Toepasselijke naam wel dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een site: www.donckersloot.nl (hoewel ik eigenlijk niet weet of er wel wat op te zien is). Het beste incassobureau dat ik in jaren ben tegengekomen!
Wij belden voorheen ook steeds iedereen en ik werd er horendol van. Nu sturen we een herinnering en een aanmaning en dan hoppa, naar Donckersloot met die hap
Je gaat toch binnenkort naar NY? Kon je niet wachten?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:05 schreef conleche het volgende:
Heb 2 bikini's besteld bij Victoria's Secret. Hoop dat ze er zijn voor 3 juni. Want dan ga ik al weg. Jeetje. Da's al best snel eigenlijk.
Wie is Donkersloot danquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:03 schreef Greys het volgende:
Toepasselijke naam wel dan.
Ja met Donckersloot. Ik kom even wat incasseren namens Donkersloot
Nee, da's pas in de herfst!! Ik moet eerst nog naar Frankrijk. (en Egypte)quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Je gaat toch binnenkort naar NY? Kon je niet wachten?
Ja, ik ben ook wat huiverig voor incassobureaus. Maar een niet-betalende klant kun je beter kwijt dan rijk zijn. Anyway, wat wij in zulke gevallen doen is gewoon op de man af vragen of ze wellicht een betalingsregeling willen, omdat wij ook niet tot in lengte van dagen kunnen wachten op ons geld. Meestal kunnen ze dan toegeven dat ze het geld nu niet allemaal hebben en gaan akkoord met betaling in drie delen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:09 schreef conleche het volgende:
Ja hè, hoe verzin je het!!
Ik ben een beetje huiverig voor incassobureau's, omdat ik bang ben dat het de relatie verpest. Het is geen eenmalige klant namelijk. Maar het duurt nu al zo lang, dat ik er aan begin te twijfelen of ze misschien failliet gaan of zo? Dat zou voor ons wel echt een behoorlijke strop betekenen!!
Ja, dat wist ik, maar mijn hersens doen het vandaag niet helemaal goedquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:10 schreef conleche het volgende:
Mijn ex heet Peter Donkersloot en de galerie draagt zijn naam.![]()
Dacht dat je dat wist.!
Dat ga ik bij de eerstvolgende bloemkoolronde eens proberen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 11:37 schreef ColdFeet het volgende:
Het is heel lekker als je een uitje fruit en dan even de kerrie meebakt; komt er heel veel smaak vrij
Goed bezig!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:12 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, da's pas in de herfst!! Ik moet eerst nog naar Frankrijk. (en Egypte)Als ik in Frankrijk ben ga ik misschien ook nog voor een paar dagen naar Ibiza voor een groot feest in de Amnesia en ik ga misschien een vriendin opzoeken in Nice. Hoe decadent allemaal
. Luv it.
Ik vind het niet echt actief moet ik zeggen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:35 schreef Chicolate het volgende:
VMW, wat eet je weinig als ik zie hoe actief je bent ... 2 eitjes, een boterham met champignons, sorbetijsje en een normale avondmaaltijd ... moet jij niet wat meer eten?
Mooi!! Hoe duur, hoe groot en waar?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:37 schreef loveli het volgende:
Egopost: heb goedkoop dit bed gekocht met een kleine beschadiging, maar dan van donker hout.
[ afbeelding ]
220 euro, failissementsverkoop, Daanveiling. Was eigenlijk alleen op zoek naar betere lattenbodems voor m'n huidige afdankertje, hier zat toevallig een bed bijquote:
Vriendin van me heeft een tijdje in Gouda in een dietistenpraktijk, ik wil wel eens vragen of zij suggesties heeft?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet ik nog niet CF. Ga eens googlen op Gouda en Den Haag en kies er dan wel eentje die me aanspreekt. Ga ook eerst ff bellen wat de werkwijze is. Als ze met shakes e.d. aan de slag gaan, haak ik echt af
.
Ik zou er maar niet op rekenenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:24 schreef conleche het volgende:
Ik zie ook het drama niet XM! Misschien wat veel loze zoetigheid, maar zo erg is dat niet, als je het de rest van de dag compenseert door veel eiwitten en groenten te eten!
Graag CF!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:22 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vriendin van me heeft een tijdje in Gouda in een dietistenpraktijk, ik wil wel eens vragen of zij suggesties heeft?
Wat is er trouwens zo munchy aan je lijstje? Ik eet ook weleens een handje rozijnen bij zoete snaaizin, maar dat is toch niet zo'n drama?
Hahahaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:21 schreef conleche het volgende:
Hihihi Greys, ze leek echt wel een beetje op een sjacherijnig varkentje.............Hij was trouwens wel heel corny in z'n geflirt hoor, dus ze verdienen elkaar. (genre: hoe duur is dit? Ik kijk van hem naar een a4 tje waar duidelijk de prijs opstaat en raise a brow. Hij: oh hahahhaa, niet gezien, maar ik zocht een excuus om hallo te zeggen. Ik: hmm, misschien voortaan gewoon hallo zeggen? Wel zo makkelijk. Hij: heel hard lachen om dit toch zeer matige grapje. Even later, wijzend op een portret van Maxima: Bent u dat? Ik: huh, nee, da's onze toekomstige koningin. Hij: O wat is ze mooi... wink wink, nudge nudge. Die vrouw zag ik bijna door de grond gaan.
Zijn er überhaupt diëtisten die dat doen?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Weet ik nog niet CF. Ga eens googlen op Gouda en Den Haag en kies er dan wel eentje die me aanspreekt. Ga ook eerst ff bellen wat de werkwijze is. Als ze met shakes e.d. aan de slag gaan, haak ik echt af
.
Voelt het veel omdat je gewend bent veel minder te eten, of voelt het veel omdat je voor je gevoel de hele dag aan het eten bent en steeds honger hebt? Dat laatste heb ik zelf namelijk heel sterkquote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: 1 plak ontbijtkoek, handje rozijnen, kop koffie
T: handje rozijnen, glas optimel, 1 cracker met speculoospasta
T: sinaasappelijsje
L: 2 boterhammen; 1x 30+ kaas, 1x light pindakaas, kop koffie
T: plakje ontbijtkoek
Denk dat het onder de streep nog wel meevalt, maar het voelt wel als veel.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:40 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Voelt het veel omdat je gewend bent veel minder te eten, of voelt het veel omdat je voor je gevoel de hele dag aan het eten bent en steeds honger hebt? Dat laatste heb ik zelf namelijk heel sterk. Ik denk dat dit lijstje qua kcal en hoeveelheden wel zo ongeveer is wat je op een dag binnen zou moeten kunnen krijgen. En speculoospasta
, zo ranzig dat het lekker is.
Ik weet niet wat ik heb vandaag, ene moment heb ik enorme honger, volgende moment heb ik na 3 happen alweer genoeg. En ik had helemaal niet in de gaten dat het al zo laat is.
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:24 schreef conleche het volgende:
Ik zie ook het drama niet XM! Misschien wat veel loze zoetigheid, maar zo erg is dat niet, als je het de rest van de dag compenseert door veel eiwitten en groenten te eten!
Ja dat bedoelde ik idd, het is ongeveer wat normaal eet tot een uur of 16quote:Op vrijdag 22 mei 2009 15:46 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee joh, veel te weinig!! XM zit nu op zo'n 700/800 cal. schat ik in. Precies goed voor dit moment van de dag. Of bedoelde je dat ook??
Vind je? Ik vind het een prima lijstje voor vrijdag. 2 koekjes, een lekker toetje, een glaasje wijn... En verder keurig kwark, vis, groente, fruit.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:03 schreef Phaidra het volgende:
Ik gooi er ook even een lijstje in:
Beetje weinig gezonde dingen, wat te veel ongezonde. De verhouding is een beetje zoek geloof ik
Dat is waar, je hebt gelijk ook! Maar zelf vond ik de lunch wat karig en had het gevoel dat ik het aan het compenseren was door andere dingen te eten. Ik ben dit weekend op het huis van mijn zus aan het passen en ik moest veel dingen kopen (lees: lege koelkast bij aankomst gisteravond...) en natuurlijk had winkel 1 niet alles wat ik nodig had en werden al mijn plannen een beetje een rommeltje. Dat draagt een beetje bij aan het gevoel van rommelig eten, denk ik.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het een prima lijstje voor vrijdag. 2 koekjes, een lekker toetje, een glaasje wijn... En verder keurig kwark, vis, groente, fruit.
Benodigdheden: olijfolie in plastic fles, zout, douche. Smeer je in met olie (even nadenken over waar je op je rug bij kunt, want je moet het er ook weer afkrijgen). Neem een handje zout en ga scrubben.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:44 schreef Merel het volgende:
Oh en iets heel anders, maar heeft iemand misschien de gouden tip hiervoor: Ingegroeide haartjes die doorgroeien onder de huid ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |