Vaak zit er aan mannendeo zo'n überpenetrante wc-eend geurquote:Op zaterdag 23 mei 2009 00:23 schreef conleche het volgende:
Je moet die van Roc hebben die ruikt naar niks. En dat is wat je wilt, ik heb het concept wc-eend onder je armen nooit begrepen.
Succes ermeequote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:30 schreef Chicolate het volgende:
Mogguh. Raad eens wat ik ga doen ... studeren
.
Niet alleen bij mannendeo's Kaas!! Het allerergste is dat ze het dan ook vaak nog mixen met een parfum. Dan weet m'n neus helemaal niet meer hoe snel hij weg moet komen.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Vaak zit er aan mannendeo zo'n überpenetrante wc-eend geurzoals nivea for men bijvoorbeeld
brr, idd geurterreur! het allerergste is zo'n vieze over-the-top-pleelucht-deo en dat je dan bij iemand 't zweet er tussendoor ruiktquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:03 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet alleen bij mannendeo's Kaas!! Het allerergste is dat ze het dan ook vaak nog mixen met een parfum. Dan weet m'n neus helemaal niet meer hoe snel hij weg moet komen.
Ik wilde zeggen: gewoon zin maken, ik heb ook geen tijd om geen zin te hebben ... maar ik zit nu ook al een halfuur met tegenzin naar het papier te starenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 09:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Succes ermeeik moet daarvoor nog even de zin gaan maken
Thanksquote:Op zaterdag 23 mei 2009 10:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen: gewoon zin maken, ik heb ook geen tijd om geen zin te hebben ... maar ik zit nu ook al een halfuur met tegenzin naar het papier te staren. Als je nog besluit te beginnen: jij ook succes
.
Leukquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:19 schreef Phaidra het volgende:
Ik heb besloten om vanmiddag lekker op de fiets naar het vondelpark te gaan om te picknicken! Vanaf het huis van mijn zus is het ongeveer 35-40 min. fietsen, dus da's best te doen met dit stralende weer! Hoop dat vriendlief het ook een leuk idee vindt, maar dat zal wel loslopen.
Kwestie van even 2 minuutjes met blote oksels rondlopenquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind rollers altijd een beetje viezig. Het blijft zo lang vochtig! Ik heb een rexona variant (ik vergeet altijd welke) die ruikt heel licht naar frisse was. Zoals kleding ook ruikt als het net van de waslijn komt. Dat vind ik een prima luchtje. Het overheerst in elk geval niet.
Wat is er mis met een gewone ketting Vik und Merel?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat idd. Oh, mannen zijn sws niet mijn ding.
Ik zou hem aan een leren koordje doen, TJ! Dat vind ik dan nog het leukst.
big turnoffquote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:57 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat is er mis met een gewone ketting Vik und Merel?
Ik vind 't ordinair. En dan zul je nu vast gaan roepen dat jij niet ordinair bent en dat heel veel andere mannen die een ketting dragen ook niet ordinair zijn en daar zul je vast gelijk in hebben, maar ik ben heel oppervlakkig en de eerste indruk telt en mijn eerste indruk is dan "ordinair".quote:
Oké jou mening. Ligt eraan (in mijn optiek) wat voor kettingquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind 't ordinair. En dan zul je nu vast gaan roepen dat jij niet ordinair bent en dat heel veel andere mannen die een ketting dragen ook niet ordinair zijn en daar zul je vast gelijk in hebben, maar ik ben heel oppervlakkig en de eerste indruk telt en mijn eerste indruk is dan "ordinair".
Soms is ´t best mooi vind ik, een ketting. Maar bij mij gaan ze altijd stuk, net als armbanden of oorbellen of wat dan ook. Behalve een stuk fietsketting wat ik een paar jaar om mn pols gedragen heb. Dat bleef wel heel, mja die had ik ook om mn pols geponst en die kon er niet af zonder tooltjequote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:30 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind 't ordinair. En dan zul je nu vast gaan roepen dat jij niet ordinair bent en dat heel veel andere mannen die een ketting dragen ook niet ordinair zijn en daar zul je vast gelijk in hebben, maar ik ben heel oppervlakkig en de eerste indruk telt en mijn eerste indruk is dan "ordinair".
Leuk idee! Dat van die fietsketting!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:36 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Soms is ´t best mooi vind ik, een ketting. Maar bij mij gaan ze altijd stuk, net als armbanden of oorbellen of wat dan ook. Behalve een stuk fietsketting wat ik een paar jaar om mn pols gedragen heb. Dat bleef wel heel, mja die had ik ook om mn pols geponst en die kon er niet af zonder tooltje
¨quote:Op zaterdag 23 mei 2009 11:47 schreef Phaidra het volgende:
Ik vind rollers altijd een beetje viezig. Het blijft zo lang vochtig! Ik heb een rexona variant (ik vergeet altijd welke) die ruikt heel licht naar frisse was. Zoals kleding ook ruikt als het net van de waslijn komt. Dat vind ik een prima luchtje. Het overheerst in elk geval niet.
Ja, Al moet ik zeggen dat het niet echt comfortabel is, een brok gehard staal om je polsquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:37 schreef conleche het volgende:
[..]
Leuk idee! Dat van die fietsketting!
die gebruik ik ook, maar dan in de roller variant.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:41 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
¨
[ afbeelding ]
ik heb deze graag, die stinkt niet en is zonder roller
oh, en de snoepjes smaken me dus absoluut niet....quote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:45 schreef AKnynke het volgende:
Ik hou sowieso niet zo van sieraden bij mannen...
Ik heb ind e super toegeven aan m'n snoepdrang, omdat ik mezelf zielig vond omdat ik verdrietig was. En dan ook echt verdrietig, zonder aanwijsbare reden. Erg gek. Dus nu ga ik snoepjes eten, een aflevering van ER kijken, en dan ga ik aan de studie...
Ik weet dat het voor groot deel smaak is Greysquote:Op zaterdag 23 mei 2009 13:33 schreef Greys het volgende:
TJ, dat is een kwestie van smaak. Net als witte sokken in sandalen
Dat leren koordje er aan is ook al geopperd als idee. Al zou ik als de dood zijn dat ik die ring kwijt zou raken, dus ik zou hem niet steeds bij me dragen denk ik.
TJ jongen. Luister eens. Het maakt niet zoveel uit wat wij vinden. Doe waar je jezelf het fijnst bij voelt. Vorm een eigen mening.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:16 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik weet dat het voor groot deel smaak is Greys![]()
Maar belangrijkste is om hem niet verliezen! Maar jullie zijn verdeelt over het feit of het kan ja of nee
Die ketting komt er ook wel Cootje. Het enige wat ik nog wil weten is wat voor ketting precies. Jullie hebben daar meer verstand van dan ik, gok ik!quote:Op zaterdag 23 mei 2009 15:27 schreef conleche het volgende:
[..]
TJ jongen. Luister eens. Het maakt niet zoveel uit wat wij vinden. Doe waar je jezelf het fijnst bij voelt. Vorm een eigen mening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |