Ik gaf enkel aan hoe het over kwam.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:08 schreef marielin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik duidelijk mijn mening gegeven dacht ik zo daar heeft mijn vriend niets mee te maken hoor haha hij houd er gewoon van mensen op hun plaats te zetten als wat er gezegd word wat hem niet zind. Denk dat iedereen dat zal doen als je zo mondig bent als hij.
maar ik ben op mijn werk op het moment dus wat hij doet moet hij lekker zelf weten.
Ach ik weet dat hij dit soort dingen leuk vind en van geniet, dus het is niet zo dat hij mij probeerd onder zijn hoede te nemen ik kan prima voor mezelf op komen, dat het zo overkomt snap ik maar goed het is inderdaad maar net hoe je het op vat, en ja hij kan hier ook gewoon komen en mee lullen toch?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gaf enkel aan hoe het over kwam.
Maar dat was ten tijde van TBO ook hoor. Het komt allemaal niet zo goed over wat die jongen probeert
Ik snap wel dat hij het goed bedoelt natuurlijk, maar helaas..
Natuurlijk geef ik mijn mening wanneer ik daar zin toe zie. Dit heeft natuurlijk niet gelijk betrekking op de weerbaarheid van Marielin, dit is een rare conclusie. Marielin heeft als winnares van The Bunker wel bewezen dat ze zich prima redt in haar eentje en van niemand afhankelijk is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die vriend van je zich er hier mee komt bemoeien dan.
Zo wekt hij nl. wel de indruk dat jij niet mondig genoeg zou zijn.
wat een gelul zegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:43 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Natuurlijk geef ik mijn mening wanneer ik daar zin toe zie. Dit heeft natuurlijk niet gelijk betrekking op de weerbaarheid van Marielin, dit is een rare conclusie. Marielin heeft als winnares van The Bunker wel bewezen dat ze zich prima redt in haar eentje en van niemand afhankelijk is.
Ik geef alleen graag mijn ongezouten mening om een discussie aan te gaan, wanneer dit als oneerlijk wordt gezien, is dat niet eerlijk tegenover mijn discussiepartner, deze word bestempelt als niet capabel op deze manier, en dat op fok...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:43 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Natuurlijk geef ik mijn mening wanneer ik daar zin toe zie. Dit heeft natuurlijk niet gelijk betrekking op de weerbaarheid van Marielin, dit is een rare conclusie. Marielin heeft als winnares van The Bunker wel bewezen dat ze zich prima redt in haar eentje en van niemand afhankelijk is.
Ik geef alleen graag mijn ongezouten mening om een discussie aan te gaan, wanneer dit als oneerlijk wordt gezien, is dat niet eerlijk tegenover mijn discussiepartner, deze word bestempelt als niet capabel op deze manier, en dat op fok... Dat zou een té makkelijke winst zijn...
Ik denk dat het vooral jou interpretatie is... Ik hou er nou eenmaal van om scherpe standpunten in te nemen... Ik hou nou eenmaal van een goed argument, dat mis ik bij je reactie...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Marielin redt het idd prima in haar eentje dus jij voegt niets toe. In ieder geval niets positiefs.
Jouw ongezouten mening is natuurlijk welkom (het is tenslotte een discussieforum), maar jij hebt ten tijde van TBO al laten zien dat dat nou eenmaal niet je sterkste kant is. Het komt over als een klein kind wat huilend om zich heenslaat.
Het IS ook mijn interpretatie. Ik geef enkel aan hoe dingen overkomenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:55 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral jou interpretatie is... Ik hou er nou eenmaal van om scherpe standpunten in te nemen... Ik hou nou eenmaal van een goed argument, dat mis ik bij je reactie...
Heel goed! Nu nog het argument waar ik op kan reageren...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het IS ook mijn interpretatie. Ik geef enkel aan hoe dingen overkomen
Niveautje Peterquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:17 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Heel goed! Nu nog het argument waar ik op kan reageren...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:17 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Heel goed! Nu nog het argument waar ik op kan reageren...
heey schat ben je lekker aan het discusieren?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:55 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral jou interpretatie is... Ik hou er nou eenmaal van om scherpe standpunten in te nemen... Ik hou nou eenmaal van een goed argument, dat mis ik bij je reactie...
O.K.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Verder discussiëren heeft weinig zin.
Want of het allemaal te moeilijk voor jou, of je doet bewust dom
Hoe dan ook teveel moeite voor mij op dit moment.
omdat ik het niet de moeite vind om er over in discussie te gaan...ik bedoel...wat is er nou zo bijzonder aan wat je gedaan hebt dat zo overdreven fel verdedigd moet worden???....breezertje?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:23 schreef marielin het volgende:
[..]
heey schat ben je lekker aan het discusieren?nou laten we het leuk houden, maar laysa ik vind wel dat jij erg weinig aan het gesprek toevoegd je kan alleen zeggen wat een gelul? kom eens met argumenten waarom dat zo zou zijn. D. geeft zijn mening nog gewoon , en als jij wat vind lijkt me het logisch als je het toelicht.
Heej kanjer!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:23 schreef marielin het volgende:
[..]
heey schat ben je lekker aan het discusieren?nou laten we het leuk houden, maar laysa ik vind wel dat jij erg weinig aan het gesprek toevoegd je kan alleen zeggen wat een gelul? kom eens met argumenten waarom dat zo zou zijn. D. geeft zijn mening nog gewoon , en als jij wat vind lijkt me het logisch als je het toelicht.
ja lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat ik het niet de moeite vind om er over in discussie te gaan...ik bedoel...wat is er nou zo bijzonder aan wat je gedaan hebt dat zo overdreven fel verdedigd moet worden???....breezertje?
Je toont in 2e instantie weinig initiatief, je grond je op dingen als "geen moeite over hebben voor redelijke respons" Wellicht ervaar je mijn reactie als zijnde : "fel" Wat meer zegt over jou als ontvanger als mij... Ik zou zeggen, verweer je als een winnaar, niet als slachtoffer... Dat heeft Marielin wel gedaan..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat ik het niet de moeite vind om er over in discussie te gaan...ik bedoel...wat is er nou zo bijzonder aan wat je gedaan hebt dat zo overdreven fel verdedigd moet worden???....breezertje?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:30 schreef Micha164 het volgende:
Je kent me toch? Ik ga een discussie op inhoud niet uit de weg...
laat maar hij snapt je toch nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ik dus probeerde duidelijk te maken is dat je dat juist wel moet doen
Want waarom waarvoor??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ik dus probeerde duidelijk te maken is dat je dat juist wel moet doen
Marielin is de winnaar van TBO, met jou als vriend niet bepaald.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:39 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Je toont in 2e instantie weinig initiatief, je grond je op dingen als "geen moeite over hebben voor redelijke respons" Wellicht ervaar je mijn reactie als zijnde : "fel" Wat meer zegt over jou als ontvanger als mij... Ik zou zeggen, verweer je als een winnaar, niet als slachtoffer... Dat heeft Marielin wel gedaan..
Volgens mij is het een behoorlijke overwinning op alle fronten van Marielin. Hier tekort aan doen heeft geen zin, er zijn voldoende feiten vast gelegd om je ongelijk te bewijzen, Marielin je bent een WINNAAR!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeej mazaru...doe us een leuk gifje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |