Haar "ballen" zijn wel een paar maatjes kleiner dan die Roemeense van gisterenquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:11 schreef borisz het volgende:
Neerlandsch tennishoop bij de dames.
[ afbeelding ]
Arantxa Rus
*ken em niet, single mensquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zolang ie Hometown Glory draait vind ik 't prima.
Deze pakken wat makkelijker vastquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:18 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Haar "ballen" zijn wel een paar maatjes kleiner dan die Roemeense van gisteren
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:27 schreef naatje_1 het volgende:
weer ff weg isover half uur weer verschijnt
Ja hoorde het ook toestraks op Stu Bruquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:37 schreef bloodymary het volgende:
He, is het ook op 3FM? Ik luister Studio Brussel, doen ze momenteel precies hetzelfde. Zijn nu op 20 met Tool! En nu komt 19 Nirvana Unplugged.
Dat hoor je als je radio Alanis.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:44 schreef Timo20 het volgende:
Hey, ik geloof dat dat Alanis
quote:
Jij moet nog veel leren...quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:52 schreef Sersjee het volgende:Great gig in the sky
![]()
Sowieso,Pink Floyd
Iedereen, maar dan ook iedereen staat in de Heemskerkse C1000.quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:52 schreef Timo20 het volgende:
Wat EEN RUST hier trouwens, had toch wel gedacht dat er meer volk hier zou zijn
AH Ijmuiden is ook lekker drukquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iedereen, maar dan ook iedereen staat in de Heemskerkse C1000.
Timooooquote:Op donderdag 21 mei 2009 16:34 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeedemiddag![]()
![]()
Nog 1 dagje en dat is het ein-de-lijk weer fokking weekend![]()
![]()
![]()
Gelukkig Ekdom in het laatste deel en niet zoals altijd bij het laatste deel van de lijstjes op 3FM dat een geweldige dag wordt vern**kt door![]()
Swijnenberg & Lantinga
![]()
Gratis bier?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:53 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Iedereen, maar dan ook iedereen staat in de Heemskerkse C1000.
Echt, ik heb het nog nooit zó druk gezien bij welke supermarkt dan ook. Of je op tweede paasdag naar de IKEA gaat!quote:
Hansiequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timoooo
Mooi dat C & S er niet zijn.
Die meubelpleinen ook altijd he?quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Echt, ik heb het nog nooit zó druk gezien bij welke supermarkt dan ook. Of je op tweede paasdag naar de IKEA gaat!
* -Hans- drumt even lekker meequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Hansie![]()
![]()
"are you really gonna do it this time?"In the morning
quote:
uitsloverquote:Zo, de tuin ligt er weer top bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |