quote:Ouders op bezoek, broodjes in de oven. Andersom leek me geen slimme optie.
Waarom zou je willen slapen?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:25 schreef muisje-eliza het volgende:
kennieslapenie
*proest*quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/
[..]![]()
Idd. Met een limiet van minimaal 2 jaar oude albums was dat al voorkomen. Maarja, dan trek je minder luisteraars. Ofzo.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:50 schreef Maruna het volgende:
sorry hoor, maar 3FM stelt me erg teleur met de lijst die ze hebben gefabriceerd... bandjes die nog geen jaar op de radio te horen zijn behoren echt niet in de top 20, laat staan de top 10 van beste albums aller tijden...
Is meer ter leering ende vermaeck, omdat de opzet hetzelfde is (beste platen aller tijden).quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:51 schreef Sersjee het volgende:
Lekker boeiend wat StuBru draait... 3FM is geen StuBru. Net zoals 3FM geen KinkFM of KX is.
Inmiddels verwerkt met de 3fm lijst. Toch nog redelijk afwisselendquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vervolg van de lijst van StuBru:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heul niet verkeerd daar.
Enjoy!quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:55 schreef themauster het volgende:
Op naar de Euroborg voor FC Groningen-FC Utrecht
Als radio 2 of 538 zo'n lijst maken zien die er anders uit dan die van 3FM. Zinloze vergelijking imnsho, andere doelgroep dus een andere lijst.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is meer ter leering ende vermaeck, omdat de opzet hetzelfde is (beste platen aller tijden).
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vervolg van de lijst van StuBru:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heul niet verkeerd daar.
Lijkt me stug. L.A. woman staat nl. niet op the Doors. Doe maarquote:Op donderdag 21 mei 2009 13:01 schreef 3FMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
The Doors - L.A Woman
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat 3FM ook L.A woman gaat draaien straks.
Niet? O, jammer. Ik gok, Waiting for the sun, staat die er wel op? Die mogen ze dan ook draaien.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Lijkt me stug. L.A. woman staat nl. niet op the Doors. Doe maarThe end
Ook niet.quote:Op donderdag 21 mei 2009 13:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Niet? O, jammer. Ik gok, Waiting for the sun, staat die er wel op? Die mogen ze dan ook draaien.
Overigens, The End is ook een prachtig meesterwerk
Rob mag dat. Rob mag alles.quote:
quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
IN THE NAME OF LOOHOOHOVE
![]()
O OH O OH
Guusjequote:Op donderdag 21 mei 2009 15:37 schreef jmac het volgende:
Morgen moeten alle 'BRABANDERS' wel kijken naar E.W(subtiel of niet
)
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:37 schreef jmac het volgende:
Morgen moeten alle 'BRABANDERS' wel kijken naar E.W(subtiel of niet
)
Je vergeet nog een keer daarnaquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Guusje. Gaat een top afl. worden en daarna ook een puike playlist wat MoveYourAss betreft.
Het kan niet op.
je hebt gelijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Guusje. Gaat een top afl. worden en daarna ook een puike playlist wat MoveYourAss betreft.
Het kan niet op.
quote:22-23
Moke - Here Comes The Summer
Golden Silvers - True Romance
Noisettes - Don't Upset The Rhythm
Yuksek - Extraball
Elbow - One Day Like This (3VOOR12 prijsvraag)
Gossip - Heavy Cross
Kyteman - She Blew Like Trumpets
Little Boots - New In Town
Talking Heads - Road To Nowhere
Skiggy Rapz - Live in de studio
White Lies - Farewell To The Playground
quote:
wath's happened...quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:42 schreef erfc4ever het volgende:
vandaag is de zwartste dag ooit in de geschiedenis van Excelsior..
Je had Adam Lambert afgelopen nacht moeten zien met Queen (wat 'r van over is). De Nieuwe Freddy Mercury stond met ze op 't podiumquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]en het laatste uur mag er trouwens ook wezen
.
mensen, zometeen gaat het geluid hier extra hard want Queen komt zo ! Ik hoop alleen niet dat het Bohemian Rhapsody gaat worden. Draai maar eens ' 39, Seaside Rendezvous of You're My Best Friend
toch hehquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]en het laatste uur mag er trouwens ook wezen
.
mensen, zometeen gaat het geluid hier extra hard want Queen komt zo ! Ik hoop alleen niet dat het Bohemian Rhapsody gaat worden. Draai maar eens ' 39, Seaside Rendezvous of You're My Best Friend
Excelsior wil weer gaan samenwerken met Feyenoordquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 15:50 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
Excelsior wil weer gaan samenwerken met Feyenoord
90 procent van de spelers van Excelsior zullen onder contract staan bij Feyenoord..
er is al een nieuwe trainer aangenomen die van Feyenoord over komt...
en de beloftenteams van Feyenoord en Excelsior zullen met ingang van volgend seizoen samengaan...
FC Bergquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:29 schreef -Hans- het volgende:
FC Grunn. Ole ole
ja maar niet met mijn Excelsiorquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan komt het miss wel weer goed met feyenoord
net even gekeken, maar best wel okay iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:47 schreef jmac het volgende:
Sweet child o'minequote:
was dat maar zoquote:Op donderdag 21 mei 2009 15:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus welexcelsior wordt feyenoord en andersom toch
laterquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:03 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga even zonder te computeren luisteren
Nog wat jong, maar toch.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:11 schreef borisz het volgende:
Neerlandsch tennishoop bij de dames.
[ afbeelding ]
Arantxa Rus
Haar "ballen" zijn wel een paar maatjes kleiner dan die Roemeense van gisterenquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:11 schreef borisz het volgende:
Neerlandsch tennishoop bij de dames.
[ afbeelding ]
Arantxa Rus
*ken em niet, single mensquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang ie Hometown Glory draait vind ik 't prima.
Deze pakken wat makkelijker vastquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Haar "ballen" zijn wel een paar maatjes kleiner dan die Roemeense van gisteren
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
weer ff weg isover half uur weer verschijnt
Ja hoorde het ook toestraks op Stu Bruquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:37 schreef bloodymary het volgende:
He, is het ook op 3FM? Ik luister Studio Brussel, doen ze momenteel precies hetzelfde. Zijn nu op 20 met Tool! En nu komt 19 Nirvana Unplugged.
Dat hoor je als je radio Alanis.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:44 schreef Timo20 het volgende:
Hey, ik geloof dat dat Alanis
quote:
Jij moet nog veel leren...quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:52 schreef Sersjee het volgende:Great gig in the sky
![]()
Sowieso,Pink Floyd
Iedereen, maar dan ook iedereen staat in de Heemskerkse C1000.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:52 schreef Timo20 het volgende:
Wat EEN RUST hier trouwens, had toch wel gedacht dat er meer volk hier zou zijn
AH Ijmuiden is ook lekker drukquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iedereen, maar dan ook iedereen staat in de Heemskerkse C1000.
Timooooquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:34 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeedemiddag![]()
![]()
Nog 1 dagje en dat is het ein-de-lijk weer fokking weekend![]()
![]()
![]()
Gelukkig Ekdom in het laatste deel en niet zoals altijd bij het laatste deel van de lijstjes op 3FM dat een geweldige dag wordt vern**kt door![]()
Swijnenberg & Lantinga
![]()
Gratis bier?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iedereen, maar dan ook iedereen staat in de Heemskerkse C1000.
Echt, ik heb het nog nooit zó druk gezien bij welke supermarkt dan ook. Of je op tweede paasdag naar de IKEA gaat!quote:
Hansiequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timoooo
Mooi dat C & S er niet zijn.
Die meubelpleinen ook altijd he?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt, ik heb het nog nooit zó druk gezien bij welke supermarkt dan ook. Of je op tweede paasdag naar de IKEA gaat!
* -Hans- drumt even lekker meequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hansie![]()
![]()
"are you really gonna do it this time?"In the morning
quote:
uitsloverquote:Zo, de tuin ligt er weer top bij
Thanks!quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:08 schreef erfc4ever het volgende:
gefeliciteerd met de overwinning, Hans & themauster![]()
R.I.P. Excelsior...
Niet gedacht dat die zo hoog zou staanquote:
hallelujah hehquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:09 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Niet gedacht dat die zo hoog zou staan
thanksquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks!. Ben benieuwd of Themauster al een beetje tot rust is gekomen
En jij sterkte met Excelsior.
Gelukkig hoeft het niet in zo'n vaart te lopen en misschien pakt het nog wel goed uit ookquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:10 schreef erfc4ever het volgende:
[..]
thankshet ziet er nu toch echt naaruit dat Excelsior voortaan niet meer het normale Excelsior zal zijn...
Eine richtige Deutsche SCHALLPLATTE!!!quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:14 schreef LeonH het volgende:
Mysterious Ways
von der langspielschallplatte ACHTUNG!!!! Baby
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:15 schreef themauster het volgende:
Mag ik even zingen:
De groene hel die staat in brand
Boeren vechten voor stad en ommeland
en waar ook heen we vechten mee we zijn de boeren van de groninger fc!
FC Groningen![]()
![]()
![]()
Ook helemaal niet verkeerd.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:19 schreef bloodymary het volgende:
Nu ook Jeff Buckley op StuBru, op nummer 11. Maar hier laten ze Grace horen. Nog een beetje mooier, toch?
Ja maarja ze moeten NAC nog even doorstaanquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]Congratz! binnenkort feestje, feestje op de grote markt
Tsja...quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:20 schreef Timo20 het volgende:
No offense maar WHAT THE FUCK doet Eyes Open van Snow Patrol op die plek? een sterke cd, maar kom op: zo hoog?![]()
![]()
Jup, dat zal lastig worden maar we gaan ervoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:20 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja maarja ze moeten NAC nog even doorstaan
Zie daar het Elvis effectquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:22 schreef Sersjee het volgende:
[knuppel in hoenderhok]Jeff B. is alleen maar een legende geworden omdat ie is verzopen[/knuppel in hoenderhok]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:23 schreef themauster het volgende:
SGT peppers lonely heart club band geweldig album
In september komt de geremasterde versie in dubbel cd versie uitquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:23 schreef themauster het volgende:
SGT peppers lonely heart club band geweldig album
dat wij ik gaan zeggenquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Over klassiekers, heel mooie klassiekers gesproken.
En weg was de stoelquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:25 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom heeft speciaal zijn koptelefoon opgehouden en zit behoorlijk te genieten. 't is ook wel een juweel van een plaat.
Die is erg goedquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:25 schreef bloodymary het volgende:
Stubru nr. 10: Metallica - Master of Puppets
heb je gezien waar viva la vida staatquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:20 schreef Timo20 het volgende:
No offense maar WHAT THE FUCK doet Eyes Open van Snow Patrol op die plek? een sterke cd, maar kom op: zo hoog?![]()
![]()
Nee? maar die is nog altijd een STUK beter dan Eyes Openquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je gezien waar viva la vida staat
Al is Oasis toch ook niet verkeerdquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:30 schreef bloodymary het volgende:
Tja, da's 3 FM he! Je kunt nu nog overschakelen voor de laatste 10 prachtplaten naar StuBru!
daar moet ik het mee oneens zijnquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:30 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee? maar die is nog altijd een STUK beter dan Eyes Open
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:35 schreef -Hans- het volgende:
W00t! zometeen MJ en de Editors.
Don't look back in anger. Wereldplaat!
Editors zijn tofquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
![]()
trouwens, ik vind de plaat van de editors toch vele malen beter dan viva la vida
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:39 schreef bloodymary het volgende:
StuBru nr. 8 U2 - Achtung Baby. Vind ik dan persoonlijk weer wat minder...
Dat is pas een klassieker! Vind ik danquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:25 schreef bloodymary het volgende:
Stubru nr. 10: Metallica - Master of Puppets
Dat is idd wel zo , maar ik vind het wel tofquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Klinkt allemaal hetzelfde door z'n typische stem.
Ik ook. Dus dan mag men er van uit gaan dat het dan ook een klassieker is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is pas een klassieker! Vind ik dan
Coldplay, Kings of Leon en Green Day horen niet thuis hierin vind ik. En RHCP hebben wel beter werk gemaakt dan Califorication!quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik plaats ehm nu maar ff helemaal tot de nr 1:
1 PEARL JAM TEN
2 COLDPLAY VIVA LA VIDA
3 RADIOHEAD O.K. COMPUTER
4 NIRVANA NEVERMIND
5 COLDPLAY A RUSH OF BLOOD TO THE HEAD
6 U2 JOSHUA TREE
7 METALLICA METALLICA (BLACK ALBUM)
8 RED HOT CHILI PEPPERS CALIFORNICATION
9 LIVE THROWING COPPER
10 KINGS OF LEON ONLY BY THE NIGHT
11 R.E.M. AUTOMATIC FOR THE PEOPLE
12 EDITORS AN END HAS A START
13 MICHAEL JACKSON THRILLER
14 GREEN DAY AMERICAN IDIOT
15 OASIS WHAT'S THE STORY MORNING GLORY
------
wat een knijtersstraks editors
Klopt. Elk voor hun eigen publiek.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:42 schreef bloodymary het volgende:
Ligt het aan mij of is de lijst van Stubru een stuk minder "doorsnee" dan die van 3 FM?
Zullen we eens een nummer rerquesten van het album, dat moet wel lukken met ons tweeenquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook. Dus dan mag men er van uit gaan dat het dan ook een klassieker is.
tja, je moet ook bedenken wat 3fm meestal draaitquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:42 schreef bloodymary het volgende:
Ligt het aan mij of is de lijst van Stubru een stuk minder "doorsnee" dan die van 3 FM?
Dat komt omdat StuBru niet hetzelfde soort zender is als 3FM.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:42 schreef bloodymary het volgende:
Komt van Sgt Peppersquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:45 schreef bloodymary het volgende:
StuBru nr. 6 Beatles - A Day in a Life (of heet het album niet zo?)
Helemaal niet. Die tracks op de cd zijn echt niet allemaal het zelfdequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Klinkt allemaal hetzelfde door z'n typische stem.
Goed plan. Ik ga Corton bestoken met Disposable Heroes.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zullen we eens een nummer rerquesten van het album, dat moet wel lukken met ons tweeen
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bijna 2.000 cd's in de kast en daar heb ik Thriller niet eens tussen staan.
Ik vond By The Way persoonlijk een beter album dan Californication. Na die 2 komt bij mij pas BSSM. Stadium Arcadium vond ik als Peppers liefhebber maar weinig...quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
En RHCP hebben wel beter werk gemaakt dan Califorication!
Waar the hell is Blood,Sugar,Sex, Magik??quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Coldplay, Kings of Leon en Green Day horen niet thuis hierin vind ik. En RHCP hebben wel beter werk gemaakt dan Califorication!
Geen wijn of rosé meer vanavond ! Zo dat zal je leren !quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel in de hoek gaat staan.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen wijn of rosé meer vanavond ! Zo dat zal je leren !
Keuze van het publiek met stemmen via de website.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tja, je moet ook bedenken wat 3fm meestal draaitEn hoe hebben ze bij stubru de lijst samengesteld
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The Editors
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen was de gemiddelde 3FM-luisteraar nog niet geboren, denk ik. Een gevoel dat ik bij heel wat keuzes in deze lijst heb...quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Waar the hell is Blood,Sugar,Sex, Magik??![]()
dus bedenk dan wat voor publiek 3fm heeft, in vergelijking met stubruquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:49 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Keuze van het publiek met stemmen via de website.
Tja, da's waar, dat was ook de reden dat ik vier jaar geleden overgestapt ben natuurlijjk....quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus bedenk dan wat voor publiek 3fm heeft, in vergelijking met stubru
Ik ben ook niet zo thuis in de Beatles hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijkBen niet zo van de Beatles, maar dit wist ik natuurlijk wel
Inderdaad, en dan ook vooral Adele er in zettenquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus bedenk dan wat voor publiek 3fm heeft, in vergelijking met stubru
Precies de zelfde gedachtequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:53 schreef LeonH het volgende:
Inderdaad, en dan ook vooral Adele er in zetten. Ik krijg dan altijd het gevoel dat er van die overjarige huisvrouwen op zo'n lijst stemmen die dit mooi vinden...
ik heb er oojk niets meequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
* Roel_Jewel weer uit de hoek komt.
Thriller met Off the wall: prima keuzequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
* Roel_Jewel weer uit de hoek komt.
Voor twee pond Off The Wall erbij; dan doe die maarquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Thriller met Off the wall: prima keuze
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:58 schreef bloodymary het volgende:
Bij StuBru gaan ze het album dat op 1 staat helemaal draaien (de Belgen noemen dat integraal).
Jaaaa, geweldig iddquote:
ik hoop een dubbelalbumquote:
Pff... moest er niet aan denken dat ze dat hier zouden doen... 11 PJ nummers achter elkaar....quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:58 schreef bloodymary het volgende:
Bij StuBru gaan ze het album dat op 1 staat helemaal draaien (de Belgen noemen dat integraal).
Haaa die Brennel !quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:01 schreef Brennel het volgende:
Hoi!
Afgelopen zaterdag groot personeelsfeest in Amsterdam. Is maar 1 keer in de 2 jaar. Met optredens van Wolter Kroes, De Jeugd Van Tegenwoordig en Gerard Joling (oh yeah), onbeperkt eten en drinken, 3 grote zalen met verschillende muziekstijlen, vervoer geregeld en alles erop en eraan. Was geweldig.
En ik zat ziek thuis
Pwnedquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:01 schreef Brennel het volgende:
Hoi!
Afgelopen zaterdag groot personeelsfeest in Amsterdam. Is maar 1 keer in de 2 jaar. Met optredens van Wolter Kroes, De Jeugd Van Tegenwoordig en Gerard Joling (oh yeah), onbeperkt eten en drinken, 3 grote zalen met verschillende muziekstijlen, vervoer geregeld en alles erop en eraan. Was geweldig.
En ik zat ziek thuis
tot de volgendequote:Op donderdag 21 mei 2009 18:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haaa die Brennel !. Damn, dat was balen zeg!
Tot het volgende deel beste mensen !. ff f00d scoren
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:44 schreef LeonH het volgende:
Pff en die altijd irriterende grafstem van Eddie Vedder en zijn bandje staan voor de verandering op 1
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef LeonH het volgende:
Overal waar Leon in voorkomt is goed, en dat bewijzen zij ook maar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |