hoezo datquote:
Het begin van het einde. Maar wel al netjes met een PIquote:Op woensdag 5 juni 2002 14:03 schreef Pheno het volgende:
Duhquote:
Feliquote:
Je krijgt onweer volgens meneer Krolquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:15 schreef Pheno het volgende:
Ja hier ook, de hele middag in de tuin gehangen, even lopend naar de supermarkt daarnet en het begon te betrekken. Geen regenwolk, maar het zal wel weer benauwd worden, zoals altijd in NL.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:15 schreef Pheno het volgende:
Ja hier ook, de hele middag in de tuin gehangen, even lopend naar de supermarkt daarnet en het begon te betrekken. Geen regenwolk, maar het zal wel weer benauwd worden, zoals altijd in NL.
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
Dat ja, hier is nu redelijk benauwd aan het worden al
Benauwd vind ik het nog niet, maar vind het wel jammer dat de zon geheel weg is.. Was toch wel erg lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je krijgt onweer volgens meneer Krol
Ik moest om 3 uur werken, toen had ik de zon niet meer nodig.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
[..]
Benauwd vind ik het nog niet, maar vind het wel jammer dat de zon geheel weg is.. Was toch wel erg lekker
Dus toen heb je de zon maar uitgezet? Egoist!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moest om 3 uur werken, toen had ik de zon niet meer nodig.
Nja, maar dat is een apart geval natuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moest om 3 uur werken, toen had ik de zon niet meer nodig.
Maandag ben ik vrij, dus............quote:Op zaterdag 23 mei 2009 17:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus toen heb je de zon maar uitgezet? Egoist!
Dat komt goed uit, ik ook altijdquote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maandag ben ik vrij, dus............
Dus dan zet je de zon wel aan?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 18:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maandag ben ik vrij, dus............
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |