ik had niet zo goed door wat voor dag vandaag was...maar door jouw stokbrood met wijn realiseer ik me dat het vrijdag is vandaag....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:27 schreef Miss_S het volgende:
Toch nog maar even een lijstje doen
8uur: 2 geroosterde witte boterhammen met filet a
10uur: handje amandelen
11uur: boekweitpannekoekje
12uur: 2 boekweitpannekoekjes
15uur: aardbeien
17uur: sla +komkommer, krieltjes en kipkrokantschnitzel
19uur: paprika
21uur: stokbrood met wijn
Daar heb je altijd wel houvast aan hequote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:29 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik had niet zo goed door wat voor dag vandaag was...maar door jouw stokbrood met wijn realiseer ik me dat het vrijdag is vandaag....
Hmmquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik maak mijn kerriesaus gewoon met een rouxtje.
En dan gaat er een scheut sherry of kokosmelk bij voor een extra smaakje.
Of, als ik lui ben, gooi ik wat kerriepoeder, zout en peper in sojaroom en kook die in.
Uit een pakje vind ik vies.
oh, maar voor mij zijn op dit moment alle dagen hetzelfde. De winkels zijn hier 7 dagen per week van 8/23.30 open, dus ik hoef eigenlijk nergens over na te denken, en doe dat dan ooi niet. Soms moet ik in m'n agenda kijken wat voor dag het is...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:32 schreef mspoez het volgende:
Ha, rare weken he Nynke, en dan alsmaar al dat nieuws voor jou, dan heb je dat. Heb het momenteel ook erg, met die vrije dagen alsmaar, het voelt erg vakantieachtig maar toch ook niet.
Ik moet wel weer netter gaan eten, dus ga zo even lekker naar de groentemarkt. Mjam.
Het is heel lekker als je een uitje fruit en dan even de kerrie meebakt; komt er heel veel smaak vrijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:29 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik maak mijn kerriesaus gewoon met een rouxtje.
En dan gaat er een scheut sherry of kokosmelk bij voor een extra smaakje.
Of, als ik lui ben, gooi ik wat kerriepoeder, zout en peper in sojaroom en kook die in.
Uit een pakje vind ik vies.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog geen vijver, maar zie wat ik vast gekocht heb!
Kan niet missen natuurlijk. En die ga ik dan regelmatig redden!
[ afbeelding ]
Hemelvaarten ze niet in Zwöden?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:36 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, maar voor mij zijn op dit moment alle dagen hetzelfde. De winkels zijn hier 7 dagen per week van 8/23.30 open, dus ik hoef eigenlijk nergens over na te denken, en doe dat dan ooi niet. Soms moet ik in m'n agenda kijken wat voor dag het is...
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:37 schreef Greys het volgende:
Ik heb nog geen vijver, maar zie wat ik vast gekocht heb!
Kan niet missen natuurlijk. En die ga ik dan regelmatig redden!
[ afbeelding ]
Oh, het was meer bedoeld als tip voor de slankies... Voortaan zelf kerriesaus maken jeweetsquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:41 schreef conleche het volgende:
Jammer dat de meneer van gisteren dit topic niet meer in zijn AT heeft staan.![]()
The_Hives die mij aanried zelf kerriesaus te maken op basis van maizena en kerriepoederquote:
vast wel. Maar de winkels blijven open, en m'n paper moet af!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:42 schreef mspoez het volgende:
Haha Greys ik had die voor mijn moeder gekocht vorig jaar samen met een los staartje, dat dan zo omhoog steekt alsof er een eend onderduikt, ziet er echt leuk uit in de vijver!
[ afbeelding ]
[..]
Hemelvaarten ze niet in Zwöden?
zegt zij, die al uren bezig is te vliegen met pinguins in een spelletje....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:01 schreef AKnynke het volgende:
[..]
vast wel. Maar de winkels blijven open, en m'n paper moet af!
Niet aankomen zou ik toch niet zonder resultaat noemenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu ik niet meer af hoef te vallen (wat een luxe zou je denken) weet ik eigenlijk niet meer wat ik moet doen?
Ja, nog steeds bewegen en gezond eten maar dan nu zonder resultaat... snappie? Het lijkt dan zo nutteloos?
Ziet er goed uit, Ik vind de broekjes niet te klein hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:41 schreef AKnynke het volgende:
ik vind die topjes heel mooi, maar die broekjes zo klein. Zou liever een wat groter broekje hebben!
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:48 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen lievjens (middag eigenlijk). Na een migraneus nachtje, nu weer een migraneus dagje. Soms baal ik daar vreselijk van; vandaag is zo'n dag
Jij en dik, dat is me wat!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:49 schreef conleche het volgende:
Ik hou ook niet van grote broekjes. Al is het alleen maar omdat je dan zo'n groot wit stuk krijgt! Maar buiten dat: grote broekjes maakt vaak dikker, vooral als je niet zo groot bent.
Ik duim zachtjes dat het blijft bij wat het nu is. Dan valt het wel mee. Gisteren was echt naar en vannacht ook. Het is zó onaangenaam om midden in de nacht, half slaapdronken, niet te weten waar je het moet zoeken van de koppijn. Ik was ook nog eens misselijk en dat beviel me nog het minst. Gelukkig heb ik wel een deel van de aanval slapen door kunnen brengen, maar ik heb er erg vreemd van gedroomd.quote:
Wat dan? En kwam Bette er in voor??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik duim zachtjes dat het blijft bij wat het nu is. Dan valt het wel mee. Gisteren was echt naar en vannacht ook. Het is zó onaangenaam om midden in de nacht, half slaapdronken, niet te weten waar je het moet zoeken van de koppijn. Ik was ook nog eens misselijk en dat beviel me nog het minst. Gelukkig heb ik wel een deel van de aanval slapen door kunnen brengen, maar ik heb er erg vreemd van gedroomd.![]()
Een site: www.donckersloot.nl (hoewel ik eigenlijk niet weet of er wel wat op te zien is). Het beste incassobureau dat ik in jaren ben tegengekomen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:56 schreef conleche het volgende:
Jah, de zon schijnt, maar ik zit binnen.Gisteren had ik zin om iedereen te bellen en was er niemand en nu heb ik er geen zin in. Ja hoi, met Co. Je weet dat er nog 25000 openstaat?........... Sinds januari!! En dat ik daar al 100x over heb gebeld?? Wat is het deze keer?? Facturen kwijt? Boekhouder op vakantie? Iets misgegaan met de overschrijving???
Ik háát het.
Nee, een van mijn ex-dames die opbiechtte nog steeds heul erg verliefd op me te zijn en met me te willen trouwenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:57 schreef conleche het volgende:
Wat dan? En kwam Bette er in voor??
En misselijk zijn is heel naar.
Toepasselijke naam wel dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een site: www.donckersloot.nl (hoewel ik eigenlijk niet weet of er wel wat op te zien is). Het beste incassobureau dat ik in jaren ben tegengekomen!
Wij belden voorheen ook steeds iedereen en ik werd er horendol van. Nu sturen we een herinnering en een aanmaning en dan hoppa, naar Donckersloot met die hap
Je gaat toch binnenkort naar NY? Kon je niet wachten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:05 schreef conleche het volgende:
Heb 2 bikini's besteld bij Victoria's Secret. Hoop dat ze er zijn voor 3 juni. Want dan ga ik al weg. Jeetje. Da's al best snel eigenlijk.
Wie is Donkersloot danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:03 schreef Greys het volgende:
Toepasselijke naam wel dan.
Ja met Donckersloot. Ik kom even wat incasseren namens Donkersloot
Nee, da's pas in de herfst!! Ik moet eerst nog naar Frankrijk. (en Egypte)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Je gaat toch binnenkort naar NY? Kon je niet wachten?
Ja, ik ben ook wat huiverig voor incassobureaus. Maar een niet-betalende klant kun je beter kwijt dan rijk zijn. Anyway, wat wij in zulke gevallen doen is gewoon op de man af vragen of ze wellicht een betalingsregeling willen, omdat wij ook niet tot in lengte van dagen kunnen wachten op ons geld. Meestal kunnen ze dan toegeven dat ze het geld nu niet allemaal hebben en gaan akkoord met betaling in drie delen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:09 schreef conleche het volgende:
Ja hè, hoe verzin je het!!
Ik ben een beetje huiverig voor incassobureau's, omdat ik bang ben dat het de relatie verpest. Het is geen eenmalige klant namelijk. Maar het duurt nu al zo lang, dat ik er aan begin te twijfelen of ze misschien failliet gaan of zo? Dat zou voor ons wel echt een behoorlijke strop betekenen!!
Ja, dat wist ik, maar mijn hersens doen het vandaag niet helemaal goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
Mijn ex heet Peter Donkersloot en de galerie draagt zijn naam.![]()
Dacht dat je dat wist.!
Dat ga ik bij de eerstvolgende bloemkoolronde eens proberen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
Het is heel lekker als je een uitje fruit en dan even de kerrie meebakt; komt er heel veel smaak vrij
Goed bezig!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, da's pas in de herfst!! Ik moet eerst nog naar Frankrijk. (en Egypte)Als ik in Frankrijk ben ga ik misschien ook nog voor een paar dagen naar Ibiza voor een groot feest in de Amnesia en ik ga misschien een vriendin opzoeken in Nice. Hoe decadent allemaal
. Luv it.
Ik vind het niet echt actief moet ik zeggen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:35 schreef Chicolate het volgende:
VMW, wat eet je weinig als ik zie hoe actief je bent ... 2 eitjes, een boterham met champignons, sorbetijsje en een normale avondmaaltijd ... moet jij niet wat meer eten?
Mooi!! Hoe duur, hoe groot en waar?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:37 schreef loveli het volgende:
Egopost: heb goedkoop dit bed gekocht met een kleine beschadiging, maar dan van donker hout.
[ afbeelding ]
220 euro, failissementsverkoop, Daanveiling. Was eigenlijk alleen op zoek naar betere lattenbodems voor m'n huidige afdankertje, hier zat toevallig een bed bijquote:
Vriendin van me heeft een tijdje in Gouda in een dietistenpraktijk, ik wil wel eens vragen of zij suggesties heeft?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet ik nog niet CF. Ga eens googlen op Gouda en Den Haag en kies er dan wel eentje die me aanspreekt. Ga ook eerst ff bellen wat de werkwijze is. Als ze met shakes e.d. aan de slag gaan, haak ik echt af
.
Ik zou er maar niet op rekenenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:24 schreef conleche het volgende:
Ik zie ook het drama niet XM! Misschien wat veel loze zoetigheid, maar zo erg is dat niet, als je het de rest van de dag compenseert door veel eiwitten en groenten te eten!
Graag CF!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft een tijdje in Gouda in een dietistenpraktijk, ik wil wel eens vragen of zij suggesties heeft?
Wat is er trouwens zo munchy aan je lijstje? Ik eet ook weleens een handje rozijnen bij zoete snaaizin, maar dat is toch niet zo'n drama?
Hahahaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:21 schreef conleche het volgende:
Hihihi Greys, ze leek echt wel een beetje op een sjacherijnig varkentje.............Hij was trouwens wel heel corny in z'n geflirt hoor, dus ze verdienen elkaar. (genre: hoe duur is dit? Ik kijk van hem naar een a4 tje waar duidelijk de prijs opstaat en raise a brow. Hij: oh hahahhaa, niet gezien, maar ik zocht een excuus om hallo te zeggen. Ik: hmm, misschien voortaan gewoon hallo zeggen? Wel zo makkelijk. Hij: heel hard lachen om dit toch zeer matige grapje. Even later, wijzend op een portret van Maxima: Bent u dat? Ik: huh, nee, da's onze toekomstige koningin. Hij: O wat is ze mooi... wink wink, nudge nudge. Die vrouw zag ik bijna door de grond gaan.
Zijn er überhaupt diëtisten die dat doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet ik nog niet CF. Ga eens googlen op Gouda en Den Haag en kies er dan wel eentje die me aanspreekt. Ga ook eerst ff bellen wat de werkwijze is. Als ze met shakes e.d. aan de slag gaan, haak ik echt af
.
Voelt het veel omdat je gewend bent veel minder te eten, of voelt het veel omdat je voor je gevoel de hele dag aan het eten bent en steeds honger hebt? Dat laatste heb ik zelf namelijk heel sterkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 1 plak ontbijtkoek, handje rozijnen, kop koffie
T: handje rozijnen, glas optimel, 1 cracker met speculoospasta
T: sinaasappelijsje
L: 2 boterhammen; 1x 30+ kaas, 1x light pindakaas, kop koffie
T: plakje ontbijtkoek
Denk dat het onder de streep nog wel meevalt, maar het voelt wel als veel.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Voelt het veel omdat je gewend bent veel minder te eten, of voelt het veel omdat je voor je gevoel de hele dag aan het eten bent en steeds honger hebt? Dat laatste heb ik zelf namelijk heel sterk. Ik denk dat dit lijstje qua kcal en hoeveelheden wel zo ongeveer is wat je op een dag binnen zou moeten kunnen krijgen. En speculoospasta
, zo ranzig dat het lekker is.
Ik weet niet wat ik heb vandaag, ene moment heb ik enorme honger, volgende moment heb ik na 3 happen alweer genoeg. En ik had helemaal niet in de gaten dat het al zo laat is.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:24 schreef conleche het volgende:
Ik zie ook het drama niet XM! Misschien wat veel loze zoetigheid, maar zo erg is dat niet, als je het de rest van de dag compenseert door veel eiwitten en groenten te eten!
Ja dat bedoelde ik idd, het is ongeveer wat normaal eet tot een uur of 16quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee joh, veel te weinig!! XM zit nu op zo'n 700/800 cal. schat ik in. Precies goed voor dit moment van de dag. Of bedoelde je dat ook??
Vind je? Ik vind het een prima lijstje voor vrijdag. 2 koekjes, een lekker toetje, een glaasje wijn... En verder keurig kwark, vis, groente, fruit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:03 schreef Phaidra het volgende:
Ik gooi er ook even een lijstje in:
Beetje weinig gezonde dingen, wat te veel ongezonde. De verhouding is een beetje zoek geloof ik
Dat is waar, je hebt gelijk ook! Maar zelf vond ik de lunch wat karig en had het gevoel dat ik het aan het compenseren was door andere dingen te eten. Ik ben dit weekend op het huis van mijn zus aan het passen en ik moest veel dingen kopen (lees: lege koelkast bij aankomst gisteravond...) en natuurlijk had winkel 1 niet alles wat ik nodig had en werden al mijn plannen een beetje een rommeltje. Dat draagt een beetje bij aan het gevoel van rommelig eten, denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het een prima lijstje voor vrijdag. 2 koekjes, een lekker toetje, een glaasje wijn... En verder keurig kwark, vis, groente, fruit.
Benodigdheden: olijfolie in plastic fles, zout, douche. Smeer je in met olie (even nadenken over waar je op je rug bij kunt, want je moet het er ook weer afkrijgen). Neem een handje zout en ga scrubben.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:44 schreef Merel het volgende:
Oh en iets heel anders, maar heeft iemand misschien de gouden tip hiervoor: Ingegroeide haartjes die doorgroeien onder de huid ?
De vriendin die me de tip gaf zweert bij zeezout, maar met keukenzout werkt het ook prima. Gewoon waar je zin in hebt, grof of fijn zout.quote:
Gewoon doen zou ik zeggenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:39 schreef TJDoornbos het volgende:![]()
Dames even een ketting/ring vraagje.
Ik wil een oude ring van mijn moeder aan een ketting doen. Tips en Do's en Don'ts?
Je hebt volgens mij wel een soort ketting waar dan nog een veiligheidslot op zit. Dus een extra stukje ketting volgens mij......quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:55 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja oké maar waar moet ik op letten enzulks want wil hem niet verliezen
Niet?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:59 schreef Merel het volgende:
Mannen met kettingen zijn euh.. niet mijn ding
Oh ik kan bij m'n hele rug! I'm bendyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:51 schreef loveli het volgende:
Benodigdheden: olijfolie in plastic fles, zout, douche. Smeer je in met olie (even nadenken over waar je op je rug bij kunt, want je moet het er ook weer afkrijgen).
Dat idd. Oh, mannen zijn sws niet mijn dingquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:59 schreef Merel het volgende:
Mannen met kettingen zijn euh.. niet mijn ding
Nee maar scrubben is overal goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom zou je bij je rug willen? Daar heb je toch geen haren?
I second that.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd. Oh, mannen zijn sws niet mijn ding.
Ik zou hem aan een leren koordje doen, TJ! Dat vind ik dan nog het leukst.
Had de auto schade? Of bedoel je een verzekering voor je eigen schade?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:20 schreef P.F het volgende:
Ja, want ik moet aan m'n vader vragen of ik eigenlijk nog steeds wel verzekerd ben (hij zei dat hij het zou regelen..) en dan heeft hij zeg maar de gegevens..
Gezellig!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
TVP!
Ik moet nog even bedenken hoe ik mijn ouders ga vertellen dat ik tegen een auto ben gefietstBoh.
Ik dacht de verzekering van de auto de krassen hoort te vergoeden? Omdat jij een fietser bent?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:23 schreef P.F het volgende:
Ja de auto had echt diepe krassen... En m'n fiets is idd helemaal stuk maar dat maakt niet zo veel uit en is toch niets aan te doen.
Weet je zeker dat jij dat wilt afhandelen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:31 schreef P.F het volgende:
Ik hoop het
Die man belt mij om 8 uur, hij had namelijk geen schadeformulierOok zo vaag! Ik heb wel foto's gemaakt van de situatie/auto/fiets
My thoughts exactly eigenlijk...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jij dat wilt afhandelen?. Kun je het niet beter overlaten aan iemand die er meer van weet? Je pa ofzo?
Ja nou en, al is het jouw schuld, kans is heel groot dat ZIJN verzekering dit op moet hoesten, omdat jullie geen gelijkwaardige voertuigen waren/hadden. En je zegt net dat jullie elkaar niet zagen ... allebei fout dus.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:40 schreef P.F het volgende:
ik kwam van links en had een drempel. Maar de eerste keer dat ik keek zag ik de auto niet en hij zag mij ook niet. Zag ook maar 15 cm banden spoor wat mischien niets zegt. Maar ik zat sowieso wel fout.
With all due respect PF, maar op pagina één van het linkje dat ik net postte:quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:49 schreef P.F het volgende:
ik dacht namelijk dat dat tot 14 jaar was of nou je het zegt... De vorige keer moest ik inderdaad blij zijn dat ik geen schade had want het was sowieso mijn schuld?
quote:Personen vanaf 14 jaar: Bij een aanrijding tussen een motorrijtuig en een kwetsbare verkeersdeelnemer van 14 jaar of ou-der, is de eigenaar van het motorrijtuig minimaal voor 50% aansprakelijk voor de schade die de fiet-ser/voetganger oploopt. Dit geldt niet als de au-tomobilist overmacht kan aantonen, maar in de praktijk is dit uitzonderlijk en zeer moeilijk te bewijzen. Deze 50% is een ondergrens.
Dat lijkt me wel een puik plan jaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:06 schreef P.F het volgende:
o sorry ik zag geen linkje, ik zit op m'n telefoon. Zit nu in de trein naar huis namelijk. Ik ga er thuis naar kijken.
PF, je hebt als volwassene een WA aansprakelijkheidsverzekering nodig. Dat kost geen drol, ong. 10-13 euro per maand ofzo. Je bent dan altijd verzekerd voor schade die jij aan derden toebrengt. Iedereen heeft zo´n verzekering nodig. Of het dan jou fout is of niet, maakt voor jou dan geen fuck uit, dat mag de verzekeringsmaatschappij gaan uitvechten nadat jullie dat schadeformuliertje hebben ingevuld.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:20 schreef P.F het volgende:
Ja, want ik moet aan m'n vader vragen of ik eigenlijk nog steeds wel verzekerd ben (hij zei dat hij het zou regelen..) en dan heeft hij zeg maar de gegevens..
Ik heb tussen de overige werkzaamheden in vandaag treinkaartjes naar Nice gekochtquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, da's pas in de herfst!! Ik moet eerst nog naar Frankrijk. (en Egypte)Als ik in Frankrijk ben ga ik misschien ook nog voor een paar dagen naar Ibiza voor een groot feest in de Amnesia en ik ga misschien een vriendin opzoeken in Nice. Hoe decadent allemaal
. Luv it.
Voor wanneer??quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb tussen de overige werkzaamheden in vandaag treinkaartjes naar Nice gekocht.
Gooi d'r een eitje en wat extra groenten op!!quote:
Zondag 14 juni. ¤160,- pp, vergeleken met de auto is dat helegaar niet zo duur.quote:
zelfgemaakt!quote:
Da's ook geen probleem. Gewoon die groenten en het eitje erop en even onder de grill.quote:
Balen zeg! is t al een oude auto?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:11 schreef sigme het volgende:
De auto heeft een kapot tandwiel en speling op een spie bij een pully aan de krukas. Dus.
Leuke winkel ook, alleen een beetje duur daarquote:Viskalender: http://www.schmidtzeevis.nl/html/viskalender.html
Leuke site trouwens, met ook per vis voedingswaarden en vetgehalte enzo.
Corsica!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Zondag 14 juni. ¤160,- pp, vergeleken met de auto is dat helegaar niet zo duur.
En dan met de boot naar Corsica, wandelen & kamperen, en ik denk dan met de boot naar Sardinië en vanaf daar met een vliegtuig weerom. Maar dat moet ik nog regelen.
Morgen gaan we er weer tegenaan met spinning en gezond etenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Da's ook geen probleem. Gewoon die groenten en het eitje erop en even onder de grill.![]()
okeee. morgen weer een dag, dat kan ook........
Geregeldquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:32 schreef sigme het volgende:
[..]
Zondag 14 juni. ¤160,- pp, vergeleken met de auto is dat helegaar niet zo duur.
En dan met de boot naar Corsica, wandelen & kamperen, en ik denk dan met de boot naar Sardinië en vanaf daar met een vliegtuig weerom. Maar dat moet ik nog regelen.
Veel goedkoperquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Corsica!!![]()
Volgens mij is vliegen wel veel goedkoper trouwens!!!
Auwauwauw. Ik ken dat. Kruik in de nek, of een sjaal om, helpt mij altijd wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:43 schreef kaasplankje het volgende:
kaas hep weer wat; vanmorgen met douchen een spiertje in mn nek verrekt, van achter mijn oor tot in mijn schouder
hmmz een vriend van me heeft ook wel eens spierproblemen en die gaf me een diazepam dus ik ben nu helemaal relaxed weetjequote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Auwauwauw. Ik ken dat. Kruik in de nek, of een sjaal om, helpt mij altijd wel.
Deze auto hebben we nu 5 jaar, is nu 10 jaar oud.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik maak altijd heel soepel, bijna kleverig pizzadeeg; als je dat dan twee uur ofzo laat rijzen is het net niet kleverig meer en kun je het zo flap-flap uitrollenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 19:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zelfgemaakt!
Naast spierpijn van het kneden heb ik nu ook spierpijn van het rollen. En van het raspen van de kaas voorzijn quatro fromaggi...
Maar, tis gelukt om de bodem mooi dun te krijgen, nu wachten open dan smullen!
Voor PF zou dat fijn zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik geloof dat de auto altijd de lul is bij een aanrijding met een fietser. Ook al is de fietser fout.
Klopt. Maar dat geldt wel voor meer dingenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor PF zou dat fijn zijn.
Maar in feite is het natuurlijk te belachelijk voor woorden
Nou ik heb mijn vader en die man gesproken.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor PF zou dat fijn zijn.
Maar in feite is het natuurlijk te belachelijk voor woorden
Ik heb gister nog iets van 30 kilometer gefietst of zo! En vandaag ook!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou ja,het is en blijft klote natuurlijk!
PF fietst nou helemaal nooit meer
* uniekhoorn gaat douchen en dan een lekker drankje drinken
Jenever met cola light!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Nou ja,het is en blijft klote natuurlijk!
PF fietst nou helemaal nooit meer
* uniekhoorn gaat douchen en dan een lekker drankje drinken
Toen ik later op de foto keek zag ik dat het remspoor langer was, maar het begint pas op het kruispunt. Dus wat dat zou zeggen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:46 schreef Greys het volgende:
PF, voor JOU hoop ik natuurlijk dat uiteindelijk je fiets wordt vergoed en dat die man zijn eigen schade moet betalen. Maar als er maar 15 cm. remspoor te zien was lijkt het mij bijzonder stug dat hij te hard gereden heeft.... Dat zal hij ook wel als verweer gaan geven. Heeft hij ook foto's gemaakt? En dan vooral van dat heel korte remspoor?
WOW diehard hoor, goed bezig, morgen hardlopen!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Toen ik later op de foto keek zag ik dat het remspoor langer was, maar het begint pas op het kruispunt. Dus wat dat zou zeggen?
Hij remde iig niet af voor het kruispunt, pas op het kruispunt en hij zei ook dat hij mij niet heeft gezien.
En van mij hoeft het allemaal niet ik wil gewoon dat het klaar is.
En nee hij heeft geen foto's gemaakt en z'n schadeformulier kon hij niet vinden
Boh. En m'n hele lichaam is nu een beetje stijf en blauwMaar toch ga ik morgen hardlopen
!
ik wou nog wat extra maken, wat ik er later nog even doorheen wou kneden. Dat ging niet zo soepel. En ik heb bijna een half uur staan kneden: pizzadeeg en brood achter elkaar aan....quote:Op vrijdag 22 mei 2009 20:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Ik maak altijd heel soepel, bijna kleverig pizzadeeg; als je dat dan twee uur ofzo laat rijzen is het net niet kleverig meer en kun je het zo flap-flap uitrollen![]()
Nou ja, eet-ze anyway! Wat zit er op de jouwe?
Hihihi!quote:
Wim Helsen was tof! Geen gezeik over actualiteiten, gewoon een avond verhalen en grappen vertellen. Heerlijk!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Mooi Greys, dat wordt wel wat!
DAD,jij was toch naar van Helsen geweest?? hoe was dat?
Had ik al verteld dat ik er witte sportieve gympen onder draagquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:54 schreef XcUZ_Me het volgende:
Een huidkleurige of doorzichtige legging lijkt me eigenlijk nóg erger.
Ja, daar hou ik ook wel vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wim Helsen was tof! Geen gezeik over actualiteiten, gewoon een avond verhalen en grappen vertellen. Heerlijk!
Ik vond het eigenlijk wel herkenbaar een van Gogh maar gewoon een random werkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 22:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Whaha, ik zag net dat er nog een half topic over dat schilderij is geluld. Dat 'Starry starry night' niet de originele titel van het schilderij was, leek me ook wel logisch, maar zo is het wel wereldwijd bekend.
We hebben het overigens niet gezien.. Er stond een rij tot halverwege Noord-Holland, dus we hebben bedacht om er maar eens voor naar New York te vliegen.
. Verder wisten we ook meteen weer waarom we Amsterdam eigenlijk niet leuk vinden, en zijn we uiteindelijk heerlijk in Utrecht beland.
En Abba, die zei dat het museum sowieso de moeite waard niet is, m'n vriend is een groot Van Gogh-liefhebber..
Nu even dit topic bijlezen!
Uit solidariteit met wie? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:03 schreef P.F het volgende:
Uit solidariteit eet ik geen chocolade meer. Geen magnums. Geen hagelslag. Geen chocopasta. Geen pindarotjes. Geen merci.
Wil iemand mij heel hard slaan mocht ik dit toch eten(Plus dat het ook beter is voor mij!!!!)
Hehe. Ja. Zei ik al dat ik ook een bodywarmer aanmoet?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:04 schreef Greys het volgende:
PF, tuurlijk is een witte legging stom, maar als IEMAND het kan hebben ben jij het wel!
You'll make it work!
Met de witte legging gok ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit solidariteit met wie? Heb ik iets gemist?
Nee hoor! Mijn BF denkt dat hij van chocolade pukkels krijgt. Dat zal ook vast wel zo zijn. Dus dan is het zielig als ik constant chocolade eetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit solidariteit met wie? Heb ik iets gemist?
Is dat al niet eens onderuit gehaald, dat het een fabeltje is? Ik zal het eens opzoeken, of anders is er vast wel een deskundige hier die dat weetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee hoor! Mijn BF denkt dat hij van chocolade pukkels krijgt. Dat zal ook vast wel zo zijn. Dus dan is het zielig als ik constant chocolade eet
Dacht aan kindslavernijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee hoor! Mijn BF denkt dat hij van chocolade pukkels krijgt. Dat zal ook vast wel zo zijn. Dus dan is het zielig als ik constant chocolade eet
Hm.. Ja maar ik mocht ook van de dokter niet echt meer suiker eten dus het is deels eigen belangquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat al niet eens onderuit gehaald, dat het een fabeltje is? Ik zal het eens opzoeken, of anders is er vast wel een deskundige hier die dat weet
Maar als hij niet bij je is kan je toch lekker stiekem een beschuitje hagelslag nemen ofzo?
Dat is toch ook een fabel? Nou ja, ik eet als ik toch chocolade eet vaak chocolony of biologische/max havelaar shizzle. Jaja, diep van binnen ben ik een hippyquote:
Ja! Waarom doe je hetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb vandaag besloten om te stoppen met nagelbijten
Moet mijzelf uitdagingen bieden geloof ik.. en mijn nagels die komen niet verder dan tot de helft waar ze eigenlijk moeten zijn...
Een erg goor gezicht zeg maar.
Weet je wat echt heel goed helpt? Zo heb ik het ook eindelijk gekund namelijk...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb vandaag besloten om te stoppen met nagelbijten
Moet mijzelf uitdagingen bieden geloof ik.. en mijn nagels die komen niet verder dan tot de helft waar ze eigenlijk moeten zijn...
Een erg goor gezicht zeg maar.
Best een goed idee eigenlijk!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef P.F het volgende:
Je kan er een touwtje aan maken met een steen? En dan een heel lang touwtje zodat ze niet zinken?
Die met die slaapkamer, zelfportret met blauwe kringels, wat zonnebloemen, een huisje ergens en nog een paar. Afgelopen zondag nog gezien!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, als ik het me goed herinner, heeft het Musee d'Orsay ook heel wat Van Goghs in de permanente collectie
Naar NY moeten we sowieso! Daar hangen veel Basquiats, en die bewondert 'ie nog veel meer dan Van Gogh. En ik heb ook geen bezwaar tegen een tripje naar New York.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, als ik het me goed herinner, heeft het Musee d'Orsay ook heel wat Van Goghs in de permanente collectieDe Hermitage trouwens ook. Je hebt dus nog wel wat te reizen, dan, leuk!
Ik vind die chocolonely echt helemaal niets. Het is super-gehyped, want het speelt in op je gevoel van 'de wereld verbeteren'. Maar stiekem is het net zo goed niet gegarandeerd slaafvrij. En het is helemaal geen lekkere chocolaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is toch ook een fabel? Nou ja, ik eet als ik toch chocolade eet vaak chocolony of biologische/max havelaar shizzle. Jaja, diep van binnen ben ik een hippy
Srsly?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind die chocolonely echt helemaal niets. Het is super-gehyped, want het speelt in op je gevoel van 'de wereld verbeteren'. Maar stiekem is het net zo goed niet gegarandeerd slaafvrij. En het is helemaal geen lekkere chocola
Dat paadje naar de kerk ook, toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die met die slaapkamer, zelfportret met blauwe kringels, wat zonnebloemen, een huisje ergens en nog een paar. Afgelopen zondag nog gezien!
Ik was ooit eens toen mijn kindjes nog kleiner waren verkleed als prinses, met een kroontje en een cape en weetikwat en ik was de kookprinses (als in, ik was aan het eten maken tijdens dat spel) en halverwege mijn kookkunsten merkte ik dat ik geen maizena had. Nu is de Edah hier 50 m van mijn voordeur dus ik deed de cape af, liet de piratenprinsen even in de tuin alleen en rende de edah in. Een vakkenvuller sprak me aan, of ik soms een prinses was? Na mijn bevestigende antwoord zei hij; Mooi, ik ben de prins, zullen we trouwen? Toen ik zei dat ie dan wellicht de prins was vóór hij gekust was keek ie me niet-begrijpend aan. Lezen marokkaanse moeders ook de sprookjes van Grimm voor?quote:
Ze hebben best lang gedoe gehad om hun MH-keurmerk terug te krijgen. Ik weet niet of ze dat inmiddels weer hebben? Maar het was allemaal heel veel gedoequote:
Wat omschrijf je dat kunstzinnig!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die met die slaapkamer, zelfportret met blauwe kringels, wat zonnebloemen, een huisje ergens en nog een paar. Afgelopen zondag nog gezien!
Het is een mooi museum ja. Ze hadden nu een art nouveau tentoonstelling en dat is mijn favoriete stijl. Jugendstilquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat paadje naar de kerk ook, toch?
Ik vind het zo'n geweldig museumDie Salle des Fetes
De Rodin-collectie, het danseresje van Degas... Mooi
Ik heb er niet zoveel verstand vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat omschrijf je dat kunstzinnig!
Een kloddertje roze HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRR....
[ afbeelding ]
hehehe. Shouf shouf, kuzz me, ik zeg jou, kuz mequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik was ooit eens toen mijn kindjes nog kleiner waren verkleed als prinses, met een kroontje en een cape en weetikwat en ik was de kookprinses (als in, ik was aan het eten maken tijdens dat spel) en halverwege mijn kookkunsten merkte ik dat ik geen maizena had. Nu is de Edah hier 50 m van mijn voordeur dus ik deed de cape af, liet de piratenprinsen even in de tuin alleen en rende de edah in. Een vakkenvuller sprak me aan, of ik soms een prinses was? Na mijn bevestigende antwoord zei hij; Mooi, ik ben de prins, zullen we trouwen? Toen ik zei dat ie dan wellicht de prins was vóór hij gekust was keek ie me niet-begrijpend aan. Lezen marokkaanse moeders ook de sprookjes van Grimm voor?
Overigens wil ik ook een man die vijvers ingraaft. En klimoppen knipt. En de vuilnis buitenzet.
Nou ja zodra ergens biologisch of max havelaar op staat koop ik hetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jakkes, ik zit hartstikke negatief te doen, PFLaat maar
Ik ben blij dat je het chocoladedilemma serieus neemt. Echt
Oh ik ook! en tekenen! Maar ik kan nauwelijks een herkenbare boom tekenenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van. Valt niet op toch
.
En ik heb nog wel eindexamen kunstgeschiedenis gedaan![]()
Ik heb biologische muesli! en yoghurt! Omdat die lekkerder zijn dan gewone. En pasta, want de volkorenpasta is goedkoper in biologische variant.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja zodra ergens biologisch of max havelaar op staat koop ik hetIk heb mij er niet heel erg in verdiept of zo.. Ik hoef alleen nooit plastic zakjes
!
Het eeuwige koffie-dilemma: de Carrefour heeft alleen maar koffie die of biologisch is, of fairtrade. Welke kies je dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja zodra ergens biologisch of max havelaar op staat koop ik hetIk heb mij er niet heel erg in verdiept of zo.. Ik hoef alleen nooit plastic zakjes
!
Muzikaal ben ik wel. Mijn pianolerares was érg gefrustreerd toen puber-XM geen zin meer had in oefenen. "Jaaa maar je kan naar het conservatorium als je wiltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh ik ook! en tekenen! Maar ik kan nauwelijks een herkenbare boom tekenenCreativiteit en muzikaliteit, die genen zaten niet in het pakketje
Uhm.. Nou ik drink eigenlijk alleen koffie van zelf gebrande bonen en die zijn niet biologisch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het eeuwige koffie-dilemma: de Carrefour het alleen maar koffie die of biologisch is, of fairtrade. Welke kies je dan?
Je omgeving is de AH dankbaar voor het uitvinden van de Jokersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
Dusss ik heb nu eindelijk een deoWant die dingen zijn duur joh
Ja, die geitenwollensokken-natuurwinkel-mueslivreters weten wel wat lekker isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb biologische muesli! en yoghurt! Omdat die lekkerder zijn dan gewone. En pasta, want de volkorenpasta is goedkoper in biologische variant.
Dat zijn vast geen goede redenen he
Jaa klopt, ik was gister met jokers bij de AH waar ze mijn deo niet hadden en vandaag bij de AH zonder jokers met deo :quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
OOOOOOOH EEN TIP!!!!!!!!
Je kan weer jokers plakken! Je moet gewoon naar de AH gaan en bij de service balie vragen om een velletje jokers!
Dan koop je 3 artikelen (de goedkoopste of in de bonus..) en daar krijg je 10% korting op!! En op Dove/Hero/Loreal? krijg je 30% korting!
En dan doe je gewoon drie boodschappen per keer en krijg je iedere keer korting!!!!!!!!
O maar ik stink niet of zoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je omgeving is de AH dankbaar voor het uitvinden van de Jokers![]()
Volgens mij mag je maar 1 velletje per keer.. Of 1 deo met 10% en een met 30% maar dat is ook weer zonde..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jaa klopt, ik was gister met jokers bij de AH waar ze mijn deo niet hadden en vandaag bij de AH zonder jokers met deo :Morgen nog maar een keer proberen dan. Ik heb twee stickervelletjes, kan je dan ook gewoon twee deo's tegelijk kopen?
Maar ik vind de meeste dingen uit de natuurwinkel niet te betalen. had van de week een bakje pate (heel lekker! met shi take en euhhh nog iets) dat was iets van 2.60 ofzo!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, die geitenwollensokken-natuurwinkel-mueslivreters weten wel wat lekker isIk kocht in Den Haag ook altijd bio-muesli.
Ik hou wel van de natuurwinkel (hier de Origino); ze hebben echt heel erg lekkere dingen. En veel glutenvrij, en allerlei lekkere granen en noedels en rare dingen...![]()
Maar ik koop svooral bio als ik het ook echt lekkerder vind, zo idealistisch ben ik dan ook nog wel
In ieder geval een heel onzekere baan... Ik zou het niemand aanraden, een carriere als musicusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Muzikaal ben ik wel. Mijn pianolerares was érg gefrustreerd toen puber-XM geen zin meer had in oefenen. "Jaaa maar je kan naar het conservatorium als je wilt". Maarja, kont tegen de krib, geen zin.
En dan had ik nu een beroerd salaris gehad probably.
Dan loop ik wel twee keer de winkel binnen en reken ik het af bij een andere kassaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Volgens mij mag je maar 1 velletje per keer..
Nee, al jaren niet meer. Het notenschrift kost me nu zelfs al behoorlijk wat moeite. Heb ook geen plek voor een piano en ben wel een zodanige snob dat ik geen genoegen neem met een elektrische pianoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In ieder geval een heel onzekere baan... Ik zou het niemand aanraden, een carriere als musicus
Wel leuk dat je er zo goed in wasDoe je het nog wel?
Sommige dingen zijn even duur of goedkoper. Maple syrup is goedkoop, peulvruchten, noedels... Allemaal heel betaalbaar. Maar het is meestal wel even slikken, ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Maar ik vind de meeste dingen uit de natuurwinkel niet te betalen. had van de week een bakje pate (heel lekker! met shi take en euhhh nog iets) dat was iets van 2.60 ofzo!!
Als je er nog meer wil: ik heb 3 flessen staan maar ik gebruik het eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
Dat is wel heel veelquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je er nog meer wil: ik heb 3 flessen staan maar ik gebruik het eigenlijk nooit...
Die ene van 8x4: Fresh nogwattes. Maar je moet er wel van houdenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:48 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is wel heel veelWelke heb je?
Ik heb nog fem'x maar die vind ik echt vies
Oh nee, dan zal je deze niets vindenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:52 schreef P.F het volgende:
Ik hou niet echt van luchtjes aan een deoIk heb liever dat ze naar zeep of zo ruiken..
Vaak zit er aan mannendeo zo'n überpenetrante wc-eend geurquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:23 schreef conleche het volgende:
Je moet die van Roc hebben die ruikt naar niks. En dat is wat je wilt, ik heb het concept wc-eend onder je armen nooit begrepen.
Succes ermeequote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:30 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh. Raad eens wat ik ga doen ... studeren
.
Niet alleen bij mannendeo's Kaas!! Het allerergste is dat ze het dan ook vaak nog mixen met een parfum. Dan weet m'n neus helemaal niet meer hoe snel hij weg moet komen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vaak zit er aan mannendeo zo'n überpenetrante wc-eend geurzoals nivea for men bijvoorbeeld
brr, idd geurterreur! het allerergste is zo'n vieze over-the-top-pleelucht-deo en dat je dan bij iemand 't zweet er tussendoor ruiktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet alleen bij mannendeo's Kaas!! Het allerergste is dat ze het dan ook vaak nog mixen met een parfum. Dan weet m'n neus helemaal niet meer hoe snel hij weg moet komen.
Ik wilde zeggen: gewoon zin maken, ik heb ook geen tijd om geen zin te hebben ... maar ik zit nu ook al een halfuur met tegenzin naar het papier te starenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Succes ermeeik moet daarvoor nog even de zin gaan maken
Thanksquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: gewoon zin maken, ik heb ook geen tijd om geen zin te hebben ... maar ik zit nu ook al een halfuur met tegenzin naar het papier te staren. Als je nog besluit te beginnen: jij ook succes
.
Leukquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:19 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb besloten om vanmiddag lekker op de fiets naar het vondelpark te gaan om te picknicken! Vanaf het huis van mijn zus is het ongeveer 35-40 min. fietsen, dus da's best te doen met dit stralende weer! Hoop dat vriendlief het ook een leuk idee vindt, maar dat zal wel loslopen.
Kwestie van even 2 minuutjes met blote oksels rondlopenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind rollers altijd een beetje viezig. Het blijft zo lang vochtig! Ik heb een rexona variant (ik vergeet altijd welke) die ruikt heel licht naar frisse was. Zoals kleding ook ruikt als het net van de waslijn komt. Dat vind ik een prima luchtje. Het overheerst in elk geval niet.
Wat is er mis met een gewone ketting Vik und Merel?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd. Oh, mannen zijn sws niet mijn ding.
Ik zou hem aan een leren koordje doen, TJ! Dat vind ik dan nog het leukst.
big turnoffquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat is er mis met een gewone ketting Vik und Merel?
Ik vind 't ordinair. En dan zul je nu vast gaan roepen dat jij niet ordinair bent en dat heel veel andere mannen die een ketting dragen ook niet ordinair zijn en daar zul je vast gelijk in hebben, maar ik ben heel oppervlakkig en de eerste indruk telt en mijn eerste indruk is dan "ordinair".quote:
Oké jou mening. Ligt eraan (in mijn optiek) wat voor kettingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind 't ordinair. En dan zul je nu vast gaan roepen dat jij niet ordinair bent en dat heel veel andere mannen die een ketting dragen ook niet ordinair zijn en daar zul je vast gelijk in hebben, maar ik ben heel oppervlakkig en de eerste indruk telt en mijn eerste indruk is dan "ordinair".
Soms is ´t best mooi vind ik, een ketting. Maar bij mij gaan ze altijd stuk, net als armbanden of oorbellen of wat dan ook. Behalve een stuk fietsketting wat ik een paar jaar om mn pols gedragen heb. Dat bleef wel heel, mja die had ik ook om mn pols geponst en die kon er niet af zonder tooltjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind 't ordinair. En dan zul je nu vast gaan roepen dat jij niet ordinair bent en dat heel veel andere mannen die een ketting dragen ook niet ordinair zijn en daar zul je vast gelijk in hebben, maar ik ben heel oppervlakkig en de eerste indruk telt en mijn eerste indruk is dan "ordinair".
Leuk idee! Dat van die fietsketting!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Soms is ´t best mooi vind ik, een ketting. Maar bij mij gaan ze altijd stuk, net als armbanden of oorbellen of wat dan ook. Behalve een stuk fietsketting wat ik een paar jaar om mn pols gedragen heb. Dat bleef wel heel, mja die had ik ook om mn pols geponst en die kon er niet af zonder tooltje
¨quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind rollers altijd een beetje viezig. Het blijft zo lang vochtig! Ik heb een rexona variant (ik vergeet altijd welke) die ruikt heel licht naar frisse was. Zoals kleding ook ruikt als het net van de waslijn komt. Dat vind ik een prima luchtje. Het overheerst in elk geval niet.
Ja, Al moet ik zeggen dat het niet echt comfortabel is, een brok gehard staal om je polsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Leuk idee! Dat van die fietsketting!
die gebruik ik ook, maar dan in de roller variant.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
¨
[ afbeelding ]
ik heb deze graag, die stinkt niet en is zonder roller
oh, en de snoepjes smaken me dus absoluut niet....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:45 schreef AKnynke het volgende:
Ik hou sowieso niet zo van sieraden bij mannen...
Ik heb ind e super toegeven aan m'n snoepdrang, omdat ik mezelf zielig vond omdat ik verdrietig was. En dan ook echt verdrietig, zonder aanwijsbare reden. Erg gek. Dus nu ga ik snoepjes eten, een aflevering van ER kijken, en dan ga ik aan de studie...
Ik weet dat het voor groot deel smaak is Greysquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:33 schreef Greys het volgende:
TJ, dat is een kwestie van smaak. Net als witte sokken in sandalen
Dat leren koordje er aan is ook al geopperd als idee. Al zou ik als de dood zijn dat ik die ring kwijt zou raken, dus ik zou hem niet steeds bij me dragen denk ik.
TJ jongen. Luister eens. Het maakt niet zoveel uit wat wij vinden. Doe waar je jezelf het fijnst bij voelt. Vorm een eigen mening.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor groot deel smaak is Greys![]()
Maar belangrijkste is om hem niet verliezen! Maar jullie zijn verdeelt over het feit of het kan ja of nee
Die ketting komt er ook wel Cootje. Het enige wat ik nog wil weten is wat voor ketting precies. Jullie hebben daar meer verstand van dan ik, gok ik!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:27 schreef conleche het volgende:
[..]
TJ jongen. Luister eens. Het maakt niet zoveel uit wat wij vinden. Doe waar je jezelf het fijnst bij voelt. Vorm een eigen mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |