bij ons in de club ookquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat moet je in Indonesie niet doen, dan heb je zeker beet binnen enkele seconden.
Belgiequote:
DIe is meer van de paling. Die heb ik voor vandaag niet gekocht. Rauwe palingquote:
oeh, dat doet me eraan denken dat ik nog wat harinkjes moet happen binnenkort.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
DIe is meer van de paling. Die heb ik voor vandaag niet gekocht. Rauwe paling
Oostham, dus kwartiertje van lommel, maar idd, dicht bij eindhovenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Als het in Lommel is, dan is het maar 15 minuten met de auto.
haring op de sushi heb ik nog nooit gedaan. Haring moet gewoon strot open en gaanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
oeh, dat doet me eraan denken dat ik nog wat harinkjes moet happen binnenkort.Kijken of de kraam morgen ergens in de buurt van de Markt staat.
Het script van Jort draait weer.quote:
Nee. Mijn mod/edit/ban powers doen het alleen op de frontpagequote:
wie weet waar ik uit kom deze week.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oostham, dus kwartiertje van lommel, maar idd, dicht bij eindhoven
Parenclubquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wie weet waar ik uit kom deze week.
Wat is het voor club trouwens?
juist, op die manier dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
haring op de sushi heb ik nog nooit gedaan. Haring moet gewoon strot open en gaan
Toch weer een kilometer gefietst!quote:
hoi DMquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:56 schreef DaMart het volgende:
Jullie hebben er goed de snelheid in zitten vandaag zeg.
Eng ineens hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:56 schreef DaMart het volgende:
Jullie hebben er goed de snelheid in zitten vandaag zeg.
Ik zat inderdaad in een hoekje van de bank tv te kijken. Alleen stond ik rustig opquote:
Is er nog een kans op maandcijfers voor maart en april, eigenlijk?quote:
En het is geen werkdag, dus ben ik met andere dingen bezigquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoewel het geen verlaten zondag is.
Weinig.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er nog een kans op maandcijfers voor maart en april, eigenlijk?.
FF FTWquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het is geen werkdag, dus ben ik met andere dingen bezig.
...al hielp het feit dat ik steeds rare pop-ups met foutmeldingen van FOK! krijg ook wel bij het zoeken van andere bezigheden.
geen werkdag?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
En het is geen werkdag, dus ben ik met andere dingen bezig.
...al hielp het feit dat ik steeds rare pop-ups met foutmeldingen van FOK! krijg ook wel bij het zoeken van andere bezigheden.
Thuiswerken dan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Werken is voor het plebs.quote:
Vakantie ook!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |