Denk niet dat ze naar jou hunkerd na de bunkerdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:19 schreef luciano het volgende:
Gefeliciteerd Mar .......... NEUKUH !!!??? Laat maarlichaamssappen die naar nicotine smaken
![]()
![]()
Ja, want verder heeft NIEMAND op haar gestemdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 08:25 schreef bbgirltje het volgende:
Gefeliciteerd Marielin, alleen jammer dat je hebt gewonnen door danny van Fok! omdat ie zich ergerde aan Bram en Bart
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 01:19 schreef luciano het volgende:
Gefeliciteerd Mar .......... NEUKUH !!!??? Laat maarlichaamssappen die naar nicotine smaken
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:18 schreef Jian het volgende:
Marielin, Gefe...., Gefelifstrgrmbbbl..., Gefelicigrmbl...flt .... kut, laat ook maar
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:15 schreef bamby het volgende:
hoi marielin van harte gefeliciteerd hoor meisAls je gaat terug lezen trek je je dan niets aan van de negatieve reacties je hebt het harstikke goed gedaan hoor.En geniet met micha van je gewonne prijs voor zover ik jullie samen hebt gezien lijken jullie mij een harstikke leuk koppel.Veel geluk in de toekomst en een de hart onder de riem knuffel voor jullie bijde van bamby
![]()
![]()
Ow, leg uit. Nu ben ik toch wel benieuwdquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:18 schreef Jian het volgende:
Marielin, Gefe...., Gefelifstrgrmbbbl..., Gefelicigrmbl...flt .... kut, laat ook maar
Jammer dat je dit er bij gezet hebt. Hoe erg heb jij zelf de andere bewoners niet afgezeken???quote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:17 schreef Danny het volgende:
Marielin, je was in mijn ogen de enige die echt zware dingen heeft moeten doorstaan, om van de pesterijtjes maar te zwijgen (lees de cos topics, of vraag het aan Micha). Probeer door het negatieve gezeik van de jaloerse figuren hier heen te lezen. Ik zou ze weinig serieus nemen. Mocht je hier toch posten, lees dan de posts van Renate eens. Die heeft prima aangetoond dat je als outcast prima je plek binnen FOK! kunt vinden.
Je hebt het goed gedaan en veel users hier hebben op je gestemd. Blij dat we je de winst hebben gegund. Succes en misschien komen we elkaar nog weleens tegen. Bij de Jumbo ofzo
Danny & Jolanda (knorretje)
valt ontzettend mee hoor. Renate heb ik wel wat afgezeken en Eline puur als tegengas tegen het anti-marielin gepeupel. Maar na de bunker is het alweer snel voorbij. De eerste dag van terugkomst even en daarna niet meer. Sowieso moet je die mening niet baseren op de 25 dagen dat je iemand 24/7 bekijkt. Allicht ga je negatieve punten vinden als je iemand 24 uur onder een vergrootglas legt. Ik zou alle bewoners dan ook vooral aan willen raden zich er niet al te veel van aan te trekken,quote:Op zaterdag 23 mei 2009 14:22 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Jammer dat je dit er bij gezet hebt. Hoe erg heb jij zelf de andere bewoners niet afgezeken???
Nou, Renate wat afgezeken, vond het wel erg ver gaan hoor. Maar goed, het is net wat je zegt, de Bunker is voorbij, en zij hebben een spel gespeeld.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:03 schreef Danny het volgende:
[..]
valt ontzettend mee hoor. Renate heb ik wel wat afgezeken en Eline puur als tegengas tegen het anti-marielin gepeupel. Maar na de bunker is het alweer snel voorbij. De eerste dag van terugkomst even en daarna niet meer. Sowieso moet je die mening niet baseren op de 25 dagen dat je iemand 24/7 bekijkt. Allicht ga je negatieve punten vinden als je iemand 24 uur onder een vergrootglas legt. Ik zou alle bewoners dan ook vooral aan willen raden zich er niet al te veel van aan te trekken,
Dat we die punten tijdens het programma wel roepen maakt natuurlijk dat we met z'n allen lekker meeleven, maar uiteraard heb ik aan niemand echt een hekel. Ik ken heel die mensen toch niet? Peter kan wel een schat van een gozer zijn en Marielin een enorm kutwijf. Dat weten we niet. Bij mij kwam Peter over als kleuter, en daalde gisteren met de Renate incident nog even samen met blonde treitertrut Amber tot een nieuw dieptepunt trouwens.
quote:
Niet zo netjes van je dat je een posting op die manier aanpast en ook wel wat zuur van je hoor, het is al drie dagen voorbijquote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 09:13 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Volgens mij is danny een beetje verliefd op Marielin.
Je denkt toch niet dat je een kans zou maken?quote:
Ik zou niet willen, maar voor een Tokkie als jij wil ik best een advertentie plaatsen. My gift to youquote:Op maandag 25 mei 2009 18:10 schreef mazaru het volgende:
Je denkt toch niet dat je een kans zou maken?
Doe me een lol. Ik moet de mannen al van me afslaan met dat goddelijke lichaam van mijquote:Op maandag 25 mei 2009 18:26 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik zou niet willen, maar voor een Tokkie als jij wil ik best een advertentie plaatsen. My gift to you
quote:Op maandag 25 mei 2009 18:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Doe me een lol. Ik moet de mannen al van me afslaan met dat goddelijke lichaam van mij
Dan raak je maar opgewonden, dat wil ik je niet aandoenquote:
Wel doen dat laatste he?quote:Op maandag 25 mei 2009 18:49 schreef Micha164 het volgende:
Jullie allemaal ontzettend bedankt voor het mogelijk maken van deze ontzettend gave ervaring. Onderweg naar eindhoven, toen we Marielin ophaalden, non stop met twee telefoons aan mijn oor om te kunnen volgen hoe de laatste eliminatieronde verliep. Wat heb ik genoten van The Bunker, maar nog meer nu Marielin weer lekker thuis is. Een ontzettende rijke ervaring waar we ontzettend veel van hebben geleerd en genoten.
Telefoons gaan ook nu continu af, of het nou journalisten zijn, een vriend, vriendin, kennis, collega's, nu pas hebben we ècht door hoe het geleefd heeft bij onze achterban. Een ervaring rijker, veel genoten, veel geleerd, echt top!
Jullie zullen me nog wel eens tegen komen bij een interessant topic.
Micha
Welke journalisten , vertel vertel .....oh en bedoel je eigenlijk niet een "armere ervaring " ! Genoten Micha ? ...die indruk kreeg ik niet (spreek even voor mezelf nu , maarrr ) , je was toch echt net zo erg aan t zeuren en verdedigen en aanvallen , als Marielin , ach goed bedoeld , viel ook bij mij niet goed .quote:Op maandag 25 mei 2009 18:49 schreef Micha164 het volgende:
Jullie allemaal ontzettend bedankt voor het mogelijk maken van deze ontzettend gave ervaring. Onderweg naar eindhoven, toen we Marielin ophaalden, non stop met twee telefoons aan mijn oor om te kunnen volgen hoe de laatste eliminatieronde verliep. Wat heb ik genoten van The Bunker, maar nog meer nu Marielin weer lekker thuis is. Een ontzettende rijke ervaring waar we ontzettend veel van hebben geleerd en genoten.
Telefoons gaan ook nu continu af, of het nou journalisten zijn, een vriend, vriendin, kennis, collega's, nu pas hebben we ècht door hoe het geleefd heeft bij onze achterban. Een ervaring rijker, veel genoten, veel geleerd, echt top!
Jullie zullen me nog wel eens tegen komen bij een interessant topic.
Micha
quote:Op maandag 25 mei 2009 19:59 schreef superrmama het volgende:
[..]
Welke journalisten , vertel vertel .....oh en bedoel je eigenlijk niet een "armere ervaring " ! Genoten Micha ? ...die indruk kreeg ik niet (spreek even voor mezelf nu , maarrr ) , je was toch echt net zo erg aan t zeuren en verdedigen en aanvallen , als Marielin , ach goed bedoeld , viel ook bij mij niet goed .
De overwinning gekocht , slim ....dat dan weer wel .
Ohhhh , ben natuurlijk heel jaloers nu![]()
Sommige stellingen waren ook speltactisch slim om neer te zetten. Ik heb ontzettend genoten! Ik ben ook super trots!!! En ze heeft ook de zwaarste opdrachten uitgevoerd.quote:Op maandag 25 mei 2009 19:59 schreef superrmama het volgende:
[..]
Welke journalisten , vertel vertel .....oh en bedoel je eigenlijk niet een "armere ervaring " ! Genoten Micha ? ...die indruk kreeg ik niet (spreek even voor mezelf nu , maarrr ) , je was toch echt net zo erg aan t zeuren en verdedigen en aanvallen , als Marielin , ach goed bedoeld , viel ook bij mij niet goed .
De overwinning gekocht , slim ....dat dan weer wel .
Ohhhh , ben natuurlijk heel jaloers nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |