Je staat niet op de Frontpage, in ieder geval niet dat ik weet. Dit is de OP (openings post ofzo)...quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:16 schreef Zaith het volgende:
Oh, ik sta op de front-page. Krijgen we weer opnieuw die kraag posts.
Die is dan ook gewoon meesterquote:
Nee, mijn kraagje blijft. Is een bazen kraagje, laat mij kraagjes-baas zijn 1x in de maand, thanks.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je staat niet op de Frontpage, in ieder geval niet dat ik weet. Dit is de OP (openings post ofzo)...
Beter doe je je kraagje normaal
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je staat niet op de Frontpage, in ieder geval niet dat ik weet. Dit is de OP (openings post ofzo)...
quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:18 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ja sorry, een typo. Het is laat dus...![]()
Ja ja, ik doe mijn kraag goed.
toch wel frontpagequote:Op woensdag 20 mei 2009 00:17 schreef nijnja het volgende:
[..]
ja maar hij niet..quote:
Een beetje (erg) fout, maar wel lekker.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 23:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pfoe, alsof iemand dat gelooft. En DeLarge, wtf is dat voor kutnaam?
Ontopic:
Van een paar jaar terug, met zonnebrilom de discussie maar even aan te wakkeren.
[ afbeelding ]
Het zal je goed doen.quote:Op woensdag 20 mei 2009 00:30 schreef Zaith het volgende:
Die foto (met de emoticon) is echt een bazen foto!![]()
Ik zal de volgende wel een foto plaatsen zonder mijn kraag zo, dan blij?
Toch vind ik het lef hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:17 schreef Zaith het volgende:
[..]
Leuk hoor!![]()
Maar je hoort zonnebrillen foto's buiten te maken. Ik dan ook maar een verkapt-ik-post-mezelf-met-bril post, maar dan wel buiten.:
[afbeelding]
Jaartje oud.
Klopt.quote:
Sjonge jongen. Wat nou weer?quote:Op woensdag 20 mei 2009 07:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Toch vind ik het lef hebbenCombinatie van factoren zegmaar.
Niet negatief!quote:
Krentenbolquote:
Goeie foto!quote:
Joh net n prinsesje zo met die ruines van eeh, een kasteel ofzo? op de achtergrondquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 09:46 schreef Pencile het volgende:
[..]
Ik vind dat je er heel speciaal uit ziet. In positieve zin natuurlijk.
Nijn.quote:
Dank je!quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:56 schreef Plums het volgende:
[..]
Joh net n prinsesje zo met die ruines van eeh, een kasteel ofzo? op de achtergrond
quote:
Zonnebril binnenshuis weer.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vorige foto kan nog wel een keertje mee
Ik had jou altijd anders voorgesteld. Ronder, wat krenten overal en zacht.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:23 schreef Zaith het volgende:
[..]
Ik had jou altijd anders voorgesteld. Ronder, wat krenten overal en zacht.![]()
Maar zo zie je er beter uit hoor. Leuke foto, je ziet er leuk uit.
Je had ook in mijn fotoboek kunnen kijken, daar staan nog wel wat meer foto's.quote:Op donderdag 21 mei 2009 14:23 schreef Zaith het volgende:
Ik had jou altijd anders voorgesteld. Ronder, wat krenten overal en zacht.![]()
Maar zo zie je er beter uit hoor. Leuke foto, je ziet er leuk uit.
Thanks!quote:
Ben je nou zo klein?quote:Op donderdag 21 mei 2009 16:25 schreef Jotcha het volgende:
Mja, in het wit/blauw, vakantiepic
[ afbeelding ]
I Bet You Look Good On The Dancefloor.quote:Op donderdag 21 mei 2009 10:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn vorige foto kan nog wel een keertje mee
daar kan ik toch geen masker van makenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
oude foto, ik heb nu een andere (nieuweipv dit oude rotding) boot, een andere steel in mijn peddel, en een hoop polyester en glasvezel op een peddel blad. die was gescheurd.
Sexy hoor!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
oude foto, ik heb nu een andere (nieuweipv dit oude rotding) boot, een andere steel in mijn peddel, en een hoop polyester en glasvezel op een peddel blad. die was gescheurd.
ojaquote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:50 schreef DownPoison het volgende:
[..]
daar kan ik toch geen masker van maken
wel he, je kan nou eenmaal niet poseren als je aan het varen bent.quote:
ZONDER BIER!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 17:38 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie foto's!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:31 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren foto's laten maken... Mijn ma wordt over 8 dagen 50
quote:
Ik vind je hoofd op iets lijken wat begint met een D.quote:Op zaterdag 23 mei 2009 @ 21:24 schreef Remsjo het volgende:
[afbeelding]
Ik doe maar weer eens een poging. -
quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:29 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind je hoofd op iets lijken wat begint met een D.
Hoe voelt dat nou, zo'n overschot aan testosteron?quote:Op zaterdag 23 mei 2009 21:24 schreef Remsjo het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe maar weer eens een poging. -
waarom kloon?quote:
Gewoon nieuw account. Niets meer. Niets minder.quote:
Hehe.quote:
beetje cornyquote:Op vrijdag 22 mei 2009 16:31 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gisteren foto's laten maken... Mijn ma wordt over 8 dagen 50
Leuk, leukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op zondag 24 mei 2009 22:36 schreef nijnja het volgende:
[..]
Leuk, leuk
Wanneer regel je weer een meet?
Dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Godverdorie Lauw, dat is verdomd lekkerquote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef lauwert het volgende:
[ afbeelding ]`
Agja,.. je hebt wel eens van die avonden
Leeukquote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef lauwert het volgende:
[ afbeelding ]`
Je hebt iets weg van Shirley Manson mijns inziens.quote:
Fascinerend hè!quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt iets weg van Shirley Manson mijns inziens.
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Dankje denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2009 23:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt iets weg van Shirley Manson mijns inziens.
[ afbeelding ]
quote:
Mja mja, heeft er wel iets van wegquote:
En nu een foto van voren?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:48 schreef _Loki het volgende:
Hoewel ik hier nog niet zo lang zit
toch maar voor het idee hè.
[afbeelding]
quote:
Can i has straight pictur plz?quote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
Er ligt wat op je tongquote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef lauwert het volgende:
[ afbeelding ]`
bij dit soort foto's is inkijk vereist anders slaat hij nergens opquote:Op dinsdag 26 mei 2009 10:48 schreef _Loki het volgende:
[ afbeelding ]
Ohjee.quote:Op maandag 25 mei 2009 22:01 schreef lauwert het volgende:
[ afbeelding ]`
Die chick valt er wel precies tussenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[afbeelding]
Geen bier, wel sportief.
Ik ben die debiel met zijn duimen omhoog.
14.gifquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Geen bier, wel sportief.
valt wel mee toch?quote:
Spinningquote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Geen bier, wel sportief.
Zwetenquote:Op dinsdag 26 mei 2009 15:51 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Spinning![]()
![]()
![]()
Jij was de enige die er zin in had?![]()
Je moet voortaan wel een handdoek op je stuur leggen want je gaat zweten/krijgt zweethanden. Als je dan het stuur mispakt doordat je stuur zeiknat is van t zweet en je klapt met je gezicht op t stuur, dan kan je tandjes gaan rapen
Google is nog niet gevonden.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 14:54 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Geen bier, wel sportief.
"Waar is het bierquote:
wut?quote:
In the butt.quote:
Just. Bend over.quote:Op dinsdag 26 mei 2009 @ 19:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
you wanna do it in my butt?
Allrigghht.
quote:
Ik zag mquote:
Net zo woest!quote:
Haha wat cooool dat ik op je nichtje lijk!!quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:45 schreef Tijgertje. het volgende:
Je doet me enorm erg denken aan mn nichtje. [Rechter]
[ afbeelding ]
Je komt me zo bekent voor. Heb je een keer je hyves gepost in SC toevallig?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:53 schreef Michelle.. het volgende:
[..]
Haha wat cooool dat ik op je nichtje lijk!!
jaaa zou best kunnen, tijdje geleden in topic Playerss.. heb ik die ook geplaats omdat mensen om een foto vroegen, jammer dat die topic toen gesloten is omdat we zogenaamd ergens anders moesten ofzo, maarja..quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:31 schreef Zaith het volgende:
[..]
Je komt me zo bekent voor. Heb je een keer je hyves gepost in SC toevallig?
Oh, was jij dat.quote:Op donderdag 28 mei 2009 20:33 schreef Michelle.. het volgende:
[..]
jaaa zou best kunnen, tijdje geleden in topic Playerss.. heb ik die ook geplaats omdat mensen om een foto vroegen, jammer dat die topic toen gesloten is omdat we zogenaamd ergens anders moesten ofzo, maarja..
Nicequote:
quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was echt een goed topic, misschien moet je hem opnieuw maken? Ik vond het best tofquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:33 schreef Michelle.. het volgende:
[..]
jaaa zou best kunnen, tijdje geleden in topic Playerss.. heb ik die ook geplaats omdat mensen om een foto vroegen, jammer dat die topic toen gesloten is omdat we zogenaamd ergens anders moesten ofzo, maarja..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 @ 08:43 schreef Remsjo het volgende:
Eau eau eau, Lautje heeft serieuze concurentie gekregen van Michelle voor de mannelijke Pubbers.Ach, die gozers Remsjo van de PUB stellent toch niets voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar de rest van de mannen welquote:Op vrijdag 29 mei 2009 09:41 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ach, die gozers Remsjo van de PUB stellent toch niets voor.
quote:Op vrijdag 29 mei 2009 08:43 schreef Remsjo het volgende:
Eau eau eau, Lautje heeft serieuze concurentie gekregen van Michelle voor de mannelijke Pubbers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent echt hilarisch.
Iets zegt me dat je op foto 2 niet me je huiswerk bezig wasquote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:50 schreef Billenhoofd het volgende:
Dan moet ik er ook maar aan geloven.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toen was ik in extase.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 10:51 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Iets zegt me dat je op foto 2 niet me je huiswerk bezig was
Of was je onder de indruk van iets wat je nog nooit hebt durven te zien omdat je ouders in dezelfde ruimte wasquote:
Nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:01 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Of was je onder de indruk van iets wat je nog nooit hebt durven te zien omdat je ouders in dezelfde ruimte was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:15 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
RawrKenser sexy hemd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:15 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
RawrHyman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk hemd.Maar ja, pinkpop hé.
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
RIP nijnjaquote:
Irenka is heel erg liefquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Irenka juist lief voor je was
Nijnja niet, meerquote:
http://i22.photobucket.com/albums/b338/Aetza/auw.jpgquote:Op zaterdag 30 mei 2009 @ 15:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Irenka juist lief voor je was
Oja?quote:
Thx! Heel veel mensen vinden hem leuk.quote:
Zelfde rede misschien als waarom je hem gekocht hebt?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 @ 18:46 schreef Sarcher het volgende:
-
[..]
Thx! Heel veel mensen vinden hem leuk.Ik heb geen idee waarom
Ik welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mag je in je vrije tijd wel spelen met je dienstpistool?
Meer van je nichtje?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:45 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Met mn telefoonquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom ben je online tijdens pinkpopmoet je geen ass zoeken?
Daar heb je vast wel een programmaatje voor van Jamba.quote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 17:21 schreef Neerio het volgende:
[ afbeelding ]
en ja
ik was niet helemaal nuchter
altijd fijn om te wetenquote:
Losgaan op the Kooks en een oogje wagen aan 15-jarige Kooks-groupies.quote:
quote:
Ik stond denk ik zo'n 5 meter van je af zie mezelf net niet op die foto, maar gezien de rest van de mensen kan ik ongeveer bepalen dat ik daar ook stondquote:
Bij dat bellenblaas?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:09 schreef Superlam het volgende:
[..]
Ik stond denk ik zo'n 5 meter van je af zie mezelf net niet op die foto, maar gezien de rest van de mensen kan ik ongeveer bepalen dat ik daar ook stond
De voorstequote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:28 schreef Zaith het volgende:
[..]
Wie ben jij?
De man met de hoed achterin?
Nee, die met dat rooie shirt/bril/roodverbrande hoofdquote:Op dinsdag 2 juni 2009 23:28 schreef Zaith het volgende:
[..]
Wie ben jij?
De man met de hoed achterin?
Merci.quote:
Astuquote:Op donderdag 4 juni 2009 20:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Merci.
Mijn neus is trouwens heel anders dan je jouwe als ik dat zo zie in je fobo.
maar natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:38 schreef liiszle het volgende:
[..]
[..]
maar wat als je dan verkouden bent... krijg je dan ziekte verlof? mag je het dan inhalen?
en als je uitwilt, mag je dan de feestneus?
quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:23 schreef Pencile het volgende:
[..]
Astu
Ik vond em anders precies hetzelfde
[ afbeelding ]
Ik met de neus (en de)
[..]
maar natuurlijk.
Voorkant wel indeed, zijkant niet.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:23 schreef Pencile het volgende:
[..]
Astu
Ik vond em anders precies hetzelfde
[ afbeelding ]
Ik met de neus (en de)
Hij ziet weer iets blonds hoor...quote:
Ik dacht precies hetzelfde.quote:Op donderdag 4 juni 2009 22:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hij ziet weer iets blonds hoor...
Dat staat er natuurlijk los van. Het is alleen wel grappig om te zienquote:Op donderdag 4 juni 2009 @ 22:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde.![]()
Maar dat neemt niet weg dat ze er wel leuk uitziet natuurlijk.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 13:53 schreef Noortje. het volgende:
Jongens, het is een fototopic!
[ afbeelding ]
Wutquote:Op vrijdag 5 juni 2009 23:10 schreef electronique het volgende:
[ afbeelding ]
verneukte kop, verneukt haar
Erg hè? 3 dagen niet je haar wassen/douchenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:19 schreef Elvanera het volgende:
[..]
WutIk heb 't daar niet zo rustig gezien
[ afbeelding ]
Mijn verneukte hoofd op de 3e dag met touwhaar
Kom door die verneukte wasbakken daar! Op Lowlands kon ik prima met mn kop onder de kraan mn haar wassenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Erg hè? 3 dagen niet je haar wassen/douchen
Mijn haar was ook compleet verneukt
En dan allemaal kwijl in die bakken, gemixt met tandpastaquote:Op zondag 7 juni 2009 11:06 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Kom door die verneukte wasbakken daar! Op Lowlands kon ik prima met mn kop onder de kraan mn haar wassenDeze hadden niet genoeg ruimte en een pisstraaltje
Met rijen van 3 uurquote:Op zondag 7 juni 2009 14:18 schreef Noortje. het volgende:
Op Pinkpop hebben ze stromend water uit een douchekop.
Hier sta ik echt geweldig goed op! En mn ogen komen zo mooi uit! M'n haar zit goed etc! Gewoon een geslaagde schoolfoto!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef IQM het volgende:
Tief toch eens op met die excuses van tevoren.Als je jezelf er niet goed op vindt staan, post 'm dan niet. Or shut the fuck up.
True.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Hier sta ik echt geweldig goed op! En mn ogen komen zo mooi uit! M'n haar zit goed etc! Gewoon een geslaagde schoolfoto!
[ afbeelding ]
Terechte post, al dat gemiep altijd.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef IQM het volgende:
Tief toch eens op met die excuses van tevoren. Als je jezelf er niet goed op vindt staan, post 'm dan niet. Or shut the fuck up.
Nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:03 schreef Noortje. het volgende:
Walibi!
[ afbeelding ]
Afra/Noor/ik.
[ afbeelding ]
Achtergrond.
[ afbeelding ]
Lonneke/ik.
[ afbeelding ]
Walibi + nooit geweest = Nog nooit geweest in Walibiquote:
Nu je het zegt. Dat kan wel eens een misplaatste smiley zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:12 schreef Noortje. het volgende:
Vind ze niet erg. Denk ik.
Ik haal d'r hoofd wel even weg inderdaad.
Maar ik snapte het kusje niet. Vandaar.
Gelukkig, dan was ik niet gek.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Dat kan wel eens een misplaatste smiley zijn![]()
Ik moet ook ooit maar eens een foto posten :] Zijn links naar duistere hyve accounts ook toegestaan? Anders sta ik weer zo groot met m'n kop hier
Ik kan hem trouwens nog steeds in de 2e zienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nog nooit geweest.
Walibi.![]()
Toffe foto's though
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gelukkig, dan was ik niet gek.
Is het zo beter trouwens? Die tweede foto?
Wat kan je nog erin zien?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kan hem trouwens nog steeds in de 2e zien
Weetje, na 3x langs die foto scrollen ben ik er best wel bang voor gewordenquote:
Voel je niks van.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:35 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Weetje, na 3x langs die foto scrollen ben ik er best wel bang voor geworden
Leuk hoorquote:
quote:Op woensdag 10 juni 2009 01:03 schreef Plums het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dusss..![]()
[ afbeelding ]
Krullen voor t vriendje![]()
![]()
Ziet dr super uit lief, alleen handig dat je dat voor je lieve vriend doet wanneer hij thuis is in Maastrichtquote:Op woensdag 10 juni 2009 01:03 schreef Plums het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dusss..![]()
[ afbeelding ]
Krullen voor t vriendje![]()
![]()
Pwnd.quote:Op woensdag 10 juni 2009 08:55 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ziet dr super uit lief, alleen handig dat je dat voor je lieve vriend doet wanneer hij thuis is in Maastricht
Meh... t heeft maar nog zo te zijn wneer ik weer naar Roermond gaquote:
rawr.. je doet me aan uma thurman denkenquote:
Is dit in Italie?quote:Op zondag 14 juni 2009 22:56 schreef liiszle het volgende:
[ afbeelding ]
en idd Rechterbal, niiiiiiice!
Wauwquote:Op vrijdag 12 juni 2009 17:03 schreef DownPoison het volgende:
[ afbeelding ]
met mijn ibanezgitaartje
QFTquote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Hier sta ik echt geweldig goed op! En mn ogen komen zo mooi uit! M'n haar zit goed etc! Gewoon een geslaagde schoolfoto!
[ afbeelding ]
rawr.. mij nietquote:Op zondag 14 juni 2009 23:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
rawr.. je doet me aan uma thurman denken
Jij lijkt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg op een gozert waar ik bij stond op Pinkpop door Noey, ben jij dat?quote:
Lol, jij bent die rode chick.quote:Op maandag 15 juni 2009 15:44 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij lijkt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg op een gozert waar ik bij stond op Pinkpop door Noey, ben jij dat?
Hij heette Roel. Geloof ik. Of Roy. Ofzo. Er waren iig drie mensen die Roel heetten, er was een Roy en een Rob dus ik weet het niet meer.
Hahahahaha je bent het nog echt ook!quote:Op maandag 15 juni 2009 18:15 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
Lol, jij bent die rode chick.
Hoi agian!
Wat doe jij op fok?![]()
Ja, supervet! Ik had achter jou echt geen fokker gezocht, manquote:Op maandag 15 juni 2009 18:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hahahahaha je bent het nog echt ook!Hoe vet is dat
Yo! Eh, posten tegen de verveling. Jij?
Was ik daarbij?quote:Op maandag 15 juni 2009 19:38 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
|Toen ik opstond om even te gaan kotsen
Krentenbolletje is liefquote:
quote:
quote:Op zondag 14 juni 2009 23:15 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
rawr.. je doet me aan uma thurman denken
Jij toch ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom denk ik nog steeds altijd bij artiesten met een bril aan Jamai?quote:
Hij heeft wel een typische Jamai brilquote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:00 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Waarom denk ik nog steeds altijd bij artiesten met een bril aan Jamai?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |