Ik beweer niet dat die er niet zijn, maar degenen die echt alleen maar klaagden, of zelfs klaagden dat ze een keer NIET klaagde, zijn natuurlijk niet echt nuanceerdersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:37 schreef -sabine- het volgende:
Zie je Danny........er zijn ook nuanceerders.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:02 schreef Stefan het volgende:
Micah: En Danny van FOK! he
Marielin: Ja?
Micah: die heeft vandaag 4000 punten op je gestemd
Marielin: Sooooooowwwwww. Die moet ik dus even bedanken
was tegen Pim, maar er is idd duidelijk gezegd dat het netto is. Tenzij in hun contract anders staat horen ze het gewoon netto te krijgen en hoort de kansspelbelasting door B&B betaald te worden. Maar dat riep ook maar een willekeurige iemand natuurlijk die er weinig over te vertellen heeft. Laten we er vooralsnog vanuit gaan dat ze woord houden en het bedrag idd belastingvrij uitgekeerd wordt.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef Stefan het volgende:
Iemand zei net tegen Marielin dat er kansspelbelasting afgaat, nee dus het is netto!
Ik hoorde het Dido tegen Pim zeggen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:50 schreef Stefan het volgende:
Iemand zei net tegen Marielin dat er kansspelbelasting afgaat, nee dus het is netto!
Eline zelf ook, merkbaar. De gezusters Van Cuijk hebben gisteren een rude awakening gekregen, zoveel is duidelijk. Ze voelden het volgens mij al in hun zakken branden, die 10Kquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Ik hoorde het Dido tegen Pim zeggen.
"Ah joh ze houdt uiteindelijk maar 5000 ofzo over. Dat verzacht de pijn"
Die is zooo zuur dat Eline niet gewonnen heeft. Ze heeft haar nog wel zo goed gecoached.
jup, dit is de afterpartyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:59 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Is het programma De Bunker nu afgelopen?
mja, de mooiste cap van heel tbo1quote:
van mij is er geen youtube hoor, dat was jimbo.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:29 schreef earthling39 het volgende:
[..]
mja, de mooiste cap van heel tbo1overigens ook een vrijwel full nude frontal te vinden in een van de cossen
![]()
Echt super hoe je je er doorheen geslagen hebt.. verdiend gewonnen![]()
Klagen kun je goed, dat heb je bewezen, maar ook dat je heel sterk bent.. heb genoten van je toen je die aanvaring met Jeroen had![]()
Maar nog even iets.. dat kaneel eten, nu wel je woorden waarmaken en je youtube even posten op Fok![]()
Dit was naar ik hoorde de meest hillarische http://www.crapweb.nl/web(...)aneel-vs-mooie-meid/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |