Nou ,volgens mij is er al 1 lid van hoor.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:07 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Nee lieverd, juist dat de regie lid wordt van No-Life als gevolg van de garoetenga...
En ze praat net als Femke Halsema met dr kaken op elkaar.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:05 schreef Danny het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde als Marielin gedaan heeft om zo gehaat te worden door sommigen?
Ik haat haar trouwens niet hoor. Ze heeft wel (een flink aantal) irritante trekjes en ze is nogal manipulatief met d'r pruillipje en verkleinwoordjes, maar verder is ze wel ok.
Ow, en ze wordt natuurlijk voorgetrokken door de redactie, wat reden genoeg is haar eruit te willen hebben
Ik haat Marielin helemaal niet, vind haar ook sterk.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:05 schreef Danny het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde als Marielin gedaan heeft om zo gehaat te worden door sommigen?
Ik haat haar trouwens niet hoor. Ze heeft wel (een flink aantal) irritante trekjes en ze is nogal manipulatief met d'r pruillipje en verkleinwoordjes, maar verder is ze wel ok.
Ow, en ze wordt natuurlijk voorgetrokken door de redactie, wat reden genoeg is haar eruit te willen hebben
zo voel je je soms beter met je forum of zo, ik vroeg je gewoon wat en 2 pagina's later moest ik het nog een keer vragen moet je kijken hoevaak jij de regie wat vroeg want daar kreeg je ook niet snel genoeg antwoord op. en voor jou info ik ben niet diegene die hier aan stofzuigen doet.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:08 schreef Danny het volgende:
[..]
intelligent antwoord
maar goed, je hebt je antwoord en waarschijnlijk inmiddels op de link in dat antwoord geklikt. Mag je nu je mond weer houden en gaan stofzuigen.
ik zie niet in waarom je iemand moet laten stralen door de regie dmv spelletjes met de camera, de anderen staan daar toch ook saai te wezen en zich te vervelen? waarom moet iemand stralen als ie aan het overleven is?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik haat Marielin helemaal niet, vind haar ook sterk.
Eline ook. Maar nu wordt haar aangerekend dat ze die toilettas vol met spulletjes kreeg, terwijl ze daar niets aan kon doen. En dan wordt er ook nog geschreven dat ze niet strįlen mag, waar slaat het op? Dat is gewoon katten om het katten.
daar word ik niet blij vanquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:17 schreef swarmahoer het volgende:
tussenstand van nu:
marielin 3368
pim 1839
eline 1600
jeroen 885
ben benieuwd
Hoe zo haar aangerekend???Was een fout van de regie werd ook tegen haar gezegt in het telefoontje van boven tochquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Eline ook. Maar nu wordt haar aangerekend dat ze die toilettas vol met spulletjes kreeg, terwijl ze daar niets aan kon doen. En dan wordt er ook nog geschreven dat ze niet strįlen mag, waar slaat het op? Dat is gewoon katten om het katten.
Pim, Eline of Jeroen ... wie van de 3 gaat er vanavond uit ... dat het weer net zo spannend mag worden als de vorige keerquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:17 schreef swarmahoer het volgende:
tussenstand van nu:
marielin 3368
pim 1839
eline 1600
jeroen 885
ben benieuwd
ben je echt benieuwd? ik weet al wie er uit gaat jeroen dusquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:17 schreef swarmahoer het volgende:
tussenstand van nu:
marielin 3368
pim 1839
eline 1600
jeroen 885
ben benieuwd
Eline lijkt het weinig slapen en eten beter te trekken dan de rest idd, die toilettas kun je haar niet aanrekenen maar die kon daaar toch ook niet blijven, dat zou vreemd zijn tov de stemmers. Ik vind het al met al nu gewoon goed opgelost.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En zouzou moet nog ff wachten, want er wacht een warm kingsizewaterbed van evaxsis op hemquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:22 schreef moha het volgende:
[..]
ben je echt benieuwd? ik weet al wie er uit gaat jeroen dus
Zou me niets verbazen.quote:
wat nou, ik weet niet of ik hem wel in mijn waterbed wil hebben, ja zo op mijn Mac is hij er ook bij. dat is dichtbij genoeg voor mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En zouzou moet nog ff wachten, want er wacht een warm kingsizewaterbed van evaxsis op hem
Ik moet eerlijk zeggen, Jeroen zijn kunstjes hebben we onderhand wel gezien.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:26 schreef Toverheks het volgende:
Ik denk dat of het Jeroen of Pim vanavond wordt, ik kan gewoon niet kiezen wie ik weg wil hebben, maar voor mooi!!!! hoop ik dat Pim nog even blijft.
misschien voelt hij de bui al aankomen, met die mindfuck is er tenslotte ook voor hem gekozenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:28 schreef Marrije het volgende:
Ik krijg een beetje de indruk dat Jeroen er niet meer zo'n zin in heeft, net als Eline overigens.
helemaal mee eens!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:28 schreef riri het volgende:
Waarom staat die Marielin zo hoog?....de grootste zeurkous ever
Hoeveel heeft ze er totaal? Sorry, weet ff niet want ik kom net uit de tuin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef snetje het volgende:
zow dat gaat hard! in anderhalf uur 5 sigaretten ....als ze zo door gaat heeft ze ze om 22.00 alweer op ..
Dat moet niet maar dat is een bijverschijnsel van hondenvoer eten, ziet er niet prachtig uit met die blosjes op dr wangetjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarom moet iemand stralen als ie aan het overleven is?
hahaha ze doet sigaretten in haar broekzak voor het geval ze naar buiten moetenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef snetje het volgende:
zow dat gaat hard! in anderhalf uur 5 sigaretten ....als ze zo door gaat heeft ze ze om 22.00 alweer op ..
ja, en dan weer gezeur, want dan moet ze wee afkickenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef snetje het volgende:
hmm ja maar dat vind ik wel een ander verhaal, dat was gewoon het leukste met hem.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
misschien voelt hij de bui al aankomen, met die mindfuck is er tenslotte ook voor hem gekozen
Veel plezierquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:33 schreef BobbyRond het volgende:
Dag schatten!
Ik ga naar EHV!
Er staat trouwens 'mascare' in de TT
Komt door de zenuwen, eliminatie enzo. Dan ga je meer rokenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef snetje het volgende:
Ja zo,n indruk heb ik ook en van mij mag jeroen er ook uit hou echt niet van geniepige achterbakse lui.En vind hem van het begin al een creap.Laat eline nog maar even zittenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:28 schreef Marrije het volgende:
Ik krijg een beetje de indruk dat Jeroen er niet meer zo'n zin in heeft, net als Eline overigens.
en de groeten aan Elinequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:33 schreef BobbyRond het volgende:
Dag schatten!
Ik ga naar EHV!
Er staat trouwens 'mascare' in de TT
ik hoop dat ze breken in haar broekzakquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:33 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, en dan weer gezeur, want dan moet ze wee afkicken![]()
en het ging zo goed.
Nou die zijn al opgerookt voordat ze haar verplichten die terug te geven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zie dat mailtje, ze besloten haar een pakje te geven ipv 1 sigaret.
Eline levert nu haar extra bonus weer in.. Marielin zou dat dus ook moeten.
en waarom staat hij dan nu zo ver onderaan denk jij?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm ja maar dat vind ik wel een ander verhaal, dat was gewoon het leukste met hem.
Omg, Lara Croft´s evil twinquote:
daarom ook mijn voorstel dat stemmen anders te gaan doen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
en waarom staat hij dan nu zo ver onderaan denk jij?
ik kan hem zo niet meer helpen, jammer dan, dan maar weggestemd worden.
ik vind het de laatste dagen toch saai, en daardoor bijna niet meer gekeken.
heb eigenlijk alleen FOK! gemist
20 ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft ze er totaal? Sorry, weet ff niet want ik kom net uit de tuin.
Zijn ze nog met die bouwdoos bezig, of zitten ze nu aan een borduurwerkje?quote:
Dat is natuurlijk met alles zo....quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
daarom ook mijn voorstel dat stemmen anders te gaan doen!
een maximaal aantal per persoon zeg maar, ofwel: betaalbaar voor iedereen en een redelijke prijs.
nu zijn er mensen die er bergen geld doorheen smijten en daar kan en wil ik niet tegenop.
ik mag het hopen! gebeurd er iig nog iets ..............quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:40 schreef bamby het volgende:
oeps gaat het nu uit komen dat jeroen van het eten heeft gepikt nu al het eten moet worden gecontroleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |