NETTOquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:19 schreef Maanvis het volgende:
Welkom terug in het echte leven Marielin, en geniet van de 10000E
dat is wat gezegd is inderdaad. maar je weet maar nooit hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:23 schreef Stefan het volgende:
[..]
NETTO
Is toch wel meer btw met al die stemmen?
Maar het bedrag is dus netto he Marielin
ik denk niet dat marielin dat gedaan heeft vanuit de bunker eik?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:24 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie net dat Marielin mij van d'r hyves had verwijderd (of ikzelf, dat weet ik niet meer) dus ik kon haar niet feliciteren.
marielin, zie hetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:24 schreef NrTH het volgende:
Heb medelijden met je vriend.
Hele dagen herhalend chagrijnig gezeur van een junk aanhoren
Nog een bikkel dusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:24 schreef NrTH het volgende:
Heb medelijden met je vriend.
Hele dagen herhalend chagrijnig gezeur van een junk aanhoren
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:26 schreef Danny het volgende:
[..]
marielin, zie het [ afbeelding ] plaatje naast die bewuste post. Dat heet een posticon en daarmee kun je een soort intonatie aangeven. De PI (posticon) bij die bewuste post geeft aan dat het een trollpost is waar je eigenlijk niet op in moet gaan. (dat onder het motto 'do not feed the troll')
I know. Iets teveel geklaag. Kan ik me wel in vinden hoor, maar er werd her en der door de streamers ook wel ERG snel geroepen dat ze klaagde. Ook op momenten dat ze dat niet deed.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:29 schreef NrTH het volgende:
![]()
1e Week vond ik Marielin best tof, maar al snel ging ze echt te veel zeiken er herhalen, dat is geen trollen, maar gewoon de waarheid.
Ik weet het nook niet meer.. had Marielin toegevoegd om wat foto's van haar te checken, en ook wat andere bunkermensen.. later vond ik dat weer wat teveel van het goeie en toen heb ik peter en pim verwijderd, dat weet ik nog wel, maar marielin volgens mij nietquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:25 schreef Danny het volgende:
[..]
ik denk niet dat marielin dat gedaan heeft vanuit de bunker eik?
Sore loser noemen ze dit.quote:
Laat maarquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:31 schreef Danny het volgende:
[..]
I know. Iets teveel geklaag. Kan ik me wel in vinden hoor, maar er werd her en der door de streamers ook wel ERG snel geroepen dat ze klaagde. Ook op momenten dat ze dat niet deed.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:37 schreef -sabine- het volgende:
Feli Marielin.
Om ff de jaloeziepost van Danny te "pareren":
Kan geen enkel punt vinden om jaloers op je te zijn, helemaal niets.
Kvond er weinig aan om naar je te kijken en te luisteren.
Kvind je een negatiefingesteld kind, jammerlijk.
Khoop dat je snel een halfleegglas als een halfvolglas leert zien.
Tis de herkenbaarheid die het hem doet.
Kgun je die overwinning...........van harte.
Doe er wat leukigs mee.
Micha was er altijd om je te steunen, een TopperT.
Zie je Danny........er zijn ook nuanceerders.
Ik beweer niet dat die er niet zijn, maar degenen die echt alleen maar klaagden, of zelfs klaagden dat ze een keer NIET klaagde, zijn natuurlijk niet echt nuanceerdersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:37 schreef -sabine- het volgende:
Zie je Danny........er zijn ook nuanceerders.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:02 schreef Stefan het volgende:
Micah: En Danny van FOK! he
Marielin: Ja?
Micah: die heeft vandaag 4000 punten op je gestemd
Marielin: Sooooooowwwwww. Die moet ik dus even bedanken
was tegen Pim, maar er is idd duidelijk gezegd dat het netto is. Tenzij in hun contract anders staat horen ze het gewoon netto te krijgen en hoort de kansspelbelasting door B&B betaald te worden. Maar dat riep ook maar een willekeurige iemand natuurlijk die er weinig over te vertellen heeft. Laten we er vooralsnog vanuit gaan dat ze woord houden en het bedrag idd belastingvrij uitgekeerd wordt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef Stefan het volgende:
Iemand zei net tegen Marielin dat er kansspelbelasting afgaat, nee dus het is netto!
Ik hoorde het Dido tegen Pim zeggen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef Stefan het volgende:
Iemand zei net tegen Marielin dat er kansspelbelasting afgaat, nee dus het is netto!
Eline zelf ook, merkbaar. De gezusters Van Cuijk hebben gisteren een rude awakening gekregen, zoveel is duidelijk. Ze voelden het volgens mij al in hun zakken branden, die 10Kquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik hoorde het Dido tegen Pim zeggen.
"Ah joh ze houdt uiteindelijk maar 5000 ofzo over. Dat verzacht de pijn"
Die is zooo zuur dat Eline niet gewonnen heeft. Ze heeft haar nog wel zo goed gecoached.
jup, dit is de afterpartyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:59 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Is het programma De Bunker nu afgelopen?
mja, de mooiste cap van heel tbo1quote:
van mij is er geen youtube hoor, dat was jimbo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef earthling39 het volgende:
[..]
mja, de mooiste cap van heel tbo1overigens ook een vrijwel full nude frontal te vinden in een van de cossen
![]()
Echt super hoe je je er doorheen geslagen hebt.. verdiend gewonnen![]()
Klagen kun je goed, dat heb je bewezen, maar ook dat je heel sterk bent.. heb genoten van je toen je die aanvaring met Jeroen had![]()
Maar nog even iets.. dat kaneel eten, nu wel je woorden waarmaken en je youtube even posten op Fok![]()
Dit was naar ik hoorde de meest hillarische http://www.crapweb.nl/web(...)aneel-vs-mooie-meid/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |