zou zijn als ze je sigaretten af zouden pakken?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:46 schreef marielin het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd ik schaam me best hoor dat ik zo heb lopen zeiken, alleen daar denk je er niet aan , je probeert het toch om aan peuken te komen.
Ik had daar tien keer meer stress dan ooit tevoren en heb me ook nog nooit zo erg verveeld als daar, dus je bent er ook echt alleen maar mee bezig met die ene peuk , ik leefde daar gewoon naar toe.
Maar achteraf moet ik er wel om lachen inderdaad, vooral omdat mensen daar gigantisch op hebben gereageerd maar zeker niet weten hoe het is om daar als zware roker te zitten.
Ja zeker heb ik er wel aan gedacht alleen werd ons verzekerd dat we altijd minimale sigaretten zouden krijgen, en ja dat werd verstoord door Jeroen zijn geniale plan om iedereen incl de niet rokers peuken te geven, en in Fase 3 en 4 kregen we niets en mocht de streamer mijn peuken afpakken ja daar had ik natuurlijk niet op gerekent.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoi Marielin, heb je je van tevoren helemaal niet afgevraagd hoe het zou zijn als ze je sigaretten af zouden pakken?
En heb je verder nog contact met je mede-overlevers?
Zo, dat viel tegen dan. Als je beloofd is dat je altijd sigaretten zou hebben en dat wordt je afgenomen, ja, dat lijkt me geen pretje voor een zware roker. En aan jou hebben we kunnen zien hoe zwaar dat isquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:54 schreef marielin het volgende:
[..]
Ja zeker heb ik er wel aan gedacht alleen werd ons verzekerd dat we altijd minimale sigaretten zouden krijgen, en ja dat werd verstoord door Jeroen zijn geniale plan om iedereen incl de niet rokers peuken te geven, en in Fase 3 en 4 kregen we niets en mocht de streamer mijn peuken afpakken ja daar had ik natuurlijk niet op gerekent.
Ik heb nog wel eens contact alleen word het steeds niet wat met afspreken dus er moeten wat concrete afspraken gemaakt worden wat betrefd frankrijk etc.
Dat viel heel erg tegen inderdaad, jazeker maar goed ik ben mezelf ook echt tegen gekomen daar dus het is zeker niet makkelijk geweest, de druppelopdracht vond ik het mooiste van allemaal om te doen erg uitdagend vond ik dat.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 18:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo, dat viel tegen dan. Als je beloofd is dat je altijd sigaretten zou hebben en dat wordt je afgenomen, ja, dat lijkt me geen pretje voor een zware roker. En aan jou hebben we kunnen zien hoe zwaar dat is![]()
Ik vond je wel heel stoer met dat druppelgedoe. En met het eten van die viezigheid. Was mij nooit gelukt, wat goor zeg, vooral die maden
waarom zou ik hier niet komen? wat maakt jou beter dan mij ? en dan kan jij beter uit de topic welkomstboodschap voor marielin blijven dacht je niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan jij niet beter opzouten hier?
Beetje groupie zijn van Huub en de FOK!kers die op je stemden nu in de koude kleren laten staan?
Je had de stemmen van Danny toch niet nodig?
Als je je verveelt hier ff komen. Maar zo werkt het hier niet.
Je hebt je nog steeds niet bewezen dat je dankbaar bent voor FOK! die je wel de winnaar heeft gemaakt.
Cap niet leuk vind je maakt wel je eigen verhaal of niet? je verzint dingen ter plekke, nooit heb ik gezeurd om deze cap nog een fout van jou. Geef me aub 1 voorbeeld van mijn arrogantie uit mijn vorige berichten en dan praten we verder, met dit gezeik kom je niet verder, je moet echt wel met wat concrete dingen komen wil je iemand ergens van beschuldigen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je hebt wel heule boele bende van je stemmen te danken aan...
[ afbeelding ]
Achteraf zeggen dat je die CAP niet leuk vindt, is wel een beetje laag.
Je doet mee aan een RLS of niet. Dan niet gaan zeiken over een CAP die gemaakt wordt.
Maar de arrogantie straalt uit je berichten.
Hylarisch, onnozel, bij voorbaat te hoog gewaardeert (door jezelf) je berichten, je toegevoegde waarde, je naiviteit om je ten koste van anderen een positief zelfbeeld en of ten gevolgde daarvan een positiever zelfbeeld te creeeren, wat een zielig stukje persoonlijkheid.. Na een halve eeuw zou je toch beter KUNNEN weten...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 19:32 schreef LekkerSimpel het volgende:
Je hebt wel heule boele bende van je stemmen te danken aan...
[ afbeelding ]
Achteraf zeggen dat je die CAP niet leuk vindt, is wel een beetje laag.
Je doet mee aan een RLS of niet. Dan niet gaan zeiken over een CAP die gemaakt wordt.
Maar de arrogantie straalt uit je berichten.
Daarom, ik begrijp je niet verkeerd.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 16:46 schreef marielin het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd ik schaam me best hoor dat ik zo heb lopen zeiken, alleen daar denk je er niet aan , je probeert het toch om aan peuken te komen.
Ik had daar tien keer meer stress dan ooit tevoren en heb me ook nog nooit zo erg verveeld als daar, dus je bent er ook echt alleen maar mee bezig met die ene peuk , ik leefde daar gewoon naar toe.
Maar achteraf moet ik er wel om lachen inderdaad, vooral omdat mensen daar gigantisch op hebben gereageerd maar zeker niet weten hoe het is om daar als zware roker te zitten.
Niet teveel van aantrekken, LS heeft zijn medicijnen niet gehad vandaagquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:02 schreef marielin het volgende:
[..]
Cap niet leuk vind je maakt wel je eigen verhaal of niet? je verzint dingen ter plekke, nooit heb ik gezeurd om deze cap nog een fout van jou. Geef me aub 1 voorbeeld van mijn arrogantie uit mijn vorige berichten en dan praten we verder, met dit gezeik kom je niet verder, je moet echt wel met wat concrete dingen komen wil je iemand ergens van beschuldigen.
Ik spreek iedereen op het moment te weinig, iedereen is druk met werk en school, maar we zijn nog steeds bezig om iets leuks te plannen met zijn allen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:38 schreef Lavenderr het volgende:
Marielin, spreek je Eline nog weleens? Het lijkt mij dat je toch een speciale band hebt als je een maand lang zo dicht op elkaar in 1 huis zit. En zo ja, gaat het goed met haar? Is ze ook weer aan het werk?
Ik heb veel op haar gestemd, vind het een leuke, spontane meid.
hahaha nee ik kan er niet mee zitten, maar als iemand zo abrupt doorheen komt en niets eerlijk te vertellen heeft, eigenlijk alles bij elkaar liegt ja dan kan ik het niet laten er op te reageren dan blijft hij toch lekker wegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
Niet teveel van aantrekken, LS heeft zijn medicijnen niet gehad vandaag
Beetje jammer dat die vriend van je zich er hier mee komt bemoeien dan.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:01 schreef marielin het volgende:
[..]
hahaha nee ik kan er niet mee zitten, ...
Volgens mij heb ik duidelijk mijn mening gegeven dacht ik zo daar heeft mijn vriend niets mee te maken hoor haha hij houd er gewoon van mensen op hun plaats te zetten als wat er gezegd word wat hem niet zind. Denk dat iedereen dat zal doen als je zo mondig bent als hij.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die vriend van je zich er hier mee komt bemoeien dan.
Zo wekt hij nl. wel de indruk dat jij niet mondig genoeg zou zijn.
Ik gaf enkel aan hoe het over kwam.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:08 schreef marielin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik duidelijk mijn mening gegeven dacht ik zo daar heeft mijn vriend niets mee te maken hoor haha hij houd er gewoon van mensen op hun plaats te zetten als wat er gezegd word wat hem niet zind. Denk dat iedereen dat zal doen als je zo mondig bent als hij.
maar ik ben op mijn werk op het moment dus wat hij doet moet hij lekker zelf weten.
Ach ik weet dat hij dit soort dingen leuk vind en van geniet, dus het is niet zo dat hij mij probeerd onder zijn hoede te nemen ik kan prima voor mezelf op komen, dat het zo overkomt snap ik maar goed het is inderdaad maar net hoe je het op vat, en ja hij kan hier ook gewoon komen en mee lullen toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gaf enkel aan hoe het over kwam.
Maar dat was ten tijde van TBO ook hoor. Het komt allemaal niet zo goed over wat die jongen probeert
Ik snap wel dat hij het goed bedoelt natuurlijk, maar helaas..
Natuurlijk geef ik mijn mening wanneer ik daar zin toe zie. Dit heeft natuurlijk niet gelijk betrekking op de weerbaarheid van Marielin, dit is een rare conclusie. Marielin heeft als winnares van The Bunker wel bewezen dat ze zich prima redt in haar eentje en van niemand afhankelijk is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die vriend van je zich er hier mee komt bemoeien dan.
Zo wekt hij nl. wel de indruk dat jij niet mondig genoeg zou zijn.
wat een gelul zegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:43 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Natuurlijk geef ik mijn mening wanneer ik daar zin toe zie. Dit heeft natuurlijk niet gelijk betrekking op de weerbaarheid van Marielin, dit is een rare conclusie. Marielin heeft als winnares van The Bunker wel bewezen dat ze zich prima redt in haar eentje en van niemand afhankelijk is.
Ik geef alleen graag mijn ongezouten mening om een discussie aan te gaan, wanneer dit als oneerlijk wordt gezien, is dat niet eerlijk tegenover mijn discussiepartner, deze word bestempelt als niet capabel op deze manier, en dat op fok...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:43 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Natuurlijk geef ik mijn mening wanneer ik daar zin toe zie. Dit heeft natuurlijk niet gelijk betrekking op de weerbaarheid van Marielin, dit is een rare conclusie. Marielin heeft als winnares van The Bunker wel bewezen dat ze zich prima redt in haar eentje en van niemand afhankelijk is.
Ik geef alleen graag mijn ongezouten mening om een discussie aan te gaan, wanneer dit als oneerlijk wordt gezien, is dat niet eerlijk tegenover mijn discussiepartner, deze word bestempelt als niet capabel op deze manier, en dat op fok... Dat zou een té makkelijke winst zijn...
Ik denk dat het vooral jou interpretatie is... Ik hou er nou eenmaal van om scherpe standpunten in te nemen... Ik hou nou eenmaal van een goed argument, dat mis ik bij je reactie...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Marielin redt het idd prima in haar eentje dus jij voegt niets toe. In ieder geval niets positiefs.
Jouw ongezouten mening is natuurlijk welkom (het is tenslotte een discussieforum), maar jij hebt ten tijde van TBO al laten zien dat dat nou eenmaal niet je sterkste kant is. Het komt over als een klein kind wat huilend om zich heenslaat.
Het IS ook mijn interpretatie. Ik geef enkel aan hoe dingen overkomenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:55 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral jou interpretatie is... Ik hou er nou eenmaal van om scherpe standpunten in te nemen... Ik hou nou eenmaal van een goed argument, dat mis ik bij je reactie...
Heel goed! Nu nog het argument waar ik op kan reageren...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het IS ook mijn interpretatie. Ik geef enkel aan hoe dingen overkomen
Niveautje Peterquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:17 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Heel goed! Nu nog het argument waar ik op kan reageren...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:17 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Heel goed! Nu nog het argument waar ik op kan reageren...
heey schat ben je lekker aan het discusieren?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:55 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral jou interpretatie is... Ik hou er nou eenmaal van om scherpe standpunten in te nemen... Ik hou nou eenmaal van een goed argument, dat mis ik bij je reactie...
O.K.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Verder discussiëren heeft weinig zin.
Want of het allemaal te moeilijk voor jou, of je doet bewust dom
Hoe dan ook teveel moeite voor mij op dit moment.
omdat ik het niet de moeite vind om er over in discussie te gaan...ik bedoel...wat is er nou zo bijzonder aan wat je gedaan hebt dat zo overdreven fel verdedigd moet worden???....breezertje?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:23 schreef marielin het volgende:
[..]
heey schat ben je lekker aan het discusieren?nou laten we het leuk houden, maar laysa ik vind wel dat jij erg weinig aan het gesprek toevoegd je kan alleen zeggen wat een gelul? kom eens met argumenten waarom dat zo zou zijn. D. geeft zijn mening nog gewoon , en als jij wat vind lijkt me het logisch als je het toelicht.
Heej kanjer!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:23 schreef marielin het volgende:
[..]
heey schat ben je lekker aan het discusieren?nou laten we het leuk houden, maar laysa ik vind wel dat jij erg weinig aan het gesprek toevoegd je kan alleen zeggen wat een gelul? kom eens met argumenten waarom dat zo zou zijn. D. geeft zijn mening nog gewoon , en als jij wat vind lijkt me het logisch als je het toelicht.
ja lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat ik het niet de moeite vind om er over in discussie te gaan...ik bedoel...wat is er nou zo bijzonder aan wat je gedaan hebt dat zo overdreven fel verdedigd moet worden???....breezertje?
Je toont in 2e instantie weinig initiatief, je grond je op dingen als "geen moeite over hebben voor redelijke respons" Wellicht ervaar je mijn reactie als zijnde : "fel" Wat meer zegt over jou als ontvanger als mij... Ik zou zeggen, verweer je als een winnaar, niet als slachtoffer... Dat heeft Marielin wel gedaan..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat ik het niet de moeite vind om er over in discussie te gaan...ik bedoel...wat is er nou zo bijzonder aan wat je gedaan hebt dat zo overdreven fel verdedigd moet worden???....breezertje?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:30 schreef Micha164 het volgende:
Je kent me toch? Ik ga een discussie op inhoud niet uit de weg...
laat maar hij snapt je toch nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ik dus probeerde duidelijk te maken is dat je dat juist wel moet doen
Want waarom waarvoor??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ik dus probeerde duidelijk te maken is dat je dat juist wel moet doen
Marielin is de winnaar van TBO, met jou als vriend niet bepaald.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:39 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Je toont in 2e instantie weinig initiatief, je grond je op dingen als "geen moeite over hebben voor redelijke respons" Wellicht ervaar je mijn reactie als zijnde : "fel" Wat meer zegt over jou als ontvanger als mij... Ik zou zeggen, verweer je als een winnaar, niet als slachtoffer... Dat heeft Marielin wel gedaan..
Volgens mij is het een behoorlijke overwinning op alle fronten van Marielin. Hier tekort aan doen heeft geen zin, er zijn voldoende feiten vast gelegd om je ongelijk te bewijzen, Marielin je bent een WINNAAR!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeej mazaru...doe us een leuk gifje
Zie het als een tipquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:42 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Want waarom waarvoor??
We leven toch in een democratie?
Jij bent echt te dom om uit je ogen te kijken he?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:46 schreef marielin het volgende:
[..]
ok jammer dat er zulke mensen als jij op de deze wereld lopen, droom je hiervan?
wat ben je zuur...had je op een gifje van jou gehoopt....ik denk dat mazaru die niet kon vinden want je klaagde alleen maarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:46 schreef marielin het volgende:
[..]
ok jammer dat er zulke mensen als jij op de deze wereld lopen, droom je hiervan?
Die zal die tot zijn pensioen tegen blijven komen!quote:
Dank voor je bescherming, move on...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Zie het als een tip
Gewoon, om jezelf in bescherming te nemen voor je jezelf nog verder voor lul zet
dank je lieverd,quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:39 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Je toont in 2e instantie weinig initiatief, je grond je op dingen als "geen moeite over hebben voor redelijke respons" Wellicht ervaar je mijn reactie als zijnde : "fel" Wat meer zegt over jou als ontvanger als mij... Ik zou zeggen, verweer je als een winnaar, niet als slachtoffer... Dat heeft Marielin wel gedaan..
Volgens mij is het een behoorlijke overwinning op alle fronten van Marielin. Hier tekort aan doen heeft geen zin, er zijn voldoende feiten vast gelegd om je ongelijk te bewijzen, Marielin je bent een WINNAAR!
Ik vond haar eng.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat ben je zuur...had je op een gifje van jou gehoopt....ik denk dat mazaru die niet kon vinden want je klaagde alleen maar
Ik wil wel 1 voorbeeld geven, maar dat zal ook niet objectief zijn, want er zijn tientallen voorbeelden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:02 schreef marielin het volgende:
[..]
Cap niet leuk vind je maakt wel je eigen verhaal of niet? je verzint dingen ter plekke, nooit heb ik gezeurd om deze cap nog een fout van jou. Geef me aub 1 voorbeeld van mijn arrogantie uit mijn vorige berichten en dan praten we verder, met dit gezeik kom je niet verder, je moet echt wel met wat concrete dingen komen wil je iemand ergens van beschuldigen.
Idd ....move onquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:49 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Dank voor je bescherming, move on...
Sta stil bij je kansen... leef je eigen leven en maak er wat van...
veel geluk!
Dat is dan weer het mooie van real stream. Je zag haar gewoon in bochten draaien om haar zin maar te krijgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond haar eng.
Ik vind haar eng.
En tot nu toe bevestigt ze mijn mensenkennis.
Aldus verdedigde Marielin haarzelf, zonder dat ze haar hoefde te verdedigen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:32 schreef marielin het volgende:
[..]
ja lekker![]()
met alle respect maar ik vind mezelf zeker niet bijzonder met wat ik heb gedaan, en ja volgens mij is hier een discussie gaande en is er geen sprake van verdedigen, het is in iedergeval niet nodig om mij te verdedigen, en ik denk ook zeker niet dat mijn vriend daar mee bezig is.
LS>+1quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aldus verdedigde Marielin haarzelf, zonder dat ze haar hoefde te verdedigen.
Daar wachten we nog steeds op.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef tonja het volgende:
Er is een verschil tussen jezelf verdedigen en jezelf verklaren.
Eerst overleggen met haar vriendje wat ze nu weer gaan tikken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar het is wel een topic-killer, want ze geeft heul nie geen antwoord nie meer.
De arrogantie ten top!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar wachten we nog steeds op.
Met haar arrogante smoel zeggen dat ze de stemmen va FOK! niet nodig had, terwijl die wel degelijk haar hebben laten winnen.
En dan ondankbaar zeggen dat haar eigen achterban al genoeg was....
Ja, ben ik best wel met je eens, maar ik zeg het eerlijk...mijn voorkeur is altijd uit gegaan naar Jeroen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pim was een nietszeggend iemand, maar in de woord van "overlever" had hij het moeten winnen.
Je hoorde hem nooit klagen, misschien saai, maar het was een overlever.
Jeroen was oke voor tbo, maar pim was de overlever, nooit geklaagquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pim was een nietszeggend iemand, maar in de woord van "overlever" had hij het moeten winnen.
Pimmetje whas the bestquote:Op zondag 28 juni 2009 01:23 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jeroen was oke voor tbo, maar pim was de overlever, nooit geklaag
vuurtje dan? want de rest doe ik nu toch niet goedquote:Op zondag 28 juni 2009 01:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Pimmetje whas the bestEff peukie pakken
![]()
Mooi.quote:Op zondag 28 juni 2009 02:34 schreef Tessio het volgende:
GZD kan bijna een slotje op.
Kon niet klagen omdat, drie hele woorden uitspreken in 1 zin, het maximum was voor hem.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
haha dit is echt komisch lekker simpel kan alleen maar liegen , dingen die ik NOOIT gezegd heb, maar dat is zijn probleem.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kon niet klagen omdat, drie hele woorden uitspreken in 1 zin, het maximum was voor hem.
Om dezelfde reden, had hij ook nooit een uitgesproken mening.
Jeroen en Marielin waren de toppers qua communicatie , en het geklaag van Marielin was niet irritant, meer komisch.
Als je het niet erg vind wil ik daar ook op reageren: Het leukste van elke RLS vind ik de combinatie forum-stream. Gebeurt er wat dan verschijnen er ineens verslagen van een hoop kijkers, gebeurt er niets dan is er op Fok! (en ook op andere fora) nog genoeg te beleven. Positieve berichten, geklaag en noem maar op. Zonder Fok! zou ik het niet hebben gevolgd.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:23 schreef marielin het volgende:
[..]
haha dit is echt komisch lekker simpel kan alleen maar liegen , dingen die ik NOOIT gezegd heb, maar dat is zijn probleem.
Ja ik heb verder gisteren niet meer gereageerd omdat ik nog een normaal leven heb en niet 24/7 op een topic door zeik.
Maar goed spapaars leuk om te horen dat jij het allemaal anders hebt meegekregen, wat vond jij het leukst van the bunker? ik kreeg namelijk van veel mensen te horen dat het vaak erg saai was omdat we weinig deden overdag.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom om uit je ogen te kijken he?
Steek er nog 1 op
Wij hebben jou bijna 1 maand kunnen zien zeuren, jij ons niet, dat scheelt best veel hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 21:08 schreef marielin het volgende:
[..]
ik denk dat ik een stuk slimmer ben dan jij , wie komt er op zulke afbeeldingen te sturen? beetje ziek in je hoofd?
mensen kennis is bij jou helemaal ver te zoeken. dat is duidelijk.
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:34 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Wij hebben jou bijna 1 maand kunnen zien zeuren, jij ons niet, dat scheelt best veel hoor![]()
en aan het einde van mijn zin, doe ik je even na: huhu
Zonder peuken ben jij niks.Dat is duidelijk'We hebben het over jou he ,niet over mij /onsquote:Op zondag 28 juni 2009 21:08 schreef marielin het volgende:
[..]
ik denk dat ik een stuk slimmer ben dan jij , wie komt er op zulke afbeeldingen te sturen? beetje ziek in je hoofd?
mensen kennis is bij jou helemaal ver te zoeken. dat is duidelijk.
hallo ja gezellig he, ik kan er wel hard om lachen.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zonder peuken ben jij niks.Dat is duidelijk'We hebben het over jou he ,niet over mij /ons
Je kunt lachen maar veel mensen zien je niet als winnaar hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 21:47 schreef marielin het volgende:
[..]
ik hoor jullie meer zeuren hier dan ik daar ooit heb gedaan dat weet ik wel.
![]()
vind het zo grappig om te lezen dat jullie er zo veel last van hebben gehad, dat zegt meer over jullie (de zeikerds welcome to the club)dan mij.
Veel ook welquote:Op zondag 28 juni 2009 21:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je kunt lachen maar veel mensen zien je niet als winnaar hoor
Ja ik lach hier heel hard om inderdaad het kan mij echt geen reet intereseren wat de meeste mensen (volgens jou) vinden. En daarbij maak ik het toch anders mee dan dat ik hier wat mensen tegen me heb hoor? Denk je dat jij weet wie mij wel als winnaar ziet en wie niet, ik begrijp dat de mensen die dat niet vinden hier nu hun gal spugen . En dat vind ik erg amusantquote:Op zondag 28 juni 2009 21:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je kunt lachen maar veel mensen zien je niet als winnaar hoor
Dank je Tonja , erg grappig om mensen zo uit hun plaat te zien gaan, iedereen wil nu wel even kwijt wat ze van me vinden maar goed daar ben ik gelukkig niet vatbaar voor , ik hou hier wel van.quote:
Ik was redelijk verslaafd ja. Vooral in combinatie met de COS een zeer vermakelijk tijdverdrijf.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:56 schreef marielin het volgende:
[..]
Heb jij veel gekeken naar the bunker?
Kan ik helemaal begrijpen, ik ben zelf ook van plan The Bunker 2 te gaan volgen dus waarschijnlijk ben ik niet achter de PC weg te slaan danquote:Op zondag 28 juni 2009 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik was redelijk verslaafd ja. Vooral in combinatie met de COS een zeer vermakelijk tijdverdrijf.
Ik ga ook zeker weer kijken.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:03 schreef marielin het volgende:
[..]
Kan ik helemaal begrijpen, ik ben zelf ook van plan The Bunker 2 te gaan volgen dus waarschijnlijk ben ik niet achter de PC weg te slaan dan
het zal raar zijn om te zien hoe anderen hun tijd doorkomen denk ik maar het gaat wel spannend worden, ik denk zeker dat ze het heftiger gaan maken.quote:
Het leukst waren de feest/zuip avonden.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:23 schreef marielin het volgende:
[..]
haha dit is echt komisch lekker simpel kan alleen maar liegen , dingen die ik NOOIT gezegd heb, maar dat is zijn probleem.
Ja ik heb verder gisteren niet meer gereageerd omdat ik nog een normaal leven heb en niet 24/7 op een topic door zeik.
Maar goed spapaars leuk om te horen dat jij het allemaal anders hebt meegekregen, wat vond jij het leukst van the bunker? ik kreeg namelijk van veel mensen te horen dat het vaak erg saai was omdat we weinig deden overdag.
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:14 schreef versabommie het volgende:
Marielin ? Dat is toch dat nietszeggende breezersletje die menig man binnen drie volledig geestdodende jankbalzinnen en zeikverhalen over d'r peuken volledig tot vrijwillige chemische castratie kan dwingen?
Mijn opa zei altijd een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden maar deze aandachtsgeile zeurkut was synoniem voor euthanasie, mexicaanse varkens-buikgriep en cholera revisited!
Ik wil dat het een werkwoord gaat worden... zo van we hadden een leuk feest maar jij hebt het hele feest met je constante zwijnerij volledig gemarielined!!!!
Correctie>die een veer in je reet steken.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:50 schreef marielin het volgende:
[..]
hallo ja gezellig he, ik kan er wel hard om lachen.
maar kom hier ook voor de mensen die wel iets concreets te vertellen hebben.
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:14 schreef versabommie het volgende:
Marielin ? Dat is toch dat nietszeggende breezersletje die menig man binnen drie volledig geestdodende jankbalzinnen en zeikverhalen over d'r peuken volledig tot vrijwillige chemische castratie kan dwingen?
Mijn opa zei altijd een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden maar deze aandachtsgeile zeurkut was synoniem voor euthanasie, mexicaanse varkens-buikgriep en cholera revisited!
Ik wil dat het een werkwoord gaat worden... zo van we hadden een leuk feest maar jij hebt het hele feest met je constante zwijnerij volledig gemarielined!!!!
Ja daar genoten wij zeker ook echt het meest van, dat waren leuke momenten en zeker ook voor de mensen die keken.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het leukst waren de feest/zuip avonden.
Door werk heb ik waarschijnlijk de saaiste momenten (overdag) gemist.
Trouwens, zover ik het weet, zijn er in elke 24/7 RLS vele saaie momenten.
Het is nog altijd "ronduit" en "taaltechnisch" , al begrijp ik je voorliefde voor spaties n.a.v. enorme paardengebit. Mischien iets minder uit de hoogte doen en iets meer moedermavo volgen? Daarnaast, als breezersletjes uit zijn, wat de fuck deed jij op de streams?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:20 schreef marielin het volgende:
[..]
zelfs taal technisch ben je niet sterk dit is rond uit hilarisch hoe jij met scheldwoorden zinnen probeert te vormen.
Leuk bedacht maar het doet me werkelijk helemaal niets.
oja breezersletjes zijn uit. wake up
En ik heb een geweldig feest gehad hoor![]()
![]()
Dus samenvattend schijn je alleen interessant te zijn als je een shitload aan alcohol in je nietige flikker hebt zitten?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:23 schreef marielin het volgende:
[..]
Ja daar genoten wij zeker ook echt het meest van, dat waren leuke momenten en zeker ook voor de mensen die keken.
Inderdaad kreeg ik te horen dat er veel saaie momenten waren maar zo voelde het voor ons ook.
Versabommie>+1 en nog wel meer.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is nog altijd "ronduit" en "taaltechnisch" , al begrijp ik je voorliefde voor spaties n.a.v. enorme paardengebit. Mischien iets minder uit de hoogte doen en iets meer moedermavo volgen? Daarnaast, als breezersletjes uit zijn, wat de fuck deed jij op de streams?
Daar hebben we hier versabommie voorquote:Op zondag 28 juni 2009 21:50 schreef marielin het volgende:
[..]
hallo ja gezellig he, ik kan er wel hard om lachen.
maar kom hier ook voor de mensen die wel iets concreets te vertellen hebben.
ach ik vind het gewoon fijn dat als iemand ongenuanceerd zichzelf boven "het plebs" dat niet in de bunker zat gaat stellen, even te vertellen dat diezelfde mensen juist de bunker hebben kunnen realiseren door geld te doneren zodat zij al klagend met haar gebit en suffe jaren 20 soepjurkhoofd daar 25 dagen kon nietsdoen...quote:
quote:
Zo, wat kun jij afzeikenquote:Op zondag 28 juni 2009 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus samenvattend schijn je alleen interessant te zijn als je een shitload aan alcohol in je nietige flikker hebt zitten?
Als je maar wel weet dat je nu Ruudpuntenrel achter je reet aankrijgtquote:Op zondag 28 juni 2009 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach ik vind het gewoon fijn dat als iemand ongenuanceerd zichzelf boven "het plebs" dat niet in de bunker zat gaat stellen, even te vertellen dat diezelfde mensen juist de bunker hebben kunnen realiseren door geld te doneren zodat zij al klagend met haar gebit en suffe jaren 20 soepjurkhoofd daar 25 dagen kon nietsdoen...
Ik zit ook al in mijn handen te wrijven en te F5-enquote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je maar wel weet dat je nu Ruudpuntenrel achter je reet aankrijgt
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
achjoh die koop ik wat biertjes op de meet en dat zit wel goed..quote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
De feestjes waren top, alleen zo jammer dat ze zo abrupt en veel te vroeg stopten.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:23 schreef marielin het volgende:
[..]
Ja daar genoten wij zeker ook echt het meest van, dat waren leuke momenten en zeker ook voor de mensen die keken.
Inderdaad kreeg ik te horen dat er veel saaie momenten waren maar zo voelde het voor ons ook.
Afzeiken? man ik ben in een mood dat dit maar de plaagstootjes zijnquote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo, wat kun jij afzeikenOver alcohol in nietige flikkers gesproken, dat geeft over het algemeen wel prettig te volgen streams
Wat laat jij je kennen zeg!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:54 schreef marielin het volgende:
[..]
Ja ik lach hier heel hard om inderdaad het kan mij echt geen reet intereseren wat de meeste mensen (volgens jou) vinden. En daarbij maak ik het toch anders mee dan dat ik hier wat mensen tegen me heb hoor? Denk je dat jij weet wie mij wel als winnaar ziet en wie niet, ik begrijp dat de mensen die dat niet vinden hier nu hun gal spugen . En dat vind ik erg amusant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |