ah, noem je um zo tegenwoordigquote:
Bijgewerkt en wel. Die verzakende wikimaster doet dat toch al zo'n 30 topics niet meer.quote:
En 360 graden draaien.quote:
Wat zou de ring of death in die context betekenen?quote:
flinke cockring moet dat dan zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zou de ring of death in die context betekenen?
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
whehehequote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
flinke cockring moet dat dan zijn.
Ik nooitquote:
Jortquote:
Dat is je straf voor het niet bijwerken van de wikiquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:22 schreef MPG het volgende:
Heel tpoic gemist /mad
Mag je er niet mucken dan?quote:
Niets gemistquote:
behalve die pics van _Arual_!quote:
waarquote:
Niet meer onlinequote:
Vraag maar aan MPGquote:
ik geloof je wel hoorquote:
Volgens mij heeft niemand zich ooit afgevraagd of het wel echt is of nietquote:
Je bent bekend met de term loverboys?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zag vanmiddag hier in de buurt aan de hoofdstraat een uithangbord 'club', maar volgens mij is het een theehuis... misschien moest ik toch eens binnen lopen, wie weet zitten er lekere dames in korte rokjes en strakke topjes aan de bar.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zag vanmiddag hier in de buurt aan de hoofdstraat een uithangbord 'club', maar volgens mij is het een theehuis... misschien moest ik toch eens binnen lopen, wie weet zitten er lekere dames in korte rokjes en strakke topjes aan de bar.
Als ik zo'n grietje mee zou nemen, hoef ik haar geschiedenis niet te weten, dan wil ik gewoon mijn zaad ergens kwijt om haar vervolgens te betalen en weer van haar af te komen.quote:
Ik kan in ieder geval een goede binnenkomer maken door 'Wa-assalam alaikum' de brullen als ik in de deuropening sta. Punten scorenquote:
pas maar op, kan je ruim 12.000 euro kostenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als ik zo'n grietje mee zou nemen, hoef ik haar geschiedenis niet te weten, dan wil ik gewoon mijn zaad ergens kwijt om haar vervolgens te betalen en weer van haar af te komen.
Gewoon tevoren afspreken wat het geintje gaat kosten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pas maar op, kan je ruim 12.000 euro kosten
"valt hier nog wat te neuken?" doet het ook altijd goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval een goede binnenkomer maken door 'Wa-assalam alaikum' de brullen als ik in de deuropening sta. Punten scoren
Een echte kennerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet je in Indonesie niet doen, dan heb je zeker beet binnen enkele seconden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"valt hier nog wat te neuken?" doet het ook altijd goed
bij ons in de club ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat moet je in Indonesie niet doen, dan heb je zeker beet binnen enkele seconden.
Belgiequote:
DIe is meer van de paling. Die heb ik voor vandaag niet gekocht. Rauwe palingquote:
oeh, dat doet me eraan denken dat ik nog wat harinkjes moet happen binnenkort.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
DIe is meer van de paling. Die heb ik voor vandaag niet gekocht. Rauwe paling
Oostham, dus kwartiertje van lommel, maar idd, dicht bij eindhovenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als het in Lommel is, dan is het maar 15 minuten met de auto.
haring op de sushi heb ik nog nooit gedaan. Haring moet gewoon strot open en gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oeh, dat doet me eraan denken dat ik nog wat harinkjes moet happen binnenkort.Kijken of de kraam morgen ergens in de buurt van de Markt staat.
Het script van Jort draait weer.quote:
Nee. Mijn mod/edit/ban powers doen het alleen op de frontpagequote:
wie weet waar ik uit kom deze week.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oostham, dus kwartiertje van lommel, maar idd, dicht bij eindhoven
Parenclubquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wie weet waar ik uit kom deze week.
Wat is het voor club trouwens?
juist, op die manier dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
haring op de sushi heb ik nog nooit gedaan. Haring moet gewoon strot open en gaan
Toch weer een kilometer gefietst!quote:
hoi DMquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:56 schreef DaMart het volgende:
Jullie hebben er goed de snelheid in zitten vandaag zeg.
Eng ineens hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:56 schreef DaMart het volgende:
Jullie hebben er goed de snelheid in zitten vandaag zeg.
Ik zat inderdaad in een hoekje van de bank tv te kijken. Alleen stond ik rustig opquote:
Is er nog een kans op maandcijfers voor maart en april, eigenlijk?quote:
En het is geen werkdag, dus ben ik met andere dingen bezigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoewel het geen verlaten zondag is.
Weinig.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er nog een kans op maandcijfers voor maart en april, eigenlijk?.
FF FTWquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het is geen werkdag, dus ben ik met andere dingen bezig.
...al hielp het feit dat ik steeds rare pop-ups met foutmeldingen van FOK! krijg ook wel bij het zoeken van andere bezigheden.
geen werkdag?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het is geen werkdag, dus ben ik met andere dingen bezig.
...al hielp het feit dat ik steeds rare pop-ups met foutmeldingen van FOK! krijg ook wel bij het zoeken van andere bezigheden.
Thuiswerken dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Werken is voor het plebs.quote:
Vakantie ook!quote:
Sadist, een beetje je tamagotchi opetenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:47 schreef Pheno het volgende:
Zo, sushi, Tamago ei, en losse garnalen die over waren. Feestmaal
Spetter zequote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd om wat te gaan badderen en tv te kijken
Kan me niet voorstellen dat zo'n stuk plastic met wat metaal en silicium erin nou lekker isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sadist, een beetje je tamagotchi opeten
owww.. ik wil ook weer een bad! Kaarsjes aan, boek mee, wijntje erbij..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:51 schreef indahnesia.com het volgende:
Tijd om wat te gaan badderen en tv te kijken
DIe van _A_ is al jaren dood.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sadist, een beetje je tamagotchi opeten
Nope, dus jij mag nu vertellen wat het wel isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:55 schreef Pheno het volgende:
Je kent tamago niet? Never mind dan.
Japanse variant van een omelet.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, dus jij mag nu vertellen wat het wel is
Nee, tamago is korter. Dat je zelf geen googleskills hebtquote:
Dat heet luiheid jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, tamago is korter. Dat je zelf geen googleskills hebt
Ah, dat bedoelen ze dus met netwerken op de golfbaan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.ad.nl/utrecht/(...)ap_met_golfclub.html
Leuk spelletje wel
a/b netwerkenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 21:30 schreef indahnesia.com het volgende:
kak, mijn snelle internet-verbinding stopte er net plotseling mee. Geen idee wat er NU weer aan de hand is. Volgens mij wordt het echt tijd voor een nieuwe laptop. Morgen eerst maar even een WiFi adaptor halen, want mijn laptop is van de generatie die alleen a/b (?) netwerken ondersteunt... of iets in die richting, want echt verstand heb ik er niet van.
wel waarquote:
quote:
quote:
Dat dusquote:
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 22-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 161 indahnesia.com
02. 127 Pheno
03. 087 JortK
04. 033 marcb1974
05. 032 Ladylike
06. 014 DaMart
07. 009 MPG
08. 009 Frutsel
09. 008 DR34M3R
10. 008 goldfinger1963
11. 005 Nijns
12. 005 OA
13. 005 Sjowhan
14. 003 dndiek
Reeks-statistieken!
Ik duidelijk nietquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:02 schreef DaMart het volgende:
Wie hebben gisteren het hardst hun best gedaan om wat spamrecords te verbreken?
[..]
Mogguhquote:
Doe maar actiefquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:47 schreef Sjowhan het volgende:
Zo, tas inpakken en richting de sport. Dat zal een halve dag in beslag nemen
Hier ook. Ik ga vanmiddag maar eens een flink stuk wandelen in het duinquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Terug van boodschappen.
Gelijk bakkie gezet, en boodschappen uitgepakt. Het lijkt een heerlijke dag hier te worden, zon schijnt al hevig, is ook al heerlijk warm
hoezo datquote:
Het begin van het einde. Maar wel al netjes met een PIquote:Op woensdag 5 juni 2002 14:03 schreef Pheno het volgende:
Duhquote:
Feliquote:
Je krijgt onweer volgens meneer Krolquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:15 schreef Pheno het volgende:
Ja hier ook, de hele middag in de tuin gehangen, even lopend naar de supermarkt daarnet en het begon te betrekken. Geen regenwolk, maar het zal wel weer benauwd worden, zoals altijd in NL.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:15 schreef Pheno het volgende:
Ja hier ook, de hele middag in de tuin gehangen, even lopend naar de supermarkt daarnet en het begon te betrekken. Geen regenwolk, maar het zal wel weer benauwd worden, zoals altijd in NL.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Dat ja, hier is nu redelijk benauwd aan het worden al
Benauwd vind ik het nog niet, maar vind het wel jammer dat de zon geheel weg is.. Was toch wel erg lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je krijgt onweer volgens meneer Krol
Ik moest om 3 uur werken, toen had ik de zon niet meer nodig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Benauwd vind ik het nog niet, maar vind het wel jammer dat de zon geheel weg is.. Was toch wel erg lekker
Dus toen heb je de zon maar uitgezet? Egoist!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moest om 3 uur werken, toen had ik de zon niet meer nodig.
Nja, maar dat is een apart geval natuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moest om 3 uur werken, toen had ik de zon niet meer nodig.
Maandag ben ik vrij, dus............quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus toen heb je de zon maar uitgezet? Egoist!
Dat komt goed uit, ik ook altijdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maandag ben ik vrij, dus............
Dus dan zet je de zon wel aan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maandag ben ik vrij, dus............
Ja. Een beetje de zon aanzetten toen ik vanmorgen op werk wasquote:
De zon verdween hier pas aan het einde van de middag. Onweer vanavond denk ikquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Een beetje de zon aanzetten toen ik vanmorgen op werk was.
Dat bedoel ik dusquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De zon verdween hier pas aan het einde van de middag. Onweer vanavond denk ik
Dank.quote:
hihihihihiquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Een beetje de zon aanzetten toen ik vanmorgen op werk was.
Yep. In het oosten onweerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
De zon verdween hier pas aan het einde van de middag. Onweer vanavond denk ik
Hier is het niet eens benauwd, maar misschien dondert er nog wat.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep. In het oosten onweer
Wel met de laptop bovenop je duiken, anders kan ie hard aan komen!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 19:27 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, laptop mee naar boven en lekker in bed duiken. Heb het wel gehad vandaag. Pfft.
Mooi weer de Leeuw gekeken?quote:Op zondag 24 mei 2009 05:28 schreef dndiek het volgende:
Oooooooooow wat erg, I'm in love with a fairytale wat erg
Hmm? Ik ben anders al 2 uur wakkerquote:Op zondag 24 mei 2009 06:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Maar goed, iedereen slaapt dus nog wel een aantal uur. Heb ik weer, met die vreemde Indonesische biologische klok...
Is dat uitmelkprogramma er nog steeds?quote:
OM 5 uur is hier nog geen hond over het algemeenquote:Op zondag 24 mei 2009 08:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Oh, ik had je nog niet gezien hier, vandaar....
Klopt, tenzij ik in Indonesie zit.... somsquote:Op zondag 24 mei 2009 08:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
OM 5 uur is hier nog geen hond over het algemeen
Daar ben je de laatste week al een stuk minder.quote:Op zondag 24 mei 2009 08:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Klopt, tenzij ik in Indonesie zit.... soms
Maar dat compenseer ik na de volgende week wel weerquote:Op zondag 24 mei 2009 08:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar ben je de laatste week al een stuk minder.
Arme vriending.quote:Op zondag 24 mei 2009 08:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar dat compenseer ik na de volgende week wel weer
Moah, die doet gewoon gezellig mee. Deze is niet van het type 'de hele dag lopen zeiken over vanalles en nog wat'. Gelukkig.quote:
Ah, is ze mee?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moah, die doet gewoon gezellig mee. Deze is niet van het type 'de hele dag lopen zeiken over vanalles en nog wat'. Gelukkig.
Die is meegekomen dus?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Moah, die doet gewoon gezellig mee. Deze is niet van het type 'de hele dag lopen zeiken over vanalles en nog wat'. Gelukkig.
Nee, dat helaas niet, was te kortdag om een visum te regelen vanaf het moment dat we een daadwerkelijke relatie kregen.. dat is pas twee maanden geleden of zo...quote:
precies, en tot enkele maanden geleden had ik dat wel. Alles was fout, en deed ik iets goeds in haar ogen, dan was er toch wel wat fout aan. Blaat.. uiteindelijk te laat een punt achter gezet en een nieuwe ´aangeschaft´.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:08 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die is meegekomen dus?.
Ik heb gelukkig ook geen 'zeurderige' vriendin, en ben daar heel blij om. Niets is erger dan steeds het gezeur aan je kop te hebben.
Mja, daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:14 schreef indahnesia.com het volgende:
precies, en tot enkele maanden geleden had ik dat wel. Alles was fout, en deed ik iets goeds in haar ogen, dan was er toch wel wat fout aan. Blaat.. uiteindelijk te laat een punt achter gezet en een nieuwe ´aangeschaft´.
Zeurderige vrouwen? Waar?quote:Op zondag 24 mei 2009 09:15 schreef Pheno het volgende:
Zeurderige vrouwen zijn tokkies, dus verdienen van mij geen aandacht.
Op de wereld. van die secreten die niets anders te melden hebben dat je dingen niet goed doet en zo. En hoofdpijn hebbenquote:
ik wel, maar het was een levensles. Niets aan de hand dus, ik ben inmiddels een heel stuk positiever geworden in die vier maanden dat ik mijn huidige vriendin ken. Wat het wordt dat zien we wel verder.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.
quote:Op zondag 24 mei 2009 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de wereld. van die secreten die niets anders te melden hebben dat je dingen niet goed doet en zo. En hoofdpijn hebben
Enige juiste insteek.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik wel, maar het was een levensles. Niets aan de hand dus, ik ben inmiddels een heel stuk positiever geworden in die vier maanden dat ik mijn huidige vriendin ken. Wat het wordt dat zien we wel verder.
Dat vond ik dus ook. Het leven gaat door, en het is voor een groot deel toch wat je er zelf van maakt.quote:
Ik heb nooit hoofdpijn. Sowieso is dat het slechtste excuus wat er isquote:Op zondag 24 mei 2009 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de wereld. van die secreten die niets anders te melden hebben dat je dingen niet goed doet en zo. En hoofdpijn hebben
Hang hem buiten, het wordt 25 graden en zonnig. Dat ding moet wel droog zijn vanavond.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:22 schreef Pheno het volgende:
Hmm, even denken, mijn ochtendjas eens wassen moet wel lukken, maar dat drogen.... Ik ga het gewoon proberen, anders maar pech.
Er zijn slechtere in mijn ogen, al is die nog nooit tegen mij gebruikt.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb nooit hoofdpijn. Sowieso is dat het slechtste excuus wat er is.
Sowieso.. zeuren. Genieten ftw
Maar ik ben er vanavond niet. Maar het ligt al te draaien in 30 graden warm water, het is niet dat dat ding supersmerig is, maar bij gebrek aan droger oid vind ik het altijd zo'n gedoe om dat ding te wassen. In de winter duurt het twee dagen voordat ie droog isquote:Op zondag 24 mei 2009 09:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hang hem buiten, het wordt 25 graden en zonnig. Dat ding moet wel droog zijn vanavond.
Zeg dat tegen die Hanny.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:23 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb nooit hoofdpijn. Sowieso is dat het slechtste excuus wat er is.
Sowieso.. zeuren. Genieten ftw
Maar het is toch zo? Goede sex werkt beter dan een aspriine tegen hoofdpijn hoor.quote:
Dan is het geen hoofdpijn. Niet dat een asperine ooit bij mij gewerkt heeft, maar bij goede hoofdpijn werkt niets. Ibuprufen, paracetamol, bij werkt die troep ook niet. Ik vraag me af wat het wel doet eigenlijkquote:Op zondag 24 mei 2009 09:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar het is toch zo? Goede sex werkt beter dan een aspriine tegen hoofdpijn hoor.
Jullie zijn al in het echt verbonden met elkaarquote:Op zondag 24 mei 2009 09:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, daar heb ik gelukkig geen ervaring mee.
en dan is het alweer muf.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar ik ben er vanavond niet. Maar het ligt al te draaien in 30 graden warm water, het is niet dat dat ding supersmerig is, maar bij gebrek aan droger oid vind ik het altijd zo'n gedoe om dat ding te wassen. In de winter duurt het twee dagen voordat ie droog is
Dat zeg ik ook altijd, maar daar is die van mij nog niet geheel van overtuigd..quote:Op zondag 24 mei 2009 09:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar het is toch zo? Goede sex werkt beter dan een aspriine tegen hoofdpijn hoor.
alles is relatief he...quote:Op zondag 24 mei 2009 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jullie zijn al in het echt verbonden met elkaar. Je kan niet meer van haar af (tenminste, niet zo makkelijk meer)
Volgens mij is het juist makkelijker dan ooit te voren, gezien die scheidingen die je over al ziet. Maar goed, dat moeten die mensen zelf wetenquote:Op zondag 24 mei 2009 09:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jullie zijn al in het echt verbonden met elkaar. Je kan niet meer van haar af (tenminste, niet zo makkelijk meer)
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 23-05-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 011 Pheno
02. 008 Sjowhan
03. 007 goldfinger1963
04. 006 Papierversnipperaar
05. 006 marcb1974
06. 006 indahnesia.com
07. 004 MPG
08. 004 Ladylike
09. 003 DR34M3R
10. 003 DaMart
11. 002 dndiek
12. 001 Pien85
Reeks-statistieken!
Inderdaad. Buiten hangen ftw!quote:
DMquote:Op zondag 24 mei 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren de meeste koekjes uit de KSC-trommel gepakt?
[..]
Dat is een flink traject geweest.quote:Op zondag 24 mei 2009 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad. Buiten hangen ftw!
Een droger koop ik niet, dat maakt je kleren echt kapot. In ieder geval een stuk sneller. En dan zou ik nog of een extra groep moeten laten aanleggen. Daar heb ik al helemaal geen zin in
Ik houd niet van klussen in huis, dat helpt niet mee
De voortuin is na 3 jaar eindelijk gedaan, het was een kwestie van worteldoek en een zooi split storten
11 postsquote:Op zondag 24 mei 2009 09:34 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben gisteren de meeste koekjes uit de KSC-trommel gepakt?
[..]
Ik heb ook geen droger, hang het veel liever binnen danwel buiten (in mijn geval vaak binnen aangezien ik de meeste dagen weg ben), waardoor het vaak ook nog lekkerder ruikt, en daarnaast gaat de slijtage van de kleding inderdaad veel minder hardquote:Op zondag 24 mei 2009 09:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Inderdaad. Buiten hangen ftw!
Een droger koop ik niet, dat maakt je kleren echt kapot. In ieder geval een stuk sneller. En dan zou ik nog of een extra groep moeten laten aanleggen. Daar heb ik al helemaal geen zin in
Ik houd niet van klussen in huis, dat helpt niet mee
De voortuin is na 3 jaar eindelijk gedaan, het was een kwestie van worteldoek en een zooi split storten
Wat heb ik je misdaanquote:
Enormquote:Op zondag 24 mei 2009 09:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is een flink traject geweest.
laten doen ja... omdat het allemaal al zo lang duurde en zo..quote:Op zondag 24 mei 2009 09:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
EnormToen ik thuis zat na die operatie heb ik het maar eens laten doen. Nog erger
ik ook niet, straks uit eten, lunchen.. en daarna vast een middag dutje met dit weer...quote:Op zondag 24 mei 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik vandaag ook niet veel meer ga maken
Ik ook niet, denk ik. Straks de was buiten ophangen, bed opmaken en daarna zie ik wel. Wat lezen op balkon, rondje fietsen of zo.quote:Op zondag 24 mei 2009 10:11 schreef Pheno het volgende:
Ik denk dat ik vandaag ook niet veel meer ga maken
Dat doe ik sowieso nooit, wachten op de wasmachine.quote:Op zondag 24 mei 2009 10:31 schreef Pheno het volgende:
Ik wacht op de wasmachine. 10 minuten lijken opeens erg lang. Daarna zien we wel weer, even niets doen, lezen, muziek luisteren, een combi, hell knows.
Hallo, 13:37quote:
Eindelijk uitgeblaft?quote:
te-rug-le-zenquote:
quote:
Het is nog geen 30 graden, maar het begin is er.quote:Op zondag 24 mei 2009 15:58 schreef indahnesia.com het volgende:
Zo, dat was lekker, en door het mooie weer heb ik het vandaag voor het eerst sinds mijn terugkomst niet koud. Lekker zonnetje, biertje erbij.. Prima te hebben.
En da´s het belangrijkstequote:Op zondag 24 mei 2009 16:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is nog geen 30 graden, maar het begin is er.
Ja. Microsoftquote:Op zondag 24 mei 2009 16:09 schreef Pien85 het volgende:
Wie kan mij vertellen waarom mijn media player niet meer wil openen?
Doe ik nu ook, probleem is alleen dat ik een klein touchscreentje op mn laptop heb met knopjes voor media player, en die werken niet op winampquote:Op zondag 24 mei 2009 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja. Microsoft. Je moet ook Winamp gebruiken.
Als het een lekker onweer is, vind ik het wel primaquote:Op zondag 24 mei 2009 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
en morgen gaat het regenen![]()
dan heb ik vrij
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als het een lekker onweer is, vind ik het wel prima
Nieuwe laptop kopen dus.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe ik nu ook, probleem is alleen dat ik een klein touchscreentje op mn laptop heb met knopjes voor media player, en die werken niet op winamp
niet omdat ie te oud is, maar vanwege die windows toetsjes.. die je volgens mij best kunt instellen dat WinAmp opent of zo..quote:
Nou openen zit er niet bij, maar heb knopjes voor pauze, play, stop, en volgende nummer enzo...quote:Op zondag 24 mei 2009 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet omdat ie te oud is, maar vanwege die windows toetsjes.. die je volgens mij best kunt instellen dat WinAmp opent of zo..
dat is ijsquote:
En bedankt. Nu heb ik zin in ijs.quote:
breng er ook 1 voor mij meequote:Op zondag 24 mei 2009 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
En bedankt. Nu heb ik zin in ijs.
* MPG loopt naar vriezer.
quote:
quote:
Heeft iemand haar bezichtigd?quote:
Ik neig naar een "ja"quote:
Pier!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeft iemand haar bezichtigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |