Dat is idd wel zo , maar ik vind het wel tofquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Klinkt allemaal hetzelfde door z'n typische stem.
Ik ook. Dus dan mag men er van uit gaan dat het dan ook een klassieker is.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:41 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is pas een klassieker! Vind ik dan
Coldplay, Kings of Leon en Green Day horen niet thuis hierin vind ik. En RHCP hebben wel beter werk gemaakt dan Califorication!quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:33 schreef naatje_1 het volgende:
ik plaats ehm nu maar ff helemaal tot de nr 1:
1 PEARL JAM TEN
2 COLDPLAY VIVA LA VIDA
3 RADIOHEAD O.K. COMPUTER
4 NIRVANA NEVERMIND
5 COLDPLAY A RUSH OF BLOOD TO THE HEAD
6 U2 JOSHUA TREE
7 METALLICA METALLICA (BLACK ALBUM)
8 RED HOT CHILI PEPPERS CALIFORNICATION
9 LIVE THROWING COPPER
10 KINGS OF LEON ONLY BY THE NIGHT
11 R.E.M. AUTOMATIC FOR THE PEOPLE
12 EDITORS AN END HAS A START
13 MICHAEL JACKSON THRILLER
14 GREEN DAY AMERICAN IDIOT
15 OASIS WHAT'S THE STORY MORNING GLORY
------
wat een knijtersstraks editors
Klopt. Elk voor hun eigen publiek.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:42 schreef bloodymary het volgende:
Ligt het aan mij of is de lijst van Stubru een stuk minder "doorsnee" dan die van 3 FM?
Zullen we eens een nummer rerquesten van het album, dat moet wel lukken met ons tweeenquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik ook. Dus dan mag men er van uit gaan dat het dan ook een klassieker is.
tja, je moet ook bedenken wat 3fm meestal draaitquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:42 schreef bloodymary het volgende:
Ligt het aan mij of is de lijst van Stubru een stuk minder "doorsnee" dan die van 3 FM?
Dat komt omdat StuBru niet hetzelfde soort zender is als 3FM.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:42 schreef bloodymary het volgende:
Komt van Sgt Peppersquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:45 schreef bloodymary het volgende:
StuBru nr. 6 Beatles - A Day in a Life (of heet het album niet zo?)
Helemaal niet. Die tracks op de cd zijn echt niet allemaal het zelfdequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah. Klinkt allemaal hetzelfde door z'n typische stem.
Goed plan. Ik ga Corton bestoken met Disposable Heroes.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zullen we eens een nummer rerquesten van het album, dat moet wel lukken met ons tweeen
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bijna 2.000 cd's in de kast en daar heb ik Thriller niet eens tussen staan.
Ik vond By The Way persoonlijk een beter album dan Californication. Na die 2 komt bij mij pas BSSM. Stadium Arcadium vond ik als Peppers liefhebber maar weinig...quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
En RHCP hebben wel beter werk gemaakt dan Califorication!
Waar the hell is Blood,Sugar,Sex, Magik??quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Coldplay, Kings of Leon en Green Day horen niet thuis hierin vind ik. En RHCP hebben wel beter werk gemaakt dan Califorication!
Geen wijn of rosé meer vanavond ! Zo dat zal je leren !quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
* Roel_Jewel in de hoek gaat staan.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen wijn of rosé meer vanavond ! Zo dat zal je leren !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |