Mag je er niet mucken dan?quote:
Niets gemistquote:
behalve die pics van _Arual_!quote:
waarquote:
Niet meer onlinequote:
Vraag maar aan MPGquote:
ik geloof je wel hoorquote:
Volgens mij heeft niemand zich ooit afgevraagd of het wel echt is of nietquote:
Je bent bekend met de term loverboys?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zag vanmiddag hier in de buurt aan de hoofdstraat een uithangbord 'club', maar volgens mij is het een theehuis... misschien moest ik toch eens binnen lopen, wie weet zitten er lekere dames in korte rokjes en strakke topjes aan de bar.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik zag vanmiddag hier in de buurt aan de hoofdstraat een uithangbord 'club', maar volgens mij is het een theehuis... misschien moest ik toch eens binnen lopen, wie weet zitten er lekere dames in korte rokjes en strakke topjes aan de bar.
Als ik zo'n grietje mee zou nemen, hoef ik haar geschiedenis niet te weten, dan wil ik gewoon mijn zaad ergens kwijt om haar vervolgens te betalen en weer van haar af te komen.quote:
Ik kan in ieder geval een goede binnenkomer maken door 'Wa-assalam alaikum' de brullen als ik in de deuropening sta. Punten scorenquote:
pas maar op, kan je ruim 12.000 euro kostenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als ik zo'n grietje mee zou nemen, hoef ik haar geschiedenis niet te weten, dan wil ik gewoon mijn zaad ergens kwijt om haar vervolgens te betalen en weer van haar af te komen.
Gewoon tevoren afspreken wat het geintje gaat kosten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
pas maar op, kan je ruim 12.000 euro kosten
"valt hier nog wat te neuken?" doet het ook altijd goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik kan in ieder geval een goede binnenkomer maken door 'Wa-assalam alaikum' de brullen als ik in de deuropening sta. Punten scoren
Een echte kennerquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wat zou de ring of death in die context betekenen?
Dat moet je in Indonesie niet doen, dan heb je zeker beet binnen enkele seconden.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:34 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"valt hier nog wat te neuken?" doet het ook altijd goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |