kloptquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:42 schreef Shauri het volgende:
De prijs voor ellien was de mascara, niet meer en niet minder. Besloten via een poll op de site.
Marielin heeft als prijs de sigaretten die beloofd waren.
Dat die sigaretten even weg zijn geweest van de tafel was in opdracht van de regie.
Alles klopt, Case closed.
Wie is er dood?quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:46 schreef blomst het volgende:
streamlock???
O, gelukkig logo is weer uit beeld.
Whahah ze vertelde idd vorige week dat ze het komende maand rustig aan moeten doen omdat zij onbetaald verlof heeft genomen en dus 3 weken geen inkomen heeft. Nou hoeveel die Micha erin steekt dat ze bovenaan staat redt hij het niet met een maandsalaris.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:47 schreef moniquemuts het volgende:
ach er is een troost vriendje van marilin stem zoveel dat alle centen op zijn als ze thuis is kan ze geen peuken meer kopen
Het lijkt wel alsof je die meid niet eens gunt dat ze na die afschuwelijke hondebrokken even geniet van de toiletspulletjes die ze heeft gekregen en waarvan ze niet wist dat het een foutje was.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:46 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze moet gewoon aan de opdracht werken , net als de rest, waarom zou zij moeten gaan zitten stralen met haar haartjes en nageltjes en de anderen niet?
wat ben je toch een vreselijk zuur kereltjequote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef Danny het volgende:
hoe luidde de poll waarop je Marielin's beloning kon kiezen? stond daar 'één sigaret'? If so dan zou ze ze idd moeten inleveren ja.
verder is dit natuurlijk weer een blunder van jewelste (en dan met name de conflicterende uitleg van de redactieleden), en dus: De redactionele blunders deel 3
Dat er nog sla en komkommer op lag, ok, maar er lag ook nog van die sju en kleine stukjes voer.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:47 schreef Quinty. het volgende:
[..]
ja inderdaad dat bordje was echt niet leeg
Het gaat mij er niet om dat ze niks mogen winnen want, ik gun ze alles.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Ja en als je wilt mierenneuken, het bordje van Eline moest LEEG zijn.
![]()
Marielin heeft 24 uur niet gerookt met sigaretten binnen handbereik en Eline heeft hondevoer gegeten. Klaar.
Iemand een compleet andere beloning geven dan waarop gestemt is is van een heel andere orde. En dat is rechtgezet gelukkig.
Nou lekker toch, ze heeft ze niet gehad om ze als decoratie neer te zetten, net zo minquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:28 schreef moha het volgende:
en sigaretje nr 2 heeft ze al in dr mik, zo is ze snel door die 20 sigaretten heen
onderschat Danny nietquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:50 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Whahah ze vertelde idd vorige week dat ze het komende maand rustig aan moeten doen omdat zij onbetaald verlof heeft genomen en dus 3 weken geen inkomen heeft. Nou hoeveel die Micha erin steekt dat ze bovenaan staat redt hij het niet met een maandsalaris.
De tafel moest leeg vanwege de eetopdracht van Eline. Dus ze moest ze wel ergens anders neerzetten, zo vlak voor het einde van de opdracht vind ik niet dat het daar dan op afgekeurd mag worden.quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef Oxymorons het volgende:
[..]
Het gaat mij er niet om dat ze niks mogen winnen want, ik gun ze alles.
Het punt wat ik wil maken is: in de brief staat de opdracht. Sigaretten op tafel staat er niet voor niets in. Als Marielin ze van tafel haald en ergens anders neer zet is dat effect weg. En 24 uur is 24 uur tot de laatste minuut.
die moet gewoon bieden op dat etente met mariekwel heeft hij haar even een paar uurtjes voor zich zelfquote:
heb je goed gezien, ik wil wel eens zien of er nog wel echt iets in die meid zit behalve uiterlijk en oppervlakkigheidquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof je die meid niet eens gunt dat ze na die afschuwelijke hondebrokken even geniet van de toiletspulletjes die ze heeft gekregen en waarvan ze niet wist dat het een foutje was.
denk dat danny niet de enigste is er zijn veel meer mensen die er geld tegenaan gooien haar er in te houdenquote:
Ga je nu vallen over een spatie/typo? Bobby toch, dat siert je niet.quote:
kijk je wel streams daar komt het elke keer voorbijquote:Op woensdag 20 mei 2009 16:52 schreef moha het volgende:
danny waar staat het dan op de bunkersite dat er een eliminatie is vanavond
Word nu in de mail gezet brief was duidelijk.....quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zie dat mailtje, ze besloten haar een pakje te geven ipv 1 sigaret.
Eline levert nu haar extra bonus weer in.. Marielin zou dat dus ook moeten.
Dus dat!quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Dottey zit je daar nog boven?
zo ja ... zet de raderen daar eens aan het werk ....
de sigaretten moesten OP de tafel blijven staan en er is alleen gestemd op de MASCARA van Eline ...
de vraag is nog of daar wel een poll voor is geweest ..quote:Op woensdag 20 mei 2009 16:49 schreef Danny het volgende:
hoe luidde de poll waarop je Marielin's beloning kon kiezen? stond daar 'één sigaret'? If so dan zou ze ze idd moeten inleveren ja.
verder is dit natuurlijk weer een blunder van jewelste (en dan met name de conflicterende uitleg van de redactieleden), en dus: De redactionele blunders deel 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |