Succes!quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:36 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat ondertussen ff daten met haar scriptie
Ik heb meer aan sterkte vrees ikquote:
Geweldig ! ik zet 'm alvast klaarquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:50 schreef themauster het volgende:
Hans doe je alvast de stofzuiger aan Queen is in aantocht alhoewel het de Innuendo album is
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:50 schreef -Hans- het volgende:
Damn, check zojuist de MYA playlist, maar die is weer bijzonder geslaagd! Vorige week vond ik het persoonlijk wat minder, maar voor morgen staan er een paar leuke tracks op de lijst. En Roel_Jewel kan ook tevreden zijn want Bat For Lashes - Daniel staat er ook op.
quote:Henk
Pff, wel Adele, geen Jewel of Tori Amos en 4x Coldplay is echt te veel
shark
Coldplay op 2?? BAGGERPLAAT, ofschoon ik wel fan ben! Beter is Editors op 12!! TE GEK!!
Dan Adele, Duffy, M.Mena, A.Clark, leuke/goede platen, maar classics??
Volgend jaar maar releasedate voor 2005 instellen, om dit soort missers te voorkomen. 3FMers snappen het toevoegsel "ALLER TIJDEN" niet!
P.S. Kate Bush en Tori Amos moeten er zeker in :-(
Henk
Waarom hoor ik alleen maar de singles trouwens? Als het een albumlijst is, kun je toch ook eens de andere nummers draaien? Ik heb zelden een album waar de singles de leukste nummers zijn.
Jij heet in het echt Henk?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/301948/
[..]
Daar maak je niet alleen RJ gelukkig meequote:Op donderdag 21 mei 2009 11:50 schreef -Hans- het volgende:
Damn, check zojuist de MYA playlist, maar die is weer bijzonder geslaagd! Vorige week vond ik het persoonlijk wat minder, maar voor morgen staan er een paar leuke tracks op de lijst. En Roel_Jewel kan ook tevreden zijn want Bat For Lashes - Daniel staat er ook op.
Tja. Smaken verschillen èn niet iedereen heeft zin (of tijd) om zich te verdiepen in muziek die niet of nauwelijks op de radio wordt gedraaid.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/301948/
[..]
Ik heb de plaat maar een paar keer gehoord op 3FMquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daar maak je niet alleen RJ gelukkig mee
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoor Queen en jah dan denk je aan Hans en dan denk je aan Fok toch?![]()
![]()
Hehequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoor Queen en jah dan denk je aan Hans en dan denk je aan Fok toch?![]()
![]()
Dat had 't al een stuk beter gemaaktquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:26 schreef DrowningMan het volgende:
kutlijst, ik kan niet anders zeggen.
Nederlandse overrated acts zoals Anouk, Alain Clark horen er helemaal niet in te staan. Ook had 3FM er voor moeten kiezen om albums van de laatste twee jaar sowieso niet te plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |