Met de witte legging gok ikquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit solidariteit met wie? Heb ik iets gemist?
Nee hoor! Mijn BF denkt dat hij van chocolade pukkels krijgt. Dat zal ook vast wel zo zijn. Dus dan is het zielig als ik constant chocolade eetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Uit solidariteit met wie? Heb ik iets gemist?
Is dat al niet eens onderuit gehaald, dat het een fabeltje is? Ik zal het eens opzoeken, of anders is er vast wel een deskundige hier die dat weetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee hoor! Mijn BF denkt dat hij van chocolade pukkels krijgt. Dat zal ook vast wel zo zijn. Dus dan is het zielig als ik constant chocolade eet
Dacht aan kindslavernijquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Nee hoor! Mijn BF denkt dat hij van chocolade pukkels krijgt. Dat zal ook vast wel zo zijn. Dus dan is het zielig als ik constant chocolade eet
Hm.. Ja maar ik mocht ook van de dokter niet echt meer suiker eten dus het is deels eigen belangquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat al niet eens onderuit gehaald, dat het een fabeltje is? Ik zal het eens opzoeken, of anders is er vast wel een deskundige hier die dat weet
Maar als hij niet bij je is kan je toch lekker stiekem een beschuitje hagelslag nemen ofzo?
Dat is toch ook een fabel? Nou ja, ik eet als ik toch chocolade eet vaak chocolony of biologische/max havelaar shizzle. Jaja, diep van binnen ben ik een hippyquote:
Ja! Waarom doe je hetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb vandaag besloten om te stoppen met nagelbijten
Moet mijzelf uitdagingen bieden geloof ik.. en mijn nagels die komen niet verder dan tot de helft waar ze eigenlijk moeten zijn...
Een erg goor gezicht zeg maar.
Weet je wat echt heel goed helpt? Zo heb ik het ook eindelijk gekund namelijk...quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb vandaag besloten om te stoppen met nagelbijten
Moet mijzelf uitdagingen bieden geloof ik.. en mijn nagels die komen niet verder dan tot de helft waar ze eigenlijk moeten zijn...
Een erg goor gezicht zeg maar.
Best een goed idee eigenlijk!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:07 schreef P.F het volgende:
Je kan er een touwtje aan maken met een steen? En dan een heel lang touwtje zodat ze niet zinken?
Die met die slaapkamer, zelfportret met blauwe kringels, wat zonnebloemen, een huisje ergens en nog een paar. Afgelopen zondag nog gezien!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, als ik het me goed herinner, heeft het Musee d'Orsay ook heel wat Van Goghs in de permanente collectie
Naar NY moeten we sowieso! Daar hangen veel Basquiats, en die bewondert 'ie nog veel meer dan Van Gogh. En ik heb ook geen bezwaar tegen een tripje naar New York.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:11 schreef ColdFeet het volgende:
DaD, als ik het me goed herinner, heeft het Musee d'Orsay ook heel wat Van Goghs in de permanente collectieDe Hermitage trouwens ook. Je hebt dus nog wel wat te reizen, dan, leuk!
Ik vind die chocolonely echt helemaal niets. Het is super-gehyped, want het speelt in op je gevoel van 'de wereld verbeteren'. Maar stiekem is het net zo goed niet gegarandeerd slaafvrij. En het is helemaal geen lekkere chocolaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:10 schreef P.F het volgende:
[..]
Dat is toch ook een fabel? Nou ja, ik eet als ik toch chocolade eet vaak chocolony of biologische/max havelaar shizzle. Jaja, diep van binnen ben ik een hippy
Srsly?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind die chocolonely echt helemaal niets. Het is super-gehyped, want het speelt in op je gevoel van 'de wereld verbeteren'. Maar stiekem is het net zo goed niet gegarandeerd slaafvrij. En het is helemaal geen lekkere chocola
Dat paadje naar de kerk ook, toch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die met die slaapkamer, zelfportret met blauwe kringels, wat zonnebloemen, een huisje ergens en nog een paar. Afgelopen zondag nog gezien!
Ik was ooit eens toen mijn kindjes nog kleiner waren verkleed als prinses, met een kroontje en een cape en weetikwat en ik was de kookprinses (als in, ik was aan het eten maken tijdens dat spel) en halverwege mijn kookkunsten merkte ik dat ik geen maizena had. Nu is de Edah hier 50 m van mijn voordeur dus ik deed de cape af, liet de piratenprinsen even in de tuin alleen en rende de edah in. Een vakkenvuller sprak me aan, of ik soms een prinses was? Na mijn bevestigende antwoord zei hij; Mooi, ik ben de prins, zullen we trouwen? Toen ik zei dat ie dan wellicht de prins was vóór hij gekust was keek ie me niet-begrijpend aan. Lezen marokkaanse moeders ook de sprookjes van Grimm voor?quote:
Ze hebben best lang gedoe gehad om hun MH-keurmerk terug te krijgen. Ik weet niet of ze dat inmiddels weer hebben? Maar het was allemaal heel veel gedoequote:
Wat omschrijf je dat kunstzinnig!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die met die slaapkamer, zelfportret met blauwe kringels, wat zonnebloemen, een huisje ergens en nog een paar. Afgelopen zondag nog gezien!
Het is een mooi museum ja. Ze hadden nu een art nouveau tentoonstelling en dat is mijn favoriete stijl. Jugendstilquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:16 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat paadje naar de kerk ook, toch?
Ik vind het zo'n geweldig museumDie Salle des Fetes
De Rodin-collectie, het danseresje van Degas... Mooi
Ik heb er niet zoveel verstand vanquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat omschrijf je dat kunstzinnig!
Een kloddertje roze HIERRRRRRRRRRRRRRRRRRR....
[ afbeelding ]
hehehe. Shouf shouf, kuzz me, ik zeg jou, kuz mequote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:17 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik was ooit eens toen mijn kindjes nog kleiner waren verkleed als prinses, met een kroontje en een cape en weetikwat en ik was de kookprinses (als in, ik was aan het eten maken tijdens dat spel) en halverwege mijn kookkunsten merkte ik dat ik geen maizena had. Nu is de Edah hier 50 m van mijn voordeur dus ik deed de cape af, liet de piratenprinsen even in de tuin alleen en rende de edah in. Een vakkenvuller sprak me aan, of ik soms een prinses was? Na mijn bevestigende antwoord zei hij; Mooi, ik ben de prins, zullen we trouwen? Toen ik zei dat ie dan wellicht de prins was vóór hij gekust was keek ie me niet-begrijpend aan. Lezen marokkaanse moeders ook de sprookjes van Grimm voor?
Overigens wil ik ook een man die vijvers ingraaft. En klimoppen knipt. En de vuilnis buitenzet.
Nou ja zodra ergens biologisch of max havelaar op staat koop ik hetquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef ColdFeet het volgende:
Oh jakkes, ik zit hartstikke negatief te doen, PFLaat maar
Ik ben blij dat je het chocoladedilemma serieus neemt. Echt
Oh ik ook! en tekenen! Maar ik kan nauwelijks een herkenbare boom tekenenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb er niet zoveel verstand van. Valt niet op toch
.
En ik heb nog wel eindexamen kunstgeschiedenis gedaan![]()
Ik heb biologische muesli! en yoghurt! Omdat die lekkerder zijn dan gewone. En pasta, want de volkorenpasta is goedkoper in biologische variant.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja zodra ergens biologisch of max havelaar op staat koop ik hetIk heb mij er niet heel erg in verdiept of zo.. Ik hoef alleen nooit plastic zakjes
!
Het eeuwige koffie-dilemma: de Carrefour heeft alleen maar koffie die of biologisch is, of fairtrade. Welke kies je dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:20 schreef P.F het volgende:
[..]
Nou ja zodra ergens biologisch of max havelaar op staat koop ik hetIk heb mij er niet heel erg in verdiept of zo.. Ik hoef alleen nooit plastic zakjes
!
Muzikaal ben ik wel. Mijn pianolerares was érg gefrustreerd toen puber-XM geen zin meer had in oefenen. "Jaaa maar je kan naar het conservatorium als je wiltquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:21 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oh ik ook! en tekenen! Maar ik kan nauwelijks een herkenbare boom tekenenCreativiteit en muzikaliteit, die genen zaten niet in het pakketje
Uhm.. Nou ik drink eigenlijk alleen koffie van zelf gebrande bonen en die zijn niet biologisch?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het eeuwige koffie-dilemma: de Carrefour het alleen maar koffie die of biologisch is, of fairtrade. Welke kies je dan?
Je omgeving is de AH dankbaar voor het uitvinden van de Jokersquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
Dusss ik heb nu eindelijk een deoWant die dingen zijn duur joh
Ja, die geitenwollensokken-natuurwinkel-mueslivreters weten wel wat lekker isquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik heb biologische muesli! en yoghurt! Omdat die lekkerder zijn dan gewone. En pasta, want de volkorenpasta is goedkoper in biologische variant.
Dat zijn vast geen goede redenen he
Jaa klopt, ik was gister met jokers bij de AH waar ze mijn deo niet hadden en vandaag bij de AH zonder jokers met deo :quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
OOOOOOOH EEN TIP!!!!!!!!
Je kan weer jokers plakken! Je moet gewoon naar de AH gaan en bij de service balie vragen om een velletje jokers!
Dan koop je 3 artikelen (de goedkoopste of in de bonus..) en daar krijg je 10% korting op!! En op Dove/Hero/Loreal? krijg je 30% korting!
En dan doe je gewoon drie boodschappen per keer en krijg je iedere keer korting!!!!!!!!
O maar ik stink niet of zoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je omgeving is de AH dankbaar voor het uitvinden van de Jokers![]()
Volgens mij mag je maar 1 velletje per keer.. Of 1 deo met 10% en een met 30% maar dat is ook weer zonde..quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jaa klopt, ik was gister met jokers bij de AH waar ze mijn deo niet hadden en vandaag bij de AH zonder jokers met deo :Morgen nog maar een keer proberen dan. Ik heb twee stickervelletjes, kan je dan ook gewoon twee deo's tegelijk kopen?
Maar ik vind de meeste dingen uit de natuurwinkel niet te betalen. had van de week een bakje pate (heel lekker! met shi take en euhhh nog iets) dat was iets van 2.60 ofzo!!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, die geitenwollensokken-natuurwinkel-mueslivreters weten wel wat lekker isIk kocht in Den Haag ook altijd bio-muesli.
Ik hou wel van de natuurwinkel (hier de Origino); ze hebben echt heel erg lekkere dingen. En veel glutenvrij, en allerlei lekkere granen en noedels en rare dingen...![]()
Maar ik koop svooral bio als ik het ook echt lekkerder vind, zo idealistisch ben ik dan ook nog wel
In ieder geval een heel onzekere baan... Ik zou het niemand aanraden, een carriere als musicusquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Muzikaal ben ik wel. Mijn pianolerares was érg gefrustreerd toen puber-XM geen zin meer had in oefenen. "Jaaa maar je kan naar het conservatorium als je wilt". Maarja, kont tegen de krib, geen zin.
En dan had ik nu een beroerd salaris gehad probably.
Dan loop ik wel twee keer de winkel binnen en reken ik het af bij een andere kassaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Volgens mij mag je maar 1 velletje per keer..
Nee, al jaren niet meer. Het notenschrift kost me nu zelfs al behoorlijk wat moeite. Heb ook geen plek voor een piano en ben wel een zodanige snob dat ik geen genoegen neem met een elektrische pianoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
In ieder geval een heel onzekere baan... Ik zou het niemand aanraden, een carriere als musicus
Wel leuk dat je er zo goed in wasDoe je het nog wel?
Sommige dingen zijn even duur of goedkoper. Maple syrup is goedkoop, peulvruchten, noedels... Allemaal heel betaalbaar. Maar het is meestal wel even slikken, ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:27 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Maar ik vind de meeste dingen uit de natuurwinkel niet te betalen. had van de week een bakje pate (heel lekker! met shi take en euhhh nog iets) dat was iets van 2.60 ofzo!!
Als je er nog meer wil: ik heb 3 flessen staan maar ik gebruik het eigenlijk nooitquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:22 schreef P.F het volgende:
Dat is wel heel veelquote:Op vrijdag 22 mei 2009 23:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als je er nog meer wil: ik heb 3 flessen staan maar ik gebruik het eigenlijk nooit...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |