quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tering: http://www.totalprosports(...)ear-old-tennis-star/
Mijke Marsman zit niet in de finale,dus ik stem nietquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:05 schreef DaMook het volgende:
Heeft iedereen al op de radiobitches gestemt ? Wel doen he.
Iew, dat is veelste groot voor mijn handjesquote:
Wat heb jij een kleine handjes dan zegquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Iew, dat is veelste groot voor mijn handjes. Geef mij maar wat kleiner
.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat heb jij een kleine handjes dan zeg
Dan zijn ze wel weer mooi aan de late kant. In die zin zou het kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:09 schreef -Hans- het volgende:
Zou het stoer vinden als ze The Gossip Megahit maken.
Jup, dat ook maar damn wat een stoere singlequote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel weer mooi aan de late kant. In die zin zou het kunnen.
Bij KX zijn ze ook pas deze week Freakandel Speciaal.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:14 schreef broer het volgende:
[..]
Dan zijn ze wel weer mooi aan de late kant. In die zin zou het kunnen.
quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:15 schreef broer het volgende:
Iemand zou dat meisje eens een sportbeha moeten adviseren. Dan houdt ze het sporten misschien wél vol tot d'r 18de.
KX kan ook niet áltijd de eerste zijn met nieuwe muziek...quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:16 schreef TheZapster het volgende:
Bij KX zijn ze ook pas deze week Freakandel Speciaal.
Dat is waar. Hij is echt briljant.quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:16 schreef -Hans- het volgende:
Jup, dat ook maar damn wat een stoere single
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:17 schreef broer het volgende:
[..]
KX kan ook niet áltijd de eerste zijn met nieuwe muziek...
Ik heb zo'n vaag vermoeden van welquote:Op donderdag 21 mei 2009 00:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
StuBru heeft morgen/vandaag ook de lijst van beste albums. Vanaf 10:00 uur. Zou er veel verschil met 3FM zijn
Binnenkort dus te horen op 3FM want als Giel iets tipt is het heilig/geweldig..quote:Op donderdag 21 mei 2009 00:25 schreef broer het volgende:
Nou zie ik net dat Giel bij DWDD Destine tipt. Die heb ik Koninginnedag live gezien - laten we in hemelsnaam hopen dat dit nooit op 3FM doorbreekt. Wat een nep-punk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |