abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69900122
Damn, die heb ik gemist. Ff zoeken.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_69900247
Verrek, je hebt gelijk. Nou zeurkous, je bent de enige nog die niet is geweest.

* Spooky4u strooit wat sigaretjes rond.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_69906668
Heeeeeey iedereen!

Na een periode van veel rust en bijkomen (beter laat dan nooit) weer helemaal aanwezig hier. We hebben bewust even de tijd genomen om weer een beetje te akklimatiseren. Veel leuke dingen gedaan, lekker genoten van elkaar, lekker gefeest en al onze vrienden even ontmoet en gesproken.

Iedereen super bedankt voor alle aandacht tijdens The Bunker maar ook in de periode erna, niets dan lof.

Ik ga me even inlezen, ben een tijdje niet geweest maar nu weer helemaal terug
pi_69907203
Sigaretten strooien helpt
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  woensdag 10 juni 2009 @ 22:26:07 #155
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_69916249
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:58 schreef Spooky4u het volgende:
Sigaretten strooien helpt
ik wou 't net zeggen!
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  donderdag 11 juni 2009 @ 23:28:00 #156
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_69958233
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 18:43 schreef Micha164 het volgende:
Heeeeeey iedereen!

Na een periode van veel rust en bijkomen (beter laat dan nooit) weer helemaal aanwezig hier. We hebben bewust even de tijd genomen om weer een beetje te akklimatiseren. Veel leuke dingen gedaan, lekker genoten van elkaar, lekker gefeest en al onze vrienden even ontmoet en gesproken.

Iedereen super bedankt voor alle aandacht tijdens The Bunker maar ook in de periode erna, niets dan lof.

Ik ga me even inlezen, ben een tijdje niet geweest maar nu weer helemaal terug
wb Micha ga je ook naar Frankrijk de 20e?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_70155161
Dag mensen hier ben ik dan,

Wel hilarisch alles te lezen hier, ik merk wel dat sommige mensen mij anders hebben gezien dan ik daadwerkelijk ben, maar goed dat gebeurd natuurlijk snel als 24/7 op camera's te volgen bent haha.

Ik las ook dat mensen volgens mij denken dat ik hier expres nog niet gereageerd heb, om alle vooroordelen weg te nemen dat is niet zo, ik heb een tijdje niet kunnen inloggen met mijn wachtwoord en dat is erg frustrerend moet ik zeggen als je wat terug wilt zeggen, natuurlijk ben ik er ook even tussen uit geweest met micha en even de tijd genomen om samen weer lekker in het ritme van het dagelijks leven te komen.

Mijn dagelijks leven moest ik gelijk die maandag al weer oppakken, gelijk weer aan het werk, het was wel erg leuk mijn collega's weer te zien en te horen hoe zij mijn bunker periode hebben ervaren.

Hierbij wil ik al mijn fans bedanken dat ze mij hebben gesteund toen ik in the bunker zat , het was een geweldige ervaring waarin ik mijzelf ook wel ben tegen gekomen, maar daar leer je weer heel veel van vind ik. zonder jullie had ik het nooit gered natuurlijk en daar ben ik jullie erg dankbaar voor.

Verder wil ik iedereen ook nog bedanken voor de felicitatie's want er zaten ook felecitatie's bij van mensen die absoluut geen fan van me waren en dat vind ik erg attent.

Nu ik weer in kan loggen , ga ik hier zeker vaker wat van me laten horen.

THANKS lieverds,

kusjes

marielin

[ Bericht 3% gewijzigd door marielin op 19-06-2009 06:36:48 ]
  vrijdag 19 juni 2009 @ 07:40:10 #158
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_70155424
Hey Marielin!

Weer een beetje bijgekomen?
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
  † In Memoriam † vrijdag 19 juni 2009 @ 09:18:13 #159
137949 Disana
pi_70156863
Leuk dat je even wat laat horen Marielin.

Ik denk dat het niet kunnen roken de voornaamste reden was dat je anders deed dan je normaal zou doen
  vrijdag 19 juni 2009 @ 09:40:37 #160
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_70157342
Ga je ook dit weekend naar Jeroentje in FR?
  vrijdag 19 juni 2009 @ 10:55:20 #161
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70159402
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 06:29 schreef marielin het volgende:

Wel hilarisch alles te lezen hier, ik merk wel dat sommige mensen mij anders hebben gezien dan ik daadwerkelijk ben, maar goed dat gebeurd natuurlijk snel als 24/7 op camera's te volgen bent haha.

Ik las ook dat mensen volgens mij denken dat ik hier expres nog niet gereageerd heb, om alle vooroordelen weg te nemen dat is niet zo, ik heb een tijdje niet kunnen inloggen met mijn wachtwoord en dat is erg frustrerend moet ik zeggen als je wat terug wilt zeggen, natuurlijk ben ik er ook even tussen uit geweest met micha en even de tijd genomen om samen weer lekker in het ritme van het dagelijks leven te komen.

Mijn dagelijks leven moest ik gelijk die maandag al weer oppakken, gelijk weer aan het werk, het was wel erg leuk mijn collega's weer te zien en te horen hoe zij mijn bunker periode hebben ervaren.

Hierbij wil ik al mijn fans bedanken dat ze mij hebben gesteund toen ik in the bunker zat , het was een geweldige ervaring waarin ik mijzelf ook wel ben tegen gekomen, maar daar leer je weer heel veel van vind ik. zonder jullie had ik het nooit gered natuurlijk en daar ben ik jullie erg dankbaar voor.

Verder wil ik iedereen ook nog bedanken voor de felicitatie's want er zaten ook felecitatie's bij van mensen die absoluut geen fan van me waren en dat vind ik erg attent.

THANKS lieverds,

kusjes

marielin
Maakt niet uit hoor meis, je hebt gelukkig je eigen leven weer terug en dan kun je 'thank god' weer doen wat je zelf wilt. Ik kan me heel goed voostellen dat je eerst wat wilt bijkomen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  vrijdag 19 juni 2009 @ 17:42:15 #162
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_70172825
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 06:29 schreef marielin het volgende:

THANKS lieverds,

kusjes

marielin
Zozo eindelijk zeg... nou bedank Danny De Marielin-redder maar, die heeft zich blauw gevote voor je... ik heb geen fikker bijgedragen aan jou winst..maar evengoed..
pi_70316907
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 07:40 schreef Rica het volgende:
Hey Marielin!

Weer een beetje bijgekomen?
---------------------------------------------

ja hoor ik ben helemaal weer de oude, alleen was het die zaterdag erna even wennen, ik ging samen met mijn vriend boodschappen doen, ik werd helemaal gek van al die mensen ik wou direct weer naar huis haha.

We zijn nog steeds op zoek naar een huisje, er zit nu wel schot in de zaak en dan kan ik eindelijk mijn centjes gaan uitgeven haha.

Hebben jullie wel genoten van The Bunker?

groet
pi_70316937
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:18 schreef Disana het volgende:
Leuk dat je even wat laat horen Marielin.

Ik denk dat het niet kunnen roken de voornaamste reden was dat je anders deed dan je normaal zou doen
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

je hebt helemaal gelijk en hebt het inderdaad heel goed gezien.
pi_70317009
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 09:40 schreef spapaars het volgende:
Ga je ook dit weekend naar Jeroentje in FR?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Frankrijk ging niet door, het was iets te kort dag, en voor mij was het helemaal moeilijk want mijn werk had me al 4 weken gemist dus kon niet zomaar vrij krijgen.

Maar als het van te voren goed gepland word dan ga ik zeker de volgende keer mee.

pi_70317712
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 10:55 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Maakt niet uit hoor meis, je hebt gelukkig je eigen leven weer terug en dan kun je 'thank god' weer doen wat je zelf wilt. Ik kan me heel goed voostellen dat je eerst wat wilt bijkomen.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ja inderdaad en dat doe ik ook hoor lekker doen wat ik zelf wil, je moest daar overal rekening mee houden natuurlijk.

Maar het is natuurlijk zeker de moeite waard geweest.
pi_70317796
quote:
Op vrijdag 19 juni 2009 17:42 schreef 5thencounter het volgende:

[..]

Zozo eindelijk zeg... nou bedank Danny De Marielin-redder maar, die heeft zich blauw gevote voor je... ik heb geen fikker bijgedragen aan jou winst..maar evengoed..
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eindelijk he?, Danny is al vaker bedankt dan 1 keer en ik denk niet dat hij alleen mijn redder was

Volgens mij was alles al goed geregeld dus hadden jou stemmen er niets meer toe gedaan

haha, bedankt even goed, je hebt wel gekeken naar The Bunker dan?
  woensdag 24 juni 2009 @ 21:10:38 #168
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_70338034
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:33 schreef marielin het volgende:

[..]

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Eindelijk he?, Danny is al vaker bedankt dan 1 keer en ik denk niet dat hij alleen mijn redder was

Volgens mij was alles al goed geregeld dus hadden jou stemmen er niets meer toe gedaan

Zeker wel, en veel ook!
En zoals een goed gezegde zegt ; Nie keike nie, ook nie oordele nie....
pi_70352397
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:38 schreef Spooky4u het volgende:
Verrek, je hebt gelijk. Nou zeurkous, je bent de enige nog die niet is geweest.

* Spooky4u strooit wat sigaretjes rond.
------------------------------------------------------------------

Nou spooky4u jij was zo aan het strooien met sigaretten, en nu ben ik er en word er niets meer mijn kant op gegooid?

pi_70352495
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij is Marielin hier na haar winst in de bunker nog niet één keer geweest om haar fans en stemmers te bedanken. Lekker ondankbaar..
Het tekent wel haar karakter..

O ja, dat is ook zo: ze heeft een baan, dus ze heeft daar geen tijd voor..
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

moet zeggen dat ik verstelt sta hoe jij mensen goed kan beschrijven en gelijk al weet hoe iemand in elkaar zit..

petje af
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:03:14 #171
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_70354108
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:10 schreef marielin het volgende:

[..]

Nou spooky4u jij was zo aan het strooien met sigaretten, en nu ben ik er en word er niets meer mijn kant op gegooid?

Kindjes die vragen worden overgeslagen.
Kindjes die zeuren moeten op pleuren.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_70354875
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 11:10 schreef marielin het volgende:

[..]

Shag nu ook goed?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  donderdag 25 juni 2009 @ 12:29:25 #173
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70354962
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:31 schreef marielin het volgende:

[..]

Ja inderdaad en dat doe ik ook hoor lekker doen wat ik zelf wil, je moest daar overal rekening mee houden natuurlijk.

Maar het is natuurlijk zeker de moeite waard geweest.

pi_70358315
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 11:33 schreef marielin het volgende:

[..]

Als dat zo is... Dat jij zo'n grote achterban hebt.
Kan je mooi iets terugdoen.

Laat je achterban dan stemmen op evaxsis en YvonHeslinga op
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter

En op BerryV op
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter

Maak ze gek, mail ze plat, gebruik je hyves, twitter en al je lijntjes met je achterban.

JE KAN HET MEID!!!!!!

Owja, ik had ook op je gestemd tijdens TBO.
Ik vind het jammer dat ik er niet in mocht, hedden we samen kunnen zeiken over de peuken.

Maar uhhhh, laat je achterban ook alleen maar op die 3 mensen stemmen he?
  donderdag 25 juni 2009 @ 14:43:05 #175
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_70359839
quote:
Op donderdag 25 juni 2009 13:59 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Als dat zo is... Dat jij zo'n grote achterban hebt.
Kan je mooi iets terugdoen.

Laat je achterban dan stemmen op evaxsis en YvonHeslinga op
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/ms-twitter

En op BerryV op
http://tweeterwall.mallplace.com/tw/netherlands/mr-twitter

Maak ze gek, mail ze plat, gebruik je hyves, twitter en al je lijntjes met je achterban.

JE KAN HET MEID!!!!!!

Owja, ik had ook op je gestemd tijdens TBO.
Ik vind het jammer dat ik er niet in mocht, hedden we samen kunnen zeiken over de peuken.

Maar uhhhh, laat je achterban ook alleen maar op die 3 mensen stemmen he?
I second that!!!!!!!!!!!!!!!!
(wat mij betreft mag Freena, bij de vrouwen ook)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')