Me2quote:Op woensdag 20 mei 2009 20:56 schreef Sirolf het volgende:
Valerius moet John Mayer - Daughters spelen. Ik ben benieuwd!
Ik heb inmiddels allang gestemd, met natuurlijk de voorkeur op de 3fm personenquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Zie wat betreft de radiobitches-awards: http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/302684/
Ik heb ditmaal gestemd op Lucella Carasso, Kimberly (ziet er trouwens leuk uit), Fleur, Tessel, Eline en 3FMquote:Op woensdag 20 mei 2009 20:59 schreef Satioz het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels allang gestemd, met natuurlijk de voorkeur op de 3fm personen
Ja Shakthar - Bremenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
*?*
is er iets op tv waar iedereen naar kijkt? wat is t stil hier
Yo ! Geloof niet echte roddels, maar wel dat ik nog altijd probeer om Marc63 te overtuigen van de Lalalala-songquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:08 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hoi Hans![]()
![]()
nog roddels? achterklap? verhalen? dingen die ik gemist heb en MOET weten?
lalalal lalalalalal lalalalaaaquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo ! Geloof niet echte roddels, maar wel dat ik nog altijd probeer om Marc63 te overtuigen van de Lalalala-song.
Damn, slechte uitvoering dit.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Wanneer is er op woensdagavond geen voetbal ?
Echt een hartstikke leuke plaat de Lalalala songquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lalalal lalalalalal lalalalaaa
ik vind dit liedje wel erg goed eigenlijk
Gaaf!! congratzquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
oh! ik heb wel nog nieuws! ik heb kaartjes voor Lady GaGa 25 juli in de Melkweg![]()
![]()
![]()
![]()
op mn verjaardag
cool hehquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Echt een hartstikke leuke plaat de Lalalala song
[..]
Gaaf!! congratz. Lady GaGa
Daar moet je idd snel bij zijn want de GaGa lady is onwijs hot atmquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:25 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
cool hehik heb ze maar weer via MP gekocht want het was natuurlijk alweer uitverkocht voor ik met mn ogen kon knipperen
deze week is de UEFA cup finale. Volgende week de CHampions League finalequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:20 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is dat elke woensdag? ik volg het echt niet
gefeliciteerd ermeequote:Op woensdag 20 mei 2009 21:40 schreef borisz het volgende:
[..]
deze week is de UEFA cup finale. Volgende week de CHampions League finale.
Ondertussen begint is in juni de confederations cup en het EK<21 in Zweden. In Juli begint het seizoen weer dus zonder voetbal zullen we niet zittenquote:
morgen ben ik het alweer vergetenquote:Op woensdag 20 mei 2009 21:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Ondertussen begint is in juni de confederations cup en het EK<21 in Zweden. In Juli begint het seizoen weer dus zonder voetbal zullen we niet zitten
quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
Wow...Roel gaat naar Ijsland misschien...hoe VET!!!!
*zwijmelt*
Bah!quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:12 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmmm zag net op NASA TV hoe 3 astronauten hun eigen plas zaten te drinken... wel gedestilleerd ofcource... maar dan nog
Sowieso... Valeriusquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooeeeeeeedenavond![]()
![]()
Zo, 5 van de 7 werkdagen gehad. Nog 2 te gaan
ff een dikke![]()
![]()
voor Valerius voor die cover van John Mayer. Wat een fokking verkrachting
![]()
Hai Timo ! ja, echt slecht was dat iddquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Timo20 het volgende:
![]()
ff een dikke![]()
![]()
![]()
Ik drink nog maar es 'gewoon' een rosé'tjequote:Op woensdag 20 mei 2009 22:12 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmmm zag net op NASA TV hoe 3 astronauten hun eigen plas zaten te drinken... wel gedestilleerd ofcource... maar dan nog
quote:Op woensdag 20 mei 2009 22:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik drink nog maar es 'gewoon' een rosé'tje.
Klonk echt precies zoals hun eigen single alleen dan met de tekst van Daughtersquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hai Timo ! ja, echt slecht was dat idd. Ik vond het ook niet klinken.
^^^^^quote:Op woensdag 20 mei 2009 21:48 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMando Diao - Dance With Somebody
I'm falling in love with your favourite song
Haha, dat was jou dus ook opgevallenquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:54 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Klonk echt precies zoals hun eigen single alleen dan met de tekst van Daughters![]()
echt heyquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha, dat was jou dus ook opgevallen. Makkelijk vorm van muziek maken idd. Kun je nagaan hoe hun nieuwe single zal gaan klinken..
Jup, idd!quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:12 schreef Timo20 het volgende:
[..]
echt hey
Redelijk weinig talent aan dus![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:09 schreef themauster het volgende:
ISS net gezien in de lucht als een grote witte stip en roel heeft hem ook gezien
Terechte winnaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:15 schreef Timo20 het volgende:
Kut, Donetsk gewonnen![]()
![]()
Voorgenieten van Pinkpop: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41996082
Voor welk programma als ik vragen mag?quote:
dat mag je vragenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:32 schreef themauster het volgende:
[..]
Voor welk programma als ik vragen mag?
Fantastisch! dank voor de tip, morgen direct even checkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:24 schreef Timo20 het volgende:
@ Hans: luister het complete album van Mando Diao hier. http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/41571576
Op http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/41943721 zijn heel veel complete albums te beluisteren van Pinkpop artiesten![]()
![]()
![]()
Hopelijk deze week komt![]()
The Seldom Seen Kid
![]()
van Elbow binnen
Tof! Ik zou graag een keer in de studio een kijkje willen nemen maarja hoe kom je daar he?quote:
Slechter dan John Mayer is niet mogelijkquote:Op woensdag 20 mei 2009 22:45 schreef Timo20 het volgende:
![]()
ff een dikke![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Slechter dan John Mayer is niet mogelijk
Het is toch gewoon zoquote:
[..]
Wat een slaapverwekkende zeikmuziek maakt die vent zeg![]()
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
. Ik heb ook vrij weinig met de aanbidding van betreffende artiest.
't is ook niet mijn favo muziek.. dat zal ik eerlijk toegeven. Grappig dat alle bij alle drie de artiesten de voornaam begint met de letter ' J 'quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:51 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Het is toch gewoon zo![]()
Zeikmuziek dat die vent maakt, net als de rest van die singer/songwriters als Jason Mraz, Jack Johnson en weet i kwat nog meer![]()
De J van Jankmuziekquote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
't is ook niet mijn favo muziek.. dat zal ik eerlijk toegeven. Grappig dat alle bij alle drie de artiesten de voornaam begint met de letter ' J '
quote:Op woensdag 20 mei 2009 23:54 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Dan is Chumbawamba toch veel leuker![]()
Spoor ik dat ik dit nog steeds leuk vind na het minimaal 100 keer gehoord te hebben de afgelopen week?
[..]
Wat een slaapverwekkende zeikmuziek maakt die vent zeg![]()
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef DaMook het volgende:
Heeft iedereen al op de radiobitches gestemt ? Wel doen he.
Ze versloeg wel Kraai met 6-4 6-4 tijdens de kwalificaties van Roland Garrosquote:
Ja, wat wil je, met zulke ballen. Da's niet eerlijkquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze versloeg wel Kraai met 6-4 6-4 tijdens de kwalificaties van Roland Garros
Stom mens!quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze versloeg wel Kraai met 6-4 6-4 tijdens de kwalificaties van Roland Garros
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering: http://www.totalprosports(...)ear-old-tennis-star/
Mijke Marsman zit niet in de finale,dus ik stem nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef DaMook het volgende:
Heeft iedereen al op de radiobitches gestemt ? Wel doen he.
Iew, dat is veelste groot voor mijn handjesquote:
Wat heb jij een kleine handjes dan zegquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iew, dat is veelste groot voor mijn handjes. Geef mij maar wat kleiner
.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat heb jij een kleine handjes dan zeg
Dan zijn ze wel weer mooi aan de late kant. In die zin zou het kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef -Hans- het volgende:
Zou het stoer vinden als ze The Gossip Megahit maken.
Jup, dat ook maar damn wat een stoere singlequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel weer mooi aan de late kant. In die zin zou het kunnen.
Bij KX zijn ze ook pas deze week Freakandel Speciaal.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel weer mooi aan de late kant. In die zin zou het kunnen.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:15 schreef broer het volgende:
Iemand zou dat meisje eens een sportbeha moeten adviseren. Dan houdt ze het sporten misschien wél vol tot d'r 18de.
KX kan ook niet áltijd de eerste zijn met nieuwe muziek...quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:16 schreef TheZapster het volgende:
Bij KX zijn ze ook pas deze week Freakandel Speciaal.
Dat is waar. Hij is echt briljant.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:16 schreef -Hans- het volgende:
Jup, dat ook maar damn wat een stoere single
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:17 schreef broer het volgende:
[..]
KX kan ook niet áltijd de eerste zijn met nieuwe muziek...
Ik heb zo'n vaag vermoeden van welquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
StuBru heeft morgen/vandaag ook de lijst van beste albums. Vanaf 10:00 uur. Zou er veel verschil met 3FM zijn
Binnenkort dus te horen op 3FM want als Giel iets tipt is het heilig/geweldig..quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:25 schreef broer het volgende:
Nou zie ik net dat Giel bij DWDD Destine tipt. Die heb ik Koninginnedag live gezien - laten we in hemelsnaam hopen dat dit nooit op 3FM doorbreekt. Wat een nep-punk.
Voor deze zijn mijn handjes beter geschiktquote:
Fijne nachtmutjesquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:58 schreef DaMook het volgende:
[..]
Voor deze zijn mijn handjes beter geschikt.
Of voor deze![]()
[ afbeelding ]
Of deze ( al zijn die officieel iets te jong)
[ afbeelding ]
of deze![]()
[ link | afbeelding ]
U got that right!quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:08 schreef broer het volgende:
Starten met Sexy Motherfucker is altijd goed.
Ik heb best wel smaak hoorquote:
Opgeduwde tietjes en gephotoshopte lichamen. Dat wordt nog lachen als je ooit een echte vrouw in je bed krijgt.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:13 schreef broer het volgende:
[..]
Opgeduwde tietjes en gephotoshopte lichamen. Dat wordt nog lachen als je ooit een echte vrouw in je bed krijgt.
Wat een slechte smaak hebben enkele mensen in dit topicquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Mwah, je bent fan van Krezip en als ik die foto's bekijk dan zie ik weinig hoop voor je
En het nummer dat ik aangevraagd heb draait hij nog steeds nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 01:34 schreef broer het volgende:
Hoe hij het voor elkaar krijgt, weet ik niet, maar Bert heeft weer de intiemste gesprekken met luisteraars. Erg knap, hoor.
Wat heb je aangevraagd?quote:Op donderdag 21 mei 2009 01:53 schreef DaMook het volgende:
[..]
En het nummer dat ik aangevraagd heb draait hij nog steeds niet.
Zeg ik niet omdat degene die hier nu rondlopen ht dan toch afkrakenquote:
Dat zeg ik nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 02:27 schreef broer het volgende:
'Degenen die hier nu rondlopen.' Dat zijn wij, Zapster. Geen beste reputatie, zo te horen.
Zat nét te kijken jaquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:49 schreef borisz het volgende:
Wanneer pleurt stubru nu hun lijst online ?
Ik wil wel eens beide top100's vergelijken.
Gerard kan weer Eels draaienquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Hemelse 100 staat online @ http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/301948/
Heel verrassende lijst.
Artiesten als Van Velzen, Jason Mraz, Alain Clark, Duffy en Adele in een lijst van de beste albums ooitquote:Op donderdag 21 mei 2009 09:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
De Hemelse 100 staat online @ http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/301948/
Heel verrassende lijst.
Iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:02 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Artiesten als Van Velzen, Jason Mraz, Alain Clark, Duffy en Adele in een lijst van de beste albums ooit
Het zegt weer genoeg over de smaak van de gemiddelde 3fm luisteraar![]()
Iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:08 schreef themauster het volgende:
Ik zie dat juweeltjes als Innuendo en Night at the opera er wel in staan
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:27 schreef Sersjee het volgende:
Tumbling Dice
![]()
M'n leraar Engels uit de brugklas zat in een cover band genaamd Tumbling Dice. Waarom weet ik dat nog?!
Geloof me, die man is echt populair. Idem dito Anouk, Ilse en aanverwanten.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:31 schreef themauster het volgende:
Ik vraag me af wie voor deze lijst stemt ik snap niet dat VanVelzen in deze lijst staat
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:39 schreef borisz het volgende:
Bij Bob Marley moet ik eigenlijk een foto van mijzelf posten het album heet namelijk Legend. Ik ben natuurlijk legendarisch
.
Dat wisten we toch al, kijkende naar de 3FM awards?quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:33 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geloof me, die man is echt populair. Idem dito Anouk, Ilse en aanverwanten.
Opvallend iddquote:Op donderdag 21 mei 2009 10:59 schreef Sjowhan het volgende:
wtf. Voor het kraanwater reclame maken?
Sigur Rósquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:17 schreef borisz het volgende:
De onderste 10 bij de belgen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:21 schreef Sersjee het volgende:
Ik zie nu pas dat Pergola ook in de lijst staat. Er is nog hoop, mensen!
Stones en het album van the offspring zijn de enige die uit dit lijstje die ook in NL op de kaart staan.quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:19 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Sigur Rós![]()
![]()
Met de rest ook weinig mis trouwens. Typisch dat dezelfde plaat van de Stones op bijna dezelfde plek als in de 3FM lijst staat.
quote:
niet?! damnquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef borisz het volgende:
Trouwens DIE LUCHT staat niet meer in de lijst
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:28 schreef borisz het volgende:
Trouwens DIE LUCHT staat niet meer in de lijst
Succes!quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:36 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat ondertussen ff daten met haar scriptie
Ik heb meer aan sterkte vrees ikquote:
Geweldig ! ik zet 'm alvast klaarquote:Op donderdag 21 mei 2009 11:50 schreef themauster het volgende:
Hans doe je alvast de stofzuiger aan Queen is in aantocht alhoewel het de Innuendo album is
quote:Op donderdag 21 mei 2009 11:50 schreef -Hans- het volgende:
Damn, check zojuist de MYA playlist, maar die is weer bijzonder geslaagd! Vorige week vond ik het persoonlijk wat minder, maar voor morgen staan er een paar leuke tracks op de lijst. En Roel_Jewel kan ook tevreden zijn want Bat For Lashes - Daniel staat er ook op.
quote:Henk
Pff, wel Adele, geen Jewel of Tori Amos en 4x Coldplay is echt te veel
shark
Coldplay op 2?? BAGGERPLAAT, ofschoon ik wel fan ben! Beter is Editors op 12!! TE GEK!!
Dan Adele, Duffy, M.Mena, A.Clark, leuke/goede platen, maar classics??
Volgend jaar maar releasedate voor 2005 instellen, om dit soort missers te voorkomen. 3FMers snappen het toevoegsel "ALLER TIJDEN" niet!
P.S. Kate Bush en Tori Amos moeten er zeker in :-(
Henk
Waarom hoor ik alleen maar de singles trouwens? Als het een albumlijst is, kun je toch ook eens de andere nummers draaien? Ik heb zelden een album waar de singles de leukste nummers zijn.
Jij heet in het echt Henk?quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/301948/
[..]
Daar maak je niet alleen RJ gelukkig meequote:Op donderdag 21 mei 2009 11:50 schreef -Hans- het volgende:
Damn, check zojuist de MYA playlist, maar die is weer bijzonder geslaagd! Vorige week vond ik het persoonlijk wat minder, maar voor morgen staan er een paar leuke tracks op de lijst. En Roel_Jewel kan ook tevreden zijn want Bat For Lashes - Daniel staat er ook op.
Tja. Smaken verschillen èn niet iedereen heeft zin (of tijd) om zich te verdiepen in muziek die niet of nauwelijks op de radio wordt gedraaid.quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/301948/
[..]
Ik heb de plaat maar een paar keer gehoord op 3FMquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:02 schreef MutZ het volgende:
[..]
Daar maak je niet alleen RJ gelukkig mee
quote:Op donderdag 21 mei 2009 12:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoor Queen en jah dan denk je aan Hans en dan denk je aan Fok toch?![]()
![]()
Hehequote:Op donderdag 21 mei 2009 12:22 schreef muisje-eliza het volgende:
ik hoor Queen en jah dan denk je aan Hans en dan denk je aan Fok toch?![]()
![]()
Dat had 't al een stuk beter gemaaktquote:Op donderdag 21 mei 2009 12:26 schreef DrowningMan het volgende:
kutlijst, ik kan niet anders zeggen.
Nederlandse overrated acts zoals Anouk, Alain Clark horen er helemaal niet in te staan. Ook had 3FM er voor moeten kiezen om albums van de laatste twee jaar sowieso niet te plaatsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |