helemaal mee eens!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:28 schreef riri het volgende:
Waarom staat die Marielin zo hoog?....de grootste zeurkous ever
Hoeveel heeft ze er totaal? Sorry, weet ff niet want ik kom net uit de tuin.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef snetje het volgende:
zow dat gaat hard! in anderhalf uur 5 sigaretten ....als ze zo door gaat heeft ze ze om 22.00 alweer op ..
Dat moet niet maar dat is een bijverschijnsel van hondenvoer eten, ziet er niet prachtig uit met die blosjes op dr wangetjesquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:17 schreef Flow3r het volgende:
[..]
waarom moet iemand stralen als ie aan het overleven is?
hahaha ze doet sigaretten in haar broekzak voor het geval ze naar buiten moetenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef snetje het volgende:
zow dat gaat hard! in anderhalf uur 5 sigaretten ....als ze zo door gaat heeft ze ze om 22.00 alweer op ..
ja, en dan weer gezeur, want dan moet ze wee afkickenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef snetje het volgende:
hmm ja maar dat vind ik wel een ander verhaal, dat was gewoon het leukste met hem.quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:31 schreef evaxsis het volgende:
[..]
misschien voelt hij de bui al aankomen, met die mindfuck is er tenslotte ook voor hem gekozen
Veel plezierquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:33 schreef BobbyRond het volgende:
Dag schatten!
Ik ga naar EHV!
Er staat trouwens 'mascare' in de TT
Komt door de zenuwen, eliminatie enzo. Dan ga je meer rokenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:32 schreef snetje het volgende:
Ja zo,n indruk heb ik ook en van mij mag jeroen er ook uit hou echt niet van geniepige achterbakse lui.En vind hem van het begin al een creap.Laat eline nog maar even zittenquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:28 schreef Marrije het volgende:
Ik krijg een beetje de indruk dat Jeroen er niet meer zo'n zin in heeft, net als Eline overigens.
en de groeten aan Elinequote:Op woensdag 20 mei 2009 17:33 schreef BobbyRond het volgende:
Dag schatten!
Ik ga naar EHV!
Er staat trouwens 'mascare' in de TT
ik hoop dat ze breken in haar broekzakquote:Op woensdag 20 mei 2009 17:33 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, en dan weer gezeur, want dan moet ze wee afkicken![]()
en het ging zo goed.
Nou die zijn al opgerookt voordat ze haar verplichten die terug te geven.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zie dat mailtje, ze besloten haar een pakje te geven ipv 1 sigaret.
Eline levert nu haar extra bonus weer in.. Marielin zou dat dus ook moeten.
en waarom staat hij dan nu zo ver onderaan denk jij?quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:34 schreef Marrije het volgende:
[..]
hmm ja maar dat vind ik wel een ander verhaal, dat was gewoon het leukste met hem.
Omg, Lara Croft´s evil twinquote:
daarom ook mijn voorstel dat stemmen anders te gaan doen!quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
en waarom staat hij dan nu zo ver onderaan denk jij?
ik kan hem zo niet meer helpen, jammer dan, dan maar weggestemd worden.
ik vind het de laatste dagen toch saai, en daardoor bijna niet meer gekeken.
heb eigenlijk alleen FOK! gemist
20 ...quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:33 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Hoeveel heeft ze er totaal? Sorry, weet ff niet want ik kom net uit de tuin.
Zijn ze nog met die bouwdoos bezig, of zitten ze nu aan een borduurwerkje?quote:
Dat is natuurlijk met alles zo....quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:40 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
daarom ook mijn voorstel dat stemmen anders te gaan doen!
een maximaal aantal per persoon zeg maar, ofwel: betaalbaar voor iedereen en een redelijke prijs.
nu zijn er mensen die er bergen geld doorheen smijten en daar kan en wil ik niet tegenop.
ik mag het hopen! gebeurd er iig nog iets ..............quote:Op woensdag 20 mei 2009 17:40 schreef bamby het volgende:
oeps gaat het nu uit komen dat jeroen van het eten heeft gepikt nu al het eten moet worden gecontroleerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |