Heeft Meravigliosa jou die gegevens ook al gegeven?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:12 schreef Micha164 het volgende:
Ach, je moest eens weten hoeveel mensen hebben gestemd.
journalist?quote:Op maandag 25 mei 2009 20:11 schreef superrmama het volgende:
Journalist , I rest my case Danny .... wel lief , je inzet voor de dames , meen ik
quote:
quote:Op maandag 25 mei 2009 20:12 schreef Micha164 het volgende:
[..]
Sommige stellingen waren ook speltactisch slim om neer te zetten. Ik heb ontzettend genoten! Ik ben ook super trots!!! En ze heeft ook de zwaarste opdrachten uitgevoerd.
De overwinning gekocht? Ach, je moest eens weten hoeveel mensen hebben gestemd. Echt geweldig mensen! Super bedankt daarvoor!
Zoveel journalistiek , kan ik niet tegen op ..... wel lief , dat jij het lief vindt dat ik hetgeen wat jij lief vindt met sarcasme beschermtquote:Op maandag 25 mei 2009 20:15 schreef Danny het volgende:
[..]
journalist?
Dit was het AD. De stentor is ook al geweest. RTV Oost morgen en van de week waarschijnlijk bij DWDD.
Wel lief hoe je probeert het onderuit te halen en jammerlijk faalt.
is dat een rebus, een cryptogram of een woordzoeker?quote:Op maandag 25 mei 2009 22:45 schreef superrmama het volgende:
[..]
Zoveel journalistiek , kan ik niet tegen op ..... wel lief , dat jij het lief vindt dat ik hetgeen wat jij lief vindt met sarcasme beschermt, maar falen kan alleen als je iets bereiken wilt , was niet mijn doel in deze ....dus ?strike tenminste jammerlijk
da's die WINNAAR. Je weet wel, die heeft gewonnen van alle LOSERS!!!!quote:
Als je het geluid uit zet is het eigenlijk best een lekker ding!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:02 schreef Danny het volgende:
Marielin bij 'En dan dit nog even' op RTV Oost.
mms://media.rtvoost.nl/TVArchief/0905261700.asf
link naar programmainfo en filmpje: http://rtvoost.nl/tv/Default.aspx?uid=112440
quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:17 schreef Maanvis het volgende:
Bij deze een steunbetuiging aan Danny, wonend in een wereld met het meest irritante accentje ever.
nou nou nou nou nou. Het is niet het meest irritante accent. Het is onverstaanbaar en ze zeggen pu-zel ipv puz-zel en hebben nog meer rare woorden en uitspraken die ik niet versta, maar het is niet het MEEST irritante accent. Maar als oerRotterdammer zijnde hoor ik ook liever Rotterdams hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:17 schreef Maanvis het volgende:
O nu is het stukje van Marielin afgelopen, nu komt er een reclame.. jemig zeg.
Bij deze een steunbetuiging aan Danny, wonend in een wereld met het meest irritante accentje ever.
Knorretje? Het is okay, je mag Danny's ballen uit de houdgreep loslaten!quote:Op dinsdag 26 mei 2009 21:29 schreef Danny het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou. Het is niet het meest irritante accent. Het is onverstaanbaar en ze zeggen pu-zel ipv puz-zel en hebben nog meer rare woorden en uitspraken die ik niet versta, maar het is niet het MEEST irritante accent. Maar als oerRotterdammer zijnde hoor ik ook liever Rotterdams hoor
Kan ik me voorstellen Danny , iemand die nauwelijks iets gepost heeft in een paar jaar tijd , is ook moeilijk te begrijpen natuurlijkquote:Op maandag 25 mei 2009 22:57 schreef Danny het volgende:
[..]
is dat een rebus, een cryptogram of een woordzoeker?
(serieus, ik snap geen woord van die post)
Heb ook niet echt iets tegen Marielin , duurde het te kort voor .quote:Op zondag 31 mei 2009 18:20 schreef superrmama het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen Danny , iemand die nauwelijks iets gepost heeft in een paar jaar tijd , is ook moeilijk te begrijpen natuurlijk![]()
Komt er in t kort op neer , dat ik geen poging heb gedaan om iemand onderuit te halen , dus ook niet gefaald .
De rest was gewoon de humor die ik op dat moment ervan zag , ach lekker belangrijk nu nog .....excuses daarvoor trouwens .
Heb ook niet echt iets tegen Marielin , duurde het te kort voor .
Ik geloof het niet.maar roken en tikken is lastigquote:Op zondag 31 mei 2009 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft die ehh "winnares" überhaupt d'r kop al laten zien hier?
Jaahh.. en árro rulezzz májor...quote:Op zondag 31 mei 2009 20:10 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik geloof het niet.maar roken en tikken is lastig
hi hi,ik snap gijquote:
Blijft natuurlijk nog die éne onbeantwoorde vraag open... waaróm niet?quote:
Marielin geniet natuurlijk ook van het lekkere weer en veel vrienden zullen haar wilen spreken,maar een bedankje aan haar"fans zou wel aardig zijn.Maar ik heb Danny al lang niet gezien.Misschien zijn ze op vakantie saampjesquote:Op zondag 31 mei 2009 20:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk nog die éne onbeantwoorde vraag open... waaróm niet?
Na louter en alleen "gewonnen" te hebben door megapegelinvesteringen van Fokswege...![]()
Een bedankje zou het minste zijn in deze....
Ze heeft vast allang een reden waarom niet, en waarom het toch vooral niet aan haar ligt, maar aan anderen.quote:Op zondag 31 mei 2009 20:41 schreef Maanvis het volgende:
meiske moet haar contract maar eens gaan nalezen!
Of ze is aan het werk.Het geld wat aan credits besteed is door @Micha moet wel worden terugverdient misschienquote:Op zondag 31 mei 2009 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft vast allang een reden waarom niet, en waarom het toch vooral niet aan haar ligt, maar aan anderen.
Gek.. ik mis beide niet eens! Laat ze samen dan maar lang en gelukkig ergens hun en ons Bunkerpoen verbrassen...quote:Op zondag 31 mei 2009 21:29 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Marielin geniet natuurlijk ook van het lekkere weer en veel vrienden zullen haar wilen spreken,maar een bedankje aan haar"fans zou wel aardig zijn.Maar ik heb Danny al lang niet gezien.Misschien zijn ze op vakantie saampjes
Nuhh ,ik heb maar 11 euro verbrast aan credits Niet voor Marielin trouwens,ech niehhquote:Op zondag 31 mei 2009 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gek.. ik mis beide niet eens! Laat ze samen dan maar lang en gelukkig ergens hun en ons Bunkerpoen verbrassen...
Ze heeft wel een bericht op Huub z'n hyves geplaatst vandaagquote:Op zondag 31 mei 2009 20:41 schreef Maanvis het volgende:
meiske moet haar contract maar eens gaan nalezen!
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft vast allang een reden waarom niet, en waarom het toch vooral niet aan haar ligt, maar aan anderen.
Ja ,tis wat al die fans.We posten nog meer als iedereen die heeft gestemd voor haar geloof ik ha ha ,maar het gaat haar goed hoor"dat wens ik haar wel"quote:Op zondag 31 mei 2009 22:54 schreef superrmama het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus wel op hyves van Huub , hier niet .
Ondankbaar , al die 'fans'die wachten
Wel een afgeveegde hoop ikquote:Op zondag 31 mei 2009 23:34 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Ja trut, ik heb godverredommes mn reet verkocht voor die credits!
niemand is dat toch verplicht?quote:Op zondag 31 mei 2009 23:33 schreef Chanel5 het volgende:
Ik was zowiezo al geen fan van Marielin.
Dat ze hier niks laat horen voor haar fans???
eensch, maar het is niet anders.quote:Op maandag 1 juni 2009 09:24 schreef seka het volgende:
Danny,ik kan me er goed in vinden. Maar een klein berichtje van haar kant zou wel leuk zijn geweest.
ze heeft op GoldenOuweWijvenPraat gereageerd. Logisch ook omdat ze daar alles en iedereen geweldig vinden en nergens kritiek op hebben. Het ligt dus aan FOK!quote:Op maandag 1 juni 2009 09:49 schreef Stefan het volgende:
Zijn die opnames voor de Jakhalzen nou wel of niet doorgegaan? Ze maken namelijk meer dan vijf items per week. Is er opgenomen en hebben ze het geskipped of is het gecaneld.
Over dat ze hier niet reageert. Sja, geen verplichting, maar ze roept overal dat ze haar fans gaat bedanken. Ze werkt notabene op een internetbedrijf. Maar goed, lig er niet wakker van. Vond het eerder vervelend dat 2 Grand doorging ipv van Mowgli
bobby is al een week niet ingelogd hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 09:54 schreef Stefan het volgende:
En dat jij zo'n beetje 2 kinderbijslagen erdoorheen hebt gejaagd was alleen mooi meegenomen?
Nouja, boeie. Wij hebben ons vermaakt toen ze erin zat, ze is ons zoals je zegt niks verplicht
Qua FOK! hebben wij er in ieder geval twee vaste users aan overgehouden, namelijk Bobby en Renate.
Renate post hier nog wel veelvuldig.. En bobby.. tja die zal wel wat anders te doen hebbenquote:
Bobby is al het hele weekend bezig om iemand iets aan te smeren bij de Medimarkt en is de tijd uit het oog verloren. Die klant z'n hele pinksterweekend inmiddels om zeep geholpen, maar hij komt maar niet wegquote:Op maandag 1 juni 2009 11:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Renate post hier nog wel veelvuldig.. En bobby.. tja die zal wel wat anders te doen hebben.
Eline al wel gezien dan?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Volgens mij is Marielin hier na haar winst in de bunker nog niet één keer geweest om haar fans en stemmers te bedanken. Lekker ondankbaar..
Het tekent wel haar karakter..
Ja. Die heeft in haar eigen topic een keurig bedankberichtje geplaatst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |