Natuurlijk geef ik mijn mening wanneer ik daar zin toe zie. Dit heeft natuurlijk niet gelijk betrekking op de weerbaarheid van Marielin, dit is een rare conclusie. Marielin heeft als winnares van The Bunker wel bewezen dat ze zich prima redt in haar eentje en van niemand afhankelijk is.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:04 schreef D. het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die vriend van je zich er hier mee komt bemoeien dan.
Zo wekt hij nl. wel de indruk dat jij niet mondig genoeg zou zijn.
wat een gelul zegquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:43 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Natuurlijk geef ik mijn mening wanneer ik daar zin toe zie. Dit heeft natuurlijk niet gelijk betrekking op de weerbaarheid van Marielin, dit is een rare conclusie. Marielin heeft als winnares van The Bunker wel bewezen dat ze zich prima redt in haar eentje en van niemand afhankelijk is.
Ik geef alleen graag mijn ongezouten mening om een discussie aan te gaan, wanneer dit als oneerlijk wordt gezien, is dat niet eerlijk tegenover mijn discussiepartner, deze word bestempelt als niet capabel op deze manier, en dat op fok...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:43 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Natuurlijk geef ik mijn mening wanneer ik daar zin toe zie. Dit heeft natuurlijk niet gelijk betrekking op de weerbaarheid van Marielin, dit is een rare conclusie. Marielin heeft als winnares van The Bunker wel bewezen dat ze zich prima redt in haar eentje en van niemand afhankelijk is.
Ik geef alleen graag mijn ongezouten mening om een discussie aan te gaan, wanneer dit als oneerlijk wordt gezien, is dat niet eerlijk tegenover mijn discussiepartner, deze word bestempelt als niet capabel op deze manier, en dat op fok... Dat zou een té makkelijke winst zijn...
Ik denk dat het vooral jou interpretatie is... Ik hou er nou eenmaal van om scherpe standpunten in te nemen... Ik hou nou eenmaal van een goed argument, dat mis ik bij je reactie...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:51 schreef D. het volgende:
[..]
Marielin redt het idd prima in haar eentje dus jij voegt niets toe. In ieder geval niets positiefs.
Jouw ongezouten mening is natuurlijk welkom (het is tenslotte een discussieforum), maar jij hebt ten tijde van TBO al laten zien dat dat nou eenmaal niet je sterkste kant is. Het komt over als een klein kind wat huilend om zich heenslaat.
Het IS ook mijn interpretatie. Ik geef enkel aan hoe dingen overkomenquote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:55 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral jou interpretatie is... Ik hou er nou eenmaal van om scherpe standpunten in te nemen... Ik hou nou eenmaal van een goed argument, dat mis ik bij je reactie...
Heel goed! Nu nog het argument waar ik op kan reageren...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het IS ook mijn interpretatie. Ik geef enkel aan hoe dingen overkomen
Niveautje Peterquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:17 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Heel goed! Nu nog het argument waar ik op kan reageren...
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:17 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Heel goed! Nu nog het argument waar ik op kan reageren...
heey schat ben je lekker aan het discusieren?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 21:55 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Ik denk dat het vooral jou interpretatie is... Ik hou er nou eenmaal van om scherpe standpunten in te nemen... Ik hou nou eenmaal van een goed argument, dat mis ik bij je reactie...
O.K.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:22 schreef D. het volgende:
[..]
Verder discussiëren heeft weinig zin.
Want of het allemaal te moeilijk voor jou, of je doet bewust dom
Hoe dan ook teveel moeite voor mij op dit moment.
omdat ik het niet de moeite vind om er over in discussie te gaan...ik bedoel...wat is er nou zo bijzonder aan wat je gedaan hebt dat zo overdreven fel verdedigd moet worden???....breezertje?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:23 schreef marielin het volgende:
[..]
heey schat ben je lekker aan het discusieren?nou laten we het leuk houden, maar laysa ik vind wel dat jij erg weinig aan het gesprek toevoegd je kan alleen zeggen wat een gelul? kom eens met argumenten waarom dat zo zou zijn. D. geeft zijn mening nog gewoon , en als jij wat vind lijkt me het logisch als je het toelicht.
Heej kanjer!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:23 schreef marielin het volgende:
[..]
heey schat ben je lekker aan het discusieren?nou laten we het leuk houden, maar laysa ik vind wel dat jij erg weinig aan het gesprek toevoegd je kan alleen zeggen wat een gelul? kom eens met argumenten waarom dat zo zou zijn. D. geeft zijn mening nog gewoon , en als jij wat vind lijkt me het logisch als je het toelicht.
ja lekkerquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat ik het niet de moeite vind om er over in discussie te gaan...ik bedoel...wat is er nou zo bijzonder aan wat je gedaan hebt dat zo overdreven fel verdedigd moet worden???....breezertje?
Je toont in 2e instantie weinig initiatief, je grond je op dingen als "geen moeite over hebben voor redelijke respons" Wellicht ervaar je mijn reactie als zijnde : "fel" Wat meer zegt over jou als ontvanger als mij... Ik zou zeggen, verweer je als een winnaar, niet als slachtoffer... Dat heeft Marielin wel gedaan..quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
omdat ik het niet de moeite vind om er over in discussie te gaan...ik bedoel...wat is er nou zo bijzonder aan wat je gedaan hebt dat zo overdreven fel verdedigd moet worden???....breezertje?
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:30 schreef Micha164 het volgende:
Je kent me toch? Ik ga een discussie op inhoud niet uit de weg...
laat maar hij snapt je toch nietquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ik dus probeerde duidelijk te maken is dat je dat juist wel moet doen
Want waarom waarvoor??quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:40 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ik dus probeerde duidelijk te maken is dat je dat juist wel moet doen
Marielin is de winnaar van TBO, met jou als vriend niet bepaald.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:39 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Je toont in 2e instantie weinig initiatief, je grond je op dingen als "geen moeite over hebben voor redelijke respons" Wellicht ervaar je mijn reactie als zijnde : "fel" Wat meer zegt over jou als ontvanger als mij... Ik zou zeggen, verweer je als een winnaar, niet als slachtoffer... Dat heeft Marielin wel gedaan..
Volgens mij is het een behoorlijke overwinning op alle fronten van Marielin. Hier tekort aan doen heeft geen zin, er zijn voldoende feiten vast gelegd om je ongelijk te bewijzen, Marielin je bent een WINNAAR!
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeej mazaru...doe us een leuk gifje
Zie het als een tipquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:42 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Want waarom waarvoor??
We leven toch in een democratie?
Jij bent echt te dom om uit je ogen te kijken he?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:46 schreef marielin het volgende:
[..]
ok jammer dat er zulke mensen als jij op de deze wereld lopen, droom je hiervan?
wat ben je zuur...had je op een gifje van jou gehoopt....ik denk dat mazaru die niet kon vinden want je klaagde alleen maarquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:46 schreef marielin het volgende:
[..]
ok jammer dat er zulke mensen als jij op de deze wereld lopen, droom je hiervan?
Die zal die tot zijn pensioen tegen blijven komen!quote:
Dank voor je bescherming, move on...quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Zie het als een tip
Gewoon, om jezelf in bescherming te nemen voor je jezelf nog verder voor lul zet
dank je lieverd,quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:39 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Je toont in 2e instantie weinig initiatief, je grond je op dingen als "geen moeite over hebben voor redelijke respons" Wellicht ervaar je mijn reactie als zijnde : "fel" Wat meer zegt over jou als ontvanger als mij... Ik zou zeggen, verweer je als een winnaar, niet als slachtoffer... Dat heeft Marielin wel gedaan..
Volgens mij is het een behoorlijke overwinning op alle fronten van Marielin. Hier tekort aan doen heeft geen zin, er zijn voldoende feiten vast gelegd om je ongelijk te bewijzen, Marielin je bent een WINNAAR!
Ik vond haar eng.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat ben je zuur...had je op een gifje van jou gehoopt....ik denk dat mazaru die niet kon vinden want je klaagde alleen maar
Ik wil wel 1 voorbeeld geven, maar dat zal ook niet objectief zijn, want er zijn tientallen voorbeelden.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 20:02 schreef marielin het volgende:
[..]
Cap niet leuk vind je maakt wel je eigen verhaal of niet? je verzint dingen ter plekke, nooit heb ik gezeurd om deze cap nog een fout van jou. Geef me aub 1 voorbeeld van mijn arrogantie uit mijn vorige berichten en dan praten we verder, met dit gezeik kom je niet verder, je moet echt wel met wat concrete dingen komen wil je iemand ergens van beschuldigen.
Idd ....move onquote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:49 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Dank voor je bescherming, move on...
Sta stil bij je kansen... leef je eigen leven en maak er wat van...
veel geluk!
Dat is dan weer het mooie van real stream. Je zag haar gewoon in bochten draaien om haar zin maar te krijgen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vond haar eng.
Ik vind haar eng.
En tot nu toe bevestigt ze mijn mensenkennis.
Aldus verdedigde Marielin haarzelf, zonder dat ze haar hoefde te verdedigen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:32 schreef marielin het volgende:
[..]
ja lekker![]()
met alle respect maar ik vind mezelf zeker niet bijzonder met wat ik heb gedaan, en ja volgens mij is hier een discussie gaande en is er geen sprake van verdedigen, het is in iedergeval niet nodig om mij te verdedigen, en ik denk ook zeker niet dat mijn vriend daar mee bezig is.
LS>+1quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Aldus verdedigde Marielin haarzelf, zonder dat ze haar hoefde te verdedigen.
Daar wachten we nog steeds op.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef tonja het volgende:
Er is een verschil tussen jezelf verdedigen en jezelf verklaren.
Eerst overleggen met haar vriendje wat ze nu weer gaan tikken.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar het is wel een topic-killer, want ze geeft heul nie geen antwoord nie meer.
De arrogantie ten top!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daar wachten we nog steeds op.
Met haar arrogante smoel zeggen dat ze de stemmen va FOK! niet nodig had, terwijl die wel degelijk haar hebben laten winnen.
En dan ondankbaar zeggen dat haar eigen achterban al genoeg was....
Ja, ben ik best wel met je eens, maar ik zeg het eerlijk...mijn voorkeur is altijd uit gegaan naar Jeroen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pim was een nietszeggend iemand, maar in de woord van "overlever" had hij het moeten winnen.
Je hoorde hem nooit klagen, misschien saai, maar het was een overlever.
Jeroen was oke voor tbo, maar pim was de overlever, nooit geklaagquote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
Pim was een nietszeggend iemand, maar in de woord van "overlever" had hij het moeten winnen.
Pimmetje whas the bestquote:Op zondag 28 juni 2009 01:23 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Jeroen was oke voor tbo, maar pim was de overlever, nooit geklaag
vuurtje dan? want de rest doe ik nu toch niet goedquote:Op zondag 28 juni 2009 01:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Pimmetje whas the bestEff peukie pakken
![]()
Mooi.quote:Op zondag 28 juni 2009 02:34 schreef Tessio het volgende:
GZD kan bijna een slotje op.
Kon niet klagen omdat, drie hele woorden uitspreken in 1 zin, het maximum was voor hem.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:36 schreef LekkerSimpel het volgende:
haha dit is echt komisch lekker simpel kan alleen maar liegen , dingen die ik NOOIT gezegd heb, maar dat is zijn probleem.quote:Op zondag 28 juni 2009 12:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kon niet klagen omdat, drie hele woorden uitspreken in 1 zin, het maximum was voor hem.
Om dezelfde reden, had hij ook nooit een uitgesproken mening.
Jeroen en Marielin waren de toppers qua communicatie , en het geklaag van Marielin was niet irritant, meer komisch.
Als je het niet erg vind wil ik daar ook op reageren: Het leukste van elke RLS vind ik de combinatie forum-stream. Gebeurt er wat dan verschijnen er ineens verslagen van een hoop kijkers, gebeurt er niets dan is er op Fok! (en ook op andere fora) nog genoeg te beleven. Positieve berichten, geklaag en noem maar op. Zonder Fok! zou ik het niet hebben gevolgd.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:23 schreef marielin het volgende:
[..]
haha dit is echt komisch lekker simpel kan alleen maar liegen , dingen die ik NOOIT gezegd heb, maar dat is zijn probleem.
Ja ik heb verder gisteren niet meer gereageerd omdat ik nog een normaal leven heb en niet 24/7 op een topic door zeik.
Maar goed spapaars leuk om te horen dat jij het allemaal anders hebt meegekregen, wat vond jij het leukst van the bunker? ik kreeg namelijk van veel mensen te horen dat het vaak erg saai was omdat we weinig deden overdag.
quote:Op zaterdag 27 juni 2009 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jij bent echt te dom om uit je ogen te kijken he?
Steek er nog 1 op
Wij hebben jou bijna 1 maand kunnen zien zeuren, jij ons niet, dat scheelt best veel hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 21:08 schreef marielin het volgende:
[..]
ik denk dat ik een stuk slimmer ben dan jij , wie komt er op zulke afbeeldingen te sturen? beetje ziek in je hoofd?
mensen kennis is bij jou helemaal ver te zoeken. dat is duidelijk.
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:34 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Wij hebben jou bijna 1 maand kunnen zien zeuren, jij ons niet, dat scheelt best veel hoor![]()
en aan het einde van mijn zin, doe ik je even na: huhu
Zonder peuken ben jij niks.Dat is duidelijk'We hebben het over jou he ,niet over mij /onsquote:Op zondag 28 juni 2009 21:08 schreef marielin het volgende:
[..]
ik denk dat ik een stuk slimmer ben dan jij , wie komt er op zulke afbeeldingen te sturen? beetje ziek in je hoofd?
mensen kennis is bij jou helemaal ver te zoeken. dat is duidelijk.
hallo ja gezellig he, ik kan er wel hard om lachen.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2009 21:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Zonder peuken ben jij niks.Dat is duidelijk'We hebben het over jou he ,niet over mij /ons
Je kunt lachen maar veel mensen zien je niet als winnaar hoorquote:Op zondag 28 juni 2009 21:47 schreef marielin het volgende:
[..]
ik hoor jullie meer zeuren hier dan ik daar ooit heb gedaan dat weet ik wel.
![]()
vind het zo grappig om te lezen dat jullie er zo veel last van hebben gehad, dat zegt meer over jullie (de zeikerds welcome to the club)dan mij.
Veel ook welquote:Op zondag 28 juni 2009 21:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je kunt lachen maar veel mensen zien je niet als winnaar hoor
Ja ik lach hier heel hard om inderdaad het kan mij echt geen reet intereseren wat de meeste mensen (volgens jou) vinden. En daarbij maak ik het toch anders mee dan dat ik hier wat mensen tegen me heb hoor? Denk je dat jij weet wie mij wel als winnaar ziet en wie niet, ik begrijp dat de mensen die dat niet vinden hier nu hun gal spugen . En dat vind ik erg amusantquote:Op zondag 28 juni 2009 21:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je kunt lachen maar veel mensen zien je niet als winnaar hoor
Dank je Tonja , erg grappig om mensen zo uit hun plaat te zien gaan, iedereen wil nu wel even kwijt wat ze van me vinden maar goed daar ben ik gelukkig niet vatbaar voor , ik hou hier wel van.quote:
Ik was redelijk verslaafd ja. Vooral in combinatie met de COS een zeer vermakelijk tijdverdrijf.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:56 schreef marielin het volgende:
[..]
Heb jij veel gekeken naar the bunker?
Kan ik helemaal begrijpen, ik ben zelf ook van plan The Bunker 2 te gaan volgen dus waarschijnlijk ben ik niet achter de PC weg te slaan danquote:Op zondag 28 juni 2009 22:01 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik was redelijk verslaafd ja. Vooral in combinatie met de COS een zeer vermakelijk tijdverdrijf.
Ik ga ook zeker weer kijken.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:03 schreef marielin het volgende:
[..]
Kan ik helemaal begrijpen, ik ben zelf ook van plan The Bunker 2 te gaan volgen dus waarschijnlijk ben ik niet achter de PC weg te slaan dan
het zal raar zijn om te zien hoe anderen hun tijd doorkomen denk ik maar het gaat wel spannend worden, ik denk zeker dat ze het heftiger gaan maken.quote:
Het leukst waren de feest/zuip avonden.quote:Op zondag 28 juni 2009 16:23 schreef marielin het volgende:
[..]
haha dit is echt komisch lekker simpel kan alleen maar liegen , dingen die ik NOOIT gezegd heb, maar dat is zijn probleem.
Ja ik heb verder gisteren niet meer gereageerd omdat ik nog een normaal leven heb en niet 24/7 op een topic door zeik.
Maar goed spapaars leuk om te horen dat jij het allemaal anders hebt meegekregen, wat vond jij het leukst van the bunker? ik kreeg namelijk van veel mensen te horen dat het vaak erg saai was omdat we weinig deden overdag.
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:14 schreef versabommie het volgende:
Marielin ? Dat is toch dat nietszeggende breezersletje die menig man binnen drie volledig geestdodende jankbalzinnen en zeikverhalen over d'r peuken volledig tot vrijwillige chemische castratie kan dwingen?
Mijn opa zei altijd een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden maar deze aandachtsgeile zeurkut was synoniem voor euthanasie, mexicaanse varkens-buikgriep en cholera revisited!
Ik wil dat het een werkwoord gaat worden... zo van we hadden een leuk feest maar jij hebt het hele feest met je constante zwijnerij volledig gemarielined!!!!
Correctie>die een veer in je reet steken.quote:Op zondag 28 juni 2009 21:50 schreef marielin het volgende:
[..]
hallo ja gezellig he, ik kan er wel hard om lachen.
maar kom hier ook voor de mensen die wel iets concreets te vertellen hebben.
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:14 schreef versabommie het volgende:
Marielin ? Dat is toch dat nietszeggende breezersletje die menig man binnen drie volledig geestdodende jankbalzinnen en zeikverhalen over d'r peuken volledig tot vrijwillige chemische castratie kan dwingen?
Mijn opa zei altijd een vrouwenkut trekt harder dan 10 paarden maar deze aandachtsgeile zeurkut was synoniem voor euthanasie, mexicaanse varkens-buikgriep en cholera revisited!
Ik wil dat het een werkwoord gaat worden... zo van we hadden een leuk feest maar jij hebt het hele feest met je constante zwijnerij volledig gemarielined!!!!
Ja daar genoten wij zeker ook echt het meest van, dat waren leuke momenten en zeker ook voor de mensen die keken.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het leukst waren de feest/zuip avonden.
Door werk heb ik waarschijnlijk de saaiste momenten (overdag) gemist.
Trouwens, zover ik het weet, zijn er in elke 24/7 RLS vele saaie momenten.
Het is nog altijd "ronduit" en "taaltechnisch" , al begrijp ik je voorliefde voor spaties n.a.v. enorme paardengebit. Mischien iets minder uit de hoogte doen en iets meer moedermavo volgen? Daarnaast, als breezersletjes uit zijn, wat de fuck deed jij op de streams?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:20 schreef marielin het volgende:
[..]
zelfs taal technisch ben je niet sterk dit is rond uit hilarisch hoe jij met scheldwoorden zinnen probeert te vormen.
Leuk bedacht maar het doet me werkelijk helemaal niets.
oja breezersletjes zijn uit. wake up
En ik heb een geweldig feest gehad hoor![]()
![]()
Dus samenvattend schijn je alleen interessant te zijn als je een shitload aan alcohol in je nietige flikker hebt zitten?quote:Op zondag 28 juni 2009 22:23 schreef marielin het volgende:
[..]
Ja daar genoten wij zeker ook echt het meest van, dat waren leuke momenten en zeker ook voor de mensen die keken.
Inderdaad kreeg ik te horen dat er veel saaie momenten waren maar zo voelde het voor ons ook.
Versabommie>+1 en nog wel meer.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is nog altijd "ronduit" en "taaltechnisch" , al begrijp ik je voorliefde voor spaties n.a.v. enorme paardengebit. Mischien iets minder uit de hoogte doen en iets meer moedermavo volgen? Daarnaast, als breezersletjes uit zijn, wat de fuck deed jij op de streams?
Daar hebben we hier versabommie voorquote:Op zondag 28 juni 2009 21:50 schreef marielin het volgende:
[..]
hallo ja gezellig he, ik kan er wel hard om lachen.
maar kom hier ook voor de mensen die wel iets concreets te vertellen hebben.
ach ik vind het gewoon fijn dat als iemand ongenuanceerd zichzelf boven "het plebs" dat niet in de bunker zat gaat stellen, even te vertellen dat diezelfde mensen juist de bunker hebben kunnen realiseren door geld te doneren zodat zij al klagend met haar gebit en suffe jaren 20 soepjurkhoofd daar 25 dagen kon nietsdoen...quote:
quote:
Zo, wat kun jij afzeikenquote:Op zondag 28 juni 2009 22:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dus samenvattend schijn je alleen interessant te zijn als je een shitload aan alcohol in je nietige flikker hebt zitten?
Als je maar wel weet dat je nu Ruudpuntenrel achter je reet aankrijgtquote:Op zondag 28 juni 2009 22:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach ik vind het gewoon fijn dat als iemand ongenuanceerd zichzelf boven "het plebs" dat niet in de bunker zat gaat stellen, even te vertellen dat diezelfde mensen juist de bunker hebben kunnen realiseren door geld te doneren zodat zij al klagend met haar gebit en suffe jaren 20 soepjurkhoofd daar 25 dagen kon nietsdoen...
Ik zit ook al in mijn handen te wrijven en te F5-enquote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je maar wel weet dat je nu Ruudpuntenrel achter je reet aankrijgt
quote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
achjoh die koop ik wat biertjes op de meet en dat zit wel goed..quote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
De feestjes waren top, alleen zo jammer dat ze zo abrupt en veel te vroeg stopten.quote:Op zondag 28 juni 2009 22:23 schreef marielin het volgende:
[..]
Ja daar genoten wij zeker ook echt het meest van, dat waren leuke momenten en zeker ook voor de mensen die keken.
Inderdaad kreeg ik te horen dat er veel saaie momenten waren maar zo voelde het voor ons ook.
Afzeiken? man ik ben in een mood dat dit maar de plaagstootjes zijnquote:Op zondag 28 juni 2009 22:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo, wat kun jij afzeikenOver alcohol in nietige flikkers gesproken, dat geeft over het algemeen wel prettig te volgen streams
Wat laat jij je kennen zeg!quote:Op zondag 28 juni 2009 21:54 schreef marielin het volgende:
[..]
Ja ik lach hier heel hard om inderdaad het kan mij echt geen reet intereseren wat de meeste mensen (volgens jou) vinden. En daarbij maak ik het toch anders mee dan dat ik hier wat mensen tegen me heb hoor? Denk je dat jij weet wie mij wel als winnaar ziet en wie niet, ik begrijp dat de mensen die dat niet vinden hier nu hun gal spugen . En dat vind ik erg amusant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |