Of was je onder de indruk van iets wat je nog nooit hebt durven te zien omdat je ouders in dezelfde ruimte wasquote:
Nee.quote:Op vrijdag 29 mei 2009 11:01 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Of was je onder de indruk van iets wat je nog nooit hebt durven te zien omdat je ouders in dezelfde ruimte was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:15 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
RawrKenser sexy hemd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 00:15 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
RawrHyman!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk hemd.Maar ja, pinkpop hé.
Jij bent net zo krom als de soepstengel in de pan.
RIP nijnjaquote:
Irenka is heel erg liefquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Irenka juist lief voor je was
Nijnja niet, meerquote:
http://i22.photobucket.com/albums/b338/Aetza/auw.jpgquote:Op zaterdag 30 mei 2009 @ 15:55 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Irenka juist lief voor je was
Oja?quote:
Thx! Heel veel mensen vinden hem leuk.quote:
Zelfde rede misschien als waarom je hem gekocht hebt?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 @ 18:46 schreef Sarcher het volgende:
-
[..]
Thx! Heel veel mensen vinden hem leuk.Ik heb geen idee waarom
Ik welquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:06 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Mag je in je vrije tijd wel spelen met je dienstpistool?
Meer van je nichtje?quote:Op donderdag 28 mei 2009 19:45 schreef Tijgertje. het volgende:
Je doet me enorm erg denken aan mn nichtje. [Rechter]
[ afbeelding ]
Met mn telefoonquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waarom ben je online tijdens pinkpopmoet je geen ass zoeken?
Daar heb je vast wel een programmaatje voor van Jamba.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |