Kom door die verneukte wasbakken daar! Op Lowlands kon ik prima met mn kop onder de kraan mn haar wassenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 22:20 schreef Hyman het volgende:
[..]
Erg hè? 3 dagen niet je haar wassen/douchen
Mijn haar was ook compleet verneukt
En dan allemaal kwijl in die bakken, gemixt met tandpastaquote:Op zondag 7 juni 2009 11:06 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Kom door die verneukte wasbakken daar! Op Lowlands kon ik prima met mn kop onder de kraan mn haar wassenDeze hadden niet genoeg ruimte en een pisstraaltje
Met rijen van 3 uurquote:Op zondag 7 juni 2009 14:18 schreef Noortje. het volgende:
Op Pinkpop hebben ze stromend water uit een douchekop.
Hier sta ik echt geweldig goed op! En mn ogen komen zo mooi uit! M'n haar zit goed etc! Gewoon een geslaagde schoolfoto!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef IQM het volgende:
Tief toch eens op met die excuses van tevoren.Als je jezelf er niet goed op vindt staan, post 'm dan niet. Or shut the fuck up.
True.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:27 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Hier sta ik echt geweldig goed op! En mn ogen komen zo mooi uit! M'n haar zit goed etc! Gewoon een geslaagde schoolfoto!
[ afbeelding ]
Terechte post, al dat gemiep altijd.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:17 schreef IQM het volgende:
Tief toch eens op met die excuses van tevoren. Als je jezelf er niet goed op vindt staan, post 'm dan niet. Or shut the fuck up.
Nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:03 schreef Noortje. het volgende:
Walibi!
[ afbeelding ]
Afra/Noor/ik.
[ afbeelding ]
Achtergrond.
[ afbeelding ]
Lonneke/ik.
[ afbeelding ]
Walibi + nooit geweest = Nog nooit geweest in Walibiquote:
Nu je het zegt. Dat kan wel eens een misplaatste smiley zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:12 schreef Noortje. het volgende:
Vind ze niet erg. Denk ik.
Ik haal d'r hoofd wel even weg inderdaad.
Maar ik snapte het kusje niet. Vandaar.
Gelukkig, dan was ik niet gek.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:16 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Dat kan wel eens een misplaatste smiley zijn![]()
Ik moet ook ooit maar eens een foto posten :] Zijn links naar duistere hyve accounts ook toegestaan? Anders sta ik weer zo groot met m'n kop hier
Ik kan hem trouwens nog steeds in de 2e zienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:44 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Nog nooit geweest.
Walibi.![]()
Toffe foto's though
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:19 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gelukkig, dan was ik niet gek.
Is het zo beter trouwens? Die tweede foto?
Wat kan je nog erin zien?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik kan hem trouwens nog steeds in de 2e zien
Weetje, na 3x langs die foto scrollen ben ik er best wel bang voor gewordenquote:
Voel je niks van.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:35 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Weetje, na 3x langs die foto scrollen ben ik er best wel bang voor geworden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |