Da's net niet helemaal hetzelfdequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:24 schreef Danny het volgende:
[..]
wel een Marielin erin topic.
Meld je hier als je Marielin erin wilt houden!
Dottey zit je daar nog boven?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ze heeft het nog niet over de lucht gehad van dat vlees (geen brokken), maar dat is ook amper te harden geweest.
Elientje moet er weer mooi uitzienquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
go
Eline heeft hondenvoer gegeten. De streamer heeft beslist dat Eline daarvoor MASCARA krijgt, maar de redactie besluit om haar een complete make-up koffer inclusief spiegeltje te doneren.
Maar dat is geen voortrekkerij. Dat is toeval, en de wens van de kijker...
Mee eens!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
go
Eline heeft hondenvoer gegeten. De streamer heeft beslist dat Eline daarvoor MASCARA krijgt, maar de redactie besluit om haar een complete make-up koffer inclusief spiegeltje te doneren.
Bij mensen op wie het niet zo overkomt moeten ze even de pols checken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:21 schreef Danny het volgende:
Maar ik kan me voorstellen als het wel zo op mensen overkomt en dat dat wederom niet erg slim is van de redactie.
Ja stel je voor dat ze ze afpakken.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:28 schreef moha het volgende:
en sigaretje nr 2 heeft ze al in dr mik, zo is ze snel door die 20 sigaretten heen
Nou op mij komt het dus wel zo over echt belachelijk , ik had anders echt op haarborstel gestemt of helemaal niet gestemt en wel meer met mijquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:21 schreef Danny het volgende:
Ik ga maar niet zeggen dat het zou kunnen dat mensen zich genaaid voelen als je stemt op een poll en de redactie vervolgens iets compleet anders doet. Als ik had geweten dat ze niet alleen mascara zou krijgen maar een compleet arsenaal aan make-up had ik wel voor een haarborstel gekozen. Ik ga ook maar niet zeggen dat het weer lekker riekt naar voortrekkerij.
Maar ik kan me voorstellen als het wel zo op mensen overkomt en dat dat wederom niet erg slim is van de redactie.
Even toelichten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:26 schreef Danny het volgende:
go
Zo veel kan ik niet doen vanuit Den Haag...quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:28 schreef Maanvis het volgende:
Bobby, Dotty, Dementor en Kopijkat.. wie van jullie heeft de boel verneukt met de beloning van Elientje?
Bah, wat wordt die Marielin weer voorgetrokkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:29 schreef Oxymorons het volgende:
Marielin haalde de sigaretten van tafel voordat de opdracht gehaald was (zette ze naast de tv). Ze moesten op tafel staan.
Vandaag ben ik actief in streamverslagen en caps verwerkenquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Dottey zit je daar nog boven?
zo ja ... zet de raderen daar eens aan het werk ....
de sigaretten moesten OP de tafel blijven staan en er is alleen gestemd op de MASCARA van Eline ...
Dus weg met die tas.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:31 schreef Dementor het volgende:
[..]
Even toelichten.
Bram kreeg op de regie een tas in zijn handen gedrukt en die tas is The Bunker ingegaan.
Men is vergeten erbij te zeggen dat alleen de mascara naar binnen mocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |