Keuze van het publiek met stemmen via de website.quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:45 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
tja, je moet ook bedenken wat 3fm meestal draaitEn hoe hebben ze bij stubru de lijst samengesteld
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
The Editors
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen was de gemiddelde 3FM-luisteraar nog niet geboren, denk ik. Een gevoel dat ik bij heel wat keuzes in deze lijst heb...quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Waar the hell is Blood,Sugar,Sex, Magik??![]()
dus bedenk dan wat voor publiek 3fm heeft, in vergelijking met stubruquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:49 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Keuze van het publiek met stemmen via de website.
Tja, da's waar, dat was ook de reden dat ik vier jaar geleden overgestapt ben natuurlijjk....quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus bedenk dan wat voor publiek 3fm heeft, in vergelijking met stubru
Ik ben ook niet zo thuis in de Beatles hoorquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:50 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijkBen niet zo van de Beatles, maar dit wist ik natuurlijk wel
Inderdaad, en dan ook vooral Adele er in zettenquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dus bedenk dan wat voor publiek 3fm heeft, in vergelijking met stubru
Precies de zelfde gedachtequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:53 schreef LeonH het volgende:
Inderdaad, en dan ook vooral Adele er in zetten. Ik krijg dan altijd het gevoel dat er van die overjarige huisvrouwen op zo'n lijst stemmen die dit mooi vinden...
ik heb er oojk niets meequote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
* Roel_Jewel weer uit de hoek komt.
Thriller met Off the wall: prima keuzequote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
* Roel_Jewel weer uit de hoek komt.
Voor twee pond Off The Wall erbij; dan doe die maarquote:Op donderdag 21 mei 2009 17:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
Thriller met Off the wall: prima keuze
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:58 schreef bloodymary het volgende:
Bij StuBru gaan ze het album dat op 1 staat helemaal draaien (de Belgen noemen dat integraal).
Jaaaa, geweldig iddquote:
ik hoop een dubbelalbumquote:
Pff... moest er niet aan denken dat ze dat hier zouden doen... 11 PJ nummers achter elkaar....quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:58 schreef bloodymary het volgende:
Bij StuBru gaan ze het album dat op 1 staat helemaal draaien (de Belgen noemen dat integraal).
Haaa die Brennel !quote:Op donderdag 21 mei 2009 18:01 schreef Brennel het volgende:
Hoi!
Afgelopen zaterdag groot personeelsfeest in Amsterdam. Is maar 1 keer in de 2 jaar. Met optredens van Wolter Kroes, De Jeugd Van Tegenwoordig en Gerard Joling (oh yeah), onbeperkt eten en drinken, 3 grote zalen met verschillende muziekstijlen, vervoer geregeld en alles erop en eraan. Was geweldig.
En ik zat ziek thuis
Pwnedquote:Op donderdag 21 mei 2009 18:01 schreef Brennel het volgende:
Hoi!
Afgelopen zaterdag groot personeelsfeest in Amsterdam. Is maar 1 keer in de 2 jaar. Met optredens van Wolter Kroes, De Jeugd Van Tegenwoordig en Gerard Joling (oh yeah), onbeperkt eten en drinken, 3 grote zalen met verschillende muziekstijlen, vervoer geregeld en alles erop en eraan. Was geweldig.
En ik zat ziek thuis
tot de volgendequote:Op donderdag 21 mei 2009 18:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haaa die Brennel !. Damn, dat was balen zeg!
Tot het volgende deel beste mensen !. ff f00d scoren
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:44 schreef LeonH het volgende:
Pff en die altijd irriterende grafstem van Eddie Vedder en zijn bandje staan voor de verandering op 1
quote:Op donderdag 21 mei 2009 17:55 schreef LeonH het volgende:
Overal waar Leon in voorkomt is goed, en dat bewijzen zij ook maar weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |