abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69309715
Over magnums eten gesproken heb er gisteren eentje op....nouja de chocolade en toen had ik geen zin meer en moest mijn vriendje er 2 op eten.....
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:05:58 #202
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69309730
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Uit solidariteit met wie? Heb ik iets gemist?
Met de witte legging gok ik
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69309741
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Uit solidariteit met wie? Heb ik iets gemist?
Nee hoor! Mijn BF denkt dat hij van chocolade pukkels krijgt. Dat zal ook vast wel zo zijn. Dus dan is het zielig als ik constant chocolade eet
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 mei 2009 @ 23:06:29 #204
163650 Greys
pi_69309754
Nee daar ben ik niet bang voor. Ik woon in Bleiswijk, daar kan dat!
Of iemand moet ze voor echt aanzien en willen redden....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69309801
Je kan er een touwtje aan maken met een steen? En dan een heel lang touwtje zodat ze niet zinken ?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 mei 2009 @ 23:07:39 #206
163650 Greys
pi_69309818
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Nee hoor! Mijn BF denkt dat hij van chocolade pukkels krijgt. Dat zal ook vast wel zo zijn. Dus dan is het zielig als ik constant chocolade eet
Is dat al niet eens onderuit gehaald, dat het een fabeltje is? Ik zal het eens opzoeken, of anders is er vast wel een deskundige hier die dat weet
Maar als hij niet bij je is kan je toch lekker stiekem een beschuitje hagelslag nemen ofzo?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:07:55 #207
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69309832
Ik heb vandaag besloten om te stoppen met nagelbijten
Moet mijzelf uitdagingen bieden geloof ik.. en mijn nagels die komen niet verder dan tot de helft waar ze eigenlijk moeten zijn...
Een erg goor gezicht zeg maar.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:09:32 #208
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69309922
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Dacht aan kindslavernij
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_69309925
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Is dat al niet eens onderuit gehaald, dat het een fabeltje is? Ik zal het eens opzoeken, of anders is er vast wel een deskundige hier die dat weet
Maar als hij niet bij je is kan je toch lekker stiekem een beschuitje hagelslag nemen ofzo?
Hm.. Ja maar ik mocht ook van de dokter niet echt meer suiker eten dus het is deels eigen belang

Ja ik dacht ook dat het een fabeltje was! Maar hij schijnt het echt te zien aan z'n gezicht. Ik heb zelfs m'n dermalogica kit al gedoneert. "Waarom gebruik jij dat eigenlijk? JIJ hebt nooit pukkels "

Wel met pijn in m'n hart hoor !
pi_69309962
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:09 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dacht aan kindslavernij
Dat is toch ook een fabel? Nou ja, ik eet als ik toch chocolade eet vaak chocolony of biologische/max havelaar shizzle. Jaja, diep van binnen ben ik een hippy
pi_69310019
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Moet mijzelf uitdagingen bieden geloof ik.. en mijn nagels die komen niet verder dan tot de helft waar ze eigenlijk moeten zijn...
Ja! Waarom doe je het ? Ik snap dat niet Zonde en pijnlijk!

Nou ja.. Denk er maar aan hoe mooi ze zijn wanneer ze zo lang en ab fab zijn en zo!
pi_69310036
PF, een legging en een bodywarmer en gympies? Hallo begin jaren '90

DaD, als ik het me goed herinner, heeft het Musee d'Orsay ook heel wat Van Goghs in de permanente collectie De Hermitage trouwens ook. Je hebt dus nog wel wat te reizen, dan, leuk!

Uniek, succes! Er loopt hier volgens mij ook een stoppen-met-nagelbijtentopic!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 mei 2009 @ 23:11:38 #213
163650 Greys
pi_69310040
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Weet je wat echt heel goed helpt? Zo heb ik het ook eindelijk gekund namelijk...
Elke dag, het is even een werkje... maar élke dag even met je nagels bezig zijn. Al zijn ze nog zo kort, doe er een licht rozig doorzichtig laagje op. En als je een béétje randjes hebt, maak je die wit met witte lak. Dan ziet het er meteen al veel mooier uit en vind je het zonde om er aan te zitten.
En meteen als je een haaltje hebt er af vijlen!
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef P.F het volgende:
Je kan er een touwtje aan maken met een steen? En dan een heel lang touwtje zodat ze niet zinken ?
Best een goed idee eigenlijk! Kunnen ze ook niet wegwaaien!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:12:37 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69310095
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:

DaD, als ik het me goed herinner, heeft het Musee d'Orsay ook heel wat Van Goghs in de permanente collectie
Die met die slaapkamer, zelfportret met blauwe kringels, wat zonnebloemen, een huisje ergens en nog een paar. Afgelopen zondag nog gezien!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_69310169
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, als ik het me goed herinner, heeft het Musee d'Orsay ook heel wat Van Goghs in de permanente collectie De Hermitage trouwens ook. Je hebt dus nog wel wat te reizen, dan, leuk!
Naar NY moeten we sowieso! Daar hangen veel Basquiats, en die bewondert 'ie nog veel meer dan Van Gogh. En ik heb ook geen bezwaar tegen een tripje naar New York. .

Musée d'Orsay zijn we allebei onafhankelijk van elkaar al geweest. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_69310219
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef P.F het volgende:

[..]

Dat is toch ook een fabel? Nou ja, ik eet als ik toch chocolade eet vaak chocolony of biologische/max havelaar shizzle. Jaja, diep van binnen ben ik een hippy
Ik vind die chocolonely echt helemaal niets. Het is super-gehyped, want het speelt in op je gevoel van 'de wereld verbeteren'. Maar stiekem is het net zo goed niet gegarandeerd slaafvrij. En het is helemaal geen lekkere chocola
pi_69310274
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik vind die chocolonely echt helemaal niets. Het is super-gehyped, want het speelt in op je gevoel van 'de wereld verbeteren'. Maar stiekem is het net zo goed niet gegarandeerd slaafvrij. En het is helemaal geen lekkere chocola
Srsly?

pi_69310297
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Die met die slaapkamer, zelfportret met blauwe kringels, wat zonnebloemen, een huisje ergens en nog een paar. Afgelopen zondag nog gezien!
Dat paadje naar de kerk ook, toch?

Ik vind het zo'n geweldig museum Die Salle des Fetes De Rodin-collectie, het danseresje van Degas... Mooi
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:16:58 #219
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69310307
Ik moet chocolade-tester worden . Hoe beter de chocolade, des te meer ik ervan moet niezen. Dus als ik niet nies, is het geen goede chocolade .
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:17:02 #220
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69310310
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 22:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]

Ik was ooit eens toen mijn kindjes nog kleiner waren verkleed als prinses, met een kroontje en een cape en weetikwat en ik was de kookprinses (als in, ik was aan het eten maken tijdens dat spel) en halverwege mijn kookkunsten merkte ik dat ik geen maizena had. Nu is de Edah hier 50 m van mijn voordeur dus ik deed de cape af, liet de piratenprinsen even in de tuin alleen en rende de edah in. Een vakkenvuller sprak me aan, of ik soms een prinses was? Na mijn bevestigende antwoord zei hij; Mooi, ik ben de prins, zullen we trouwen? Toen ik zei dat ie dan wellicht de prins was vóór hij gekust was keek ie me niet-begrijpend aan. Lezen marokkaanse moeders ook de sprookjes van Grimm voor?

Overigens wil ik ook een man die vijvers ingraaft. En klimoppen knipt. En de vuilnis buitenzet.
Prrrrr
pi_69310369
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef P.F het volgende:

[..]

Srsly?

Ze hebben best lang gedoe gehad om hun MH-keurmerk terug te krijgen. Ik weet niet of ze dat inmiddels weer hebben? Maar het was allemaal heel veel gedoe

Nou ja, en ik vind de hype stom en naief
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 22 mei 2009 @ 23:18:25 #222
163650 Greys
pi_69310382
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wat omschrijf je dat kunstzinnig!

Een kloddertje roze HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRR....

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:18:32 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69310389
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat paadje naar de kerk ook, toch?

Ik vind het zo'n geweldig museum Die Salle des Fetes De Rodin-collectie, het danseresje van Degas... Mooi
Het is een mooi museum ja. Ze hadden nu een art nouveau tentoonstelling en dat is mijn favoriete stijl. Jugendstil enzo.
pi_69310439
Oh jakkes, ik zit hartstikke negatief te doen, PF Laat maar Ik ben blij dat je het chocoladedilemma serieus neemt. Echt
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:19:47 #225
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69310460
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat omschrijf je dat kunstzinnig!

Een kloddertje roze HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRR....

[ afbeelding ]
Ik heb er niet zoveel verstand van . Valt niet op toch .

En ik heb nog wel eindexamen kunstgeschiedenis gedaan
pi_69310461
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef mspoez het volgende:

[..]

Ik was ooit eens toen mijn kindjes nog kleiner waren verkleed als prinses, met een kroontje en een cape en weetikwat en ik was de kookprinses (als in, ik was aan het eten maken tijdens dat spel) en halverwege mijn kookkunsten merkte ik dat ik geen maizena had. Nu is de Edah hier 50 m van mijn voordeur dus ik deed de cape af, liet de piratenprinsen even in de tuin alleen en rende de edah in. Een vakkenvuller sprak me aan, of ik soms een prinses was? Na mijn bevestigende antwoord zei hij; Mooi, ik ben de prins, zullen we trouwen? Toen ik zei dat ie dan wellicht de prins was vóór hij gekust was keek ie me niet-begrijpend aan. Lezen marokkaanse moeders ook de sprookjes van Grimm voor?

Overigens wil ik ook een man die vijvers ingraaft. En klimoppen knipt. En de vuilnis buitenzet.
hehehe. Shouf shouf, kuzz me, ik zeg jou, kuz me
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_69310512
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jakkes, ik zit hartstikke negatief te doen, PF Laat maar Ik ben blij dat je het chocoladedilemma serieus neemt. Echt
Nou ja zodra ergens biologisch of max havelaar op staat koop ik het Ik heb mij er niet heel erg in verdiept of zo.. Ik hoef alleen nooit plastic zakjes !
pi_69310527
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb er niet zoveel verstand van . Valt niet op toch .

En ik heb nog wel eindexamen kunstgeschiedenis gedaan
Oh ik ook! en tekenen! Maar ik kan nauwelijks een herkenbare boom tekenen Creativiteit en muzikaliteit, die genen zaten niet in het pakketje
pi_69310596
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:20 schreef P.F het volgende:

[..]

Nou ja zodra ergens biologisch of max havelaar op staat koop ik het Ik heb mij er niet heel erg in verdiept of zo.. Ik hoef alleen nooit plastic zakjes !
Ik heb biologische muesli! en yoghurt! Omdat die lekkerder zijn dan gewone. En pasta, want de volkorenpasta is goedkoper in biologische variant.
Dat zijn vast geen goede redenen he
pi_69310621
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:20 schreef P.F het volgende:

[..]

Het eeuwige koffie-dilemma: de Carrefour heeft alleen maar koffie die of biologisch is, of fairtrade. Welke kies je dan?
pi_69310623
OOOOOOOH EEN TIP!!!!!!!!

Je kan weer jokers plakken! Je moet gewoon naar de AH gaan en bij de service balie vragen om een velletje jokers!

Dan koop je 3 artikelen (de goedkoopste of in de bonus..) en daar krijg je 10% korting op!! En op Dove/Hero/Loreal? krijg je 30% korting!

En dan doe je gewoon drie boodschappen per keer en krijg je iedere keer korting !!!!!!!!

Dusss ik heb nu eindelijk een deo Want die dingen zijn duur joh
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:23:36 #232
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69310662
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Oh ik ook! en tekenen! Maar ik kan nauwelijks een herkenbare boom tekenen Creativiteit en muzikaliteit, die genen zaten niet in het pakketje
Muzikaal ben ik wel. Mijn pianolerares was érg gefrustreerd toen puber-XM geen zin meer had in oefenen. "Jaaa maar je kan naar het conservatorium als je wilt ". Maarja, kont tegen de krib, geen zin.

En dan had ik nu een beroerd salaris gehad probably.
pi_69310681
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Het eeuwige koffie-dilemma: de Carrefour het alleen maar koffie die of biologisch is, of fairtrade. Welke kies je dan?
Uhm.. Nou ik drink eigenlijk alleen koffie van zelf gebrande bonen en die zijn niet biologisch?
Wel heb ik toevallig AH mokka gehaalt (senseo ) en daar ben ik dan weer vergeten op te letten want ik stond er helemaal niet bij stil dat er ook biologische koffie bestaat..
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:25:26 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69310742
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef P.F het volgende:

Je omgeving is de AH dankbaar voor het uitvinden van de Jokers
pi_69310762
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik heb biologische muesli! en yoghurt! Omdat die lekkerder zijn dan gewone. En pasta, want de volkorenpasta is goedkoper in biologische variant.
Dat zijn vast geen goede redenen he
Ja, die geitenwollensokken-natuurwinkel-mueslivreters weten wel wat lekker is Ik kocht in Den Haag ook altijd bio-muesli.

Ik hou wel van de natuurwinkel (hier de Origino); ze hebben echt heel erg lekkere dingen. En veel glutenvrij, en allerlei lekkere granen en noedels en rare dingen...
Maar ik koop vooral bio als ik het ook echt lekkerder vind, zo idealistisch ben ik dan ook nog wel
pi_69310770
quote:
OOOOOOOH EEN TIP!!!!!!!!

Je kan weer jokers plakken! Je moet gewoon naar de AH gaan en bij de service balie vragen om een velletje jokers!

Dan koop je 3 artikelen (de goedkoopste of in de bonus..) en daar krijg je 10% korting op!! En op Dove/Hero/Loreal? krijg je 30% korting!

En dan doe je gewoon drie boodschappen per keer en krijg je iedere keer korting !!!!!!!!

Jaa klopt, ik was gister met jokers bij de AH waar ze mijn deo niet hadden en vandaag bij de AH zonder jokers met deo : Morgen nog maar een keer proberen dan. Ik heb twee stickervelletjes, kan je dan ook gewoon twee deo's tegelijk kopen?
pi_69310802
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Je omgeving is de AH dankbaar voor het uitvinden van de Jokers
O maar ik stink niet of zo Ik gebruik eigenlijk alleen deo als ik uit ga of ga sporten of zo Anders liever niet!
pi_69310815
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Jaa klopt, ik was gister met jokers bij de AH waar ze mijn deo niet hadden en vandaag bij de AH zonder jokers met deo : Morgen nog maar een keer proberen dan. Ik heb twee stickervelletjes, kan je dan ook gewoon twee deo's tegelijk kopen?
Volgens mij mag je maar 1 velletje per keer.. Of 1 deo met 10% en een met 30% maar dat is ook weer zonde..
pi_69310822
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, die geitenwollensokken-natuurwinkel-mueslivreters weten wel wat lekker is Ik kocht in Den Haag ook altijd bio-muesli.

Ik hou wel van de natuurwinkel (hier de Origino); ze hebben echt heel erg lekkere dingen. En veel glutenvrij, en allerlei lekkere granen en noedels en rare dingen...
Maar ik koop svooral bio als ik het ook echt lekkerder vind, zo idealistisch ben ik dan ook nog wel
Maar ik vind de meeste dingen uit de natuurwinkel niet te betalen. had van de week een bakje pate (heel lekker! met shi take en euhhh nog iets) dat was iets van 2.60 ofzo!!
pi_69310832
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Muzikaal ben ik wel. Mijn pianolerares was érg gefrustreerd toen puber-XM geen zin meer had in oefenen. "Jaaa maar je kan naar het conservatorium als je wilt ". Maarja, kont tegen de krib, geen zin.

En dan had ik nu een beroerd salaris gehad probably.
In ieder geval een heel onzekere baan... Ik zou het niemand aanraden, een carriere als musicus

Wel leuk dat je er zo goed in was Doe je het nog wel?
pi_69310877
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef P.F het volgende:

[..]

Volgens mij mag je maar 1 velletje per keer..
Dan loop ik wel twee keer de winkel binnen en reken ik het af bij een andere kassa

Ik ga schlafen, misschien helpt dat tegen mijn megaverkoudheid

Truste puppeltjes
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:28:35 #242
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69310888
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

In ieder geval een heel onzekere baan... Ik zou het niemand aanraden, een carriere als musicus

Wel leuk dat je er zo goed in was Doe je het nog wel?
Nee, al jaren niet meer. Het notenschrift kost me nu zelfs al behoorlijk wat moeite. Heb ook geen plek voor een piano en ben wel een zodanige snob dat ik geen genoegen neem met een elektrische piano .
pi_69310904
Ik was vroeger ook redelijk goed/niet heel slecht qua muziek maar ik was heel eigenwijs en ik wou alleen popliedjes spelen En zo veel hippe bands met dwarsfluit bestaan er ook weer niet
pi_69310960
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Maar ik vind de meeste dingen uit de natuurwinkel niet te betalen. had van de week een bakje pate (heel lekker! met shi take en euhhh nog iets) dat was iets van 2.60 ofzo!!
Sommige dingen zijn even duur of goedkoper. Maple syrup is goedkoop, peulvruchten, noedels... Allemaal heel betaalbaar. Maar het is meestal wel even slikken, ja.
We hebben hier in de stad op zaterdag een markt met streekproducten, waarvan veel biologisch spul. Als je een beetje seizoensgroenten kiest, is dat echt best goedkoop Heel milieuvriendelijk!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:33:45 #245
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69311133
Deo is overrated, zinkzalf werkt ook echt supergoed en kost niks!

[ Bericht 86% gewijzigd door mspoez op 23-05-2009 00:16:23 ]
Prrrrr
pi_69311359
Avondwinkel?
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:42:49 #247
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69311529
quote:
Als je er nog meer wil: ik heb 3 flessen staan maar ik gebruik het eigenlijk nooit ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:46:25 #248
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69311691
Maargoed, ik heb vandaag voor de eerste keer weer getraind . Maar het was best saai, mn trainer houdt me in de gaten (dat ik heel rustig aan doe) en ik ben niet los gegaan + heb niet gezweten . Maar dat komt allemaal nog wel . Goed nieuws: ik ben nog steeds lenig , mn conditie is minder brak dan verwacht en ik kan nog wel kracht zetten. Alleen wat minder stabiel.

Zo, en nu slapen .
pi_69311752
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Als je er nog meer wil: ik heb 3 flessen staan maar ik gebruik het eigenlijk nooit ...
Dat is wel heel veel Welke heb je?
Ik heb nog fem'x maar die vind ik echt vies
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:49:23 #250
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69311808
Da's goed Chico Slaap lekker!

Ik wil ook nog lekker een drankje drinken en gezellig beneden zitten maar vriend is moe (jaja), morgen een drukke dag
pi_69311837
Ik ga in bad. Met bubbels. Doei!
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:50:12 #252
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69311844
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:48 schreef P.F het volgende:

[..]

Dat is wel heel veel Welke heb je?
Ik heb nog fem'x maar die vind ik echt vies
Die ene van 8x4: Fresh nogwattes. Maar je moet er wel van houden .
pi_69311942
Ik hou niet echt van luchtjes aan een deo Ik heb liever dat ze naar zeep of zo ruiken..
  vrijdag 22 mei 2009 @ 23:55:16 #254
171890 Chicolate
Chemicals
pi_69312092
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 23:52 schreef P.F het volgende:
Ik hou niet echt van luchtjes aan een deo Ik heb liever dat ze naar zeep of zo ruiken..
Oh nee, dan zal je deze niets vinden . Hij ruikt niet zoet ofzo, maar heel fris en echt niet zeep-achtig. Welke heb je nu eigenlijk gekocht?
pi_69312178
Dove met een grijze dop. Maar die vind ik ook maar zo-zo.
pi_69313323
Je moet die van Roc hebben die ruikt naar niks. En dat is wat je wilt, ik heb het concept wc-eend onder je armen nooit begrepen.
pi_69317737
Goeiemorgen .

Ik ga straks werken, op zaterdag. En dan moet ik fietsen, drie kwartier, en 's middags dat stuk weer terug. Zal ik dan nu ook nog een rondje gaan hardlopen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 23 mei 2009 @ 07:39:01 #258
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69317941
Goeiemorgen . Ik ben té vroeg wakker, maar nu heb ik mooi tijd om twee boterhammetjes met kipfilet te laten zakken voor het spinnen om 09:00 .

Van hardlopen heb ik geen kaas gegeten PF, dus ik kan je niet adviseren .
pi_69318108
goeiemorgen! Tijd om de bieb vol te snotteren Ben nog steeds snipverkouden, maar voel me niet ziek gelukkig!

XM: PF? hardlopen? Dat is Sigme toch, die je bedoelt? Ach het was nog vroeg
Ik zou het wel ubersportief vinden Sigme, als je er zin in hebt kan je wel een rondje doen, maar het is niet nodig met zo'n stuk fietsen, toch?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 09:02:36 #260
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69318309
Straks eindelijk beelden van F1 in Monaco

goedemorgen!
pi_69318574
Mogguh . Raad eens wat ik ga doen ... studeren .
  zaterdag 23 mei 2009 @ 09:47:35 #262
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69318703
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 00:23 schreef conleche het volgende:
Je moet die van Roc hebben die ruikt naar niks. En dat is wat je wilt, ik heb het concept wc-eend onder je armen nooit begrepen.
Vaak zit er aan mannendeo zo'n überpenetrante wc-eend geur zoals nivea for men bijvoorbeeld
pi_69318839
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 09:30 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh . Raad eens wat ik ga doen ... studeren .
Succes ermee ik moet daarvoor nog even de zin gaan maken
pi_69318870
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 09:47 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Vaak zit er aan mannendeo zo'n überpenetrante wc-eend geur zoals nivea for men bijvoorbeeld
Niet alleen bij mannendeo's Kaas!! Het allerergste is dat ze het dan ook vaak nog mixen met een parfum. Dan weet m'n neus helemaal niet meer hoe snel hij weg moet komen.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 10:10:34 #265
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69318951
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 10:03 schreef conleche het volgende:

[..]

Niet alleen bij mannendeo's Kaas!! Het allerergste is dat ze het dan ook vaak nog mixen met een parfum. Dan weet m'n neus helemaal niet meer hoe snel hij weg moet komen.
brr, idd geurterreur! het allerergste is zo'n vieze over-the-top-pleelucht-deo en dat je dan bij iemand 't zweet er tussendoor ruikt

Ik vind die nivea deo creme wel lekker, die ruikt bijna naar niks
  zaterdag 23 mei 2009 @ 10:19:42 #266
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69319066
Ik bedoelde sigme ja Ik was nog niet helemaal wakker...

Nu wel na de RPM. Naja, we hadden een invaller vanuit Woerden en die ging freestyle spinnen. Leuk hoor, 60 minuten, 12 nummers, hele nummers staan enzo, maar beetje te zwaar voor mijn lijf .

Maar ff snel wat eten want ik ben totaal verrot nu.
pi_69319164
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 09:59 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Succes ermee ik moet daarvoor nog even de zin gaan maken
Ik wilde zeggen: gewoon zin maken, ik heb ook geen tijd om geen zin te hebben ... maar ik zit nu ook al een halfuur met tegenzin naar het papier te staren . Als je nog besluit te beginnen: jij ook succes .
pi_69319198
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 10:27 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik wilde zeggen: gewoon zin maken, ik heb ook geen tijd om geen zin te hebben ... maar ik zit nu ook al een halfuur met tegenzin naar het papier te staren . Als je nog besluit te beginnen: jij ook succes .
Thanks en ik ga ook nog wel zin maken........ergens vandaag
  zaterdag 23 mei 2009 @ 10:36:47 #269
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69319314
Goedemorgen altesaam! Ik wilde naar Zumba, maar het was zo druk dat ik er niet meer bij paste! Nah, zal wel overgaan, is de derde week dat het gegeven wordt. Nu ga ik straks maar even hardlopen ofzo.
Prrrrr
  zaterdag 23 mei 2009 @ 10:41:05 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69319376
Goedemorgen .

Wo ist Muis eigenlijk?
Niet meer actief op Fok!
pi_69320103
Goedemorgen!
Geen idee wo Muis ist...

Ik heb besloten om vanmiddag lekker op de fiets naar het vondelpark te gaan om te picknicken! Vanaf het huis van mijn zus is het ongeveer 35-40 min. fietsen, dus da's best te doen met dit stralende weer ! Hoop dat vriendlief het ook een leuk idee vindt, maar dat zal wel loslopen.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 mei 2009 @ 11:25:35 #272
163650 Greys
pi_69320216
Tha Mighty Mouse is druk met leren!
Heb haar even een smsje gestuurd en ze komt strakkies even melden hier.
MELDPLICHT!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69320645
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:19 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb besloten om vanmiddag lekker op de fiets naar het vondelpark te gaan om te picknicken! Vanaf het huis van mijn zus is het ongeveer 35-40 min. fietsen, dus da's best te doen met dit stralende weer ! Hoop dat vriendlief het ook een leuk idee vindt, maar dat zal wel loslopen.
Leuk
Ik heb lekker ontbeten met een bio-notenbroodje op het dakterras, in de zon Wat een heerlijke dag. En vervolgens was ik te laat voor bodyshape, even een dagje sport-vrij dus

Ik heb trouwens de deoroller van Clarins, die ruikt echt prettig. Heel licht zepig. Maar je ruikt 'm amper. Kun je nog prima een geurtje 'overheen' dragen.
Sowieso scheelt het nogal in de parfumwolken als je een roller gebruikt ipv een spuitbus!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:45:37 #274
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69320674
Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: nada, want laat op
L: twee boterhammen met saksische leverworst + glas jus + glas melk
T: citroenijsje of een half bakje frambozenijs
D: farfalle met courgette, paprika, champignons, Italiaanse kruiden en strooikaas om het af te maken
(check, ik eet andere groente dan spinazie en sla! )
T: ws rosébiertje

[ Bericht 1% gewijzigd door Viking84 op 23-05-2009 11:53:01 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_69320716
Ik vind rollers altijd een beetje viezig. Het blijft zo lang vochtig! Ik heb een rexona variant (ik vergeet altijd welke) die ruikt heel licht naar frisse was. Zoals kleding ook ruikt als het net van de waslijn komt. Dat vind ik een prima luchtje. Het overheerst in elk geval niet.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_69320859
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind rollers altijd een beetje viezig. Het blijft zo lang vochtig! Ik heb een rexona variant (ik vergeet altijd welke) die ruikt heel licht naar frisse was. Zoals kleding ook ruikt als het net van de waslijn komt. Dat vind ik een prima luchtje. Het overheerst in elk geval niet.
Kwestie van even 2 minuutjes met blote oksels rondlopen Nah, het is net wat je gewend bent. Maar ik krijg sowieso vaak overgevoeligheidsreacties op deo, en helemaal op sprays Au.

Afijn, de lijst voor vandaag:
O: notenbroodje met boter
T: bio-maissnoepje
L: spaghetti met knoflook, denk ik
T: weet ik nog niet
S: beetje buikspieroefeningen en opdrukken
D: salade met gegrillde courgette, aubergine en paprika. Met een klodder hummus en een broodje. Wijntje erbij.
T: rijsstzoutjes, wijn
pi_69320975
Ik gebruik mn deo gewoon ipv parfum. Heb ooit een geurtje uitgekozen dat ik lekker vond ruiken, maar niet te overheersend was, en die heb ik nog steeds. Maar ik gebruik het in de winter eigenlijk bijna nooit, dan zweet ik minder dan in de zomer .

Hmmm als ik vandaag nou eens hard doorwerk, kan ik misschien mijn eerste rondje gaan rennen ... Ik heb écht geen zin in studeren nu, maar als ik niet minstens 5 hoofdstukken leer, kom ik in de knoop met de planning ... ik heb zowaar zin in hardlopen .
  zaterdag 23 mei 2009 @ 11:57:57 #278
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69320992
quote:
Op vrijdag 22 mei 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat idd. Oh, mannen zijn sws niet mijn ding .

Ik zou hem aan een leren koordje doen, TJ! Dat vind ik dan nog het leukst.
Wat is er mis met een gewone ketting Vik und Merel?
pi_69321124
Die Roc heb je als spray, als stick of als roller. Ik heb de spray en ik vind het echt fijn dat het naar niets ruikt. Als ik dan een keer zin heb om eau de toilette op te doen, interfereert het iig niet. Het enige nadeel is dat ik hem wel duur vind (bijna 10 euro!) Ik heb misschien een gevoelig reukorgaan, dat kan zijn, maar ik kan echt misselijk worden van goedkope geurtjes. Die dingen die mensen soms in hun toiletpot hebben hangen: verschrikkelijk ook. Of die ambi pur geurtjes voor in huis. Brrrrr.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:02:50 #280
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69321130
Ik gebruik altijd de roller van nivea. Hardstikke fijn.

Oh, en goeiemorgen. Zo eens ontbijten met versgebakken wit brood...mmm
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_69321495
Oh Vik, ik las dat je dat kookboek had gekocht! Hartstikke goed! Is al fijn om er lekker in te lezen, ik heb er echt veel van geleerd. De pilav viel hier bijzonder in de smaak. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:57:20 #282
331 Merel
Be here now.
pi_69322301
Ik vond rollers vroeger ook maar niks, maar ik heb gemerkt dat ik van die spraydingen veel sneller een geïrriteerde huid krijg. Zeker van die sprays met van dat poederspul, dat is een garantie voor ingegroeide haartjes en rode bultjes. Dus dan maar een roller.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 23 mei 2009 @ 12:58:40 #283
331 Merel
Be here now.
pi_69322333
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:57 schreef TJDoornbos het volgende:

Wat is er mis met een gewone ketting Vik und Merel?
big turnoff
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:10:26 #284
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69322609
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 12:58 schreef Merel het volgende:

[..]

big turnoff
Zover begreep ik je maar waarom?
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:30:29 #285
331 Merel
Be here now.
pi_69323083
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:10 schreef TJDoornbos het volgende:

Zover begreep ik je maar waarom?
Ik vind 't ordinair. En dan zul je nu vast gaan roepen dat jij niet ordinair bent en dat heel veel andere mannen die een ketting dragen ook niet ordinair zijn en daar zul je vast gelijk in hebben, maar ik ben heel oppervlakkig en de eerste indruk telt en mijn eerste indruk is dan "ordinair".
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:32:10 #286
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69323124
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:30 schreef Merel het volgende:

[..]

Ik vind 't ordinair. En dan zul je nu vast gaan roepen dat jij niet ordinair bent en dat heel veel andere mannen die een ketting dragen ook niet ordinair zijn en daar zul je vast gelijk in hebben, maar ik ben heel oppervlakkig en de eerste indruk telt en mijn eerste indruk is dan "ordinair".
Oké jou mening. Ligt eraan (in mijn optiek) wat voor ketting

Maar wat raad jij mij dan aan te doen met de ring van mijn moeder? Wil hem het liefst zo dicht mogelijk bij me hebben!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 mei 2009 @ 13:33:26 #287
163650 Greys
pi_69323145
TJ, dat is een kwestie van smaak. Net als witte sokken in sandalen

Dat leren koordje er aan is ook al geopperd als idee. Al zou ik als de dood zijn dat ik die ring kwijt zou raken, dus ik zou hem niet steeds bij me dragen denk ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:36:03 #288
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69323203
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:30 schreef Merel het volgende:

[..]

Soms is ´t best mooi vind ik, een ketting. Maar bij mij gaan ze altijd stuk, net als armbanden of oorbellen of wat dan ook. Behalve een stuk fietsketting wat ik een paar jaar om mn pols gedragen heb. Dat bleef wel heel, mja die had ik ook om mn pols geponst en die kon er niet af zonder tooltje
pi_69323235
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:36 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

Soms is ´t best mooi vind ik, een ketting. Maar bij mij gaan ze altijd stuk, net als armbanden of oorbellen of wat dan ook. Behalve een stuk fietsketting wat ik een paar jaar om mn pols gedragen heb. Dat bleef wel heel, mja die had ik ook om mn pols geponst en die kon er niet af zonder tooltje
Leuk idee! Dat van die fietsketting!
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:41:36 #290
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69323326
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 11:47 schreef Phaidra het volgende:
¨

ik heb deze graag, die stinkt niet en is zonder roller
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:45:01 #291
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_69323407
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:37 schreef conleche het volgende:

[..]

Leuk idee! Dat van die fietsketting!
Ja, Al moet ik zeggen dat het niet echt comfortabel is, een brok gehard staal om je pols
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:45:22 #292
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69323418
Ik hou sowieso niet zo van sieraden bij mannen...

Ik heb ind e super toegeven aan m'n snoepdrang, omdat ik mezelf zielig vond omdat ik verdrietig was. En dan ook echt verdrietig, zonder aanwijsbare reden. Erg gek. Dus nu ga ik snoepjes eten, een aflevering van ER kijken, en dan ga ik aan de studie...
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:46:06 #293
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69323432
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:41 schreef kaasplankje het volgende:

[..]

¨
[ afbeelding ]

ik heb deze graag, die stinkt niet en is zonder roller
die gebruik ik ook, maar dan in de roller variant.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 13:52:51 #294
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69323580
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:45 schreef AKnynke het volgende:
Ik hou sowieso niet zo van sieraden bij mannen...

Ik heb ind e super toegeven aan m'n snoepdrang, omdat ik mezelf zielig vond omdat ik verdrietig was. En dan ook echt verdrietig, zonder aanwijsbare reden. Erg gek. Dus nu ga ik snoepjes eten, een aflevering van ER kijken, en dan ga ik aan de studie...
oh, en de snoepjes smaken me dus absoluut niet....
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 mei 2009 @ 13:53:44 #295
163650 Greys
pi_69323599
Tien minuten in de tuin staan spitten en ik kan nu al niet meer Die zes zakken grind die ik net ben wezen halen bij het tuincentrum in en uit de auto (de Smart kreunde...) tillen was eigenlijk al teveel van het goede. Ik ben een slappeling
Ik heb nu wel tien deo's nodig Even douchen en dan even kijken bij Heer G die ergens buiten aan het spelen is met de band bij de opening van een muziekzaak. Tot strakjes

/egopost
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_69325302
Lijstje so far:

O: 2 crackers met 30+ kaas en komkommer
L: 2 crackers met filet A. en 1 met pindakaas/sambal/komkommer
T: appel (Braeburn )
T: nog een cracker pindakaas/sambal/komkommer

Nog in de planning:
S: hardlopen
T: wodka/chips
D: weet nog niet, moet nu echt boodschappen doen.

[ Bericht 6% gewijzigd door conleche op 23-05-2009 15:29:26 ]
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:16:33 #297
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69325371
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 13:33 schreef Greys het volgende:
TJ, dat is een kwestie van smaak. Net als witte sokken in sandalen

Dat leren koordje er aan is ook al geopperd als idee. Al zou ik als de dood zijn dat ik die ring kwijt zou raken, dus ik zou hem niet steeds bij me dragen denk ik.
Ik weet dat het voor groot deel smaak is Greys

Maar belangrijkste is om hem niet verliezen! Maar jullie zijn verdeelt over het feit of het kan ja of nee
pi_69325613
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:16 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Ik weet dat het voor groot deel smaak is Greys

Maar belangrijkste is om hem niet verliezen! Maar jullie zijn verdeelt over het feit of het kan ja of nee
TJ jongen. Luister eens. Het maakt niet zoveel uit wat wij vinden. Doe waar je jezelf het fijnst bij voelt. Vorm een eigen mening.
  zaterdag 23 mei 2009 @ 15:35:31 #299
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69325750
quote:
Op zaterdag 23 mei 2009 15:27 schreef conleche het volgende:

[..]

TJ jongen. Luister eens. Het maakt niet zoveel uit wat wij vinden. Doe waar je jezelf het fijnst bij voelt. Vorm een eigen mening.
Die ketting komt er ook wel Cootje. Het enige wat ik nog wil weten is wat voor ketting precies. Jullie hebben daar meer verstand van dan ik, gok ik!
pi_69325848
Evy les 1 gelopen . Was heerlijk warm buiten, geen last van mn knie gehad en kostte totaal geen moeite .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')