Smakkkkkkkkkkkkkkkkkkk! is ie lekker? Tongen gaat me tever!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:18 schreef Trekpopje het volgende:
[..]
Ga je me nou zoenen dan ??? Heb gestemd op Joentje!!![]()
![]()
Preutsquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:20 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Smakkkkkkkkkkkkkkkkkkk! is ie lekker? Tongen gaat me tever!
Fout: 1. Eline, 2 Jeroen, 3 Pim, 4 Mariegrien!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:22 schreef blomst het volgende:
Zo als ze nu op het bankje zitten, zo zou de uitslag ook wel mogen zijn.
1 Eline, 2 Marielin, 3 Pim, 4 Jeroen.
Nummer twee en drie nog even wisselen dan was het helemaal goed
quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:22 schreef D. het volgende:
Als het aan de mensen hier ligt gaat Pim er dus uit
Dat zal gewaardeerd worden door het trekkende popjequote:Op woensdag 20 mei 2009 18:22 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Nou oke, vette lebber dan ff, moet er wat voor over hebben.
Er staat een poll op de site. Herhaling van zetten.quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:21 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
ik denk dat ze de laatste dagen nog flink worden aangepakt
Volgens mij zij er meer mensen hier die'hem er graag inhouden dan mensen die hem liever zien gaanquote:
quote:
Dan doe ik dat toch ff, allemaal blijquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zal gewaardeerd worden door het trekkende popje
Ze zijn ze net zo lang aan het doorkweken tot ze de grootte hebben van skippyballenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:25 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Dan doe ik dat toch ff, allemaal blij![]()
Waar blijven de uien!!!!
Heb bergen besteld.
Ik vind ze nu groot genoeg dus hoppa: oranje skippyballen erin en uien!quote:Op woensdag 20 mei 2009 18:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn ze net zo lang aan het doorkweken tot ze de grootte hebben van skippyballen
Die zitten op de frikandellen speciaal die morgen bij de extrem eating gegeten moeten wordenquote:Op woensdag 20 mei 2009 18:25 schreef Kaat38 het volgende:
Waar blijven de uien!!!!
Heb bergen besteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |