Da's net niet helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:24 schreef Danny het volgende:
[..]
wel een Marielin erin topic.
Meld je hier als je Marielin erin wilt houden!
Dottey zit je daar nog boven?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze heeft het nog niet over de lucht gehad van dat vlees (geen brokken), maar dat is ook amper te harden geweest.
Elientje moet er weer mooi uitzienquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
go
Eline heeft hondenvoer gegeten. De streamer heeft beslist dat Eline daarvoor MASCARA krijgt, maar de redactie besluit om haar een complete make-up koffer inclusief spiegeltje te doneren.
Maar dat is geen voortrekkerij. Dat is toeval, en de wens van de kijker...
Mee eens!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
go
Eline heeft hondenvoer gegeten. De streamer heeft beslist dat Eline daarvoor MASCARA krijgt, maar de redactie besluit om haar een complete make-up koffer inclusief spiegeltje te doneren.
Bij mensen op wie het niet zo overkomt moeten ze even de pols checken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:21 schreef Danny het volgende:
Maar ik kan me voorstellen als het wel zo op mensen overkomt en dat dat wederom niet erg slim is van de redactie.
Ja stel je voor dat ze ze afpakken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:28 schreef moha het volgende:
en sigaretje nr 2 heeft ze al in dr mik, zo is ze snel door die 20 sigaretten heen
Nou op mij komt het dus wel zo over echt belachelijk , ik had anders echt op haarborstel gestemt of helemaal niet gestemt en wel meer met mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:21 schreef Danny het volgende:
Ik ga maar niet zeggen dat het zou kunnen dat mensen zich genaaid voelen als je stemt op een poll en de redactie vervolgens iets compleet anders doet. Als ik had geweten dat ze niet alleen mascara zou krijgen maar een compleet arsenaal aan make-up had ik wel voor een haarborstel gekozen. Ik ga ook maar niet zeggen dat het weer lekker riekt naar voortrekkerij.
Maar ik kan me voorstellen als het wel zo op mensen overkomt en dat dat wederom niet erg slim is van de redactie.
Even toelichten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
go
Zo veel kan ik niet doen vanuit Den Haag...quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
Bobby, Dotty, Dementor en Kopijkat.. wie van jullie heeft de boel verneukt met de beloning van Elientje?
Bah, wat wordt die Marielin weer voorgetrokkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:29 schreef Oxymorons het volgende:
Marielin haalde de sigaretten van tafel voordat de opdracht gehaald was (zette ze naast de tv). Ze moesten op tafel staan.
Vandaag ben ik actief in streamverslagen en caps verwerkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Dottey zit je daar nog boven?
zo ja ... zet de raderen daar eens aan het werk ....
de sigaretten moesten OP de tafel blijven staan en er is alleen gestemd op de MASCARA van Eline ...
Dus weg met die tas.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Even toelichten.
Bram kreeg op de regie een tas in zijn handen gedrukt en die tas is The Bunker ingegaan.
Men is vergeten erbij te zeggen dat alleen de mascara naar binnen mocht.
De tafel MOEST leeg gemaakt worden voor het eetduel van Eline. Daarna moeten ze wel weer teruggezet zijn...quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:29 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Mee eens!
Marielin haalde de sigaretten van tafel voordat de opdracht gehaald was (zette ze naast de tv). Ze moesten op tafel staan.
Eliene krijgt mascara + haar make-up tas.
Weer 2 voorbeelden van opdrachten/beloning die niet conform de regels zijn. En dat terwijl we in Fase IV zitten.
Nee, ze zetten een fout recht, en dat siert zequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:32 schreef pullup het volgende:
Nou kruipt de redactie ook nog in de hol van Danny
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:33 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Goedzo regie!
En nu die peuken ook weer weg! Consequent zijn!
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Even toelichten.
Bram kreeg op de regie een tas in zijn handen gedrukt en die tas is The Bunker ingegaan.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Dementor het volgende:
Even toelichten.
Huh? Dat was de uitslag van de poll hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:32 schreef pullup het volgende:
Nou kruipt de redactie ook nog in de hol van Danny
laat gaan joh die 20 peuken zijn zo op dan kan ze weer zelf een uitdaging bedenken zodat ze wéér sigaretten krijgt over voortrekken gesprokenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef NrTH het volgende:
[..]
Bah, wat wordt die Marielin weer voorgetrokken
Jij altijd met je toelichten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Even toelichten.
er is vanavond eliminatie. zie bunkersite.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:34 schreef NrTH het volgende:
Is er vanavond eliminatie of denken ze dat alleen maar?
Idee: Geef toe aan haar dat er iets fout is gegaan, maar geef haar de kans om toch de hele toilettas te krijgen. Laat haar nog een bord hondenbrokken eten voor de rest van de inhoud van de tas.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Even toelichten.
Oké mascara recht gezet!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Even toelichten.
Wees blij dat ze het recht breienquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij altijd met je toelichten.
Je probeert telkens weer recht te breien wat voor blunders jullie maken.
Ze heeft vannacht weer behoorlijk veel lol gehad in de luchtruimte, een beetje ja en nee knikken met de camera en ze straalt weer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:34 schreef Danny het volgende:
[..]
En dan vooral dat een gemaakte fout gewoon wordt toegegeven. Wat ik al eerder zei; 'fouten maken is niet erg, maar kom ervoor uit!'.
Overigens vind ik dit dan wel weer sneu voor d'r (jaja, ik ben een softie), maar wel netjes dat het is rechtgezet.
ook recht zettenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:35 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Oké mascara recht gezet!
Hoe zit het met de sigarettenopdracht van Marielin. Deze moesten gedurende de opdracht op tafel staan!
Ah tnx.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:34 schreef Danny het volgende:
[..]
er is vanavond eliminatie. zie bunkersite.
ik vind dit wel netjes hoor. tot nu toe kwam huub glashard ontkennen dat er een fout gemaakt was. Fouten maken kan iedereen hoor en dat is op zich helemaal niet erg, zolang het wordt toegegeven. Lullig is wel dat Eline daar nu de dupe van wordt (eerst dolblij en dan weer enorm teleurgesteld raken), maar de fout toegeven is al een hele stap vooruit imo.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij altijd met je toelichten.
Je probeert telkens weer recht te breien wat voor blunders jullie maken.
ik zie het niet staan op de bunkersite waar danquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:34 schreef Danny het volgende:
[..]
er is vanavond eliminatie. zie bunkersite.
Daar denken de anderen niet aan, dus het klinkt 'stoer'quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:36 schreef NrTH het volgende:
Pim gaat morgen niet naar school als hij eruit gaat.. is maar goed ook aangezien scholen dicht zijn morgen
Ze pleurde de mascara wel terug zonder verkleinwoordjes, beetje bitchy zelfs, das dan weer een prequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:35 schreef Marrije het volgende:
Verwend kreng is het ook, pleurt ze de mascara in het hok 'is de mijne niet', ze mag blij zijn dat ze dr hele toilettas heeft
-edit- oh das recht gezet
Maar dan zou Marielin ook 19 sigaretten in moeten leveren nu dus.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:35 schreef Quinty. het volgende:
ik heb de regie een mail gestuurt en dit kreeg ik als antwoord op mijn boze brief
In de toilettas zitten enkel wat make-up spullen. Haar borstel, shampoo etc hebben we er uit gehaald.
Wij hebben dit besluit genomen omdat Marielin een heel pakje sigaretten kreeg ipv een sigaret. Het is dus wel zo eerlijk Eline ook iets meer te geven.
The Bunker Redactie
(gelukkig hebben ze toch naar de mails gekeken want ze moet het nu inleveren en terecht
owquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:35 schreef Quinty. het volgende:
ik heb de regie een mail gestuurt en dit kreeg ik als antwoord op mijn boze brief
In de toilettas zitten enkel wat make-up spullen. Haar borstel, shampoo etc hebben we er uit gehaald.
Wij hebben dit besluit genomen omdat Marielin een heel pakje sigaretten kreeg ipv een sigaret. Het is dus wel zo eerlijk Eline ook iets meer te geven.
The Bunker Redactie
(gelukkig hebben ze toch naar de mails gekeken want ze moet het nu inleveren en terecht
Kom op Tom. Leest Bart de uitslag van de polls dan niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Dementor het volgende:
Even toelichten.
Ja, dit vind ik ook sneu voor Eline, die kan niet aangerekend worden dat zij een toilettas vol spullen krijgt.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:34 schreef Danny het volgende:
[..]
En dan vooral dat een gemaakte fout gewoon wordt toegegeven. Wat ik al eerder zei; 'fouten maken is niet erg, maar kom ervoor uit!'.
Overigens vind ik dit dan wel weer sneu voor d'r (jaja, ik ben een softie), maar wel netjes dat het is rechtgezet.
ja inderdaad kom er voor uit dat gedraai er omheen pffquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:34 schreef Danny het volgende:
[..]
Ik moet nu toch ook wel lachen. Er wordt duidelijk niet met elkaar gecommuniceert.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:38 schreef Danny het volgende:
[..]
ow
dat riekt dan weer naar een rare poging te redden wat er te redden valt en dat het helemaal niet zo per ongeluk was. Dit is wel ERG raar.
dus in feite zou Marilien nu ook geen 20 sigaretten mogen ....quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:35 schreef Quinty. het volgende:
The Bunker Redactie
Waarom dan? Ze heeft toch niet gerookt tijdens de uitdaging?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar dan zou Marielin ook 19 sigaretten in moeten leveren nu dus.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:38 schreef Toverheks het volgende:
Als je Eline echt op de kast wilt hebben, moet je gewoon zeggen, huh wat zie ik nou op je hoofd, je haar valt uit,komt zeker door die hondenbrokken, en wat zit daar nou bij je neus, gutohgut wat een pukkeltjes. ze rent gillend de Bunker uit volgens mij.
waarom? de beloning was dat ze de sigaretten mocht houden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:37 schreef NrTH het volgende:
[..]
Maar dan zou Marielin ook 19 sigaretten in moeten leveren nu dus.
Vast een mailtje van Huubquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:38 schreef Danny het volgende:
[..]
ow
dat riekt dan weer naar een rare poging te redden wat er te redden valt en dat het helemaal niet zo per ongeluk was. Dit is wel ERG raar.
Eline haar bonus wordt gewoon afgepakt, Marielin mag die van haar houden..quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kom op Tom. Leest Bart de uitslag van de polls dan niet?
Hij had vanochtend commentaar op de nagels van Elientje. Nageltjes gedaan en de tas moet weer terug.
Who do you think you are kidding?
Dat is wel weer eerlijk van je. Ik stoorde me ook al aan het laten boeten van Eline voor hun eigen blunder. Maar het blijkt dus nog knulliger te zijnquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:38 schreef Danny het volgende:
[..]
ow
Zie dat mailtje, ze besloten haar een pakje te geven ipv 1 sigaret.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:39 schreef Danny het volgende:
[..]
waarom? de beloning was dat ze de sigaretten mocht houden.
pukkeltjes nog wel hahaha die wordt knettergekquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:38 schreef Toverheks het volgende:
Als je Eline echt op de kast wilt hebben, moet je gewoon zeggen, huh wat zie ik nou op je hoofd, je haar valt uit,komt zeker door die hondenbrokken, en wat zit daar nou bij je neus, gutohgut wat een pukkeltjes. ze rent gillend de Bunker uit volgens mij.
en dat is nou net wat ik niet wil zien, dat stralen hequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:35 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ze heeft vannacht weer behoorlijk veel lol gehad in de luchtruimte, een beetje ja en nee knikken met de camera en ze straalt weer.
Ja en als je wilt mierenneuken, het bordje van Eline moest LEEG zijn.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:35 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Oké mascara recht gezet!
Hoe zit het met de sigarettenopdracht van Marielin. Deze moesten gedurende de opdracht op tafel staan!
Eline haar bonus was de mascara, ik vind wel dat ze haar eigen mascara gewoon moet krijgen, die hele tas was een fout van de redactie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:40 schreef NrTH het volgende:
[..]
Eline haar bonus wordt gewoon afgepakt, Marielin mag die van haar houden..
Maar vooral het alu hoedje ophouden hoor
Beetje late reactie gelukkig voor kay en weet zeker dat je goed voor kay zorgt hoor ziet er prachtig uitquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vandaag ben ik actief in streamverslagen en caps verwerken
precies !!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zie dat mailtje, ze besloten haar een pakje te geven ipv 1 sigaret.
Eline levert nu haar extra bonus weer in.. Marielin zou dat dus ook moeten.
Kanonne, ik geloof inmiddels niks meer en weet nu zeker dat Elientjequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:38 schreef Danny het volgende:
ow
Huh? Als ze het vol hield mocht ze die sigaretten toch houden? Dat stond in de opdracht of niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er tegen stralen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef Flow3r het volgende:
[..]
en dat is nou net wat ik niet wil zien, dat stralen he
ze dus ... en niet de streamer blijkbaar ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
+1quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kanonne, ik geloof inmiddels niks meer en weet nu zeker dat Elientjevoorgetrokken wordt.
Ik wens de hele redactie de garoetenga, met alle gevolgen van dien.
Agossie, het leek zo mooi allemaal.![]()
[ afbeelding ]
marielin hebben ze haar beloning allang af gepakt die had een pakje sigaretten gewonnen maar in de bunker laten liggen en dat heeft de regie mee genomen dus ze zou zelfs nog meer sigaretten te goed hebben danquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
ze moet gewoon aan de opdracht werken , net als de rest, waarom zou zij moeten gaan zitten stralen met haar haartjes en nageltjes en de anderen niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat is er tegen stralen?
Lid worden van No-Life?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kanonne, ik geloof inmiddels niks meer en weet nu zeker dat Elientjevoorgetrokken wordt.
Ik wens de hele redactie de garoetenga, met alle gevolgen van dien.
Agossie, het leek zo mooi allemaal.![]()
[ afbeelding ]
ja inderdaad dat bordje was echt niet leegquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja en als je wilt mierenneuken, het bordje van Eline moest LEEG zijn.
![]()
Marielin heeft 24 uur niet gerookt met sigaretten binnen handbereik en Eline heeft hondevoer gegeten. Klaar.
Iemand een compleet andere beloning geven dan waarop gestemt is is van een heel andere orde. En dat is rechtgezet gelukkig.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:43 schreef snetje het volgende:
[..]
ze dus ... en niet de streamer blijkbaar ...
Dit was de brief, de sigaretten zouden van haar zijn.quote:Dinsdag 19 mei, 17:00 uur
Marielin ligt net op bed om even een paar uurtjes slaap te pakken wanneer het alarm afgaat. Jeroen snelt naar het BEVO hok en komt lachend terug. 'Dit is voor jou Marielin!' roept hij enthousiast. Marielin kijkt verrast op en ziet Jeroen die een glas met sigaretten vasthoudt.
Wanneer Jeroen de brief voorleest die erbij zit moet Marielin zich toch even vermannen.
De brief zegt;
" Overlevers, Marielin,
De streamer heeft naar aanleiding van jouw ideeën je ultieme uitdaging bepaald.
Niet roken terwijl er sigaretten op tafel liggen!
Hou je dit 24 uur vol, zijn de sigaretten van jou.
Hou je dit niet vol, moeten de sigaretten ingeleverd worden en krijg je een sanctie die de streamer bepaald.
De aansteker mag niet voor andere doeleinden gebruikt worden.
The Bunker "
Marielin roept direct:'dat lukt me echt wel'.
Nou Marielin, we zullen het zien...de uitdaging is om 16:00 uur ingegaan.
En Marielin moet ook met twee handen mee werken, en niet in de ene hand een sigaret.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze moet gewoon aan de opdracht werken , net als de rest, waarom zou zij moeten gaan zitten stralen met haar haartjes en nageltjes en de anderen niet?
kloptquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:42 schreef Shauri het volgende:
De prijs voor ellien was de mascara, niet meer en niet minder. Besloten via een poll op de site.
Marielin heeft als prijs de sigaretten die beloofd waren.
Dat die sigaretten even weg zijn geweest van de tafel was in opdracht van de regie.
Alles klopt, Case closed.
Wie is er dood?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:46 schreef blomst het volgende:
streamlock???
O, gelukkig logo is weer uit beeld.
Whahah ze vertelde idd vorige week dat ze het komende maand rustig aan moeten doen omdat zij onbetaald verlof heeft genomen en dus 3 weken geen inkomen heeft. Nou hoeveel die Micha erin steekt dat ze bovenaan staat redt hij het niet met een maandsalaris.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:47 schreef moniquemuts het volgende:
ach er is een troost vriendje van marilin stem zoveel dat alle centen op zijn als ze thuis is kan ze geen peuken meer kopen
Het lijkt wel alsof je die meid niet eens gunt dat ze na die afschuwelijke hondebrokken even geniet van de toiletspulletjes die ze heeft gekregen en waarvan ze niet wist dat het een foutje was.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze moet gewoon aan de opdracht werken , net als de rest, waarom zou zij moeten gaan zitten stralen met haar haartjes en nageltjes en de anderen niet?
wat ben je toch een vreselijk zuur kereltjequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef Danny het volgende:
hoe luidde de poll waarop je Marielin's beloning kon kiezen? stond daar 'één sigaret'? If so dan zou ze ze idd moeten inleveren ja.
verder is dit natuurlijk weer een blunder van jewelste (en dan met name de conflicterende uitleg van de redactieleden), en dus: De redactionele blunders deel 3
Dat er nog sla en komkommer op lag, ok, maar er lag ook nog van die sju en kleine stukjes voer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:47 schreef Quinty. het volgende:
[..]
ja inderdaad dat bordje was echt niet leeg
Het gaat mij er niet om dat ze niks mogen winnen want, ik gun ze alles.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja en als je wilt mierenneuken, het bordje van Eline moest LEEG zijn.
![]()
Marielin heeft 24 uur niet gerookt met sigaretten binnen handbereik en Eline heeft hondevoer gegeten. Klaar.
Iemand een compleet andere beloning geven dan waarop gestemt is is van een heel andere orde. En dat is rechtgezet gelukkig.
Nou lekker toch, ze heeft ze niet gehad om ze als decoratie neer te zetten, net zo minquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:28 schreef moha het volgende:
en sigaretje nr 2 heeft ze al in dr mik, zo is ze snel door die 20 sigaretten heen
onderschat Danny nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:50 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Whahah ze vertelde idd vorige week dat ze het komende maand rustig aan moeten doen omdat zij onbetaald verlof heeft genomen en dus 3 weken geen inkomen heeft. Nou hoeveel die Micha erin steekt dat ze bovenaan staat redt hij het niet met een maandsalaris.
De tafel moest leeg vanwege de eetopdracht van Eline. Dus ze moest ze wel ergens anders neerzetten, zo vlak voor het einde van de opdracht vind ik niet dat het daar dan op afgekeurd mag worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat ze niks mogen winnen want, ik gun ze alles.
Het punt wat ik wil maken is: in de brief staat de opdracht. Sigaretten op tafel staat er niet voor niets in. Als Marielin ze van tafel haald en ergens anders neer zet is dat effect weg. En 24 uur is 24 uur tot de laatste minuut.
die moet gewoon bieden op dat etente met mariekwel heeft hij haar even een paar uurtjes voor zich zelfquote:
heb je goed gezien, ik wil wel eens zien of er nog wel echt iets in die meid zit behalve uiterlijk en oppervlakkigheidquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je die meid niet eens gunt dat ze na die afschuwelijke hondebrokken even geniet van de toiletspulletjes die ze heeft gekregen en waarvan ze niet wist dat het een foutje was.
denk dat danny niet de enigste is er zijn veel meer mensen die er geld tegenaan gooien haar er in te houdenquote:
Ga je nu vallen over een spatie/typo? Bobby toch, dat siert je niet.quote:
kijk je wel streams daar komt het elke keer voorbijquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef moha het volgende:
danny waar staat het dan op de bunkersite dat er een eliminatie is vanavond
Word nu in de mail gezet brief was duidelijk.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dus dat!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Dottey zit je daar nog boven?
zo ja ... zet de raderen daar eens aan het werk ....
de sigaretten moesten OP de tafel blijven staan en er is alleen gestemd op de MASCARA van Eline ...
de vraag is nog of daar wel een poll voor is geweest ..quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef Danny het volgende:
hoe luidde de poll waarop je Marielin's beloning kon kiezen? stond daar 'één sigaret'? If so dan zou ze ze idd moeten inleveren ja.
verder is dit natuurlijk weer een blunder van jewelste (en dan met name de conflicterende uitleg van de redactieleden), en dus: De redactionele blunders deel 3
Nou dat gaat gezellig worden, die loopt elke 5 minuten naar buiten om een peuk te roken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:54 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
die moet gewoon bieden op dat etente met mariekwel heeft hij haar even een paar uurtjes voor zich zelf
helemaal NIETS, dus datquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
Nu mag Eline zelfs niet strálen, tjonge, wat een kinderachtige reacties soms.
Wat heeft die meid gedaan dat ze zo gehaat wordt door sommigen?
Eline is leuk, grappig, lief en niet onaantrekkelijk. Dat komt niet overeen met wat men 's ochtends in de spiegel zietquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
daar staat niet echt dat er iemand uit gaat, maar goed danny zei het staat op de bunkersite en hij baalde dat hij geen antwoord kreeg maar zelf geeft hij ook niet altijd antwoord.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:56 schreef Quinty. het volgende:
[..]
kijk je wel streams daar komt het elke keer voorbij
http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=338quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef moha het volgende:
danny waar staat het dan op de bunkersite dat er een eliminatie is vanavond
Maar bijna niets wat we op de stream zien klopt in 'onze' ogenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:56 schreef Quinty. het volgende:
[..]
kijk je wel streams daar komt het elke keer voorbij
wat heeft dat met bikkelen en overleven te maken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Eline is leuk, grappig, lief en niet onaantrekkelijk. Dat komt niet overeen met wat men 's ochtends in de spiegel ziet
Pardon?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:01 schreef moha het volgende:
[..]
daar staat niet echt dat er iemand uit gaat, maar goed danny zei het staat op de bunkersite en hij baalde dat hij geen antwoord kreeg maar zelf geeft hij ook niet altijd antwoord.
sorry, ik wist niet dat het een schoonheidswedstrijd was, in dat geval heeft Eline gewonnen jahquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:00 schreef Pek het volgende:
[..]
Eline is leuk, grappig, lief en niet onaantrekkelijk. Dat komt niet overeen met wat men 's ochtends in de spiegel ziet
Zou hetquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:00 schreef Pek het volgende:
[..]
ok thxquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:01 schreef Danny het volgende:
[..]
http://www.thebunkeronline.tv/nieuwsitem.html?newsid=338
en het komt om de 2 minuten door de streams heen rollen
Die vraag kun je je bij meerdere zakenop de streams ook stellenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat heeft dat met bikkelen en overleven te maken?
Wat heeft kutnijd met bikkelen en overleven te maken?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat heeft dat met bikkelen en overleven te maken?
ongeveer hetzelfde als Marielin gedaan heeft om zo gehaat te worden door sommigen?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:56 schreef Lavenderr het volgende:
tjonge jonge op je teentjes getraptquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:02 schreef Danny het volgende:
[..]
Pardon?
ik ben je hondje niet dat ik op commando even reageer du moment dat jij dat wil. Kijk post onder de jouwe.
edit: plus dat je ook gewoon zelf even je ogen open kan doen op de bunkersite natuurlijk.
ik geef toch antwoord? lul niet zo dom.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:05 schreef moha het volgende:
[..]
tjonge jonge op je teentjes getraptof is het dat je niet tegen de waarheid kan
heb jij ook kutnijd?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:05 schreef Danny het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde als Marielin gedaan heeft om zo gehaat te worden door sommigen?
Ik haat haar trouwens niet hoor. Ze heeft wel (een flink aantal) irritante trekjes en ze is nogal manipulatief met d'r pruillipje en verkleinwoordjes, maar verder is ze wel ok.
Ow, en ze wordt natuurlijk voorgetrokken door de redactie, wat reden genoeg is haar eruit te willen hebben
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:06 schreef Danny het volgende:
[..]
ik geef toch antwoord? lul niet zo dom.
Nee lieverd, juist dat de regie lid wordt van No-Life als gevolg van de garoetenga...quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga je nu vallen over een spatie/typo? Bobby toch, dat siert je niet.
Het zonnetje roept weer. Ben er weer tijdens de elineminatie.
intelligent antwoordquote:
zij nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:07 schreef Danny het volgende:
[..]
nee, maar ik heb wel tieten. zou dat ermee te maken hebben?
Ja die zit vast vanaf zijn werk bij talpa de mails te beantwoorden van the bunker. Wat denk je nou zelf.quote:
Nou ,volgens mij is er al 1 lid van hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:07 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nee lieverd, juist dat de regie lid wordt van No-Life als gevolg van de garoetenga...
En ze praat net als Femke Halsema met dr kaken op elkaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:05 schreef Danny het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde als Marielin gedaan heeft om zo gehaat te worden door sommigen?
Ik haat haar trouwens niet hoor. Ze heeft wel (een flink aantal) irritante trekjes en ze is nogal manipulatief met d'r pruillipje en verkleinwoordjes, maar verder is ze wel ok.
Ow, en ze wordt natuurlijk voorgetrokken door de redactie, wat reden genoeg is haar eruit te willen hebben
Ik haat Marielin helemaal niet, vind haar ook sterk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:05 schreef Danny het volgende:
[..]
zo voel je je soms beter met je forum of zo, ik vroeg je gewoon wat en 2 pagina's later moest ik het nog een keer vragen moet je kijken hoevaak jij de regie wat vroeg want daar kreeg je ook niet snel genoeg antwoord op. en voor jou info ik ben niet diegene die hier aan stofzuigen doet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:08 schreef Danny het volgende:
[..]
intelligent antwoord
maar goed, je hebt je antwoord en waarschijnlijk inmiddels op de link in dat antwoord geklikt. Mag je nu je mond weer houden en gaan stofzuigen.
ik zie niet in waarom je iemand moet laten stralen door de regie dmv spelletjes met de camera, de anderen staan daar toch ook saai te wezen en zich te vervelen? waarom moet iemand stralen als ie aan het overleven is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik haat Marielin helemaal niet, vind haar ook sterk.
Eline ook. Maar nu wordt haar aangerekend dat ze die toilettas vol met spulletjes kreeg, terwijl ze daar niets aan kon doen. En dan wordt er ook nog geschreven dat ze niet strálen mag, waar slaat het op? Dat is gewoon katten om het katten.
daar word ik niet blij vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:17 schreef swarmahoer het volgende:
tussenstand van nu:
marielin 3368
pim 1839
eline 1600
jeroen 885
ben benieuwd
Hoe zo haar aangerekend???Was een fout van de regie werd ook tegen haar gezegt in het telefoontje van boven tochquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eline ook. Maar nu wordt haar aangerekend dat ze die toilettas vol met spulletjes kreeg, terwijl ze daar niets aan kon doen. En dan wordt er ook nog geschreven dat ze niet strálen mag, waar slaat het op? Dat is gewoon katten om het katten.
Pim, Eline of Jeroen ... wie van de 3 gaat er vanavond uit ... dat het weer net zo spannend mag worden als de vorige keerquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:17 schreef swarmahoer het volgende:
tussenstand van nu:
marielin 3368
pim 1839
eline 1600
jeroen 885
ben benieuwd
ben je echt benieuwd? ik weet al wie er uit gaat jeroen dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:17 schreef swarmahoer het volgende:
tussenstand van nu:
marielin 3368
pim 1839
eline 1600
jeroen 885
ben benieuwd
Eline lijkt het weinig slapen en eten beter te trekken dan de rest idd, die toilettas kun je haar niet aanrekenen maar die kon daaar toch ook niet blijven, dat zou vreemd zijn tov de stemmers. Ik vind het al met al nu gewoon goed opgelost.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zouzou moet nog ff wachten, want er wacht een warm kingsizewaterbed van evaxsis op hemquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:22 schreef moha het volgende:
[..]
ben je echt benieuwd? ik weet al wie er uit gaat jeroen dus
Zou me niets verbazen.quote:
wat nou, ik weet niet of ik hem wel in mijn waterbed wil hebben, ja zo op mijn Mac is hij er ook bij. dat is dichtbij genoeg voor mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En zouzou moet nog ff wachten, want er wacht een warm kingsizewaterbed van evaxsis op hem
Ik moet eerlijk zeggen, Jeroen zijn kunstjes hebben we onderhand wel gezien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:26 schreef Toverheks het volgende:
Ik denk dat of het Jeroen of Pim vanavond wordt, ik kan gewoon niet kiezen wie ik weg wil hebben, maar voor mooi!!!! hoop ik dat Pim nog even blijft.
misschien voelt hij de bui al aankomen, met die mindfuck is er tenslotte ook voor hem gekozenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:28 schreef Marrije het volgende:
Ik krijg een beetje de indruk dat Jeroen er niet meer zo'n zin in heeft, net als Eline overigens.
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:28 schreef riri het volgende:
Waarom staat die Marielin zo hoog?....de grootste zeurkous ever
Hoeveel heeft ze er totaal? Sorry, weet ff niet want ik kom net uit de tuin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef snetje het volgende:
zow dat gaat hard! in anderhalf uur 5 sigaretten ....als ze zo door gaat heeft ze ze om 22.00 alweer op ..
Dat moet niet maar dat is een bijverschijnsel van hondenvoer eten, ziet er niet prachtig uit met die blosjes op dr wangetjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarom moet iemand stralen als ie aan het overleven is?
hahaha ze doet sigaretten in haar broekzak voor het geval ze naar buiten moetenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef snetje het volgende:
zow dat gaat hard! in anderhalf uur 5 sigaretten ....als ze zo door gaat heeft ze ze om 22.00 alweer op ..
ja, en dan weer gezeur, want dan moet ze wee afkickenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef snetje het volgende:
hmm ja maar dat vind ik wel een ander verhaal, dat was gewoon het leukste met hem.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
misschien voelt hij de bui al aankomen, met die mindfuck is er tenslotte ook voor hem gekozen
Veel plezierquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:33 schreef BobbyRond het volgende:
Dag schatten!
Ik ga naar EHV!
Er staat trouwens 'mascare' in de TT
Komt door de zenuwen, eliminatie enzo. Dan ga je meer rokenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef snetje het volgende:
Ja zo,n indruk heb ik ook en van mij mag jeroen er ook uit hou echt niet van geniepige achterbakse lui.En vind hem van het begin al een creap.Laat eline nog maar even zittenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:28 schreef Marrije het volgende:
Ik krijg een beetje de indruk dat Jeroen er niet meer zo'n zin in heeft, net als Eline overigens.
en de groeten aan Elinequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:33 schreef BobbyRond het volgende:
Dag schatten!
Ik ga naar EHV!
Er staat trouwens 'mascare' in de TT
ik hoop dat ze breken in haar broekzakquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:33 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, en dan weer gezeur, want dan moet ze wee afkicken![]()
en het ging zo goed.
Nou die zijn al opgerookt voordat ze haar verplichten die terug te geven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
en waarom staat hij dan nu zo ver onderaan denk jij?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm ja maar dat vind ik wel een ander verhaal, dat was gewoon het leukste met hem.
Omg, Lara Croft´s evil twinquote:
daarom ook mijn voorstel dat stemmen anders te gaan doen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
en waarom staat hij dan nu zo ver onderaan denk jij?
ik kan hem zo niet meer helpen, jammer dan, dan maar weggestemd worden.
ik vind het de laatste dagen toch saai, en daardoor bijna niet meer gekeken.
heb eigenlijk alleen FOK! gemist
20 ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft ze er totaal? Sorry, weet ff niet want ik kom net uit de tuin.
Zijn ze nog met die bouwdoos bezig, of zitten ze nu aan een borduurwerkje?quote:
Dat is natuurlijk met alles zo....quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
daarom ook mijn voorstel dat stemmen anders te gaan doen!
een maximaal aantal per persoon zeg maar, ofwel: betaalbaar voor iedereen en een redelijke prijs.
nu zijn er mensen die er bergen geld doorheen smijten en daar kan en wil ik niet tegenop.
ik mag het hopen! gebeurd er iig nog iets ..............quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:40 schreef bamby het volgende:
oeps gaat het nu uit komen dat jeroen van het eten heeft gepikt nu al het eten moet worden gecontroleerd.
Tijdens DGK was het toch ook niet anders?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
een maximaal aantal per persoon zeg maar, ofwel: betaalbaar voor iedereen en een redelijke prijs.
nu zijn er mensen die er bergen geld doorheen smijten en daar kan en wil ik niet tegenop.
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
eens, want ik ben nu wel ontmoedigd en zie nu niet het nut in om nog credits voor het stemmen uit te geven bewaar ze dan liever voor de finale.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
bijna klaar.. dus we kunnen zo door naar het gieten van tinnen soldaatjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zijn ze nog met die bouwdoos bezig, of zitten ze nu aan een borduurwerkje?
Dat heeft ook geen nut. Er zijn er een paar die echt zo ontzettend veel geld over hebben. Daar kun je nooit van winnen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
eens, want ik ben nu wel ontmoedigd en zie nu niet het nut in om nog credits voor het stemmen uit te geven bewaar ze dan liever voor de finale.
Ik zet niet eens meer de streams aan. Doodzonde, dit programma had potentie.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:45 schreef snetje het volgende:
[..]
bijna klaar.. dus we kunnen zo door naar het gieten van tinnen soldaatjes
Alweer!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
Er is iemand een gigantische hoeveelheid credits aan Jeroen aan het geven.
Mij dus wel, ik heb niet de poen om te stemmen meer. Denk heel veel mensen idem, er zit bij 'normale' mensen toch wel een max omdat te doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk met alles zo....
En kennelijk zijn er een aantal mensen met bergen credits die Marielin erin willen houden. So be it, daarbij zie ik haar ook het liefste winnen, maar als het om een van de anderen zou gaan dan boeide me het ook niet dat er mensen zijn die hun geld liever aan stemmen dan aan een terrasje pakken in de stad uitgeven.
alle kleine beetjes schijnen toch te helpen op het laatste moment ... denk aan het verschil van maar 7 stemmen tussen Peter en Jeroen....quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
eens, want ik ben nu wel ontmoedigd en zie nu niet het nut in om nog credits voor het stemmen uit te geven bewaar ze dan liever voor de finale.
In de deze vorm moet dat mogen: stem op Eline!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
Wie is Peter? Ow nee, wie Pim moet dat wezen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:49 schreef snetje het volgende:
[..]
alle kleine beetjes schijnen toch te helpen op het laatste moment ... denk aan het verschil van maar 7 stemmen tussen Peter en Jeroen....
Dank uquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:26 schreef Toverheks het volgende:
Ik denk dat of het Jeroen of Pim vanavond wordt, ik kan gewoon niet kiezen wie ik weg wil hebben, maar voor mooi!!!! hoop ik dat Pim nog even blijft.
Zelfs al zou ik kunnen winnen, dan nog doe ik het niet. Ik ga liever op een terras zitten en geef het daar dan aan uit.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat heeft ook geen nut. Er zijn er een paar die echt zo ontzettend veel geld over hebben. Daar kun je nooit van winnen.
Zeker ja denk dat het flink zal knallen als het uit komtquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:43 schreef snetje het volgende:
[..]
ik mag het hopen! gebeurd er iig nog iets ..............
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef bamby het volgende:
[..]
Zeker ja denk dat het flink zal knallen als het uit komtDenk dat eline en pim en zeker marielin dat zeker niet zonder meer over hun kant laten gaan hoop ik
Wie zegt dat ik het wel heb?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mij dus wel, ik heb niet de poen om te stemmen meer. Denk heel veel mensen idem, er zit bij 'normale' mensen toch wel een max omdat te doen.
Precies, en over een paar dagen is het afgelopen, dan denk ik had ik nu maar mijn geld bewaart voor iets anders leuks. Wat ik aan credit heb wil ik nog opmaken en dan is het voor mij basta.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mij dus wel, ik heb niet de poen om te stemmen meer. Denk heel veel mensen idem, er zit bij 'normale' mensen toch wel een max omdat te doen.
Jeroen wordt gedoseerd erin gehouden, of het nu 7 of 1 stem verschil is.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:49 schreef snetje het volgende:
[..]
alle kleine beetjes schijnen toch te helpen op het laatste moment ... denk aan het verschil van maar 7 stemmen tussen Peter en Jeroen....
als die 2 eindelijk eens gaan knallen vreet ik mijn toetsenbord opquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef bamby het volgende:
[..]
Zeker ja denk dat het flink zal knallen als het uit komtDenk dat eline en pim en zeker marielin dat zeker niet zonder meer over hn kant laten gaan hoop ik
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:49 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
In de deze vorm moet dat mogen: stem op Eline!en op Jeroen, de echte finalisten
ja maar dat heeft mij ook heel wat credits gekost en andere ook.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:49 schreef snetje het volgende:
[..]
Maakt mij ook niets, ook al zie ik liever Marielin vertrekken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het wel heb?
Ik maak me alleen niet druk over hoe een ander z'n geld uitgeeft, ik verkleur in het casino ook niet als iemand in 1 rondje roulette een bedrag inzet waar ik een maand van moet leven. Dit zie ik net zo.
min stemmen kan hij krijgenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:47 schreef R0T29 het volgende:
Komop mensen, heb Jeroen weer eeen beetje "bij gebracht" in de stemming. Laat hem niet naar huis gaan. Saaie mensen eerst!!! STEM OP JEROEN
Dan ben je niet goed snik,of je moet barsten van het geld.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
Dat Pimmie er maar niet uit mag gaan anders stort mijn wereldje inquote:
staat ook hoop achter denk marielin op zeker welquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:53 schreef snetje het volgende:
[..]
als die 2 eindelijk eens gaan knallen vreet ik mijn toetsenbord op
nr 6 of 7quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:56 schreef Pek het volgende:
Je tanden poetsen en meteen een peuk opsteken
In het mileu dat Jeroen zit moet voldoende geld zitten lijkt me, dus als zij willen dan wint Jeroen met 2 vingers in zijn gat.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan ben je niet goed snik,of je moet barsten van het geld.
Stem op geen een programma op iemand,kan me geld wel beter gebruiken.
Jeroen barst van het geld en de armoedzaaiers maar stemmen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:59 schreef Floeppie het volgende:
Heeft Marielin een fok opdracht om zo snel mogelijk een pakje sigaretten op te roken???
Nou hoop dan maar dat de mensen met veel poen geld uitgeven en niet de mensen die het niet kunnen missen.Ze doen het wel zelfdan,maar vind het toch zielig.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:00 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
In het mileu dat Jeroen zit moet voldoende geld zitten lijkt me, dus als zij willen dan wint Jeroen met 2 vingers in zijn gat.
Volgens mij houdt jij niet van roken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:56 schreef Pek het volgende:
Je tanden poetsen en meteen een peuk opsteken
Die kunnen dat dan toch beter direkt aan hem geven in plaats van via via strijkstokken per percentage bij hem laten komen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:00 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
In het mileu dat Jeroen zit moet voldoende geld zitten lijkt me, dus als zij willen dan wint Jeroen met 2 vingers in zijn gat.
We zijn eens!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:54 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[ [url=http://gs12.rimg.info/2cec5ed21a4f9a77755088574acbbd8a.png]afbeelding ] [/url]
Komt mooi uit, dan kunnen ze ook een exit feestje. Levert vast leukere streams op.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:04 schreef blomst het volgende:
Bouwwerkje is klaar, dus ze mogen normaal slapen
Integendeel, rook als een schoorsteen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:02 schreef shih-tzu het volgende:
[..]
Volgens mij houdt jij niet van roken.
een normale nachtrust kunnen de 3 overblijvers goed gebruikenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:04 schreef blomst het volgende:
Bouwwerkje is klaar, dus ze mogen normaal slapen
Eensch, maar dat zit er waarschijnlijk niet inquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
een normale nachtrust kunnen de 3 overblijvers goed gebruiken![]()
![]()
![]()
oh? hoezo niet?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:09 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Eensch, maar dat zit er waarschijnlijk niet in
En hoezo niet, vertel!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:09 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
Eensch, maar dat zit er waarschijnlijk niet in
Ach, 1 soldaatje, in de oorlog zijn er veel meer gevallenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:07 schreef Rica het volgende:
soldaatje is gevallen... door jeroen
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:10 schreef D. het volgende:
Waarom staan zitten ze daar nu?
Komt Bart weer?
Nee hè, niet weer die belachelijke wie-stem-ik-bordjes.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:12 schreef kahaarin het volgende:
[ [url=http://gs12.rimg.info/47be288ef5720012a7008042a20b6582.png]afbeelding ] [/url]
quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:59 schreef Floeppie het volgende:
Heeft Marielin een fok opdracht om zo snel mogelijk een pakje sigaretten op te roken???
Doet ze goed, kan je mooi zien hoe lelijk je wordt van roken
Jawel! Waarom? Omdat het kan.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hè, niet weer die belachelijke wie-stem-ik-bordjes.
En na het neuken dan ?quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:06 schreef Pek het volgende:
[..]
Integendeel, rook als een schoorsteen.![]()
Maar er zijn gewoon grenzen, dingen die je niet doet. Geen jus d´ orange na het tandenpoetsen, geen peuk na het tandenpoetsen
En omdat we melig zijn en achter deze twee staan! Moet kunnen, het is stemavond dus stem op Eline en Jeroen, van mij dan een dikke zoen! (moet je maar lekker vinden)quote:
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:07 schreef blomst het volgende:
[ [url=http://gs12.rimg.info/231046b9983627d316eba698f49367bc.png]afbeelding ] [/url]
Dan mag het, zolang het niet in de slaapkamer is, dat is mijn rookvrije ruimtequote:
Leuk!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:12 schreef kahaarin het volgende:
[ [url=http://gs12.rimg.info/47be288ef5720012a7008042a20b6582.png]afbeelding ] [/url]
Ga je me nou zoenen dan ??? Heb gestemd op Joentje!!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En omdat we melig zijn en achter deze twee staan! Moet kunnen, het is stemavond dus stem op Eline en Jeroen, van mij dan een dikke zoen! (moet je maar lekker vinden)
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:16 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
En omdat we melig zijn en achter deze twee staan! Moet kunnen, het is stemavond dus stem op Eline en Jeroen, van mij dan een dikke zoen! (moet je maar lekker vinden)
Smakkkkkkkkkkkkkkkkkkk! is ie lekker? Tongen gaat me tever!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:18 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Ga je me nou zoenen dan ??? Heb gestemd op Joentje!!![]()
![]()
Preutsquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Smakkkkkkkkkkkkkkkkkkk! is ie lekker? Tongen gaat me tever!
Fout: 1. Eline, 2 Jeroen, 3 Pim, 4 Mariegrien!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:22 schreef blomst het volgende:
Zo als ze nu op het bankje zitten, zo zou de uitslag ook wel mogen zijn.
1 Eline, 2 Marielin, 3 Pim, 4 Jeroen.
Nummer twee en drie nog even wisselen dan was het helemaal goed
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:22 schreef D. het volgende:
Als het aan de mensen hier ligt gaat Pim er dus uit
Dat zal gewaardeerd worden door het trekkende popjequote:Op woensdag 20 mei 2009 18:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nou oke, vette lebber dan ff, moet er wat voor over hebben.
Er staat een poll op de site. Herhaling van zetten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik denk dat ze de laatste dagen nog flink worden aangepakt
Volgens mij zij er meer mensen hier die'hem er graag inhouden dan mensen die hem liever zien gaanquote:
quote:
Dan doe ik dat toch ff, allemaal blijquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zal gewaardeerd worden door het trekkende popje
Ze zijn ze net zo lang aan het doorkweken tot ze de grootte hebben van skippyballenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dan doe ik dat toch ff, allemaal blij![]()
Waar blijven de uien!!!!
Heb bergen besteld.
Ik vind ze nu groot genoeg dus hoppa: oranje skippyballen erin en uien!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn ze net zo lang aan het doorkweken tot ze de grootte hebben van skippyballen
Die zitten op de frikandellen speciaal die morgen bij de extrem eating gegeten moeten wordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:25 schreef Kaat38 het volgende:
Waar blijven de uien!!!!
Heb bergen besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |