ken je klassiekers. herr flick von der gestapo is een verwijzing naar de comedy Allo' Allo', en dat vooral omdat Bart enige gelijkenis vertoont met dat personage in die serie.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Knap naïef dan hoor. Een spel genaamd The Bunker met zo'n wervingstekst. En dan wordt er hier volkomen over de top gegild over de tyfusredactie en Gestapo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Nee eerder een kwestie van niet de tijd nemen om goed te eten omdat het op dat moment te druk was.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Aha, dan is het dus gewoon een kwestie van verkeerd inschatten en te weinig maken
is niet erruuggh , plak je eraan vast als het al verlopen is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben nog de einddatum als optie vergeten
alo aloquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef Danny het volgende:
[..]
ken je klassiekers. herr flick von der gestapo is een verwijzing naar de comedy Allo' Allo', en dat vooral omdat Bart enige gelijkenis vertoont met dat personage in die serie.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:30 schreef HiDiHo het volgende:
tvpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ondertussen wel het enge ventje die ervoor zorgt dat ze haar bek open trekt .... iets waar Micha trots op blijkt te zijn en graag wil dat wij dat zien ....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:14 schreef Danny het volgende:
[..]
omdat het laffe, vlakke, emotieloze deelnemers zonder enige vorm van assertiviteit zijn.
Maar jeroen is gewoon een eng ventje.
tvpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Ik vind het personage van Arthur Bostrom geweldig... Die altijd z'n klinkers door de war gooitquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef Danny het volgende:
[..]
ken je klassiekers. herr flick von der gestapo is een verwijzing naar de comedy Allo' Allo', en dat vooral omdat Bart enige gelijkenis vertoont met dat personage in die serie.
edit: en in de wervingstekst stond niets over soldaatje spelen en verkleedpartijtjes. En tijdens het uitgebreide gesprek en de uitleg van het concept is daarvan ook NIETS ter sprake gekomen.
Maar ik ga slapen.
Tot morgen
tvpniet vergeten halverwege de opties om te gooien of er opties bij te zetten zodat je je credit voor jan lul hebt verspeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
truste
Zie wat ik kijk: trakt.tv
tvpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
guut meuning!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Ik vind het personage van Arthur Bostrom geweldig... Die altijd z'n klinkers door de war gooit
Het zegt meer over de stemmer dan over de redactie als iemand die optie kiest...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
is niet erruuggh , plak je eraan vast als het al verlopen is.
Doet TBO site ook vaak, daaaggg credit
Trusten!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
niet vergeten halverwege de opties om te gooien of er opties bij te zetten zodat je je credit voor jan lul hebt verspeeld
truste
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
niet vergeten halverwege de opties om te gooien of er opties bij te zetten zodat je je credit voor jan lul hebt verspeeld
truste
Ja, misschien ben ik wel naïef geweest toen ik regelmatig hoorde dat het zoiets als BB1 stijl zou worden. Gewoon bewoners in een kot die elkaar er doorheen moesten slepen, onder zware omstandigheden, dat dan weer wel. Maar niet één of andere soap met verklede apen in het groen waarvan sommigen tegen elkaar opgezet worden en anderen weer niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Knap naïef dan hoor. Een spel genaamd The Bunker met zo'n wervingstekst. En dan wordt er hier volkomen over de top gegild over de tyfusredactie en Gestapo.
Ik kan m niet wijzigen, anders had ik dat zeker gedaanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
truste
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef evaxsis het volgende:
Bij in de straat was net meer sensatie (6 politiewagens waarvan 1 blauwe) dan wat er hierop nog op de stream te zien is. Lekker gezellig tussen Pim en Eline
trustequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
truste
Ook zo lekker spontaan.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:31 schreef snetje het volgende:
[..]
ondertussen wel het enge ventje die ervoor zorgt dat ze haar bek open trekt
Gelul, ik stem op een poll, blijkt die a verlopen te zijnquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:33 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Het zegt meer over de stemmer dan over de redactie als iemand die optie kiest...
Trustenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
truste
Ik denk dat ze dit pas gaandeweg verzonnen hebben, ad-hoc enzoquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef Danny het volgende:
[..]
edit: en in de wervingstekst stond niets over soldaatje spelen en verkleedpartijtjes. En tijdens het uitgebreide gesprek en de uitleg van het concept is daarvan ook NIETS ter sprake gekomen.
Danny heeft daar een hele andere methode voor ..... geloof ikquote:
Allo allo ken ik wel hoor.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar ik ga slapen.
Tot morgen
Dan moet je volgende keer maar ouderwets een paar boterhammen in een zakje meenemenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee eerder een kwestie van niet de tijd nemen om goed te eten omdat het op dat moment te druk was.
Mijn credits zijn voor jan lul verspeeld door dat gegooi met credits van jouquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:32 schreef Danny het volgende:
[..]
truste
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Danny heeft daar een hele andere methode voor ..... geloof ik
Welteruste Danny,eff slijmen als ex Nl ver en huisvrouw bewust thuisblijvende moederquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:29 schreef Danny het volgende:
[..]
Maar ik ga slapen.
Tot morgen
Jij jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik had hem in één keer door......
slaap lekkerquote:
Ik denk niet dat ze het nog lang trekt. Jammer, want ik vind het wel een schattig meisjes-bikkeltjequote:
dus jij denkt echt dat boven dit alles zo in scene heeft gezet???quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:34 schreef Rica het volgende:
[..]
Ook zo lekker spontaan.
[ afbeelding ]
Jeroen.
Ja.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:35 schreef snetje het volgende:
[..]
Danny heeft daar een hele andere methode voor ..... geloof ik
Marielin vs Jeroen is het zelfde als Peter vs Jeroenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ze zijn uiteindelijk toch nog een gesprek begonnen
Tuurlijk wel: het einde van het programma is namelijk in zicht.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:37 schreef Pek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het nog lang trekt. Jammer, want ik vind het wel een schattig meisjes-bikkeltje
incl VIP arrangementquote:
van mij mogen ze ook weer binnen slapen en dat ze weer een normale dag en nacht ritme krijgen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:35 schreef lies1958 het volgende:
Eline en pim zeggen het al dit is niet de bunker dit is gewoon een bootcamp.
Echt dat liggen in die kleine ruimte moeten ze de volgende keer niet meer doen. Is niet leuk om te zien voor ons en slaat nergens op. Neem dan een grotere tuin met een paar tentjes erin en laat het zich daar allemaal afspelen. Dan kunnen ze deel 2 THE TENT gaan noemen.
Ze zijn nu al 3 dagen buiten aan het kramperen is gewoon een aanslag aan het worden op hun gezondheid. Die zijn alle vier als ze straks thuis zijn uitgeput.
Maarja ze hebben zich zelf opgegeven hiervoor maar volgens mij nooit kunnen overzien wat er nu met ze gebeurt het leven in de ruimte van 5 bij 1 met 4 personen. Gevangene hebben veel meer luxe.
Wilde fantasie weer, woeiquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:37 schreef Toverheks het volgende:
Pim heeft 4 uur de tijd, nou eerst een half uurtje naar de grond staren,beetje over de koetjes en de kalfjes zeuren dan met een draai Eline vast pakken ,haar tegen het *muurtje* nemen, hartstochtelijk slissen alle code`s die hij gister uit het hoofd heeft geleerd, dan tegen Eline fluisterd, als je niks vertelt dan zal je merken als IK de Finale win (heb de grootste achterban die er geld in pompen het hele dorp dus) dan wil ik jou best er wat van geven.
Eline denkt na, en fluistert later in zijn oor, ohhh dolletjes, kan ik het wafeltangeTje, FohnTje, WinpertangenTje, en een nieuw MascaraaTje kopen.
Ik vind het ook wel genoeg geweest... voor hen en voor ons.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
van mij mogen ze ook weer binnen slapen en dat ze weer een normale dag en nacht ritme krijgen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:39 schreef BobbyRond het volgende:
Ik ga maar weer ff wat aan m'n school doen!
Later lui!
Het is gestuurd door de regie. Zoals die al voortdurend sturen en manipuleren.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:37 schreef snetje het volgende:
[..]
dus jij denkt echt dat boven dit alles zo in scene heeft gezet???
Ik ben voor een POLL hierover op de Bunkersite.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:39 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
van mij mogen ze ook weer binnen slapen en dat ze weer een normale dag en nacht ritme krijgen.
Hoe laat moeten die samen wacht lopen, weet jij dat misschien?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:38 schreef wicky. het volgende:
[..]
Marielin vs Jeroen is het zelfde als Peter vs Jeroenhaat & liefde
![]()
en Marilien zegt nu wat en wordt compleet niet gehoord door die 2 .... begint al goedquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:36 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ze zijn uiteindelijk toch nog een gesprek begonnen
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:39 schreef BobbyRond het volgende:
Ik ga maar weer ff wat aan m'n school doen!
Later lui!
Nee, geen wilde fantasieen, maar wordt werkelijkheid, zie het helemaal voor me, beetje ontspanning is ook nodig hoor.quote:
eensch, dit heeft lang genoeg geduurdquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:41 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ben voor een POLL hierover op de Bunkersite.
Hoedje nodig?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is gestuurd door de regie. Zoals die al voortdurend sturen en manipuleren.
Eerst het kaf maar eens van het koren scheiden... weg met die freeloaders...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel genoeg geweest... voor hen en voor ons.
houden zo!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:42 schreef snetje het volgende:
[..]
en Marilien zegt nu wat en wordt compleet niet gehoord door die 2 .... begint al goed
Ja ik dus ook! maarja wie = ikquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:43 schreef Resii het volgende:
Ben het met veel eens,..
Maar vind nu ten opzichte van marielin dat eline haar trui moet inleveren.. eerlijk is eerlijk
okeuuujjj ... dus iedereen zit al die tijd voor nop te stemmen op al die polls... he getsie...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:41 schreef Rica het volgende:
[..]
Het is gestuurd door de regie. Zoals die al voortdurend sturen en manipuleren.
Goed tegen de buitenaardse wezens die je hersenen in proberen te komenquote:
Dat is al 'n keer geweest, DGKquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:35 schreef lies1958 het volgende:
.... Neem dan een grotere tuin met een paar tentjes erin en laat het zich daar allemaal afspelen. ...
dat ben ik helemaal met jou eens, dit heeft niks met het groepstenue te makenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:43 schreef Resii het volgende:
Ben het met veel eens,..
Maar vind nu ten opzichte van marielin dat eline haar trui moet inleveren.. eerlijk is eerlijk
Waardoor iedereen haar weer vet in de plus gaat stemmen. Stijf op 1, het is niet eerlijkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:44 schreef Rica het volgende:
Ze zijn om 0:30 gaan slapen.
Kijken of de volgende wissel om 2:30 is.
Ik zie BBH er inmiddels wel voor aan om zelfs dat half uurtje nog van Marielin af te pikken en om 2 uur te wisselen.
Moet morgen voor 9 uur iets inleverenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
school is dicht hoor, of ga je ff leren
LMAO ow ja!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is al 'n keer geweest, DGK
Vind jij dit nog leuk om naar te kijken dan, dag na dag dat benauwde gangetje?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Eerst het kaf maar eens van het koren scheiden... weg met die freeloaders...
Al vraag ik me af of Eline dit wel gaat redden... 2500 minder in de pot....
Stel dat ze van vermoeidheid instort, zullen ze haar er niet uitzetten.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:44 schreef akveor het volgende:
Al vraag ik me af of Eline dit wel gaat redden... 2500 minder in de pot....
quote:
Het is I-Bartquote:
hilarischquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
whaaaaaa eindelijk zegt iemand het, eindelijk voel ik me een bikkel, heb op nee gestemdquote:
Precies, komt bij dat Eline niet zo'n zwak poppetje is als menigeen denkt. Dat bleek vanavond nog duidelijk met de opdracht die zij glansrijk won.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:38 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel: het einde van het programma is namelijk in zicht.
En als ze van vermoeidheid instort, wordt er ingegrepen.
Precies, pim mocht toen na zijn dagduel naar fase 2 geen item kiezen, marielin moest het inlevern heb ik begrepen, en eline mag het weer houden...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dat ben ik helemaal met jou eens, dit heeft niks met het groepstenue te maken
Camping DGK.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Voor mij morgen ze buiten blijven hoor ,gaan ze echt niet dood van ofzoquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:49 schreef wicky. het volgende:
[..]
Van mij morgen ze buiten blijven hoor ,gaan ze echt niet dood van ofzo
bikkelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
whaaaaaa eindelijk zegt iemand het, eindelijk voel ik me een bikkel, heb op nee gestemd
Waarom? Dit was de 'prijs' die Eline gewonnen had met de opdracht vanavond, waarom zou ze die aan de verliezer moeten inleveren?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:43 schreef Resii het volgende:
Ben het met veel eens,..
En als Marielin dat doet, wordt ze meteen de bunker uitgetrapt.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Stel dat ze van vermoeidheid instort, zullen ze haar er niet uitzetten.
Eigenlijk hoeft ze alleen maar op de grond gaan zitten en duizeligheid te faken, en ze mag gaan liggen.
Die tijd was echt geweldig!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Camping DGK.
Ik google er maar niet op.
Gertquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:49 schreef Gert het volgende:
[..]
En als Marielin dat doet, wordt ze meteen de bunker uitgetrapt.
Maar ik denk dat ze geen van allen zoiets zullen faken eigenlijk.
En ik vind het ook echt wel mentaal knap, dat ze dit soort ellende vrijwillig blijven verdragen. Al speelt de nabijheid van de finale natuurlijk ook mee, bij die afweging.
Noe, schiet op dan, hup. streams uit, achtergondmuziekje en leren met die handel, anders bereik je nooit iets in het leven. (of je moet de drummer van U2 eens pootje haken en gelijk op zijn krukkie plaatsnemen en roepen joehoe Bono kijk ik wat ik allemaal kan, en toerneetjes vind ik ook leuk om te doen, en mijn engels is beregoed.Krijg ik nou die baan voor ff.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:46 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Moet morgen voor 9 uur iets inleveren
Omdat Marielin d'r peuken ook werden af gepakt (ná 3uur op de grond te hebben gelegen) dus datquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom? Dit was de 'prijs' die Eline gewonnen had met de opdracht vanavond, waarom zou ze die aan de verliezer moeten inleveren?
eens, lijkt mij erg zwaar om dit vol te houden.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:49 schreef Gert het volgende:
En ik vind het ook echt wel mentaal knap, dat ze dit soort ellende vrijwillig blijven verdragen. Al speelt de nabijheid van de finale natuurlijk ook mee, bij die afweging.
Ja dat was leuk kamperen om naar te kijken waar we nu met z'n allen naar kijken is gewoon zielig aan het worden. Duurt te lang dat gehang in die brandgang.quote:
Ik zie alleen die ass van Jaap als ik daar aan denkquote:
Niet aan de verliezer... omdat pim en marielin dat ook moesten, pim mocht niet eens een item kiezen terwijl hij net een dagduel had gewonnen, maar omdat fase 2 ineens inging!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom? Dit was de 'prijs' die Eline gewonnen had met de opdracht vanavond, waarom zou ze die aan de verliezer moeten inleveren?
ze moet niet zo zeuren, als je Jeroen nu wacht had was hij vast express veel lawaai gaan makenquote:
en naatjequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Juist. Maar dan wel met de zangjuf en 'n doosje eieren erbij
Ik heb me werkelijk helemaal ziék gelachen toen! "Juf Judith" met dat kapotgeslagen ei in d'r haren, woedend achter dikke Jaap aan. Hilarisch.quote:
Wat een mazzel heb jequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie alleen die ass van Jaap als ik daar aan denk
Ja echt he... ze gaat nog net niet huilenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:52 schreef bamby het volgende:
pfffffffff eline zit weer goed in haar piep piep rol
ja terwijl zij de enige is die 4 uur mag slapen ...als ik het goed begrepen heb...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:52 schreef bamby het volgende:
pfffffffff eline zit weer goed in haar piep piep rol
Mazzel?quote:
Vanaf het eerste moment vind ik dat de beste overlever moet winnen... niet het leuke koppie en niet het minst zeggende figuur. Het gaat om de bikkels. Misschien niet leuk om de streams te volgen maar blijkbaar wel de manier om die gasten te lozen. Populariteit alleeen behoort niet de de winnaar aan te wijzen. De echte doorzetter behoort de bunker titel te winnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij dit nog leuk om naar te kijken dan, dag na dag dat benauwde gangetje?
Ik heb trouwens een paar uur gemist en word niet wijzer van de streamverslagen... stonden ze echt even tegenover Jeroen toen ze hem weer zagen?
Ben gewoon thuis hoor.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:54 schreef stillive het volgende:
[..]
ja terwijl zij de enige is die 4 uur mag slapen ...als ik het goed begrepen heb...
Lurken is niets voor jou, ziek?quote:
die Ass van hem is VET!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie alleen die ass van Jaap als ik daar aan denk
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:55 schreef Pek het volgende:
Pim, ze wil kijken. GRIJP haar nou gewoon eens, ze wil echt wel
Ik heb geen digi beeld van de voorkant maar daar maak ik je ook niet blij meequote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mazzel?![]()
Ik wil hem er wel even bij zoeken, lig je ook een paar nachten wakker
grote slok water in je mond ... oren dicht en 10 keer slikken ...quote:
ik heb haar ook nog niet zien huilen eerlijk gezegd en dat kan je ook van pim niet zeggen de rest heeft er allemaal als een flink door gezeten, dus toppie eline go go go en lekker warm he in je truitje eerlijk gewonnen met je dag duelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:53 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja echt he... ze gaat nog net niet huilen
Huh?quote:
Ik dacht even dat je VETquote:
Volgens mij is hij ook dikker geworden sinds hij weer vrij isquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En toen bukte hij ook nog en ik zág het
Ze vindt het fijn om met hem te praten *giechel*quote:
Eline haar warme douche beurten werden ook afgenomen ....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:51 schreef wicky. het volgende:
[..]
Omdat Marielin d'r peuken ook werden af gepakt (ná 3uur op de grond te hebben gelegen) dus dat
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:57 schreef Toverheks het volgende:
oh ja die tentjes, waar Brain Amanda een beetje te hard nam in het verkeerde gaatje, nou schandelijk en ik zie die camaraman nog schuivelen, zo door die ene flap van dat tentje, valt me nog mee dat amanda daarna nog lekker kon zitten op de bank.
nee daar is ze te uitgekookt voor gebruikt ze pas als uitsmijter als pruilen niet werktquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:53 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja echt he... ze gaat nog net niet huilen
Kan niet, die helmen komen eerder tegen elkaar dan die twee tongenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:58 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze vindt het fijn om met hem te praten *giechel*
Jezus Christus, hoeveel hints heb je nodig, faalhaas![]()
Zoenen! zoenen!
En dat is dus het enige wat ik me herinner van de DGK campingquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:58 schreef Pek het volgende:
[..]
Ze vindt het fijn om met hem te praten *giechel*
Jezus Christus, hoeveel hints heb je nodig, faalhaas![]()
Zoenen! zoenen!
Ja de beste moet winnen, maar zo werkt het dus niet met dat stemmen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Vanaf het eerste moment vind ik dat de beste overlever moet winnen... niet het leuke koppie en niet het minst zeggende figuur. Het gaat om de bikkels. Misschien niet leuk om de streams te volgen maar blijkbaar wel de manier om die gasten te lozen. Populariteit alleeen behoort niet de de winnaar aan te wijzen. De echte doorzetter behoort de bunker titel te winnen.
Je zag het aan Marielin. Keiharde opdrachten gewonnen maar totaal afgemaakt door een stel idioten omdat ze zit te zeuren om peuken. Het is geen BB. En ja, nu krijg ik er weer iets vertrouwen in.
en dan had hij ook nog een deurbelquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok, dat wist ik niet!! terecht dan...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:59 schreef snetje het volgende:
[..]
Eline haar warme douche beurten werden ook afgenomen ....
Of Pim moet van te voren vertellen dat ze dan een KrultangenTje, FohnTje, WimpertangenTje en MascaraaTje mee verdiend.quote:
wetrustenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:58 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik ga slapen,![]()
slaap lekker allemaal
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met uïtzicht op een kastanjeboom vermoedelijk
Trustenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
nou ik ging maar eens naar mn warme, comfortabele kingsize bed![]()
je gaat die dingen wel enorm waarderen na het kijken van zo'n stream zeg!
tot morgen
Dat zou mooi zijn.. Hoppa Marielin laat je gevoelens losquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja de beste moet winnen, maar zo werkt het dus niet met dat stemmen.
Ik geloof dat Marielin een beetje boos wordt.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:58 schreef JediMasterLucia het volgende:
ik ga slapen,![]()
slaap lekker allemaal
hij was gisteren nog op TV geloof ik en hij is nog steeds zo groots of misschien wel groterquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:58 schreef wicky. het volgende:
[..]
Volgens mij is hij ook dikker geworden sinds hij weer vrij is(ik kan het mis hebben)
Dat zal Robert niet fijn vindenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn.. Hoppa Marielin laat je gevoelens los
"You can ring my behehell ring my bell ding dong dingedingedong "quote:
en Marilien klaagt daarover .... iemand haar horen snurken vanmiddag?quote:
Ja laatste denk ik eerderquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hij was gisteren nog op TV geloof ik en hij is nog steeds zo groots of misschien wel groter
Zoo en hoequote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:03 schreef snetje het volgende:
[..]
en Marilien klaagt daarover .... iemand haar horen snurken vanmiddag?
wat dacht je van dat net vol met kroost waar hij iedereen mee achter aan liepquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat is dus het enige wat ik me herinner van de DGK camping
Dat mensen roepen dat het te hard wordt zal te maken hebben dat hun favo het misschien niet trekt. Niets liever dat alles dan dolletjes, liefjes en leukjes is.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja de beste moet winnen, maar zo werkt het dus niet met dat stemmen.
Ik geloof dat Marielin een beetje boos wordt.
Nope, zie alleen zijn ass(hole)quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
wat dacht je van dat net vol met kroost waar hij iedereen mee achter aan liep
ja is ook niet gek he als je zoiets ziet je hebt er gelijk een trauma van over gehoudenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dat is dus het enige wat ik me herinner van de DGK camping
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:03 schreef Bunker-Renate het volgende:
ben benieuwd wat er van8 staat te gebeuren voor ze
waar jeroen lekker verderknort
echt hè ik lig al prins heerlijk te klotsen er inquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
nou ik ging maar eens naar mn warme, comfortabele kingsize bed![]()
je gaat die dingen wel enorm waarderen na het kijken van zo'n stream zeg!
tot morgen
Ik zeg... ik hou der vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:05 schreef snetje het volgende:
Jeroen snurkt ... Marilien zucht ... Eline en Pim gniffelen ....
Doe dat maar als iemand een 4 uur break heeft.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:06 schreef wicky. het volgende:
[..]
Gasaanval
Lijkt me wel leuk voor dat ik ga slapen (wat nog wel even duurt)
soms wordt ik nog wel eens wakker, badend in het zweet, hartslag 180/95. Na een half uurtje gaat het wel weerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:05 schreef bamby het volgende:
[..]
ja is ook niet gek he als je zoiets ziet je hebt er gelijk een trauma van over gehouden![]()
Ik vind het niet te hard, ik ben het gewoon zat tegen die brandgang aan te kijken. Iedereen trekt het tot dusverre prima en dat is misschien juist het manco: het is een beetje benauwd en saai.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:05 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat mensen roepen dat het te hard wordt zal te maken hebben dat hun favo het misschien niet trekt. Niets liever dat alles dan dolletjes, liefjes en leukjes is.
daar hebben de meeste zware rokers last vanquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:03 schreef snetje het volgende:
[..]
ja dat vond ik nou echt sneu voor hemquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
"You can ring my behehell ring my bell ding dong dingedingedong "
Maar mèn, wat een klein belletje
Eline kan echt wel een knuffeltje gebruiken, gemiste kans weerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:07 schreef Toverheks het volgende:
Vind Pim wel een lekker ding hoor, maar zo verlegen.
ik heb haar al een paar keer zo gehoord hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja lelijk is hij niet, maar idd iets te veel verlegenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:07 schreef Toverheks het volgende:
Vind Pim wel een lekker ding hoor, maar zo verlegen.
tja ze moet wat te zeiken hebben hequote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:09 schreef snetje het volgende:
Marilien : kunnen jullie misschien iets zachter praten?
ik versta ze al bijna niet ...zo zacht praten ze al
Ja iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:08 schreef Pek het volgende:
[..]
Eline kan echt wel een knuffeltje gebruiken, gemiste kans weer
moet tie van de regie!! wedden!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:09 schreef Peter6000 het volgende:
Marielin vraagt of ze zachter willen praten, hetgeen niet gebeurt.
En Jeroen snurkt heel erg.
Dat klopt ook wel... maar voor je het weet zitten ze weer alleen maar op de bank. Iets meer afwisseling mag dan ook wel.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet te hard, ik ben het gewoon zat tegen die brandgang aan te kijken. Iedereen trekt het tot dusverre prima en dat is misschien juist het manco: het is een beetje benauwd en saai.
zeker wetenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:04 schreef wicky. het volgende:
[..]
Ja laatste denk ik eerderJaapio is cool
quote:
Lijkt ze wel een beetje op jaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:11 schreef Pek het volgende:
Eline zegt dat Marielin net Lara Croft is, liev
Dat zei ik net, als Pim nu van te voren vertelt wat het opleverd als hij haar even tegen het muurtje mag *nemen*, dus nog 1 keer het verlanglijstje voor Eline. een WimpertangenTje, FohnTje,KrultangenTje en een Mascaraatje.Ze zal stom zijn als ze dat geweldige aanbod niet aanneemt toch.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:08 schreef Pek het volgende:
[..]
Eline kan echt wel een knuffeltje gebruiken, gemiste kans weer
Eline had wel een hééél kort rokje met legerprint....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:12 schreef Disana het volgende:
Heb je wel eens een legerpakje aan gehad, vraagt Pim met een ondeugend lachje.
Kijk nou hoe ze lachen. Flirterig!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Eline had wel een hééél kort rokje met legerprint....
Kom op Pim, actie!quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:09 schreef Toverheks het volgende:
Leuke mensen, ik zie het in mijn glazen bolletje, dit trek ik niet een hele nacht, al ben ik natuurlijk wel een bikel.
Dus ik stap op mijn bezemsteel en vlieg naar de slaapkamer.
allemaal slaap lekker en wie er nog opblijven, veel plezier met elkaar.
Beetje respect voor mijn middelste zoonquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat zei ik net, als Pim nu van te voren vertelt wat het opleverd als hij haar even tegen het muurtje mag *nemen*, dus nog 1 keer het verlanglijstje voor Eline. een WimpertangenTje, FohnTje,KrultangenTje en een Mascaraatje.Ze zal stom zijn als ze dat geweldige aanbod niet aanneemt toch.
Ze speelt met Pim zijn gevoelens, meisjes van tegenwoordig![]()
Ja he.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:15 schreef wicky. het volgende:
Je ziet er weinig van dat Pim helemaal in love is van Elientje
Pek, let jij voor me op, en als het echt gebeurd he hoe ik het allemaal beschreven heb, moet ik me toch een blauwe mantel aannemen en me naam laten verandere in Jomanda.quote:
Eenpersoonsbed. Weg droom.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:16 schreef Pek het volgende:
Nachtkastje, makeupkastje, hondenmandje...please shoot me, denkt Pim
Hahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:16 schreef Pek het volgende:
Nachtkastje, makeupkastje, hondenmandje...please shoot me, denkt Pim
quote:
Nee man, hij is hilarischquote:
Mooi!!!!! je kent me nu al zo lang, en je weet en zeg het maar hardop, ik heb altijd gelijk, ik zie zoveel in mijn glazen bolletje dat ik er zelf wel eens bang van wordtquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:16 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Beetje respect voor mijn middelste zoon![]()
Marilien klaagt al steen en been over het gesnurk ..... ik zeg gewoon ff een flinke douw geven ... dan houdt het wel opquote:
Pim ziet ook weinig"Liefde maakt blind"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:15 schreef wicky. het volgende:
ja maar van de rest tussen die twee gaat er denk nie komen niequote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:15 schreef wicky. het volgende:
dan heb je niet geboft inderdaad.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:10 schreef Peter6000 het volgende:
Dat is wel pittig hoor, vermoeid zijn maar niet kunnen slapen.
En ook niet in een ontspanning kunnen komen.
Heb ik ook een keer gehad, toen ik een hondje met extreme verlatingsangst te logeren had.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:18 schreef akveor het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Denk dat ik me ook maar ga aanmelden voor het leger... als het er zo aan toe gaat....![]()
Er komen weer allerlei tjetjes voorbij.
Marielin roept JEzus erbij... nee Marielin das niet goed... het moet achter het zelfstandig naamwoordje
slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:11 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ga ook maar naar bed, zal wel weinig slapen worden nu![]()
Later Fokkers![]()
nu nog alleen jeroenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:21 schreef mooiiiiii het volgende:
Is het Jeroen of Marielin die zo snurkt?
Dat is Jeroen, Marielin klaagde er al over.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:21 schreef mooiiiiii het volgende:
Ik lag toen in bed en toen ik bijna in slaap viel begon hij te piepen en te blaffen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dan heb je niet geboft inderdaad.
ik heb het een keer meegemaakt toen kregen wij een reu te logeren en wij hadden zelf een teefje wat loops werd. we hebben die reu in de kelder moeten opsluiten en die heeft nachten lang gehuild
Ik denk Jeroen nog steedsquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:21 schreef mooiiiiii het volgende:
Kan een leuk duet worden, straksquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is Jeroen, Marielin klaagde er al over.
Marielin kan waarschijnlijk niet meer slapen, die heeft zich al te druk gemaakt om het gepraat en gesnurk.quote:
trustequote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:09 schreef Toverheks het volgende:
Leuke mensen, ik zie het in mijn glazen bolletje, dit trek ik niet een hele nacht, al ben ik natuurlijk wel een bikel.
Dus ik stap op mijn bezemsteel en vlieg naar de slaapkamer.
allemaal slaap lekker en wie er nog opblijven, veel plezier met elkaar.
Ik weet van niks,niet zekerquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mooi!!!!! je kent me nu al zo lang, en je weet en zeg het maar hardop, ik heb altijd gelijk, ik zie zoveel in mijn glazen bolletje dat ik er zelf wel eens bang van wordt![]()
3 teefjes hebben (cavaliers) .. waarvan 2 loops en 1 deed alsof en dan een rare geile chiwawa er achteraan ... wordt je ook niet vrolijk van .... heb hem maar een babyrompertje aangetrokken ... hij was compleet van slag ....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:19 schreef evaxsis het volgende:
[..]
dan heb je niet geboft inderdaad.
ik heb het een keer meegemaakt toen kregen wij een reu te logeren en wij hadden zelf een teefje wat loops werd. we hebben die reu in de kelder moeten opsluiten en die heeft nachten lang gehuild
quote:
weet jij soms hoe laat zij samen wacht hebben?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:22 schreef akveor het volgende:
Tering dit is echt hard snurken wat Jeroen doet... dit is ook de eerste keer dat Marielin samen met Jeroen moet slapen. En daarna 4 uur wakker....
mooi, emo-Talkquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:27 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat nu over dissociatie van het eigen lichaam.
Het is alweer voorbij geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:29 schreef swarmahoer het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is alweer voorbij geloof ik.
Het gesnurk wordt nu dusdanig hard, dat het steeds moeilijker te volgen is.
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:27 schreef snetje het volgende:
[..]
3 teefjes hebben (cavaliers) .. waarvan 2 loops en 1 deed alsof en dan een rare geile chiwawa er achteraan ... wordt je ook niet vrolijk van .... heb hem maar een babyrompertje aangetrokken ... hij was compleet van slag ....
Ja iddquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:29 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het is alweer voorbij geloof ik.
Het gesnurk wordt nu dusdanig hard, dat het steeds moeilijker te volgen is.
oei oei...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:31 schreef lies1958 het volgende:
Als ik jeroen zo hoor weet ik nu zeker dat zijn vriendin het best wel lekker vindt dat hij een tijdje wieberen is. Dit is het geluid wat je tot een moord toe kan aanzetten.
gek genoeg vind ik dit juist heerlijk als dat zo naast je slaaptquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:31 schreef lies1958 het volgende:
Als ik jeroen zo hoor weet ik nu zeker dat zijn vriendin het best wel lekker vindt dat hij een tijdje wieberen is. Dit is het geluid wat je tot een moord toe kan aanzetten.
Lief!quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
gek genoeg vind ik dit juist heerlijk als dat zo naast je slaapt![]()
geeft mij een gevoel van veiligheid
Nou mij niet.Ik ga geen neus dichtknijpen "want dat kan gevaarlijk zijn heb ik gehoord"quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
gek genoeg vind ik dit juist heerlijk als dat zo naast je slaapt![]()
geeft mij een gevoel van veiligheid
Jahaa zuchtquote:
Trustenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:35 schreef moha het volgende:
ik ga ook mijn mandje opzoeken truste of nog veel kijk plezier
Zeg dat wel ja had hem al lang een hollepieper gegevenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:31 schreef lies1958 het volgende:
of gewoon een optater, dat deden ik en m'n ex ook bij elkaar werkt uitstekendquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:34 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Nou mij niet.Ik ga geen neus dichtknijpen "want dat kan gevaarlijk zijn heb ik gehoord"Maar geef een trekje aan het kussen en dat helpt!
Maar ik wil geen exquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:37 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
of gewoon een optater, dat deden ik en m'n ex ook bij elkaar werkt uitstekend
en soms snurkten we synchroom![]()
* Maanvis ziet mogelijkheden voor een animated gif van de bonk tegen de muur smileyquote:
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
* Maanvis ziet mogelijkheden voor een animated gif van de bonk tegen de muur smiley
Ha ha ,ik schreef al dat ik best wel op jou lijk qua aangevallen voelen enzo maar niet te vrolijk doen hoor,ik ben heel anders dan jij.Verbeeld je niksquote:
maak je geen zorgen, ik voel me niet zo snel aangevallen. heb er vooral plezier in om te zien hoe mensen denken een ander te kunnen ziekenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:42 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ha ha ,ik schreef al dat ik best wel op jou lijk qua aangevallen voelen enzo maar niet te vrolijk doen hoor,ik ben heel anders dan jij.Verbeeld je niksen ik zie er veeeeeel beter uit
![]()
Wil hij een leger barbie voor zijn verjaardag?quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:43 schreef wicky. het volgende:Je ziet gewoon aan Pim dat hij helemaal in love is
![]()
te grappig!
Zie TT.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:44 schreef Stefan het volgende:
Ik tune net in.
Fase 3 was toch over na 48 uur?
Waarom zitten ze nog buiten?
quote:Op dinsdag 19 mei 2009 00:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nee verspringt iedere 2 uur.
Eerst van 12 tot 2 pim en eline. Eline ruilt met Marielin. Marielin met pim 2uur. Pim ruilt met jeroen. Marielin met jeroen 2 uur. Dan marielin ruilt met eline. Jeroen en eline 2 uur. Dus iedereen slaapt 4 uur achtereen behalve marielin die heeft de 1e keer maar 2 uur slaap. Maar dan later weer 4 uur maar omdat het na 2 uur 8 uur in de ochtend is heeft marielin denk ik de slechtste shift wissel.
Dit komt uit het vorige Topic. Volgens mij zijn ze rond 0.30 begonnen.quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
weet jij soms hoe laat zij samen wacht hebben?
Hahaha... het is echt een lieverd maar té preuts/verlegenquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wil hij een leger barbie voor zijn verjaardag?
wie weet.. er resten hem nog 3 dagen...quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:45 schreef wicky. het volgende:
[..]
Hahaha... het is echt een lieverd maar té preuts/verlegen
Ik zie het al]3 weken,ik ben zo'n type die heel snel dingen denkt te zienquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:43 schreef wicky. het volgende:Je ziet gewoon aan Pim dat hij helemaal in love is
![]()
te grappig!
Wat denk jij, gaat dat 'm worden ? ik denk het niet hoorquote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:47 schreef Bunker-Renate het volgende:
[..]
wie weet.. er resten hem nog 3 dagen...
Nu het laaste ] nog....quote:Op dinsdag 19 mei 2009 01:48 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
Ik zie het al]3 weken,ik ben zo'n type die heel snel dingen denkt te ziennet als in tijden van DGK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |