Doe ik nu ook, probleem is alleen dat ik een klein touchscreentje op mn laptop heb met knopjes voor media player, en die werken niet op winampquote:Op zondag 24 mei 2009 16:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja. Microsoft. Je moet ook Winamp gebruiken.
Als het een lekker onweer is, vind ik het wel primaquote:Op zondag 24 mei 2009 16:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
en morgen gaat het regenen![]()
dan heb ik vrij
quote:Op zondag 24 mei 2009 16:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als het een lekker onweer is, vind ik het wel prima
Nieuwe laptop kopen dus.quote:Op zondag 24 mei 2009 16:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Doe ik nu ook, probleem is alleen dat ik een klein touchscreentje op mn laptop heb met knopjes voor media player, en die werken niet op winamp
niet omdat ie te oud is, maar vanwege die windows toetsjes.. die je volgens mij best kunt instellen dat WinAmp opent of zo..quote:
Nou openen zit er niet bij, maar heb knopjes voor pauze, play, stop, en volgende nummer enzo...quote:Op zondag 24 mei 2009 16:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet omdat ie te oud is, maar vanwege die windows toetsjes.. die je volgens mij best kunt instellen dat WinAmp opent of zo..
dat is ijsquote:
En bedankt. Nu heb ik zin in ijs.quote:
breng er ook 1 voor mij meequote:Op zondag 24 mei 2009 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
En bedankt. Nu heb ik zin in ijs.
* MPG loopt naar vriezer.
quote:
quote:
Heeft iemand haar bezichtigd?quote:
Ik neig naar een "ja"quote:
Pier!quote:Op zondag 24 mei 2009 18:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heeft iemand haar bezichtigd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |